Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4301/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerissa takuuasioiden hoito aiheutti niin suurta vaivaa ja vtutsta että jatkosa ostan Gigantista, Gigantissa ainakin sujunut nopeasti takuu-asiat.

Vein Poweriin soundbarin joka ei enää toiminut ja takuuta jäljellä, ensin sai 45min odottaa kunnes sai palvelutiskiltä palvelua. myyjiä käveli ohi monta kertaa mutta ketään ei kiinnostanut palvella kun näkivät tuotteen käsissäni, ilmeisesti vain myynti kiinnostaa, ei takuuasiat.

Kun hain tuotteen korjauksen jälkeen, edellä oli vain yksi asiakas mutta kokonaiset 30min sai odotella. Myyjä jutteli niitä näitä, ihan jopa säästä asiakkaan kanssa. Tuli mielikuva että jopa tarkoituksella yritti ärsyttää minua kun näki että olen 30min ajan seisonut siinä.

Vierailija
4302/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään savolaisen paikkakunnan Tokmannin myyjät ovat töykeitä, eivät tervehdi. En mene enää.

Onkohan tämä joku Tokmannien vakiotapa toimia? Sama homma yhdessä Uudellamaalla sijaitsevassa Tokmannissa. Myyjät ovat tylyjä, kassallakin tulee tunne että on vaan häiritsemässä myyjää.

Herra Tokmanni on tinkinyt asiakaspalvelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, kun eilen tämän pikavoiton itselleni keräsin. Tietysti täysin oma moka, kun lahopäänä unohdin kiekon laittaa, vaikka ilmoituksia siellä on enemmän kuin tarpeeksi. Niihinkin näköjään voi olla hyvin kiinnittämättä huomiota... Taidanpa käydä hankkimassa automaattisen parkkikiekon. Kalevan Prismassahan sellaisia myydään :), mutta käyn hakemassa jostakin muualta.

Vierailija
4304/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Kalevan Prismassa käynnin, koska unohdin laittaa kaupassa käynnin ajaksi parkkikiekon ja sain ihan överimitoitetun parkkisakon. 60 euroa. Typerää. Aina siellä ollut parkkitilaa, joten ei nyt jokaista kävijää tarvitse epäillä pitkäaikaispysäköijäksikään.

Samaa mietin, kun eilen tämän pikavoiton itselleni keräsin. Tietysti täysin oma moka, kun lahopäänä unohdin kiekon laittaa, vaikka ilmoituksia siellä on enemmän kuin tarpeeksi. Niihinkin näköjään voi olla hyvin kiinnittämättä huomiota... Taidanpa käydä hankkimassa automaattisen parkkikiekon. Kalevan Prismassahan sellaisia myydään :), mutta käyn hakemassa jostakin muualta.

Vierailija
4305/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään savolaisen paikkakunnan Tokmannin myyjät ovat töykeitä, eivät tervehdi. En mene enää.

Onkohan tämä joku Tokmannien vakiotapa toimia? Sama homma yhdessä Uudellamaalla sijaitsevassa Tokmannissa. Myyjät ovat tylyjä, kassallakin tulee tunne että on vaan häiritsemässä myyjää.

Vuosaaren Tokmannissa on ystävälliset myyjät/kassat.

Vierailija
4306/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Powerissa takuuasioiden hoito aiheutti niin suurta vaivaa ja vtutsta että jatkosa ostan Gigantista, Gigantissa ainakin sujunut nopeasti takuu-asiat.

Vein Poweriin soundbarin joka ei enää toiminut ja takuuta jäljellä, ensin sai 45min odottaa kunnes sai palvelutiskiltä palvelua. myyjiä käveli ohi monta kertaa mutta ketään ei kiinnostanut palvella kun näkivät tuotteen käsissäni, ilmeisesti vain myynti kiinnostaa, ei takuuasiat.

Kun hain tuotteen korjauksen jälkeen, edellä oli vain yksi asiakas mutta kokonaiset 30min sai odotella. Myyjä jutteli niitä näitä, ihan jopa säästä asiakkaan kanssa. Tuli mielikuva että jopa tarkoituksella yritti ärsyttää minua kun näki että olen 30min ajan seisonut siinä.

Kai tiesit että taustalla on sama norjalainen omistaja niin Powerissa kuin Gigantissa

Vierailija
4307/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin käymään hieman akuutisti brasiliaisessa sokeroinnissa, eikä vakiosokeroijallani ollut vapaita aikoja. Valitsin Timmasta hyviä arvosteluja saaneen suhteellisen edullisen tekijän, jolle sainkin ajalle seuraavalle päivälle. Tekijä oli mukava, ja itse sokerointi meni ihan hyvin. Olin kuitenkin järkyttynyt, kun karvat alkoivat kasvaa takaisin muutamassa päivässä, ja reilussa viikossa minulla olikin jo kunnon pehko. Ilmeisesti karvat eivät olleet lähteneet juurineen vaan olivat vain katkenneet. Saman lopputuloksen olisin saanut itse sheivaamalla, kaiken lisäksi ilmaiseksi ja kivuttomasti.

Mulle kävi saman paikkakuntani arvostetuimmassa kauneushoitolassa.

Käsikarvat alkoivat kasvaa jo kolmen päivän päästä takaisin, ja muutamia jäi ottamattakin. 

Vierailija
4308/4975 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kertakaikkiaan käy Lidlissä, ei ole meidän kauppa. Täällä Minimani halvin ja saamme sieltä kaiken paitsi vaatteet.

Vierailija
4309/4975 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiruokakaupan kassatyöntekijän monta vuotta kestänyt krooninen kröhäyskä. Ja yski siis kassalla istuessaan paljaisiin käsiinsä ja sitten veti ostokset läpi. Pari vuotta sitten päätin, että jos se vielä kröhii käsiinsä siinä kassalla, en enää ikinä astu kauppaan. Ja niinhän siinä sitten kävi.

Nyt on tällä hetkellä joku yskätauti liikkeellä. Tosin joillakin voi johtua tupakoinnista, röökiyskä.

Vierailija
4310/4975 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko asiakkaat koskaan miettineet, että myyjät ei päällepäin sinusta näe, että ei saa lähestyä tai saa ja pitää lähestyä. Jotkut haluaa jopa vaatii, että vähintään tervehditään. Toisten kanssa olisi ollut parempi pitää suu kiinni.

Ja joissakin kaupoissa kuuluu konseptiin se "hyökkääminen". Sitä vaaditaan ja sanomista tulee jos ei toimi konseptin mukaisesti.

Vierailija
4311/4975 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minne ei autolla pääse niin sinne en mene

Vierailija
4312/4975 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen asiointia pienen kaupunkimme viinakaupassa. Heti kun astuu sisään niin myyjä/myyjät hyökkää, että miten voi auttaa? - En ymmärrä - aikuiset ihmiset osaa kyllä kysyä apua jos tarvitsee. Pitääkö myyjät meitä asiakkaita ihan idiootteina? Ainoa positiivinen asia tässä on, että alkoholin käyttö vähentynyt, en viitsi mennä ostoksille.

Vierailija
4313/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Aleksanterinkadun Dressman, kävin keskellä iltapäivää kyseisessä liikkeessä tarkoituksena ostaa puku. Asiakkaita oli ennestään vain 1 itseni lisäksi. Yritin saada katsekontaktia kauempana olevaan kahteen pissiksen oloiseen myyjättäreen, mutta ei minkäänlaista edes vilkaisua asiakkaitten suuntaan. Toinen asiakas tuijotti myös näihin kahteen, ja ilmeisesti oli jo kyllästynyt heidän keskinäiseen juoruamiseensa ja lähti ulos. Olin nyt ainoa asiakas, yritn katsella eripuolille sijoitettuja pukuja, mutta liikkeen merkinnöistä ja koodeista en tullut hullua hurskaammaksi. Viittoilin kassalle päin apua saadakseni, mutta hänkin joka oli suuntaani, kääntyi ja pärpätys siellä jatkui.

Käsitin että tämä liike ei ole kiinnostunut asiakkaista, joten pukujen tutkiminen liikkeessä sai jäädä. Kaksi myyjätärtä jäivät kaksin liikkeeseen, kaipa tuossakin on pian tyhjä liiketila.

Vierailija
4314/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä yhdestä PK seudun K-supermarketissa. Katselin heidän itse tekemiään kinkkukiusaus annoksia ja silmään pisti annoskoko verrattuna hintalapussa olevaan painoon nähden. 

Otin annoksen mukaan ja punnitsin sen vihannes osaston vaaalla. Rasia painoi 445g ja hintalapussa oli 700g. Tämän punnitusoperaation huomasi yksi vihannes osaston työntekijä ja hän tuli kysymään, että mikä hätänä. Laitoin rasian takaisin vaakaan ja kysyin häneltä, että miten tämä voi olla mahdollista. Hän hämmästeli hetken ja sanoi, että tässä on varmasti tappahtunut joku virhe, mutta ei osannut kertoa mikä kun kysyin, että miten voi tavaraa punnita virheellisesti ja saada paino vahingossa melkein tuplaantumaan. 

Hän otti rasian mukaansa ja häipyi sen kanssa lihatiskin taakse. 

Kaikki tapahtui niin nopeasti etten tajunnut ottaa valokuvaa punnitustilanteesta. Olisi varmaan herättänyt laajenpaakin keskustelua jossain mediassa. 

En ole tämän tapauksen jälkeen kyseiseen markettiin jalallani astunut ja olen oppinut kiinnittämään enemmän huomiota kauppojen itsevalmistamien tuotteiden hintalappuihin.  

Vierailija
4315/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja halusi välttämättä ottaa valokuvan mun hiuksista vaikka en halunnut. Lopulta suostuin, koska eihän mun sinne tarvitse mennä enää koskaan. Tein hyvät arviot Googleen.

Vierailija
4316/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin samalla kampaajalla yli 3 vuotta, tykkäsin ja meillä synkkasi, oli kiva jutella hänen kanssaan. Sitten eräällä kerralla hän alkoi aivan kamalilla, rasistisilla sanoilla kommentoida toista asiakasta, joka juuri lähti kampaamosta. Menin järkytyksestä ihan mykäksi. Vaihdoin kampaamoa.

Vierailija
4317/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Aleksanterinkadun Dressman, kävin keskellä iltapäivää kyseisessä liikkeessä tarkoituksena ostaa puku. Asiakkaita oli ennestään vain 1 itseni lisäksi. Yritin saada katsekontaktia kauempana olevaan kahteen pissiksen oloiseen myyjättäreen, mutta ei minkäänlaista edes vilkaisua asiakkaitten suuntaan. Toinen asiakas tuijotti myös näihin kahteen, ja ilmeisesti oli jo kyllästynyt heidän keskinäiseen juoruamiseensa ja lähti ulos. Olin nyt ainoa asiakas, yritn katsella eripuolille sijoitettuja pukuja, mutta liikkeen merkinnöistä ja koodeista en tullut hullua hurskaammaksi. Viittoilin kassalle päin apua saadakseni, mutta hänkin joka oli suuntaani, kääntyi ja pärpätys siellä jatkui.

Käsitin että tämä liike ei ole kiinnostunut asiakkaista, joten pukujen tutkiminen liikkeessä sai jäädä. Kaksi myyjätärtä jäivät kaksin liikkeeseen, kaipa tuossakin on pian tyhjä liiketila.

Tee valitus henkilöstöjohtajille. Huono palvelu ei tee hyvää bisnekselle.

Vierailija
4318/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen lounaspaikka nosti taas hintaa, nyt jo 12.70 euroa lounaasta. En mene sinne enää ikinä.

Vierailija
4319/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä kampaamossa käynnin kun kampaaja poltti niskaani läntin permanenttiaineesta eikä sanonut siitä mitään. Mieheni huomasi niskassa läntin. Olisin voinut tehdä reklamaation, mutta lopetin siellä käynnit siihen.

Vierailija
4320/4975 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran käynyt Lidlissä, mutta Ei Ei enää, ihan surkea mesta. Vaatteetkin ihme flesuja ja pukukoppia ei ole. Negatiivinen pulju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän