Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1921/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veke on surkein pulju päällä maan. Asiakaspalvelu täysin ala-arvoista, reklamaatioita ei yksinkertaisesti hoideta. Älä vie rahojasi heille, ovat łahk.ołaisia 🤢

Vierailija
1922/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono palvelu on ollut useimmin syynä siihen, että olen lopettanut asioinnin.

Husson alusvaateliike Turun keskustassa. Omistaja on ehkä vaihtunut, en tiedä, mutta 30 vuotta sitten, nuorena ja arkana kun siellä asioin, ja viisikymppinen ylipainoinen asiakaspalvelija kommentoi ylimielisesti pieniä rintojani niin olemattomiksi, ettei niille ole olemassa kuppikokoa - niin sen jälkeen en ole siihen liikkeeseen jalallani astunut. Huolimatta siitä, että nyt on tissejä c-kuppiin sopien jo vuosia ollut, ja rahaakin olisi käyttää... mutta noup. Sinne en mene.

Imatran Valtionhotellin ravintolassa meidät siirrettiin kesken aterian toiseen pöytään, kun ravintolaan tuli isompi seurue. Ei pahoittelua, ei ehdotusta pahan mielen korvaavasta palvelusta esim. ilmaisesta jälkiruoasta, nothing. Tapahtumasta on parikymmentä vuotta, mutta kyseinen paikka on minulle kuollut siitä lähtien.

Vuosia myös boikotoin Giganttia, kun siellä joku aspa oli jotenkin vähän kömpelö. Käytin Poweria, tai siis sitä mikä se ennen oli (en muista nimeä)(oliko Expert?). Kun liikeketjusta tuli Power, siitä tuli niin luotaantyöntävän väkisin kalliita tavaroita kauppaava paskaketju, että menin takaisin Giganttiin - ja olen saanut sieltä nykyisin ihan hyvää palvelua.

Kosmetologiliikkeistä olen monet hylännyt siinä vaiheessa, kun kalliita rasvoja aletaan pakkokaupata. 

Ja hierojia olen hylännyt yleensä siitä syystä että ne puhuvat. En halua puhuvaa hierojaa. Yhden hierojan hylkäsin, koska hän oli miespuolinen urheiluhieroja, joka ei ymmärtänyt, että nelikymppistä hentorakenteista naista ei parane murjoa samalla tavalla kuin kaksikymppistä bodarimiestä....

Olin Virossa ja poikkesin alusvaateliikkeeseen sovittamaan rintaliivejä. Myyjä yritti löytää sopivia, mutta ei löytänyt. Sanoi lopuksi: Sinula liika iso tissi, ei ole liiviä. Ei kai siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisivuremontteihin erikoistunut liike Exoterico on mustalla listallani sekä omistuksessani olevien taloyhtiöiden mustalla listalla kustuaan yhden remontin ja kieltäydyttyään ottamasta siitä vastuuta.

Vierailija
1924/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varaa kaikkiin neljään kirjoitti:

Olin Ylöjärven Tokmannilla valitsemassa

pojalleni synttärilahjaksi kaksi käsinmaalattua pientä keramiikkataulua kotiinsa. Tauluja oli 4 erilaista joista puntaroin, mitkä kaksi ottaisin. Sen jälkeen sekä myymäläpäällikön että vartijan toimesta minua epäiltiin myymälävarkaaksi. Itkin hysteerisesti kaupan puolella ja kassalla! Ei anteeksipyyntöä!

Tämän kaltainen reaktio näpistysepäilyyn tai ihan vartijan tarkkailuunkin kertoo kyllä mielenterveysongelmista. Jos minua kassa pyytäisi näyttämään laukun tai vartija ohjaisi syrjempään tarkastettavaksi, niin siinähän ohjaa. He tekevät työtään vähentääkseen rikollisuutta ja koska en ole mitään varastanut niin ei minulla ole syytä hangoitella vastaan. Ei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus ketään kohtaan.

Vierailija
1925/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset terveyspalvelut. Vaikkei niitä pääkaupunkiseudulla voi palveluiksi edes kutsua.

Vierailija
1926/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää Tampereen Lielahden Intersporttiin. Asiakaspalvelu hoidettiin surkeasti kun varashälytin soi kohdallani, joka johtui toisesta liikkeestä ostetusta upo uudesta takistani jossa hälytin ”aktivoitui” eikä ollut ostopaikassa huomattu poistaa puoli vuotta aiemmin. Ei siinä mitään mutta kyllä hävetti kun pyörähdin liikkeessä katsomassa uusia laskettelu asusteita, tullessani hälytin ei soinut mutta lähtiessä soi ja pysähdyin tottakai samantien, kun itsekin ihmettelin.. kunnes kuulin kun kaukaa myyjä huusi toisille kollegoilleen ja kaikkien kuullen ”menikö se jo menikö se jo” ja oli hieman noloa palata kaikkien katsoessa hänen huutonsa takia minua varkaaksi. Sitten selvitimme asiaa ja hän ihmetteli kun itselläni oli vain avaimet mukana ja tutkaili heti mitä varastin. 👏🏾 itsekin asiaspalvelussa töissä olevana en koskaan huutaisi tuollaista koska minulle oli todella nöyryyttävää että nyt kaikki ketkä kassalta ja jonosta lähtivät ohitseni katsoivat minua murhaavasti ja seurasivat vain tilanteen ALUN. Vaikka en todellakaan ollut tehnyt mitään. Todella noloa.

Vierailija
1927/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin sokoksen kosmetiikka puolen myyjät. En mene enää. Vaikka haluaisin. Mielummin ostan muualta. Hetken rauhaa ei saa ja kyttäävät mitä katselen, ja tulee kiire kun ei saa rauhassa katsoa taikka minua luullaan pian varkaaksi.. todella epämielyttävää että luovat ilman piirin että pitää kiirehtiä ja ”muka siivoavat vieressä”. Tampereella eri meininki.

-näin me alkuperäiset Hämeestä tulevat

Vierailija
1928/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteisöhuollon asiakaspalvelu sanonko mistä

Vierailija
1929/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan muutama tarjoilija Vantaalla, huono palvelu

Vierailija
1930/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sokoksen kosmetiikka puolen myyjät. En mene enää. Vaikka haluaisin. Mielummin ostan muualta. Hetken rauhaa ei saa ja kyttäävät mitä katselen, ja tulee kiire kun ei saa rauhassa katsoa taikka minua luullaan pian varkaaksi.. todella epämielyttävää että luovat ilman piirin että pitää kiirehtiä ja ”muka siivoavat vieressä”. Tampereella eri meininki.

-näin me alkuperäiset Hämeestä tulevat

"Siivoilevat" lähistölläsi jotta ovat helposti saatavillasi jos tarvitset apua.

Kuvitellaan hetki että ajatuksesi tarkkailusta on totta: mikä sinua noin ahdistaa vaikka haluaisivatkin varmistaa ettet näpistäisi mitään?

Vierailija
1931/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut asioinnin useassa pizzeriassa. Kerran 4 täytteen omavalintapizzasta puuttui kokonaan yksi täyte. Maksoin kuitenkin 4 täytteen pizzasta. Toisaalla pizzat olivat joka kerta reilusti eri kokoisia. Yhdessä paikassa pizzat kärväytettiin toistuvasti. Eräässä paikassa pepperoni oli korvattu meetwurstilla. Lämmintä meetwurstia, hyi olkoon! Näistä nykyisistä pizzerioista ei ikinä tiedä mitä saa, vaikka tilaa tietyn pizzan. Pizzapettymys on paha pettymys!

Vierailija
1932/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piazza kirjoitti:

Olen lopettanut asioinnin useassa pizzeriassa. Kerran 4 täytteen omavalintapizzasta puuttui kokonaan yksi täyte. Maksoin kuitenkin 4 täytteen pizzasta. Toisaalla pizzat olivat joka kerta reilusti eri kokoisia. Yhdessä paikassa pizzat kärväytettiin toistuvasti. Eräässä paikassa pepperoni oli korvattu meetwurstilla. Lämmintä meetwurstia, hyi olkoon! Näistä nykyisistä pizzerioista ei ikinä tiedä mitä saa, vaikka tilaa tietyn pizzan. Pizzapettymys on paha pettymys!

mita sina sanoa - sina osta sina maksa

Vierailija
1933/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteisöhuollon asiakaspalvelu sanonko mistä

Tuollaisella mielipiteellä ei ole itseasiassa mitään arvoa.

Vierailija
1934/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea, maailmanlaajuinen kokoa itse halvat huonekalusi,  on käyttänyt KOKODIILIÄ pääkaupunkisseudulla 20 vuotta. Eikä näin iso pulju kilpailuta yhteistyökumppaneita?

Verratkaapa KOKODIILIN arvosteluita

FACEBOOK-sivuilla ja GOOGLE.n sivuilla? 

Onko Facebook-arvosteluja peukaloitu? Otanta on kyllä aika pieni.

Ihan ala-arvoista söhellystä tällä KOKODIILILLÄ. Onneksi on tulleet julkiset arvioinnit, että maksavat asiakkaat voivat äänestää jaloillaan

Vierailija
1935/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIttuilevan ja tylyn asiakaspalvelun takia on mennyt useampikin baari boikottiin.

Vierailija
1936/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEA, maailmanlaajuinen kokoa itse halvat huonekalusi,  on käyttänyt KOKODIILIÄ pääkaupunkisseudulla 20 vuotta. Eikä näin iso pulju kilpailuta yhteistyökumppaneita pikkusen tiheämmin?

Verratkaapa KOKODIILIN arvosteluita

3,5       8 Google-arvostelua

En suosittele. Eivät kerro työn lopullista hintaa, vaan tekevät itse kaikenlaisia muutostöitä, joista joudumme sitten maksamaan kaksi ketaa enemmän, kuin meille oli kerrottu. Työtä ei tehty huolellisesti ja meillä ainakin työn ohella työmiehiltä sattui vahinkoja, joiden korjaus vei aikansa.

Lopullisen keittiön asennuksen hinta on kohta melkein saman suuruinen kuin keittiön. Työmiehen tullessa he tekevät oman tahtonsa mukaan töitä eivätkä kysy mitä me itse haluamme. En kyllä suosittele muille ja tämä oli viimeinen kerta, kun annamme hiedän tehdä remonttia asunnossamme.

Aikataulussakin oli viivästystä ja keittiiöön asennukseen on kulunut jo kuukausi ja kaikki ei ole edes valmista.

https://fi-fi.facebook.com/pg/KokodiiliOy/reviews/

https://www.google.fi/search?5

Onko Facebook-arvosteluja peukaloitu? Otanta on kyllä aika pieni.

Ihan ala-arvoista söhellystä tällä KOKODIILILLÄ.

Onneksi on tulleet julkiset arvioinnit, että maksavat asiakkaat voivat äänestää jaloillaan.

IKEAN TOUHU LASKENUT 90-LUVULTA RANKASTI ALASPÄIN. Kaikenlaisia pikkutyttöjä ja poikia jotka eivät osaa tehdä mitään isomman ongelman edessä. Huvitti kun Vantaan Ikeassa annetaan poletti, että voi ottaa pehmiksen automaatista, kaksi kertaa koetin ottaa automaatista, truuttasi vähän tötterön pohjalle jämiä, myyjätyttö hihitteli pleksin takana ja sanoi, että kyllä sieltä tulee kun jaksaa yrittää. Sanoin, että annatko sen jätskirahan takaisin, hän ei kuulemma voi kun he eivät saa käsitellä rahoja. Siihen piti oottaa sitten isompaa pamppua hoitamaan tämäkin asia, että saa euron kolikon takaisin, ei onnistunut kortillekaan palautus vaikka kortilla maksettu

Entä se IKEAN ruokalan jono, vaikka ois kuinka paljon porukkaa niin yksi jono, sitten yks lappaa ruokaa ja viis kattoo vieressä, missä ne ruotsalaiset oli silloin kun saksalaiset opetteli tehokkuutta.

Vierailija
1937/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa olen vaihtanut useinkin, koska en voi sietää koko ajan hölöttäviä, uteliaita ja juoruilevia kampaajia. Minua ei kiinnosta muiden jutut enkä halua, että minun asioitani vatvotaan muiden kanssa. Mieluiten haluaisin istua omissa ajatuksissani, nauttia hetken hiljaisuudesta työpäivän päätteeksi.

Toinen syy kampaajan vaihtoon on ollut omapäisyys. Kerran kampaaja värjäsi hiukseni punaiseksi, kun piti laittaa vaaleita raitoja. Useamman kerran hiukset ovat lyhentyneet huimasti enemmän kuin sovimme. Viimeksi lähti kahden sentin sijasta 15 senttiä.

Vierailija
1938/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijat riitelivät keittiössä niin että kaikki kuului salin puolelle. Joku monimutkainen suhdekiemura johon kuului pissa- ja kakkaleikkejä.

Vierailija
1939/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila Caffitella Jyväskylässä. Tilauskakku oli kallis laatuun nähden. Kakku oli kaunis, mutta maistui ihan niille kaupan pakastekakuille ja hillo oli esanssinen.

Vierailija
1940/4975 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajaa olen vaihtanut useinkin, koska en voi sietää koko ajan hölöttäviä, uteliaita ja juoruilevia kampaajia. Minua ei kiinnosta muiden jutut enkä halua, että minun asioitani vatvotaan muiden kanssa. Mieluiten haluaisin istua omissa ajatuksissani, nauttia hetken hiljaisuudesta työpäivän päätteeksi.

Toinen syy kampaajan vaihtoon on ollut omapäisyys. Kerran kampaaja värjäsi hiukseni punaiseksi, kun piti laittaa vaaleita raitoja. Useamman kerran hiukset ovat lyhentyneet huimasti enemmän kuin sovimme. Viimeksi lähti kahden sentin sijasta 15 senttiä.

AI kaMala-KEräsen RITVAKO se siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi