Minkälainen yritys/palvelu on kaikkein lähimpänä kotiasi ja oletko käynyt siellä koskaan?
Mulla äitiysneuvola ja olen kyllä käynyt yli 10 vuotta sitten vaan silloin en asunut näin lähellä. Yrityksistä kampaamo jossa en ole koskaan käynyt.
Kommentit (35)
Kehitysvammaisten asuinyksikkö ja mt-kuntoutujien pienyksikkö. En ole käynyt kummassakaan. Mt-yksikön huomasin google mapsin palveluvalikosta vasta kun oli asuttu tässä jo useita vuosia.
Keskussairaala. Käyn harva se päivä.
Tuotantotilat joissa tehdään luontaistuotteita. Ei sinne pääse käymään😀
Yksityinen päiväkoti naapurissa. Oma lapsi oli siellä 4-vuotiaasta eskarin loppuun eli aika monta kertaa tullut käytyä. Ei enää vuosiin tosin.
Yksityinen päiväkoti toisessa suunnassa ja tuossa pellon takana alakoulu. Koululla on äänestyspaikka, joten käyn siellä vaalipäivinä ja joskus joissain yhdistysten kokouksissa.
Hävettää myöntää, mutta viereisen rapun alakerrassa on jokin liike, mutta minulla ei ole mitään tietoa mikä se on. Kävelen siitä joka päivä ohi, nimi alkaa isolla S-kirjaimella. Voisin lukea nimen seuraavalla kerralla jopa loppuun.
Laskettelurinne ja rinneravintola/hotelli. Olen käynyt kaikissa.
Lasten Tiedekoulu. En ole käynyt, oon ehkä liian vanha asiakkaaksi 42-vuotiaana (lapsettomana).
Tietokonekorjaamo. Olen käynyt siellä korjauttamassa läppärini joskus.
Yksityisistä yrityksistä kai joku antiikkiliike, en ole koskaan käynyt. Julkisista palveluista (jos kouluja ei lasketa) niin kai Kallion terveysasema. Olen käynyt kerran tk-päivystyksessä siellä. Jäi ihan hyvä vaikutelma.
10 m ulko-ovesta on K-market, mutta miksi maksaisin huonosta ruoasta niitä hintoja?
Ikkuna- ja kehysliike. Ollaan ostettu uudet lasit ikkunallisiin oviin noin 10v sitten.
Mullakin kälyinen K-Market ihan lähellä, mutta en edes hiljennä sen kohdalla, ohi vaan oikeaan kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Lasten Tiedekoulu. En ole käynyt, oon ehkä liian vanha asiakkaaksi 42-vuotiaana (lapsettomana).
Tällainen on meidän talossa! :D Oletko Tampereelta?
3-5 min kävelyetäisyydellä on uimahalli, 2 kuntosalia, hieroja, kahvila ja lounasravintola. Olen käynyt kaikissa, useammankin kertaa.