Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1881/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut asioinnin kaikissa liikkeissä, joissa myyjät tulee kysymään "voinko autella". Se on niin ärsyttävää, voi kysyä voinko auttaa. Ja kampaamot, joissa ei käytetä maskia, en koskaan asioi enää niissä. Ravintolat joissa ei edes yritetä palvella Suomen kielellä Suomessa.

🤣🤣 Suomen kielellä 🤣🤣 mikäköhän tämä Suomen kieli on🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Vierailija
1882/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa boikotissa. Tarve oli nopeasti saada toiminimelle puhelin, netistä sen tilasin Elisan sivuilta. Ei antanut suoraan maksaa, vaan 4 päivän päästä tuli sähköpostiin viesti että jotta voidaan lähettää, pitää maksaa vakuus. Vakuuden jälkeen olisivat vasta puhelimen lähettäneet ja laittaneet laskun. Soitin ja sanoin että voin maksaa suoraan kortilla tai liikkeessä käteisellä, ettei tarvitse vakuutta maksaa. Näin olisin puhelimen saanut nopeasti, entinen oli hajoamispisteessä. Ei sopinut, ei onnistu. Vakuus pakko maksaa ja sitten lasku jonka jälkeen vakuuden palautus. Sanoin että voivat pitää palvelunsa ja ostin Gigantista puhelimen.

Ei ole Elisa tähän talouteen tulossa ikinä.

🤣🤣 Paljastit juuri olevasi maksuhäiriömerkintäinen sanomalla sanan vakuus. Aivan takuulla olisit saanut suoraan kaupasta puhelimen normaalisti ostamalla, mutta ei tietenkään maksuhäiriömerkintäisille lähetetä yhtään mitään ennen maksua! 🤣🤣🤦🏼‍♀️ I.d.a.r.i. Luulit ettei kukaan tajua.

Taisit saada viikon tyydytyksesi tulemalla anonyymipalstalle mukatietosi kanssa?

En tiedä ko. kirjoittajan tilannetta, mutta jos yritys on vasta perustettu, eikä ole luotollista tiliä, ei tasan varmasti monestakaan paikasta saa tavaraa ilman vakuutta.

Mitään tekemistä tällä ei ole mahdollisen maksuhäiriömerkinnän kanssa, joten sait hekumasi tyhjästä.

Öööö🤣🤣🤣 mihin v...n se yritys liittyy??? Luuletko, ettei luottokelpoinen yrittäjä voi ostaa ihan henkilötunnuksellaan tavaraa laskulla niin halutessaan 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherlaakson apteekissa tässä parin vuoden sisällä.

Oli niin tympeää proviisorin käytös, että huh.

Erehdyin sinne siis toisenkin kerran ja kummallakin kerralla arpani sattui hänen luukulleen.

Vierailija
1884/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherlaakson apteekissa tässä parin vuoden sisällä.

Oli niin tympeää proviisorin käytös, että huh.

Erehdyin sinne siis toisenkin kerran ja kummallakin kerralla arpani sattui hänen luukulleen.

Sama!

Luulisi asiakkaiden kiinnostavan, kun itse hallinnoi apteekkia.

No, on muitakin paikkoja.

Vierailija
1885/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush ja Body shop. Ovat lähteneet näkyvästi gender- ķultin pelleilyihon mukaan.

Vierailija
1886/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonaldsissa olen käynyt viimeksi alle 20 vuotiaana. Ysärillä puhuttiin paljon ylikansallisten yhtiöiden erilaisista riistotoimista - mäkkäri oli näissä aina ykkösesimerkkinä. Aloin boikotoimaan mäkkiä silloin. Olen nyt 43 vuotias - kerrankin on joku boikotti pitänyt! :)

Vierailija
1887/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkamarkkinoilla menin yhden kojun luokse. Myyjä ei huomioinut mitenkään, vaan juorusi toisen asiakkaan kanssa, joka kyllä kääntyi katsomaan minua. Eipä hätää, menin toiseen kojuun. Kannattaa tervehtiä niitä asiakkaita!

Vierailija
1888/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kertaakaan tullut vastaan mitään ylimielistä palvelua, kai tämä on joku lähinnä naisten kokema juttu ja yleensä toisten naisten toimesta.

Vierailija
1889/4975 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) JYSK [paikkakunta]

Ensimmäisen työkokeilupäivän jälkeen sanottiin: "ei tarvitse tulla huomenna". Olin 16-vuotias. Sen jälkeen en halunnut mennä kyseiseen JYSKiin.

2) Taidemuseo

Työkokeilun aikana en tykkänyt mun esimiehestä. En halua törmätä kyseiseen henkilöön. Muutenkin taidenäyttelyt on aika tylsiä siellä.

3) Kukkakauppa

Työkokeilu kesti kolme päivää. En tullut toimeen esimiehen kanssa. Vältän tätä liikettä kuin ruttoa.

16-vuotias ja työkokeilu? No kaipa sekin saattaa olla mahdollista, en ole perehtynyt ihan niin hyvin säädöksiin että voisin suoralta kädeltä sanoa olevan täysin mahdotonta. Yleensä ne työkokelut on kyllä työttömille eikä lapsilisää vielä saaville.

Vierailija
1890/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lääkitys sairauteen johon tuota lääkettä ei ole kehitetty. Se toimii kyllä ja ihan yleisesti tähän sairauteen käytetään. Lakkasin käymästä Hervannan Apteekissa kun apteekkari kieltäytyi vähentämästä suoraan kelakorvausta lääkkeestäni ja muutenkin esitti asian tylysti.

Siirrettiin perheeni lääkeostot toiseen apteekkiin, jossa palvelu on aina ollut moitteetonta ja Kela-korvausten kanssa ei ole tarvinnut koskaan tapella. Minun lääkeostoni ovat vähäiset, mutta perheemme yhteenlasketut lääkkeet kuukaudessa on n 3000€ (ennen kelakorvauksia). Tuo summa jo tuntuu apteekin tuloksessa. 36000€/v edestä kannattaisi edes perusasiakaspalvelu hoitaa kunnolla. Ja tilanne olisi vältetty myös sillä että apteekkari olisi vain keskustellut asiallisesti ja vaikka ottanut selvää asiasta eikä vaan alkanut inttää ja puhua töykeästi.

Vierailija
1891/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monta vuotta sitten olin kampaajalla permanenttauttamassa pitkiä hiuksiani.

Nimekäs kampaamo - näkyy edelleen toimivan.

Jouduinkin harjoittelijan käsiin - no, kampaajamestari itse oli paikalla neuvomassa. Heillä oli uusi ja uudenmallinen hiustenkuivaaja.

Kuivaaja laitettiin käyttöön. Jonkin ajan päästä sanoin, että se on liian kuuma. Vastaus oli, että ei ole ollut vielä riittävän kauan. Hetken päästä aloin vaatia, että on otettava pois. Edelleen valitettiin, ettei ole ollut vielä tarpeeksi kauan, mutta tulivat kuitenkin tutkimaan asiaa. "On se kyllä kuuma".

Laite pysäytettiin. Päänahassa oli kai jo punoitusta jossain kohtaa, kun huolestuivat. Sitten alettiin tentata, millainen vesi meillä on kotona, kun pääni noin reagoi eli alettiin valmistautua siihen, että tulikin jotain vahinkoa aiheutettua. - Kotiin annettiin mkaan jotain mitä lie ainetta, jota voin laittaa päänahkaan... No, en laittanut, meni kaikki luottamus siihen kampaajaan.

Onneksi hiukset jäivät päähän, mutta sen koommin en ole kampaamoiden oven saranoita rasittanut. Mies lyhentää taitavasti hiuslatvat, ja jos on tarvis kiharoille, syntyvät kotikonstein.

Vierailija
1892/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) JYSK [paikkakunta]

Ensimmäisen työkokeilupäivän jälkeen sanottiin: "ei tarvitse tulla huomenna". Olin 16-vuotias. Sen jälkeen en halunnut mennä kyseiseen JYSKiin.

2) Taidemuseo

Työkokeilun aikana en tykkänyt mun esimiehestä. En halua törmätä kyseiseen henkilöön. Muutenkin taidenäyttelyt on aika tylsiä siellä.

3) Kukkakauppa

Työkokeilu kesti kolme päivää. En tullut toimeen esimiehen kanssa. Vältän tätä liikettä kuin ruttoa.

Saanko arvata, oot varmaan työtön?

No ei kait työkokeiluun muita passiteta kuin työttömiä. Edellinen kommentoija kyllä taisi tarvita paljon enemmän apua kuin normaali työntekijä. Nykyään yrittäjät haluaa täysin valmiin työntekijän joka osaa kaiken jo entuudestaan, ettei tarvitse itse käyttää aikaa ja vaivaa perehdyttämiseen tai opettamiseen.

Tuo perehdytystarve on tosiasia, jota monessa työpaikassa ei ilmeisesti edelleenkään tiedosteta riittävän hyvin. Olen tästä kuullut aivan äskettäinkin, miten nuori työntekijä on käytännössä jätetty oman onnensa nojaan ja sitten näytetään yrmeää naamaa kun "ei osata"- Se, mitä siinäkään paikassa "ei osata", on huolellinen perehdytys, jonka ansiosta uusi työntekijä kouliutuu tuottavaksi jo lyhyessä ajassa.

Minulla on onni työskennellä paikassa, jossa uusi ihminen perehdytetään huolellisesti olemassa olevan perehdytysohjeman kautta. Itse olen osaltani ollut tätä laatimassa, huvittavanakin pohjana ja hyvässä muistissa oma perehdytykseni ja vanhanaikaisempi salaileva työkulttuuri (="minäpä tiedän, miten tämä asia tehdään, mutten paljasta sinulle").

Jo kauan ennen nykyistä tavoitteellista perehdytyskäytäntöämme aloin omassa työssäni vaivihkaa soveltaa uudempia tuulia siten, että saatuani selville esim. jonkin atk-niksin (silloin vielä uutta teknologiaa eikä kaikkien hallitsemaa arkea) opetin sen heti nuoremmille kollegoille.

Vierailija
1893/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) JYSK [paikkakunta]

2) Taidemuseo

3) Kukkakauppa

Saanko arvata, oot varmaan työtön?

No ei kait työkokeiluun muita passiteta kuin työttömiä. Edellinen kommentoija kyllä taisi tarvita paljon enemmän apua kuin normaali työntekijä. Nykyään yrittäjät haluaa täysin valmiin työntekijän joka osaa kaiken jo entuudestaan, ettei tarvitse itse käyttää aikaa ja vaivaa perehdyttämiseen tai opettamiseen.

Tuo perehdytystarve on tosiasia, jota monessa työpaikassa ei ilmeisesti edelleenkään tiedosteta riittävän hyvin. Olen tästä kuullut aivan äskettäinkin, miten nuori työntekijä on käytännössä jätetty oman onnensa nojaan ja sitten näytetään yrmeää naamaa kun "ei osata"- Se, mitä siinäkään paikassa "ei osata", on huolellinen perehdytys, jonka ansiosta uusi työntekijä kouliutuu tuottavaksi jo lyhyessä ajassa.

Minulla on onni työskennellä paikassa, jossa uusi ihminen perehdytetään huolellisesti olemassa olevan perehdytysohjeman kautta. Itse olen osaltani ollut tätä laatimassa, huvittavanakin pohjana ja hyvässä muistissa oma perehdytykseni ja vanhanaikaisempi salaileva työkulttuuri (="minäpä tiedän, miten tämä asia tehdään, mutten paljasta sinulle").

Jo kauan ennen nykyistä tavoitteellista perehdytyskäytäntöämme aloin omassa työssäni vaivihkaa soveltaa uudempia tuulia siten, että saatuani selville esim. jonkin atk-niksin (silloin vielä uutta teknologiaa eikä kaikkien hallitsemaa arkea) opetin sen heti nuoremmille kollegoille.

Meillä myös vähän tällaista salaista meinikiä, esim. opiskelija olisi mielellään otettu 2,5 kk harjoitteluun auttelemaan eräässä kaikista tylsässä rutiinityössä. Idea oli että opiskelija olisi tuon 2,5 kk ajan tehnyt vain tätä hommaa. Kaikki muu tietotaito olisi jäänyt oppimatta. Kyseessä vielä julkisen alan laitos ja opiskelijalla monta sivua tutkintovaatimuksia.

Vierailija
1894/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kirjoitti:

Class ohlsonilla käydessäni että en käy siellä, tai jos käyn välttelen tiettyä mies kassaa,, oli alussa asiallinen, mutta kun opasti mut tuotteiden luo joita etsin, kysy et oliks muuta, mun pitäis mennä kassalle, kun tulin kassalle jutteli vain naismyyjän kanssa. Melko outoa asiakaspalvelua, olisin sanonut jos olisin kehdannut et flirttailemaanko sulla olikin kiire

Kassaa ei saa jättää oman onnensa nojaan.

Jos toinen työntekijä tuli siihen, on se kassavuorolainen silti siitä vastuussa.

-Ohis.

Vierailija
1895/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä missä XXL liikkeessä? Niitä XXL myymälöitä kun on eripuolilla Suomea.

PK-seutu. Ostin pyörän Redistä ja asioin myös Kluuvissa. Molemmissa palvelu samaa tasoa. Puhelinpalveluista tosiaan sai erilaista palvelua, että Vantaa ok, Itis Ok yms. Huono palvelu näkyi etenkin asioidessani liikkeessä (olen kyllä kaunis nainen).

Vierailija
1896/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pieni autotehdaskaupunki meren rannalla ja sen ravintola keskustassa. Tiskillä töissä vanhempi nainen joka töksäyttelee asiakkaille, vaikka ruoka on hyvää niin pilaa kokemuksen. 

Vierailija
1897/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin silmäasema. Optikko puhuu erittäin tylysti, tiuskii ja töksäyttelee. En ikinä enää asioi hänen kanssaan. Nettivarauksessa toisen, mukavan optikon ajat yleensä täynnä, tämän tylyn vapaina :D Kukaan ei halua asioida hänen kanssaan. Varaan ajan mukavalle optikolle vaikka joudunkin odottamaan :)

Vierailija
1898/4975 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpostikin lopetan, yksittäinenkin huono kokemus voi olla syy jos varteenotettavia kilpailijoita riittää.

Vierailija
1899/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus.

Vierailija
1900/4975 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop myytiin aikoinaan L'orealille eli se siitä eläinkokeiden boikotoinnista. En ole asioinut siellä sen jälkeen. Tosin nyt Body Shopin omistaa Natura jonka pitäisi olla parempi.