Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1661/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan, koska olen muuttanut ko. seudulta pois.

Vierailija
1662/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa uuteen kampaamoon, mutta aikaa varatessa jo kampaaja oli tosi nihkeä ja pyöritteli silmiään haluamalleni tyylille. Ei kuulemma olisi mun juttu. Soitin sitten perään ja peruin ajan, enkä koskaan enää mennyt kyseiseen kampaamoon.

Yhteen pizzeriaan en enää mennyt kun palvelua sai venata tiskillä tosi kauan, kunnes lopulta joku vastentahtoisen vetelästi valui paikalle.

Boikotoin myös paikallista K-supermarketia, koska siellä on hinnat usein väärin ja kerran näin kauppiaan tekevän jotain rahaan liittyvää moraalitonta.

kerran näin kauppiaan tekevän jotain rahaan liittyvää moraalitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat usein väärin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa uuteen kampaamoon, mutta aikaa varatessa jo kampaaja oli tosi nihkeä ja pyöritteli silmiään haluamalleni tyylille. Ei kuulemma olisi mun juttu. Soitin sitten perään ja peruin ajan, enkä koskaan enää mennyt kyseiseen kampaamoon.

Yhteen pizzeriaan en enää mennyt kun palvelua sai venata tiskillä tosi kauan, kunnes lopulta joku vastentahtoisen vetelästi valui paikalle.

Boikotoin myös paikallista K-supermarketia, koska siellä on hinnat usein väärin ja kerran näin kauppiaan tekevän jotain rahaan liittyvää moraalitonta.

kerran näin kauppiaan tekevän jotain rahaan liittyvää moraalitonta.

tarkoitit kai laitonta?

Vierailija
1664/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla kävin ainoan kerran, meni vaihtoon. Koko käynnin ajan huokaili ja kertoi moneen kertaan kuinka hankalat hiukset minulla on. Hirveän paksut ja niitä on paljon. Pitää selvittää ja ihan kamalaa värjätä. Väriäkin menee paljon. Repi tukkaa ja päänahkaa. Juu. Kiitos tiedosta. Lopputulos näytti just niin hyvältä kuin käsittely tuntui ja valittamisesta kuului.

Mulle kävi samoin. Tosin valitti siitä, kuinka ohuet ja liukkaat hiukset minulla on. Meinasi itku tulla, ja ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene.

Mulla kampaaja repi harjalla hiuksia ja kopautteli kipeästi sillä mua päähän. Tuntui, että tekikö niin ihan tahallaan kun oli pahalla tuulella. En kuitenkaan jostain syystä sanonut, että nyt jumaliste lakkaa paukuttamasta mua päähän sillä harjalla. En vaan mennyt toiste.

Vierailija
1665/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuota ihmeltellä: Postipankin perillinen. Samanlaiset kokemusk jo tuolta ajalta!155

Vierailija
1666/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiruokakauppa. Sen jälkeen kun pyysin kassaneitiä ulos, eikä hän vastannut mitään, niin en ole kehdannut käydä. Nyt joutuu ruoat hakemaan 5 km kauempaa.

Vierailija
1667/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun koru kauppakeskus Zeppelin Kempele. Olin arkivaatteissa mm. ulkoilutakki ja ajattelin ostaa itselleni kultaiset korvikset. Menin liikkeeseen ja kerroin asiani niin vanhempi tumma ja lyhyttukkainen myyjä käskytti minut hoitonappi/ alekorvislaarille.

Sen jälkeen olen käynyt asioimassa viereisessä Kultajousi liikkeessä.

Vierailija
1668/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeria, joka toi tilauksen jäähtyneenä.

Tavaratalo, jossa myymäläetsivä tuli merkitsevästi viereen katselemaan.

Kirjakauppa, jossa en saanut rauhassa katsoa kirjoja vaan myyjä kiinnittäytyi kylkeen.

Pankki, jossa ei millään saanut asiaansa selvitettyä useammallakaan yhteydenotolla, kukaan ei tuntunut tietävän mistään mitään.

Ruokakauppa, jonka tuotteet useimmiten viimeiseltä myyntipäivältä ja ylikin.

Ravintola, jossa kylmä ruoka maistuu 'jääkaapilta'.

Vierailija
1669/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan hieroja länkytti koko ajan jotain todella huonoja juttuja ja vaati kommentoimaan niitä. Eikö ookki niin? Ootko samaa mieltä? Juttujen perusteella havaitsin hierojan myöskin todella ahdasmieliseksi juntiksi. Seuraavalla käyntikerralla hän kertoi samoja juttuja noin puolet ja vaati taas kommentoimaan niitä. Itse olisin halunnut olla hiljaa ja nauttia hieronnasta. Nyt käyn toisella hierojalla.

Vierailija
1670/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla kävin ainoan kerran, meni vaihtoon. Koko käynnin ajan huokaili ja kertoi moneen kertaan kuinka hankalat hiukset minulla on. Hirveän paksut ja niitä on paljon. Pitää selvittää ja ihan kamalaa värjätä. Väriäkin menee paljon. Repi tukkaa ja päänahkaa. Juu. Kiitos tiedosta. Lopputulos näytti just niin hyvältä kuin käsittely tuntui ja valittamisesta kuului.

Mulle kävi samoin. Tosin valitti siitä, kuinka ohuet ja liukkaat hiukset minulla on. Meinasi itku tulla, ja ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene.

Mulla kampaaja repi harjalla hiuksia ja kopautteli kipeästi sillä mua päähän. Tuntui, että tekikö niin ihan tahallaan kun oli pahalla tuulella. En kuitenkaan jostain syystä sanonut, että nyt jumaliste lakkaa paukuttamasta mua päähän sillä harjalla. En vaan mennyt toiste.

Mikä vıțțu on MULLA KAMPAAJA?? 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
1671/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Lähiruokakauppa. Sen jälkeen kun pyysin kassaneitiä ulos, eikä hän vastannut mitään, niin en ole kehdannut käydä. Nyt joutuu ruoat hakemaan 5 km kauempaa.

Ihmettelen tätä naista, joka kuvittelee olevansa hauskakin provo, kun kommentoi joka ikiseen mahdolliseen ketjuun tätä samantyyppistä pskaa ja oikein KOROSTAA olematonta sukupuoltaan XDDDDDDD

Mitä vıtuň järkeä tuossa on?????

Vierailija
1672/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikampaajalle, jolla kävin 5 vuotta tuli uusi työntekijä, joka heitti homofobista juttua.

Vierailija
1673/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ketju ja tosi jännä huomata, miten erilaisia palvelukokemuksia meillä kaikilla on. Minulla on myös vastaan tullut yhtä ja toista omituista kampaamo- ravintola- ja kauppakokemusta. Äänestän myös jaloillani mutta olen luonteeltani itse sellainen ettei mulla pysy mölyt mahassa. Annan aina palautetta kun on aihetta, hyvässä ja pahassa. Annan positiivista palautetta hyvästä palvelusta heti paikan päällä ja varmasti niin että kuuluu. Myös huono palvelu kirvoittaa kielen kannat samantien. Pyrin kyllä olemaan ystävällinen ja asiallinen, mutta olen kuulijan mielestä varmasti v-mäinen asiakas. Mielestäni palautetta pitää antaa ja vasta sitten pistää boikottiin jos aihetta. Eiväthän ne muuten tiedä että palvelu on ollut huonoa.

Vierailija
1674/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt boikotoi kyseistä paikkaa, mutta toista kertaa en ole paikanpäälle uskaltanut mennä eli Dreamhair.

Koin kyseisen paikan asiakaspalvelun liian outona ja kyttäävänä, vaikka apua toki oli ihan kiva saada ja löysinkin etsimäni tuotteen. Olin sillä hetkellä kaupan ainoa asiakas ja apua tosiaan tuli, MUTTA avun jälkeen en saanut rauhassa kierrellä ja katsella muuta valikoimaa, vaan myyjä hiissasi perässäni taukoamatta! Eikä edes sillä tavalla, kuin monissa vaatekaupoissa (minkä moni kokee senkin ärsyttävänä) että olisi oma-aloitteisesti kertonut yleisesti tuotteista ja esitellyt niitä, vaan hiljaisesti perässä hiihdellen että ahdisti ja tunsin tekeväni jotain väärin. Kaupassa oli täysi hiljaisuus ja tunsin vain silmät selässäni, hyi :D 

Aika pikaisesti siinä sitten siirryin kassalle. Koki varmaan itse tämän niin että oli siinä palveluvalmiina enkä usko että mitään varastamista kyttäsi, mutta en pitänyt tyylistä kyllä yhtään. Virheen teki siinä mielessä, että jos olisin rauhassa saanut tutustua kaupan muihin tuotteisiin olisin hyvin mahdollisesti palannut liikkeeseeen myöhemmin tekemään ostoksia. Nyt harkitsen sitä todella ja siihen nähden ettei kaupassa silloinkaan muita ollut, asiakkaat tuskin heille olisi pahitteeksi.

Vierailija
1675/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi kipeä ja tarvitsin aikaa lääkärille. Hoitaja/sihteeri ei olisi millään päästänyt. Kuvailin oireita ja hän tokaisi "kai sulla nyt ennenkin on flunssa ollut". En antanut periksi vttuilusta huolimatta. Diagnoosi oli angiina eli ilman antibioottia en olisi parantunut. Kirjoitin PITKÄN palautteen palautelapulle aikani jälkeen, hoitaja huomasi ja tuijotti kauhistuneena, varmaan arvasi että hänestä lähtee viesti... Toivottavasti oli lukolla kiinni se palautelaatikko, ettei ämmä päässyt pistämään lappuani silppuriin.

Vierailija
1676/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt boikotoi kyseistä paikkaa, mutta toista kertaa en ole paikanpäälle uskaltanut mennä eli Dreamhair.

Koin kyseisen paikan asiakaspalvelun liian outona ja kyttäävänä, vaikka apua toki oli ihan kiva saada ja löysinkin etsimäni tuotteen. Olin sillä hetkellä kaupan ainoa asiakas ja apua tosiaan tuli, MUTTA avun jälkeen en saanut rauhassa kierrellä ja katsella muuta valikoimaa, vaan myyjä hiissasi perässäni taukoamatta! Eikä edes sillä tavalla, kuin monissa vaatekaupoissa (minkä moni kokee senkin ärsyttävänä) että olisi oma-aloitteisesti kertonut yleisesti tuotteista ja esitellyt niitä, vaan hiljaisesti perässä hiihdellen että ahdisti ja tunsin tekeväni jotain väärin. Kaupassa oli täysi hiljaisuus ja tunsin vain silmät selässäni, hyi :D 

Aika pikaisesti siinä sitten siirryin kassalle. Koki varmaan itse tämän niin että oli siinä palveluvalmiina enkä usko että mitään varastamista kyttäsi, mutta en pitänyt tyylistä kyllä yhtään. Virheen teki siinä mielessä, että jos olisin rauhassa saanut tutustua kaupan muihin tuotteisiin olisin hyvin mahdollisesti palannut liikkeeseeen myöhemmin tekemään ostoksia. Nyt harkitsen sitä todella ja siihen nähden ettei kaupassa silloinkaan muita ollut, asiakkaat tuskin heille olisi pahitteeksi.

Rapunzelillahan on niissä ripustimien päässä jotkut lukot, niin hiusnippuja ei saa asiakas itse irti. Kai dreamhairilla ei ole systeemejä ja myyjiä käsketään kyttäämään varkauksien ehkäisemiseksi.

Vierailija
1677/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tosi kipeä ja tarvitsin aikaa lääkärille. Hoitaja/sihteeri ei olisi millään päästänyt. Kuvailin oireita ja hän tokaisi "kai sulla nyt ennenkin on flunssa ollut". En antanut periksi vttuilusta huolimatta. Diagnoosi oli angiina eli ilman antibioottia en olisi parantunut. Kirjoitin PITKÄN palautteen palautelapulle aikani jälkeen, hoitaja huomasi ja tuijotti kauhistuneena, varmaan arvasi että hänestä lähtee viesti... Toivottavasti oli lukolla kiinni se palautelaatikko, ettei ämmä päässyt pistämään lappuani silppuriin.

Tää olikin vähän off topic tänne... Sori. Hoitovirheistähän lienee oma ketjunsa.

Vierailija
1678/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mistään liikkeestä tai minkään brändin tuotteita jotka lahjoittavat bloggareille vaatteita ym

Vierailija
1679/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema, kävin siellä silmälääkärillä. Tarkastettiin näkö ja samalla myös lähinäkö, joka oli hieman heikentynyt. Lääkäri totesi, että en vielä tarvitse kaksitehoja vaan minulle riittää lasit joista alaosasta hiotaan miinuksia vähemmäksi.

Menin kassalle maksamaan lääkärin ja samalla kysyin hinta-arviota uusille linsseille. Alkoi ihan älytön painostus ostaa oikeat kaksitehot, koska olen sen ikäinen, että tarvitsen ne. Ei auttanut, että näytin lääkärin reseptiä ja kerroin, että lääkärin mielestä en niitä vielä tarvitse. Otin reseptin ja menin toiseen liikkeeseen josta sain ne lasit mitä tarvitsin ja säästin vielä useamman satasen.

Jouduin vielä toisen kerran asioimaan ko liikkeessä, koska lapsi tarvitsi lasit ja kaupungin maksama silmälääkäri otti vastaan Silmäasema tiloissa. Lapsi sai reseptin ja huomattiin, että siellä oli tarjouksessa sellaiset pokat jotka häntä miellytti. Otettiin ne ja optikko laski hinnat pokille ja linsseille. Loppulasku oli ihan jäätävä ja aloin ihmetellä sitä, kun pokat maksoi tyyliin 50€ ja koko lasku oli 300€. Linsseihin oli tungettu kaikki mahdollinen myös erikoisohenne vaikka linssit oli -1 ja -1,5. Pitkin hampain suostu myymään halvemmat linsst. Otettiin vain kovapinnoite ja heijastuksen esto.

Loppu viimeksi, eivät noudettaessa taivuttaneet sankoja jonka takia lasit eivät pysyneet päässä. Käytiin sitten tämä hoitamassa toisessa liikkeessä. Keravan Silmäasema ei ikinä enää.

Vierailija
1680/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa hieroja. Jos haluat kysellä minulta edustamani alan asioita koko hieronnan ajan, en tule sinulle uudestaan. Ja jos välttämättä haluat "huomaamatta" katsoa somea tai nettiä toisella kädellä samalla kun hierot selkääni, en taatusti tule ikinä enkä seuraavassakaan elämässä sinun asiakkaaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän