Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen yritys/palvelu on kaikkein lähimpänä kotiasi ja oletko käynyt siellä koskaan?

Vierailija
09.03.2018 |

Mulla äitiysneuvola ja olen kyllä käynyt yli 10 vuotta sitten vaan silloin en asunut näin lähellä. Yrityksistä kampaamo jossa en ole koskaan käynyt.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 min kävelyetäisyydellä on uimahalli, 2 kuntosalia, hieroja, kahvila ja lounasravintola. Olen käynyt kaikissa, useammankin kertaa.

Vierailija
22/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisten asuinyksikkö ja mt-kuntoutujien pienyksikkö. En ole käynyt kummassakaan. Mt-yksikön huomasin google mapsin palveluvalikosta vasta kun oli asuttu tässä jo useita vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskussairaala. Käyn harva se päivä.

Vierailija
24/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotilat joissa tehdään luontaistuotteita. Ei sinne pääse käymään😀

Vierailija
25/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen päiväkoti naapurissa. Oma lapsi oli siellä 4-vuotiaasta eskarin loppuun eli aika monta kertaa tullut käytyä. Ei enää vuosiin tosin.

Vierailija
26/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen päiväkoti toisessa suunnassa ja tuossa pellon takana alakoulu. Koululla on äänestyspaikka, joten käyn siellä vaalipäivinä ja joskus joissain yhdistysten kokouksissa. 

Vierailija
27/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta viereisen rapun alakerrassa on jokin liike, mutta minulla ei ole mitään tietoa mikä se on. Kävelen siitä joka päivä ohi, nimi alkaa isolla S-kirjaimella. Voisin lukea nimen seuraavalla kerralla jopa loppuun.

Vierailija
28/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelurinne ja rinneravintola/hotelli. Olen käynyt kaikissa.

Vierailija
29/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten Tiedekoulu. En ole käynyt, oon ehkä liian vanha asiakkaaksi 42-vuotiaana (lapsettomana).

Vierailija
30/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonekorjaamo. Olen käynyt siellä korjauttamassa läppärini joskus.

Vierailija
31/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisistä yrityksistä kai joku antiikkiliike, en ole koskaan käynyt. Julkisista palveluista (jos kouluja ei lasketa) niin kai Kallion terveysasema. Olen käynyt kerran tk-päivystyksessä siellä. Jäi ihan hyvä vaikutelma.

Vierailija
32/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 m ulko-ovesta on K-market, mutta miksi maksaisin huonosta ruoasta niitä hintoja?

Vierailija
33/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna- ja kehysliike. Ollaan ostettu uudet lasit ikkunallisiin oviin noin 10v sitten.

Vierailija
34/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kälyinen K-Market ihan lähellä, mutta en edes hiljennä sen kohdalla, ohi vaan oikeaan kauppaan

Vierailija
35/35 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten Tiedekoulu. En ole käynyt, oon ehkä liian vanha asiakkaaksi 42-vuotiaana (lapsettomana).

Tällainen on meidän talossa! :D Oletko Tampereelta?