Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää laita leivän päälle mitään

Vierailija
03.12.2024 |

Syön vähemmän leipää kuin ennen, je nykyään en laita leivän päälle enää mitään, en edes voita tai sen korviketta. Tajusin, että minua lihottavat nimenomaan leivänpäälliset. Leipä on minusta maailman parasta ruokaa, ja voisin syödä sitä niin paljon kuin mahdollista, mutta valitettavasti ei kannata. Nytkin syön aamupalaksi jugurttia ja marjoja ja niiden kanssa ruisleipää ilman mitään päällisiä. Vähän tylsää, mutta niin sen pitääkin olla, muuta tulee himo, enkä pysty lopettamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan margariinia, tomaattia ja kurkkua yleensä...

Vierailija
2/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan leikkeleitä myös lounassalaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä laita sitten.

Mun leivän päällä on suositusten mukaisesti voita, kinkkua, juustoa, suolakurkkua, tomaattia ha kananmunaa.

Vierailija
4/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes ylähuulta?

Vierailija
5/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enkä edes syö sitä leipää, mutta syön sen leipälautasen. 

Vierailija
6/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme mekäään . ostamme paistopisteestä tuoreleivän n. kerran viikossa ja kulutamme sen saman tien. tuore leipä ei tarvitse levitteitä tai päällisiä.

Vierailija
7/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emme mekäään . ostamme paistopisteestä tuoreleivän n. kerran viikossa ja kulutamme sen saman tien. tuore leipä ei tarvitse levitteitä tai päällisiä.

Levitettä tarvitsee, leikkelettä ei.

Vierailija
8/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistopisteleivät ovat harmittavan usein ulkomailla leivottuja eli pakasteesta sulatettuna.

Vierailija
9/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan kiellon tai siis suositus ettei syö ja makeisveron ei tee hyvää taloudelle jos työpaikat katoaa ja makeisfirma siirtyy naapurimaahan .

Vierailija
10/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin leivän syömisen jotain 5 kuukautta sitten. Tuli kalliiksi kun ostin leipää 10 eurolla viikossa ja siihen tomaatti, kurkkua ja leikkeleitä ja maksamakkaraa päälle niin meni 20 euroa viikossa leipään.