En enää laita leivän päälle mitään
Syön vähemmän leipää kuin ennen, je nykyään en laita leivän päälle enää mitään, en edes voita tai sen korviketta. Tajusin, että minua lihottavat nimenomaan leivänpäälliset. Leipä on minusta maailman parasta ruokaa, ja voisin syödä sitä niin paljon kuin mahdollista, mutta valitettavasti ei kannata. Nytkin syön aamupalaksi jugurttia ja marjoja ja niiden kanssa ruisleipää ilman mitään päällisiä. Vähän tylsää, mutta niin sen pitääkin olla, muuta tulee himo, enkä pysty lopettamaan.
Kommentit (10)
Mä laitan leikkeleitä myös lounassalaattiin.
No älä laita sitten.
Mun leivän päällä on suositusten mukaisesti voita, kinkkua, juustoa, suolakurkkua, tomaattia ha kananmunaa.
En minäkään enkä edes syö sitä leipää, mutta syön sen leipälautasen.
emme mekäään . ostamme paistopisteestä tuoreleivän n. kerran viikossa ja kulutamme sen saman tien. tuore leipä ei tarvitse levitteitä tai päällisiä.
Vierailija kirjoitti:
emme mekäään . ostamme paistopisteestä tuoreleivän n. kerran viikossa ja kulutamme sen saman tien. tuore leipä ei tarvitse levitteitä tai päällisiä.
Levitettä tarvitsee, leikkelettä ei.
Vierailija kirjoitti:
Paistopisteleivät ovat harmittavan usein ulkomailla leivottuja eli pakasteesta sulatettuna.
Lihan kiellon tai siis suositus ettei syö ja makeisveron ei tee hyvää taloudelle jos työpaikat katoaa ja makeisfirma siirtyy naapurimaahan .
Lopetin leivän syömisen jotain 5 kuukautta sitten. Tuli kalliiksi kun ostin leipää 10 eurolla viikossa ja siihen tomaatti, kurkkua ja leikkeleitä ja maksamakkaraa päälle niin meni 20 euroa viikossa leipään.
Mä laitan margariinia, tomaattia ja kurkkua yleensä...