Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1681/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vakikampaaja joka leikkasi oikein hyvin ja keksi usein kivoja värijuttuja, myi hyviä tuotteita ja oli minusta kaikinpuolin hyvä. Kunnes kerran mulla oli aika varattuna sanotaan nyt vaikka että tasalta, olin jo puolen aikaan siellä päin kaupunkia ja alkoi sataa ihan kaatamalla, ajattelin että pakenen kampaamoon sisään, luen siellä vaikka lehteä odottaessani. Tää mun kampaaja huusi mulle ovelle että ei sun aika vielä ole, minä että ei olekaan mutta ulkona sataa ja ajattelin tulla tähän odottamaan (siellä oli sellainen istuskeluryhmä, lehtiä yms) ja hän oli jotenkin oudosti että no kai sä sitten voit tulla. Tunsin oloni tyhmäksi enkä halunnut enää mennä uudestaan.

Vierailija
1682/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti.

Muistatte varmaan ajan kun jokaikisessä puhelinmallissa oli aivan erilainen latausliitin. Omassani oli myös kuulokkeille sellainen kolo, että vain tietynlaiset kuulokkeet sopivat, ja ne maksoivat paljon ja olivat huonoja. Ajattelin mennä gigantista etsimään adapteria.

Myyjä tuli oikein ammattimaisesti neuvomaan, ja esitteli adaptereja minulle. Hän suositteli minua ostamaan yhtä, ja kun kysyin että onhan hän varma että se sopii tähän puhelinmalliin, hän katseli pakkausselosteessa listattuja malleja ja sanoi: "Ei tuota sinun mallia mainita tässä pakkauksessa, mutta ei ne yleensäkään ihan kaikki ole listattuna siksi kun puhelimia tulee jatkuvasti uusia, olen kuitenkin ulkonäön perusteella aivan varma että sopii."

Eikai siinä sitten muuta kun kassalle. Tarkoitukseni oli ottaa tämö adapteri heti lähtiessä käyttöön, että voin tavallisilla kuulokkeilla kuunnella musiikkia bussissa. Maksettuani avasin pakkauksen kassalla myyjän edessä (ei ollut jonoa) ja kokeilin. Ei sopinut puhelimeeni. Ei vaikka miten päin kokeili. Myyjä suuttui minulle ja väitti, että tämä johtuu siitä, että laitan liitintä väärin päin. Vaikka näki, että kokeilin ihan oikein päin, se yksinkertaisesti oli liian suuri. Hyvin samannäköinen ja ymmärrän erehdyksen, mutta se ei sopinut.

Myyjö riuhtaisi puhelimeni ja johdon käsi stäni ja alkoi runnoa sitä voimalla. Ei mennyt. Pyysin puhelintani takaisin, ja sanoin, että voin palauttaa johdon saman tien ja tulla myöhemmin katsomaan jotain toista. Ei käynyt, myyjä haki myymäläpäällikön paikalle ja väitti tälle, että MINÄ runnoin johtoa väärin päin ja nyt se on rikki, eikä sitä voi palauttaa enää.

Vaadin rahojani takaisin ja yritin kertoa mitä tapahtui mutta kumpikin oli sitä mieltä että tämä on minun syyni.

Lopulta en jaksanut jankuttaa ja asia ratkaistiin niin, että sain samanlaisen adapterin avaamattomana koska eivät suostuneet palauttamaan rahoja, ja sitten myin sen roskan jollekin netissä.

Muutenkin gigantin myyjät haisevat aina pistävästi hielle jita on epätoivoisesti yritetty peittää axella. Myyjien luona on aina pistävä katku. Ainakin niissä giganteissa missä olen vieraillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa parikymmentä vuotta sitten Kekäleeseen ostamaan laadukasta kevättakkia. Olin säästänyt varsin muhkean summan rahaa tätä varten.

Sitruunan syönyt myyjätäti katsoi minua pitkin nenänvarttaan tuhahdellen ja halveksien ja tokaisi, että heillä ei ole mitään minun hintaluokassani, tosin esitteli minulle joitain taksikusitakkeja.

Kun kerroin kuinka monta sataa euroa olin varannut, muuttui ääni kellossa.

Koska olen pirullinen luonne, varasin useita takkeja iloisesti hymyillen, enkä enää ikinä astunut kyseisen firman ovista sisään.

Kerron vielä nykyäänkin Pökäleen (tällä nimellä kutsun firmaa) huonosta palvelusta kaikille ja kehotan ostamaan vaatteet muualta. Minua ei tarvitse loukata kuin kerran ja kosto on elinikäinen.

Vierailija
1684/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa parikymmentä vuotta sitten Kekäleeseen ostamaan laadukasta kevättakkia. Olin säästänyt varsin muhkean summan rahaa tätä varten.

Sitruunan syönyt myyjätäti katsoi minua pitkin nenänvarttaan tuhahdellen ja halveksien ja tokaisi, että heillä ei ole mitään minun hintaluokassani, tosin esitteli minulle joitain taksikusitakkeja.

Kun kerroin kuinka monta sataa euroa olin varannut, muuttui ääni kellossa.

Koska olen pirullinen luonne, varasin useita takkeja iloisesti hymyillen, enkä enää ikinä astunut kyseisen firman ovista sisään.

Kerron vielä nykyäänkin Pökäleen (tällä nimellä kutsun firmaa) huonosta palvelusta kaikille ja kehotan ostamaan vaatteet muualta. Minua ei tarvitse loukata kuin kerran ja kosto on elinikäinen.

TaksikusKitakkeja siis🤣🤣🤣

Vierailija
1685/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuttuun silmälääkäriin. Näköni oli heikentynyt, mutta silti en vanhoja lukulaseja pitänyt kokoaikaisesti kun näin muuten hyvin. Lääkäri raivostui, että ei ihme kun silmäsi jumittaa kun et käytä lasejasi. Kaihia pyysin myös tutkimaan kun oli säännöllisesti käsketty seurata. Ei laittanut laajentavia tippoja, totesi vaan että ei siellä mitään kaihia näy. SItten laittoi ne lasit päähän mistä säädellään kaikkea kun näköä tarkastetaan. Sanoin että ovat vinossa. Lääkäri suuttui että kai hän nyt tietää miten ne ovat minulla päässä. Tuli sitten vähän sellaiset lasit että hivenen vinossa joudun katselemaan. Uudestaan en enää sille raivoisalle silmälääkärille mennyt.

Vierailija
1686/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride. En halua eri palveluita tai tuotteita käyttäessäni tukea ideologiaa, mihin en usko.

Vierailija
1687/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa kampaamo joka oli Go Hotel Shnellin yhteydessä. Kampaaja kuivatti hiuspohjan kuumaksi, ei nyt palovammoja tullut mutta päänahka oli todella arka. Ja kuuma. Kyllähän mulla on paksut hiukset mutta ei niitä tuntia tarvitse kuivata.

En muista missä kampaajalla tämä tapahtui mutta halusin pitkien hiusten tasauksen, en pesua vaan että tasoitetaan kuivana. Kampaaja suuttui kun ei saanut pestä hiuksiani. Kai se on sitten helpompi leikata märät hiukset vai mikä tähän pesuintoon on syynä??

Vierailija
1688/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa kampaamo joka oli Go Hotel Shnellin yhteydessä. Kampaaja kuivatti hiuspohjan kuumaksi, ei nyt palovammoja tullut mutta päänahka oli todella arka. Ja kuuma. Kyllähän mulla on paksut hiukset mutta ei niitä tuntia tarvitse kuivata.

En muista missä kampaajalla tämä tapahtui mutta halusin pitkien hiusten tasauksen, en pesua vaan että tasoitetaan kuivana. Kampaaja suuttui kun ei saanut pestä hiuksiani. Kai se on sitten helpompi leikata märät hiukset vai mikä tähän pesuintoon on syynä??

Hiuksissa oleva pöly ja lika saa sakset tylsymään helposti, ja kampaajan ammattisakset ovat hirveän kalliita.

Vierailija
1689/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin luottokampaajalla käynnin, koska hän ei enää ideoinut mitään uutta hiuksiini, vaan tuntui, että pääasia käynneissä oli kuulumisien vaihto. Hiuksista ei juuri puhuttu. Jotenkin hän menetti kokonaan kiinnostuksensa hiuksiini.

Vierailija
1690/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli luottokampaaja, joka puhui vaan ja ainoastaan omista asioistaan. Tiesin kaiken, varsinkin sairaudet. Hitto niistä oli raskas kuulla ja kuunnella. Kerran hän jopa purskahti itkuun. Ja siis emme ole frendejä, emme ole koskaan edes tavanneet kampaamon ulkopuolella, ja luottokampaajasuhdetta oli takana n. 4 v.

Lisäksi hän harrasti piilovtuilua liittyen hiusten kuntoon, käyttämääni meikkiin ja niin edelleen.

Plus että koko ajan hän hoki, että ei hänelle yksi asiakas merkkaa mitään, että yksi asiakas sinne tai tänne.

No mä sit päätin lähteä, ja nyt käyn hyvällä normaalilla hiljaisella kampaajalla, joka on paljon lähempänä kotiakin kuin tuo paikka jossa ennen kävin.

Vierailija
1691/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Drockilan kynttiläpajassa en asioi. Se johtuu Maria Drockilan menneisyydestä. Ja sillä en tarkoita niitä hommailuja Speden kanssa.

Vierailija
1692/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käymästä hyvällä hierojalla, koska 45 minuutin ajasta hän oli hyvin usein ainakin 5 minuuttia myöhässä (eikä pidentänyt aikaa toisesta päästä!), ja useilla kerroilla myös käytti ajastani kohtuuttomia aikoja vastaten muiden asiakkaiden puheluihin. Kerrankin seurasin seinäkellosta, kun kesken hieronnan hän antoi toiselle asiakkaalle venyttelyohjeita 7 minuuttia oman aikani sisällä. Ottaen huomioon että käynti maksoi 45 euroa per 45min, tuokin puhelu maksoi minulle vakiasiakkaalle 7 EUROA!!! Mieluummin käyn vähän huonommalla, jossa 45 minuuttia maksaa 30e ja ihan oikeasti saan palvelua sen 45 minuuttia, eikä 35-40 min niinkuin tällä toisella.

Mitä hän sanoi, kun annoit hänelle palautetta?

Joo arvasin tämän kysymyksen - en antanut. Mielestäni ei ole asiakaan vastuulla seurata kelloa ja pyytää asiakaspalvelijaa antamaan maksettu palvelu, ikään kuin taistella, että saa sen mistä maksaa. Mieluummin äänestän jaloillani. Etenkin palvelussa jossa ollaan noin lähellä toista, ei yhtään huvita "suututtaa" ihmistä joka hoitaa minua ja jonka mahdollinen negatiivinen asenne voi heijastua hoidon laatuun.

Ei mullakaan olisi valitettavasti pokkaa suoraan sanoa tällaisessa tilanteessa, mutta antaisin varmaan jälkeen päin palautetta, miksi lopetin ko. hierojalla käymisen.

Vierailija
1693/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään boikotti vaan muutos omiin tapoihin :)

Menen meikki-ja kosmetiikkaostoksille nykyään aina ilman meikkiä ja muutenkin huonommat vaatteet päällä, koska se ärsyttää niitä myyjiä ja ne ei tunge väkisin palvelemaan.

Olen oikeasti todella taitava meikkien kanssa ja ostelen kalliita merkkejä, mutta en saa ostella rauhassa jos menen laittautuneena, se pissaliisa myyjä tulee väkisin neuvomaan ja joskus kun olenkin jotain kysynyt, niin tarjotaan aivan vääränlaista tuotetta. En ole koskaan, en aloittelijanakaan saanut kosmetiikkaosastojen myyjiltä kuin huonoa palvelua, jotenkin huvittaa kun ne meikittömiä ei huomioi ollenkaan.

Vierailija
1694/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villassa oli tarjoilut pöytään ja laskutukset. Naapuripöydissä kävi laskuttamassa ja vaikka kuinka huidottiin niin tarjoilija ei ”nähnyt” meitä. Lopulta mies marssi tiskille että pääseekö täältä pois

Näin kaksi vuotta myöhemmin, aivan sama kokemus viime vuodelta! Ei enää sinne, vaikka ruoka ihan hyvää olikin.

Vierailija
1695/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kampaaja haukkui muita kampaamoja. On niin epäammattimaista käytöstä. Kertoi enemmän hänestä itsestään muiden kampaamojen mustamaalaus asiakkuuteni tässä paikassa loppui siihen.

Vierailija
1696/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

k

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla kävin ainoan kerran, meni vaihtoon. Koko käynnin ajan huokaili ja kertoi moneen kertaan kuinka hankalat hiukset minulla on. Hirveän paksut ja niitä on paljon. Pitää selvittää ja ihan kamalaa värjätä. Väriäkin menee paljon. Repi tukkaa ja päänahkaa. Juu. Kiitos tiedosta. Lopputulos näytti just niin hyvältä kuin käsittely tuntui ja valittamisesta kuului.

Mulle kävi samoin. Tosin valitti siitä, kuinka ohuet ja liukkaat hiukset minulla on. Meinasi itku tulla, ja ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene.

Mulla kampaaja repi harjalla hiuksia ja kopautteli kipeästi sillä mua päähän. Tuntui, että tekikö niin ihan tahallaan kun oli pahalla tuulella. En kuitenkaan jostain syystä sanonut, että nyt jumaliste lakkaa paukuttamasta mua päähän sillä harjalla. En vaan mennyt toiste.

Mikä vıțțu on MULLA KAMPAAJA?? 🤣🤣🤣🤣

Ehe ehe.. Kukaan muu ei ymmärtänyt tuota vitsiä mikä sinua niin naurattaa

Vierailija
1697/4975 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut kokokaan kampaajalla käymisen. Muutin Helsinkiin ja ei näköjään täälläkään kampaajat kykene puhumaan mitään positiivista. Hoidan hiuksiani Olaplexillä ja hiusöljyillä, ovat oikeasti hyvässä kunnossa.

Tasautan vaan latvat. SILTI joka ikinen kampaaja nostelee mun hiuksia nenä nyrpeänä ja kertoo, miten siihen nyt pitäisi laittaa joku kiva taittosävy HOITAMAAN. Ilmeisesti kampaajat oikeasti kuvittelevat, että haukkumalla asiakkaan hiuksia, he haluavat heti korjaustoimet? no mulle käy päinvastoin. Tiedän tasan tarkkaan että mulla on kaunis ja kiiltävä tukka, mulla on silmät päässä. Sävytän hiukset kevytsävyllä kotona kerran kuussa, en käytä muotoilurautoja ja föönaan lämpösuojan kanssa.

Viimeisen kerran sanoin kampaajalle, että musta on inhottavaa, kun kampaajilla on tapana haukkua asiakkaan tukkaa. Kampaaja punastui ja selitti, että no hänellä on vähän kyllä joo sellainen tapa, hihi. Eli ihan tietoisesti vielä sättivät.

Ulkomailla salonkiin mennään rentoutumaan ja kokemaan arvostusta. Turkissa kampaaja huokasi teatraalisesti kun nosteli hiuksiani. :D Miettikääs nyt kampaajat omalla järjellä, KUMMASSA tapauksessa asiaks päätyy ostamaan lisäpalveluja. 

a) ihastelette asiakkaan hiuksia tai kerrotte siitä edes yhden hyvän asian: hyvä leikkaus, tuuhea tukka, pitkä tukka jne. ja kerrotte, että IHANASTI KOROSTAISI sun sinisiä silmiä/kasvoja/tätä omaa kaunista hiussävyä tällainen kevytsävy.

VAI

b) voi että, mitäs tälle nyt tekis sitten, oot sä leikannut tän viimeks millon? ai kk sitte, no miten tää on näin haalistunut? ai et sävytä tätä, no maantienharmaa ei kyllä sovi useimmille, laitettasko me tähä jotain ytyä?

Vierailija
1698/4975 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1716, samasta syystä en itsekään ole käynyt kampaajalla enää kymmeneen vuoteen. Hiukset oppii nopeasti leikkaamaan joko itse tai taitavan kaverin avustamana, kiitos kotiparturisettien ja YouTube -ohjevideoiden. Huvittavaa kyllä, kampaajalla käynnin lopettamisen jälkeen olen saanut ENEMMÄN kehuja hiuksistani :D Kuinka ne ovat niin paksut ja kaartuvat ja kehystävät kauniisti kasvoja. Minun kampaajillani oli myös aina taipumus mm. kyniä hiukseni liian lyhyeksi tai leikata pyytämäni verho-otsiksen sijaan pyöristetty palkkiotsis, joka sai luonnostaan babyfacen näyttämään marsilaiselta pallopäältä :D

1699/4975 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä lakkasin käymästä kosmetiikkaliikkeessä, jossa vain vanhemmat kalliita naamarasvoja ostelevat rouvat saivat hyvää palvelua, myyjät olivat heille ystävällisiä ja saivat läjäpäin ilmaisnäytteitä. Minä ja ystäväni teimme pikkuostoksia, huulikiiltoja, hajuvesiä yms, meille ei puhuttu juuri mitään, emme saaneet edes muovipussia pyytämättä. Mielestäni sellainen ikäsyrjintä ei ole kovin kaukonäköistä, tämän päivän teinit ovat tulevaisuuden turkismummoja.

Pasilassa oli aikanaan tällainen vanhan ajan kemppari. Lakkasin käymästä siellä juuri tuosta syyystä.

Lisäksi huomasin, että monet meikit olivat vanhentuneita. Tuotesarjoissa olivat jo pakkaukset uudistuneet, mutta täällä myytiin vanhoja tuotteita. Ja ihan normihinnalla.

Nykyään en uskaltaisi ostaa kosmetiikkaa muualta kuin netistä tai tavaratalosta.

Pienet kempparit myyvät usein vanhentuneita tuotteita. Olen useammassakin paikassa huomannut.

Sitten vielä ihmetellään, kun kivijalkaliikkeet häviää....

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
1700/4975 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaaja tai hieroja tms. yrittäjä ei anna käteismaksusta kuittia, en tule uudestaan. 

Teen kyllä myös samantien verovilpistä ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi