Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
461/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa vaihdoin kun väen vängällä piti raidoittaa koko tukka vaikka pääliosaa vain pyysin. Olen vaihtanut myös siitä syystä että työn jälki on ollut muutoin huonoa.

Ravintolaan en mene enää toiste, jos hinta-laatu -suhde ei ole ollut kohdallaan tai ravintola on epäsiisti.

Kerran tuli myös eräässä ravintolassa epäilys että kiertävät veroja ( pyysin kuittia käteisellä maksetusta annoksesta, alkoi kauhea paniikki ja selittely ettei ole kuittipaperia), en mene sinnekään toiste.

Joskus myös hinnat ovat nousseet niin paljon (ravintola, kanpaamo, ruokakauppa) että olen vaihtanut asiointipaikkaa.

Vierailija
462/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aijo asioida enää ikinä Malmin ostoskeskuksen Cubuksessa. Pari kesää sitten otin siellä sovitukseen suuren läjän vaatteita ja pukuhuoneen ulkopuolella minua odotti kaksi vartijaa. He eivät kuitenkaan sanoneet mitään. Tuntui nololta ja epäreilulta kun ostin vielä ainakin puolet sovittamistani vaatteista isolla summalla. Kun menin liikkeeseen seuraavan kerran kävi täsmälleen samoin. Näytän varmaan rikolliselta, mutta ostin silläkin kertaa kasan vaatteita. Enää en kuitenkaan uskalla asioida siellä.. ever again. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä kaupassa käymisen, kun vittumainen exäni on siellä töissä myyjänä. 

Se nainen on ihan täys hirviö ja pelkästään hänen näkeminenkin pilaa koko päivän.

M26

Vierailija
464/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Alkaako raflan nimi kirjaimella J?

Sama homma.

Vierailija
465/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Menin muutama vuosi sitten ensimmäsitä kertaa Vilaan. Jäi viimeiseksi. Myyjä tuli kohteliaasti jo oviaukkoon vastaan ja tervehti kysyen etsimmekö (äitini kanssa) jotain tiettyä. Vastasimme, että ei mitään erityistä, heräteostoksilla ollaan.

Myyjän seuraava kommentti sai kasvoilleni jäykän hymyn ja tunsin. "Meillä on tosi kauniita ponchoja blaa blaa blaa." 

Kyllä. Näytän jättiläiseltä 34 kokoisen äitini vieressä, koska olen (163cm) ja kokoa 40. Mutta se että Vilan myyjä oli sitä mieltä, että minulle ei heidän kaupastaan mahdu muuta päälle kuin poncho...

heippa!

Ei kannataisi projisoida omia kompleksejaan muihin. Mistä lähtien ponchot ovat olleet vain lihaville?

Vierailija
466/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy Turussa  hammaslääkäriasemalla, koska heidän hammaslääkärinsä (nyt äitiyslomalla) pettää miestänsä nussimalla muiden naisten aviomiehiä.

Aion ehdottomasti kertoa jossain vaiheessa hammaslääkäriaseman nimen, niin muutkin varoo päästämästä aviomiestään oraalihoitoon.

Laita ihmeessä aseman nimi, alkoi kiinnostamaan.

Vierailija
467/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tykkäämäni kampaamo meni juuri boikottiin minun osaltani. Pyysin muotoilemaan pitkien hiusteni latvoja, eikä pituudesta oteta yhtään. Ja mitä vattua? 10 cm lyhemmät hiukset kun sieltä lähdin ja muotoilua en niihin saanut! Kyseessä siis olisi ollut latvojen kevennys/kerrostus. Ja tämän kyllä kerroin ihan selvästi mennessäni.

Miten latvoja voi muotoilla ilman että leikkaa pituudesta _yhtään_ (kuten sanoit)?

Latvojen kevennys tai kerrostus tarkoittaa sitä, että _osa_ hiuksista leikataan lyhyemmäksi. Myös minulle on käynyt näin, että kampaajan mielestä pyytämäni voimakas kerrostus tarkoitti, että ensin leikataan kaikki hiukset 5 cm lyhyemmäksi, ja vasta sen jälkeen aletaan leikkaamaan osaa kerroksista lyhyemmäksi.

Vierailija
468/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä turkulaisessa silmälasiliikkeessä tuhottiin kuumapuhaltimella linssini (niissä oli pinnoite joka ei kestä kuumuutta). Myyjä totesi että nyt nää tuhoutui täysin ja hänellä on valitettavasti toinen asiakas odottamassa. Siihen jäin puolisokeana ihmettelemään mitä teen, kun myyjä liukeni paikalta. Toinen työntekijä tuli sitten lopulta korjaamaan tilannetta ja tarjosi viikonlopuksi piilolinssit silmään (en ollut koskaan käyttänyt piilolinssejä joten en ottanut kun ajattelin etten saa niitä itse pois) ja hoiti pikatilauksen uusista linsseistä. Siihen loppui kuitenkin asiakkuus koska totesin että tulen aina pelkäämään että lasit tuhotaan jos luovutan ne siellä jollekulle. Viikonlopun hortoilin ilman laseja ja leffaliput piti käydä perumassa kun näkökykyä oli nenänvarteen asti. Turkulainen ”asiakaspalvelu” on tuttua ettei pienistä hätkähdän (osa töykeyksistä on ”huumoria”) mutta toi oli jo liikaa.

Vierailija
469/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Myllyn suutari. Yritettiin huijata erään työn hinnasta. Hinta oli sovittu etukäteen. Suutari rypisti tuon lapun, jossa sovittu hinta oli, eikä suostunut enää näyttämään sitä.

Vierailija
470/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva nainen, asun yksin. Enkä ole rikas, ja se varmaan näkyy. Joskus tuntuu,  että me emme ole kovin  suosittuja asiakkaita. Esimerkiksi vaikkapa Body Shop (ihme kyllä) kotikaupungissani. Sain jotenkin välinpitämätöntä asiakaspalvelua, joten eipä tee mieli mennä uudelleen. Sen sijaan Glitter :), tuo teinityttöjen kauppa - on saanut ilmeisen fiksuja myyjiä palkkalistoilleen.  Ne kerrat, kun olen siellä käynyt ostoksilla, myyjät ovat olleet tosi ystävällisiä ja huumorintajuisia.

Jos satun menemään markkinoille, vältän aina menemästä kovin lähelle kojuja. Ihan liian usein on saanut tympeitä, suorastaan veemäisiä lausahduksia myyjiltä, jos ei osta mitään. Ymmärrän, että ei ole helppoa myydä vaikkapa nahkalaukkuja markkinoilla, mutta käytöstavat pitäisi olla, jos asiakas käyttäytyy fiksusti, pitäisi myyjänkin tehdä samoin ja purkaa turhautumisensa itsekseen.

Millaisia koruja mummo ostat glitteristä?

Osaako teinit suositella ?

Olen 50v nainen, olen ostanut Glitteristä hiustenpidennyksiä..korviksia ym.

Käyn glitterissä joka viikko. myyjät tunnistavat minut ja palvelevat hyvin.

Minkä ikäisille glitter on mielestäsi tarkoitettu?

Aion shoppailla siellä vielä eläkeikäisenäkin

Vierailija
471/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa käynnin lopetin, kun mehevät ja mureat pihvit vaihtuivat ohuisiin, kuiviin ja sitkeisiin. Body Shopissa en ole käynyt sen jälkeen, kun L'Oreal (=Nestle) osti sen. Nyt voisi varmaan taas alkaa siellä käymään, tällä uudella omistajalla ei liene Nestle-kytköksiä?

Siis oikeasti käyt kaupassa sen perusteella kuka sen omistaa?

Vierailija
472/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa, jossa huonot valikoimat ja päiväyksen ylittäneet tuotteet esillä. Tyly ja laiska henkilökunta ja kauppias loistaa poissaololla.

Ravintolat joissa hinta-laatusuhde ei mitenkään kohtaa. Epämiellyttävät istuimet, kiikkerät pöydät, hidas tarjoilu ja mitään sanomattomat ruuat.

Kampaamot, joissa koppavat ja kovakouraiset kampaajat. Osaavat vain suorittaa kauden "trendi" kampauksia. Asiakkaan toiveita ei kuunnella. 

Vierailija
473/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva nainen, asun yksin. Enkä ole rikas, ja se varmaan näkyy. Joskus tuntuu,  että me emme ole kovin  suosittuja asiakkaita. Esimerkiksi vaikkapa Body Shop (ihme kyllä) kotikaupungissani. Sain jotenkin välinpitämätöntä asiakaspalvelua, joten eipä tee mieli mennä uudelleen. Sen sijaan Glitter :), tuo teinityttöjen kauppa - on saanut ilmeisen fiksuja myyjiä palkkalistoilleen.  Ne kerrat, kun olen siellä käynyt ostoksilla, myyjät ovat olleet tosi ystävällisiä ja huumorintajuisia.

Jos satun menemään markkinoille, vältän aina menemästä kovin lähelle kojuja. Ihan liian usein on saanut tympeitä, suorastaan veemäisiä lausahduksia myyjiltä, jos ei osta mitään. Ymmärrän, että ei ole helppoa myydä vaikkapa nahkalaukkuja markkinoilla, mutta käytöstavat pitäisi olla, jos asiakas käyttäytyy fiksusti, pitäisi myyjänkin tehdä samoin ja purkaa turhautumisensa itsekseen.

Täällä se mummo joka ostaa 12v lapsenlapselleen lahjoja glitteristä...

Mielestäni glitter on teinien kauppa

Vierailija
474/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa käynnin lopetin, kun mehevät ja mureat pihvit vaihtuivat ohuisiin, kuiviin ja sitkeisiin. Body Shopissa en ole käynyt sen jälkeen, kun L'Oreal (=Nestle) osti sen. Nyt voisi varmaan taas alkaa siellä käymään, tällä uudella omistajalla ei liene Nestle-kytköksiä?

Siis oikeasti käyt kaupassa sen perusteella kuka sen omistaa?

Cyber shopin omistaa Israelilainen mies , jolta puuttuu toinen korva ja intialainen nainen

Vierailija
475/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erääseen kukkakauppaan en mene enää ikinä.

Olin tilannut neljä kukka-asetelmaa mummoni hautajaisiin. Kukkien oli erittäin tärkeä olla keltaisia, koska se oli mummoni lempi väri ja hän aina poimi keltaisia kukkia meille lapsenlapsille ja muutenkin keltainen näkyi hänen elämässään esim. sistuksessa jne. Olin tämän ihan selkeästi ilmoittanut, mutta kukat nähdessäni ne olivatkin punaisia. Menin ihan suoraan valittamaan asiasta, mutta he eivät kuulemma voi asialle mitään. Olin muka halunnut punaisia kukkia! En sitten jaksanut vääntää asiasta enempää ja jätin maksamatta, koska ne eivät olleet mitä tilasin.

Sanoin tästä muutamalle kaverille ja heillekkin on tullut väärän värisiä kukkia (esim. yksi oli tilannut violetteja niin tulikin valkoisia)

Tästä muistan, kuinka joitakin vuosia sitten tilasin erään läheiseni hautajaisiin kukka-asetelman. Sain katsella kansiosta erilaisia malleja ja tilasinkin yhden mallin sillä erotuksella, että siinä ei olisi kummallisia kukkatupsuja rikkomassa muuten linjakasta mallia.

Hautajaispäivän aamuna lapsi oli känkkäränkkänä ja jäin autoon lapsen kanssa, kun mies kävi hakemassa ja maksamassa kukka-asetelman, jonka hän asetteli auton takakonttiin. Näin vasta hautajaisissa kukka-asetelman - ja tietenkin siinä oli ne kukkatupsut, jotka olin pyytänyt jättämään pois. Liian myöhäistä valittaa, kun olin jo hautajaisissa eri paikkakunnalla. 

Koko hautajaisten ajan katselin niitä tupsuja ja taisin harmista parit kyyneleetkin tirauttaa..

Hautajaiset olivat menneet pilalle PILALLE

Ja kimppukin maksoi 100 eur vaikka olin tinkinyt tunnin ja SONONUT että en tarvitse KALLIITA tupsuja

Joku näköjään esiintyy minuna. Taidat olla se ilkeilijä, joka on kiusannut pitkin tätä ketjua. Tapanasi on korostaa kirjoittamaasi versaalilla. Miksi huudat ihmisille? Onko sinulla paha olla?  Oletko niitä ihmisiä, jotka tönivät mummoja kaduilla kumoon ja käyvät sitten potkimaan maassa makaavia?

Kyllä minä itkinkin, mutta en kukkakimppua vaan kuollutta läheistäni. Itkin silloin autossakin känkkäränkkäisen lapsen kanssa, kun mies haki kukka-asetelmaa - ei siis kukkakimppua. Ja tämä tapahtui markka-aikaan. Et varmaan ole vielä silloin syntynytkään, joten suuri suru on jo menettänyt pahimman teränsä. 

Ainoa asia mikä on jäänyt hautajaisista mieleen oli paska palvelu kukkakaupassa.

kuka oli arkussa?oliko arkussa tupsut?

Vierailija
476/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä käyn yleensä aina ensin Glitterissä kun tarvitsen jonkun edullisen pukukorun. Olen 47v isoäiti.

Katsopa tarkemmin niitä koruja, niistä suurin osa sopii kaikenikäisille.

Vierailija
477/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa eräässä jo lopettaneessa ravintolassa meitä ei huomioitu mitenkään. Seisoimme odottamassa pöytiinohjausta varmaan 15 minuuttia eikä yksikään tarjoilija edes tervehtinyt meitä vaikka heitä kyllä kulki ohi jatkuvasti. Aikamme seisoskeltuamme kyllästyimme ja lähdimme pois. Ei tarvinnut toiste käydä.

Vierailija
478/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasemalle menin, kun tarvitsin uudet silmälasit. Pyörin aikani hyllyjen välissä kunnes siihen tupsahtikin jo odottamani myyntihenkilö paikalle. Hän aloitti hyvin ja kysyi että mitä etsin, sanoin tarvitsevani uudet silmälasit, jolloin hän kysyi että millaisia olin ajatellut. Kerroin ettei ole mitään tarkkaa mielessä, että olen moniruokainen mitä rilleihin tulee, ja että olisiko hänellä suositella juuri minulle jotain. Myyjä sanoi tylysti että niin, lasit ovat vähän sellaiset että ne pitää vain itse kokeilla ja päättää sitten mitkä haluaa, ja poistui paikalta. Tämän jälkeen katselin aikani, mutta kukaan kolmesta myyjästä ei ottanut minuun enää mitään kontaktia. Tuosta 8v aikaa, enkä ole jalallani siihen liikkeeseen enää astunut. Tämän kaupungin Nisseniltä ja instrumentariumista olen saanut aina hyvän palvelun, ja ostankin ihan vuosittain uusia silmälaseja. 

Vierailija
479/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä käyn yleensä aina ensin Glitterissä kun tarvitsen jonkun edullisen pukukorun. Olen 47v isoäiti.

Eikö semmoinen euron pukukoru oo oudon näköinen aikuisella naisella?

Taidat käydä joka viikko ja nurkat pullollaan euron vaatetta ja korua

Vierailija
480/4975 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenikäisille=köyhille joilla on pakonomainen tarve ostaa koko ajan romua nurkkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi