Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
481/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa käynnin lopetin, kun mehevät ja mureat pihvit vaihtuivat ohuisiin, kuiviin ja sitkeisiin. Body Shopissa en ole käynyt sen jälkeen, kun L'Oreal (=Nestle) osti sen. Nyt voisi varmaan taas alkaa siellä käymään, tällä uudella omistajalla ei liene Nestle-kytköksiä?

Siis oikeasti käyt kaupassa sen perusteella kuka sen omistaa?

Cyber shopin omistaa Israelilainen mies , jolta puuttuu toinen korva ja intialainen nainen

Eikä omista. Siellä on ihanat nuoret trendikkäät myyjät.

Sen omistaa varmasti joku niistä

Vierailija
482/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa Myllyojan apteekki. Siellä on henkilökunta naama ihan norsunv*tulla joten ei olla aikoihin enää käyty siellä vaikka se on meitä lähin apteekki. Pakko kai siellä on olla työyhteisössä jotain pahasti vialla 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten lähdin parin ystäväparidskunnan kanssa sohvaostoksille. Ystäväni etsivät isoa kulmasohvaa, itse etsin pienehköä sohvaa pieneen yksiööni. Myyjä auliisti opasti ystäväpariskuntaa ja esitteli sohvia, sain jossain välissä kysyttyä löytyykö mitoilta xx ja muodossa xx sohvaa minkälaisia. Myyjä selkeästi tympääntyneenä esitti yhden sohvan, sanoi että on muitakin ja tilauksesta saisi mutta "ne on sulle liian kalliita."

Asia selvä. Jännä että osasi arvioida maksukykyni kysymättä, varsinkin kun en missään vaiheessa budjettiani maininnut ja rahasta ei tosiaan puutetta ollut :D Enkä näytä miltään "ryysyläiseltä" ja ikääkin yli 30. Menin sitten toiseen liikkeeseen ja ostin sohvani.

Minä olen kolme kertaa elämäni aikana ollut ostamassa varta vasten pientä sohvaa, ja kahdella kerralla kolmesta saanut hyvin tylyä "palvelua" useammastakin liikkeestä. Parhainta palvelua sain opiskelija-aikana, jolloin pienellä budjetilla onnistuin ihana myyjän ansioista löytämään todella ihanan ja hyvän sohvan (se on meillä edelleen). 

Toisella kerralla etsin vuodesohvaa lastenhuoneeseen. Kahdessa paikassa sain ylimalkaista palvelua ja kolmannessa myytiin ei-oota ilman, että edes yritettiin myydä tilalle jotain muuta. Ostin sitten Ikeasta :D Harmi, että se sohva ei kestänyt sitten kahta muuttoa ja kasvavia lapsia. 

Viime kesänä olin sitten etsimässä tulevan, pian valmistuvan talon yläkerran aulaan sohvaa. Kävin perinteiset Maskut, Iskut, Vepsäläiset yms. läpi oikeastaan ilman myyjäkontaktia. Vähän ihmetytti. Askossa myyjä tuli kysymään mitä etsin, ja vastasin että pientä sohvaa tiettyyn tilaan. Ette voi kuvitella miten tympeä myyjä oli! Vaikka en yhtään tykkää eksä tiedä miten paljon mulla on rahaa - tyylistä, niin sillä kertaa tuli pakottava tarve kertoa että olemme rakentaneet talon ja yläkerran aulaan pitäisi saada tyylikäs mutta pienehkö sohva. Ääni oli muuttumassa kellossa, mutta kävelin liikkeestä ulos. 

Olen todella monta kertaa saanut tympeää palvelua, vaikka olen: normaalin kokoinen ja näköinen, kantasuomalainen, siististi pukeutuva ja ystävällinen sekä kohtelias nainen. Nykyään sanon asiallisesti, jos palvelu jossain on tympeää, enkä palaa takaisin. No, paikallisliikenteen bussissa se on vähän hankalaa kun busseja käytän, mutta en enää tervehdi yrmyjä ollenkaan. 

Vierailija
484/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylex Aamun kuuntelu loppui, kun kaksi hupaisan hauskaa radiojuontajaa puhuivat uutisesta, jossa miehen takapihalla kasvoi jättikuukunen (sieni), ja väänsivät siitä väkisin vitsiä koska kuukunen kuulostaa kulkuselta, niin kuin miehen kivekset hehehe, '' joo-o, miehen takapihalla kasvaa jättikuLkunen hehehehe '' voi jumalauta. Samalla juontajat yrittävät väkisin kehitellä inside-vitsejä ja meemejä heille ja kuuntelijoilleen kuin olisivat joitakin pirun teinejä, vaikka molemmilla taitaa olla ikää jo 30, jos enemmänkin. Naurettavaa pelleilyä.

Meni kanava vaihtoon ja kuuntelin siitä lähtien Yle Puhetta, jossa sentään jotain laatua, vaikka tietenkin Ylen pakottama poliittinen linja tulee usein esiin, mutta you take the good you take the bad. 

Vierailija
485/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva nainen, asun yksin. Enkä ole rikas, ja se varmaan näkyy. Joskus tuntuu,  että me emme ole kovin  suosittuja asiakkaita. Esimerkiksi vaikkapa Body Shop (ihme kyllä) kotikaupungissani. Sain jotenkin välinpitämätöntä asiakaspalvelua, joten eipä tee mieli mennä uudelleen. Sen sijaan Glitter :), tuo teinityttöjen kauppa - on saanut ilmeisen fiksuja myyjiä palkkalistoilleen.  Ne kerrat, kun olen siellä käynyt ostoksilla, myyjät ovat olleet tosi ystävällisiä ja huumorintajuisia.

Jos satun menemään markkinoille, vältän aina menemästä kovin lähelle kojuja. Ihan liian usein on saanut tympeitä, suorastaan veemäisiä lausahduksia myyjiltä, jos ei osta mitään. Ymmärrän, että ei ole helppoa myydä vaikkapa nahkalaukkuja markkinoilla, mutta käytöstavat pitäisi olla, jos asiakas käyttäytyy fiksusti, pitäisi myyjänkin tehdä samoin ja purkaa turhautumisensa itsekseen.

Millaisia koruja mummo ostat glitteristä?

Osaako teinit suositella ?

Olen 50v nainen, olen ostanut Glitteristä hiustenpidennyksiä..korviksia ym.

Käyn glitterissä joka viikko. myyjät tunnistavat minut ja palvelevat hyvin.

Minkä ikäisille glitter on mielestäsi tarkoitettu?

Aion shoppailla siellä vielä eläkeikäisenäkin

Tuo on varmaan joku nuorempi ihminen joka yrittää ärsyttää tyhmillä kysymyksillä. Kaikki glitterit ja ginatricot ja muut on täynnä myös meitä vanhempia naisia ja kyllä meidän rahat kelpaa ihan yhtä hyvin. Ellei paremminkin. Niissä on niin halpaa ja meillä on ostovoimaa. Ehkä se onkin se ärsyttävä juttu.

Itse olen ostellut glitteristä mm. koruja, hiuslisäkkeitä ja -tarvikkeita sekä asusteita. Siis ihan kaikkea. Ja olen +50 nainen myös.

Vierailija
486/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa käynnin lopetin, kun mehevät ja mureat pihvit vaihtuivat ohuisiin, kuiviin ja sitkeisiin. Body Shopissa en ole käynyt sen jälkeen, kun L'Oreal (=Nestle) osti sen. Nyt voisi varmaan taas alkaa siellä käymään, tällä uudella omistajalla ei liene Nestle-kytköksiä?

Siis oikeasti käyt kaupassa sen perusteella kuka sen omistaa?

Miksei? Itse lopetin Muumi-mukien keräämisen siihen päivään kun tuotanto siirrettiin Suomesta pois.

Vierailija
487/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kaikkea pientä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva nainen, asun yksin. Enkä ole rikas, ja se varmaan näkyy. Joskus tuntuu,  että me emme ole kovin  suosittuja asiakkaita. Esimerkiksi vaikkapa Body Shop (ihme kyllä) kotikaupungissani. Sain jotenkin välinpitämätöntä asiakaspalvelua, joten eipä tee mieli mennä uudelleen. Sen sijaan Glitter :), tuo teinityttöjen kauppa - on saanut ilmeisen fiksuja myyjiä palkkalistoilleen.  Ne kerrat, kun olen siellä käynyt ostoksilla, myyjät ovat olleet tosi ystävällisiä ja huumorintajuisia.

Jos satun menemään markkinoille, vältän aina menemästä kovin lähelle kojuja. Ihan liian usein on saanut tympeitä, suorastaan veemäisiä lausahduksia myyjiltä, jos ei osta mitään. Ymmärrän, että ei ole helppoa myydä vaikkapa nahkalaukkuja markkinoilla, mutta käytöstavat pitäisi olla, jos asiakas käyttäytyy fiksusti, pitäisi myyjänkin tehdä samoin ja purkaa turhautumisensa itsekseen.

Täällä se mummo joka ostaa 12v lapsenlapselleen lahjoja glitteristä...

Mielestäni glitter on teinien kauppa

Jaa. Minä käyn yleensä aina ensin Glitterissä kun tarvitsen jonkun edullisen pukukorun. Olen 47v isoäiti.

Katsopa tarkemmin niitä koruja, niistä suurin osa sopii kaikenikäisille.

Eikö semmoinen euron pukukoru oo oudon näköinen aikuisella naisella?

Taidat käydä joka viikko ja nurkat pullollaan euron vaatetta ja korua

Kyllä oli Coco Chanelkin tosi oudon näköinen niissä pukukoruissaan..

Vierailija
488/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ravintola. Työharjoitteluissa niin kusipäisiä pomoja että varmasti jatkossakin nuo paikat tulee yököttämään.

Vierailija
489/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä käyn yleensä aina ensin Glitterissä kun tarvitsen jonkun edullisen pukukorun. Olen 47v isoäiti.

Noi euron pukukorut on niin hyvin tehtyjä, et ei kukaan voi vastaantullessa tietää vaikka se ois oikee timanttikoru ja sen kantaja joku eurojackpotmiljonääri.

Vierailija
490/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Uskoo, ken tahtoo :D

Vierailija
491/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Uskoo, ken tahtoo :D

Vierailija
492/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten lähdin parin ystäväparidskunnan kanssa sohvaostoksille. Ystäväni etsivät isoa kulmasohvaa, itse etsin pienehköä sohvaa pieneen yksiööni. Myyjä auliisti opasti ystäväpariskuntaa ja esitteli sohvia, sain jossain välissä kysyttyä löytyykö mitoilta xx ja muodossa xx sohvaa minkälaisia. Myyjä selkeästi tympääntyneenä esitti yhden sohvan, sanoi että on muitakin ja tilauksesta saisi mutta "ne on sulle liian kalliita."

Asia selvä. Jännä että osasi arvioida maksukykyni kysymättä, varsinkin kun en missään vaiheessa budjettiani maininnut ja rahasta ei tosiaan puutetta ollut :D Enkä näytä miltään "ryysyläiseltä" ja ikääkin yli 30. Menin sitten toiseen liikkeeseen ja ostin sohvani.

Minä olen kolme kertaa elämäni aikana ollut ostamassa varta vasten pientä sohvaa, ja kahdella kerralla kolmesta saanut hyvin tylyä "palvelua" useammastakin liikkeestä. Parhainta palvelua sain opiskelija-aikana, jolloin pienellä budjetilla onnistuin ihana myyjän ansioista löytämään todella ihanan ja hyvän sohvan (se on meillä edelleen). 

Toisella kerralla etsin vuodesohvaa lastenhuoneeseen. Kahdessa paikassa sain ylimalkaista palvelua ja kolmannessa myytiin ei-oota ilman, että edes yritettiin myydä tilalle jotain muuta. Ostin sitten Ikeasta :D Harmi, että se sohva ei kestänyt sitten kahta muuttoa ja kasvavia lapsia. 

Viime kesänä olin sitten etsimässä tulevan, pian valmistuvan talon yläkerran aulaan sohvaa. Kävin perinteiset Maskut, Iskut, Vepsäläiset yms. läpi oikeastaan ilman myyjäkontaktia. Vähän ihmetytti. Askossa myyjä tuli kysymään mitä etsin, ja vastasin että pientä sohvaa tiettyyn tilaan. Ette voi kuvitella miten tympeä myyjä oli! Vaikka en yhtään tykkää eksä tiedä miten paljon mulla on rahaa - tyylistä, niin sillä kertaa tuli pakottava tarve kertoa että olemme rakentaneet talon ja yläkerran aulaan pitäisi saada tyylikäs mutta pienehkö sohva. Ääni oli muuttumassa kellossa, mutta kävelin liikkeestä ulos. 

Olen todella monta kertaa saanut tympeää palvelua, vaikka olen: normaalin kokoinen ja näköinen, kantasuomalainen, siististi pukeutuva ja ystävällinen sekä kohtelias nainen. Nykyään sanon asiallisesti, jos palvelu jossain on tympeää, enkä palaa takaisin. No, paikallisliikenteen bussissa se on vähän hankalaa kun busseja käytän, mutta en enää tervehdi yrmyjä ollenkaan. 

Mä takavuosina myös etsin huonekaluja tilapäiseen 27 neliön yksiöön, kun työn takia asuin eripaikkakunnalla kuin perhe ja tarkoitus laittaa mahdollisimman vähän mitään, ihan välttämätön vain, koska tilanne oli tilapäinen. Ihan siisti olin, yli nelikymppinen työn perässä muuttaja ja mulla ihan kunnon työpaikka ja säännölliset tulot, mutta etsin vain pientä vuodesohvaa ja taitettavaa pöytää. Ei ollut hirveästi kiinnostuneita myyjiä.

No sitten kun mies tuli perässä ja ostettiin oma, isompi asunto ja uusittiin huonekaluista iso osa, niin ei ollut mielenkiintoa mennä enää niihin liikkeisiin, missä sai nihkeää palvelua yksiön huonekalujen ostaja. Ihan tiedoksi vain, että vähäinen ostaja voi olla myöhemmin iso ostaja. Viisinumeroinen summa käytettiin. Siinä meni provikat joiltain, kun eivät halunneet mulle aiemmin myydä. Vähän tällainen My fair lady-tilanne, paitsi ei mulla ollut h*oran vaatteita. Teki kyllä mieli käydä parissa muussa liikkeessä kassakuitin kanssa kertomassa, että näin käy kun ei halua pientä sohvaa alunperin myydä.

Vierailija
493/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin muutama vuosi sitten ensimmäsitä kertaa Vilaan. Jäi viimeiseksi. Myyjä tuli kohteliaasti jo oviaukkoon vastaan ja tervehti kysyen etsimmekö (äitini kanssa) jotain tiettyä. Vastasimme, että ei mitään erityistä, heräteostoksilla ollaan.

Myyjän seuraava kommentti sai kasvoilleni jäykän hymyn ja tunsin. "Meillä on tosi kauniita ponchoja blaa blaa blaa." 

Kyllä. Näytän jättiläiseltä 34 kokoisen äitini vieressä, koska olen (163cm) ja kokoa 40. Mutta se että Vilan myyjä oli sitä mieltä, että minulle ei heidän kaupastaan mahdu muuta päälle kuin poncho...

heippa!

Umm, olisiko tuo johtunut siitä, että ponchot olivat noita aikoja muodissa... Ei suinkaan sinun vaatekoostasi kuten itse ajattelit? 

Muuten, et näytä jättiläiseltä koossa 40. 

Vierailija
494/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korupallo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi euron pukukorut on niin hyvin tehtyjä, et ei kukaan voi vastaantullessa tietää vaikka se ois oikee timanttikoru ja sen kantaja joku eurojackpotmiljonääri.

Jotenkin on itselle jäänyt sellainen fiilis, että ne aidot pukukorut nähdään jossain muualla kuin perussukujen häissä, vanhojen tansseissa tai vaikka yökerhoissa. 

Ja kyllä sen erottaa. Jos ei muusta, niin pukukorun kantajasta. 

Vierailija
495/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä takavuosina myös etsin huonekaluja tilapäiseen 27 neliön yksiöön, kun työn takia asuin eripaikkakunnalla kuin perhe ja tarkoitus laittaa mahdollisimman vähän mitään, ihan välttämätön vain, koska tilanne oli tilapäinen. Ihan siisti olin, yli nelikymppinen työn perässä muuttaja ja mulla ihan kunnon työpaikka ja säännölliset tulot, mutta etsin vain pientä vuodesohvaa ja taitettavaa pöytää. Ei ollut hirveästi kiinnostuneita myyjiä.

No sitten kun mies tuli perässä ja ostettiin oma, isompi asunto ja uusittiin huonekaluista iso osa, niin ei ollut mielenkiintoa mennä enää niihin liikkeisiin, missä sai nihkeää palvelua yksiön huonekalujen ostaja. Ihan tiedoksi vain, että vähäinen ostaja voi olla myöhemmin iso ostaja. Viisinumeroinen summa käytettiin. Siinä meni provikat joiltain, kun eivät halunneet mulle aiemmin myydä. Vähän tällainen My fair lady-tilanne, paitsi ei mulla ollut h*oran vaatteita. Teki kyllä mieli käydä parissa muussa liikkeessä kassakuitin kanssa kertomassa, että näin käy kun ei halua pientä sohvaa alunperin myydä.

Öh, tarkoititkohan Pretty Woman eikä My Fair Lady..

(Musikaali My Fair Lady kertoo englantilaisesta Eliza-nimisestä tytöstä, jolla on kasvot kuin enkelillä mutta käytös ja kieli kuin katupojalla. Kieltentutkija Henry Higgins lyö ystävänsä kanssa vetoa, pystyykö hän kouluttamaan Elizasta puolessa vuodessa salonkikelpoisen kaunottaren.)

Jos olet Iskussa tai Askossa naama tuhrussa vislaillut ja kiroillut sekä huudellut hävyttömiä niin se ei välttämättä edesauta palvelua..

Vierailija
496/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylex Aamun kuuntelu loppui, kun kaksi hupaisan hauskaa radiojuontajaa puhuivat uutisesta, jossa miehen takapihalla kasvoi jättikuukunen (sieni), ja väänsivät siitä väkisin vitsiä koska kuukunen kuulostaa kulkuselta, niin kuin miehen kivekset hehehe, '' joo-o, miehen takapihalla kasvaa jättikuLkunen hehehehe '' voi jumalauta. Samalla juontajat yrittävät väkisin kehitellä inside-vitsejä ja meemejä heille ja kuuntelijoilleen kuin olisivat joitakin pirun teinejä, vaikka molemmilla taitaa olla ikää jo 30, jos enemmänkin. Naurettavaa pelleilyä.

No mutta se kanavahan on tarkoitettu teineille, joten mitä muuta voi odottaa.

Vierailija
497/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masku , mietimme sohvan ostoa maksoi 299 euroa ja olimme että nice tuo haluttais myyjä tuli sanomaan että älkää ostajo sitä se on todella huono. Vantaan Portipuistossa ja no tämä oli viimeinen kerta kun sinne mentiin. Emme ostaneet sohvaa sitten mistään jäi kyllä huono maku maskusta.

Vierailija
498/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vakkarikampaajalla käymisen, koska ärsytti kun hän ei ole suomalainen ja puhuu vahvalla korostuksella.

Viimeisellä kerralla hössötti omia juttujaan koko ajan vauhti päällä ja jätti etuhiukseni leikkaamatta. Tajusin asian vasta kotona enkä jaksanut lähteä valittamaan. Äänestin siis jaloillani.

Muutenkin aina hölisi että minun hiukseni pitää leikata kehystämään pehmeästi kasvoja. Miksi? Jos en halua?

Ihan ensimmäisellä kerralla puhui olevansa myös meikkaaja ja tiesi minkä väriseksi mun pitää värjätä hiukseni ja mitä värejä mun pitäisi käyttää meikissä. En kysellyt häneltä näitä asioita, vaan hän halusi tiedottaa ne mulle. Mä en värjää hiuksiani ollenkaan. Kehui keitä kaikkia hän on meikannut ...

Hän tuntui olevan lomalla jatkuvasti.

Nosti hinnat tosi korkeiksi. Markkinaa näyttää olevan silti, minun rahojani hän ei tarvitse.

Vierailija
499/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun ihmiset kirjoittelee täällä sävyyn: "en mennyt sinne enää KOSKAAN." tai "En maksa siitä enää senttiäkään!"

Ette te voi nostaa itseänne niin korkealle jalustalle vain siksi, että olette maksavia asiakkaita. :D nykypäivänä ihmisten pitää maksaa lähes joka asiasta ja varsinkin pk-seudun kiireisimmissä liikkeissä harvemmin riittää myyjiä, joita kiinnostaa jonkun yksittäisen Pirjon pennoset. Sinun boikottisi ei vaikuta mihinkään muuhun kuin omaan elämääsi.

Vierailija
500/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen lopettanut Vilassa asioinnin sen yli-innokkaan ja tungettelevan asiakaspalvelun takia jo monta vuotta sitten. Ei istu ainakaan Suomeen sellainen yhtään, haluan olla rauhassa ja kysyn jos on jotain kysyttävää. Haluan myös olla sovituskopissa rauhassa enkä tarvi myyjää kertomaan mikä minulle sopii. Ja kassalle jos selvisi, niin yritettiin tyrkyttää legginsejä/korviksia/kaulakoruja ym. Hrrrr, never again!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän