Minkälainen yritys/palvelu on kaikkein lähimpänä kotiasi ja oletko käynyt siellä koskaan?
Mulla äitiysneuvola ja olen kyllä käynyt yli 10 vuotta sitten vaan silloin en asunut näin lähellä. Yrityksistä kampaamo jossa en ole koskaan käynyt.
Kommentit (35)
K-market tuossa on. Käyn muutaman kerran viikossa
Tuossa meidän keittiön vieressä on erään elintarviketuotantoon liittyvän yrityksen toimisto. Istuskelen siellä joka päivä kahvilla.
Parturi. En ole käynyt, näyttää epäilyttävältä.
Kehitys- ja liikuntavammaisten palvelutalo. Olen käynyt pihalla, en sisällä.
Lähimpänä on kaksi koulua, toisessa kävi lapseni ja itsekin vieraillut, toisessa käynyt jossain urheilujutussa. Lähin yritys on K-kauppu, käyn silloin tälloin.
Hautaustoimisto. Ei ole tarvinnut käydä.
Kotoa löytyy ja alvariinsa tulee käytyä.
Siivousyrittäjä. Kerran pyysin häneltä apua, kun kirkkoslaavinkielinen hitsari oli yrjönnyt, kussut ja paskonut rappukäytäväämme kännissä.
Yksityinen päiväkoti naapuritalossa. En ole käyttänyt kun ei ole lapsia.
Tosin kuulostaa siltä, että tähän taloon on muuttanut myös joku pimeätä työtä tekevä puusepänfirma, alituisesta nikkaroinnin äänestä päätellen. Se olisi vielä lähempänä, mutta samapa tuo, en ole palvelua käyttänyt.
Aasialainen ravintola. Olen hakenut sieltä noutoruokaa.
Koulu. Olen käynyt äänestämässä siellä jos se lasketaan, kouluni olen käynyt kauan sitten muualla.
Rajanaapuri vuokraa tontillaan olevaa pikkumökkia Airbnb:n kautta, olen käynyt mökkiä katselemassa kutsuttuna mutta en sattuneista syistä ole siellä yöpynyt:).
Samassa talossa on yhden idiootin arkkitehtitoimisto, jossa en ole käynyt enkä käy ja naapuritalossa on joku joogafirma, jossa myöskään en ole käynyt enkä käy.
Paikallislehden toimitus. Olin siellä tet-jaksolla suunnilleen 30 vuotta sitten.
Pankit ja kaupat tuosta väliltä on lopettaneet. paikallisella huoltiksella en ole käynyt, kuvottava läävä päälle päin.
Lukion, yläkoulun ja alakoulun muodostaman kolmion ”sisällä”. Kaikissa käynyt.
Asun kerrostalossa, alaoven molemmin puolin yhtä lähellä ovat Danske Bank ja nepalilaisravintola. Pankissa olen käynyt kerran eikä toista kertaa tarvitse mennä, raflassa en ole käynyt vaikka nepskiruoasta tykkäänkin - ravintolan omistajan vaimo tuo ratasikäisen lapsen sinne joka ilta ja muksu juoksee, parkuu ja kiljuu pöytien ympärillä.
Sisustusalan yritys. Pääsen eroon vain lähtemällä matkoille.
Alakerrassa on vaatekauppa jossa olen käynyt, ja asianajotoimisto jossa en ole käynyt.