Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4281/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy, jos ei käteinen käy. Ihan periaatesyistä enkä halua, että yhteiskunta etenee kohti liiallista kontrollia.

Esim. Clas Ohlson ja HSL on mulla boikotissa tän takia.

Entäs VR:n lähiliikenne HSL:n ulkopuolella?

En kulje junallakaan. Menen autolla tai kävellen.

Vierailija
4282/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt virallisessa parturissa sitten 17.12.2012 koska tukka on mennyt harmahtavaiseksi, pörröttyväksi kuivaksi ja kuolleenoloiseksi. Olin n 2 kk ja 20 pv pesemättä sitä shampoolla eikä se silti rasvoittunut yhtään, oli kuin hattaraa vaikka kampailun jälkeen pysyi jonki aikaa ehjänä ja yhtenäisenä. lopulta laitin siihin oliiviöljyä puoli sedia ja ansin olla muutaman päivän ja sitten ku pesin shampoolla poisa 2,5 kk:n pölyt ja konerasvat niin oli mahoton selvittely tukassa mutta päivän ajan tukka olikin sitten kuin enkelin kosketus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä yhessä kauppakeskuksessa kun siellä istuu aina semmonen ukko joka hiplaa itseään kun ohi kulki.. oksetti

Vierailija
4284/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä vaateliikkeessä, jossa oli vaihtunut henkilökunta. Uudet myyjät eivät noteeranneet asiakasta lainkaan, vaan nauraa räkättivät keskenään kovaan ääneen.

Eivät edes tervehtineet, eivätkä kysyneet voisivatko auttaa.

En tiedä mikä vitsikerho siellä oli menossa.

Onneksi on muitakin vaateliikkeitä, joissa asiakas huomataan.

Vierailija
4285/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yksi asiakaspalvelutyöntekijä sanoi minulle raflassa lounaalla kun kysyin että onko yhdessä tuotteessa gluteenia että onko minulla keliakia ja sanoin ei, että ei kai sillä sitten väliä ole.

Kamppailen ärtyneen paksusuolen kanssa johon gluteeniton ruokavalio on auttanut paljon.

Todella ärsyttävä tarpeeton kommentti.

Viimeinen kerta kun kävin siellä.

Eikö tämä ole ihan oleellinen kysymys? Keliaakikoille sopivat tuotteet pitää valmistaa niin, ettei ne altistu missään vaiheessa gluteenille. Ibs:stä kärsivien kohdalla tilanne ei ole näin tarkka. Sen takia kai tarjoilija asiaa kysyi. Siksi esim. pizzerioista saa gluteenitonta pizzaa mutta se valmistetaan samassa tilassa tavallisten pohjien kanssa, joten tästä myös varoitetaan. Keliaakikot eivät yleensä voi tällaista pizzaa syödä.

Vierailija
4286/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä joka vetäisi pukukopin verhon auki kysymättä.

Vierailija
4287/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoron jälkeen menin kauppaan kalatiskille. Halusin ostaa kirjolohifilee, mutta olin niin väsynyt, etteivät aivoni tienneet, miten ilmaisen tahtoni ääneen. Lopulta sen fileen kuitenkin onnistuin saamaan. Hävetti oma tokkuraisuuteni keskellä kirkasta aamupäivää niin kovasti, etten kehdannut mennä siihen kauppaan enää ikinä, vaikka se olikin paikkakunnan paras ruokakauppa.

Vierailija
4288/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 8v samalla kampaajalla, koska oli halpa ja olin muuten tyytyväinen. Mutta lopussa alko jatkuvasti tivata oonko raskaana ja enkö oikeesti aio hankkia lapsia. Olin sen jo 100x sanonu että en aio hankkia, ni eipä kiinnostanu joka kerta jankuttaa. Kerran sanoin että arvaa mitä ja asia ois ollu että valmistuin just yliopistosta. Mutta ennen ku ehdin sanoo ni tyyppi taas: oot raskaana??? Voi *****. Viimenen kerta ku kävin siellä. En oo kyllä uutta hyvää kampaajaa löytäny tilalle, mikä harmittaa 😂 Ja nyt yli 40v oon sittenki raskaana ni eipä senkään tarvis enää kysellä... Tollaset aiheet ei kuulu muille...

Vierailija
4289/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alepoissa käymisen kun lähialepassa haisi aina pieru

Vierailija
4290/4975 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Valkean Instrumentarium jossa vanhempi naisoletettu myyjä ensin kaiveli jostain laatikosta oikein huonot kehykset joista sanoin ettei kelpaa ja pitää olla selvästi paremmat. Joitakin muita näytettyään totesi jotta lasien osto on niin vaikeaa kuin millaiseksi sen haluaa tehdä

Vierailija
4291/4975 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan asioinnin niissä paikoissa missä työntekijät on huonokäytöksisiä tai hinnat on aivan liian kalliita.

Vierailija
4292/4975 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta tätäkin jankutettu!

Ja silti jankutat edelleen.

Vierailija
4293/4975 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko huonoa palvelua? 

Mene käymään Turussa Käsityöläiskadun Saleen.

Siellä kassat ovat itsemurhan partaalla.

Itse en voi enää koskaan asioida siellä.

Vierailija
4294/4975 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Forum eräs urheiluliike. Olin ostamassa lenkkareita, yritin etsiä sopivaa kokoa. Mallit on esillä, muut koot on laatikoissa, jotka tietysti on sikin sokin eikä laatikon perusteella välttämättä tunnista onko kyseessä juuri etsimäsi malli.

Ähräsin laatikkopinon kimpussa, kaksi nuorta miesmyyjää nojailee seinään ja juttelee keskenään, samalla vilkuilee mun epätoivoista yritystä löytää oikeaa kokoa. Kumallekaan ei tullut mieleen tulla kysymään, että tarviinko apua. Mulla meni hermot ja lähdin pois.

Vierailija
4295/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään savolaisen paikkakunnan Tokmannin myyjät ovat töykeitä, eivät tervehdi. En mene enää.

Onkohan tämä joku Tokmannien vakiotapa toimia? Sama homma yhdessä Uudellamaalla sijaitsevassa Tokmannissa. Myyjät ovat tylyjä, kassallakin tulee tunne että on vaan häiritsemässä myyjää.

Vierailija
4296/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä perusteella olen lopettanut, koska ei vaan huvita tai tunnu siltä. Se on paras ja validein syy, kaikki muu on roskaa ja turhaa selostusta.

Vierailija
4297/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja line laivan baari "mikko" otti tasarahan 20€ oluesta! Kun huusin melunvuoksi vaihtoraha? Kaveri käveli kylmästi pois näkyviltä! Niin se olut oli kallis jo muutenkin 8€ . Eipä se poikottini sitä yhtiötä kaada, mutta kuinkapaljon tuollaiset huijaavat omalta työantajaltaan???

Vierailija
4298/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen asuinkortteli lopetti käynnit kauppakeskus Redissä Helsingissä sen jälkeen kun siellä ollut Avarnin vartija hyökkäsi korkea-arvoisen henkilön kimppuun ilman pienintäkään syytä.. hänellä oli apunaan parrakas väkivaltainen maahanmuuttajavartija. Jälkeenpäin olivat kuulusteluissa kertoneet että oli kyse "erehdyksestä". Väkivalta ilman syytä ei ole koskaan mikään erehdys.  Redi olisi syytä lopettaa täysin epäonnistuneena kokeiluna muutenkin.

Vierailija
4299/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään hieman akuutisti brasiliaisessa sokeroinnissa, eikä vakiosokeroijallani ollut vapaita aikoja. Valitsin Timmasta hyviä arvosteluja saaneen suhteellisen edullisen tekijän, jolle sainkin ajalle seuraavalle päivälle. Tekijä oli mukava, ja itse sokerointi meni ihan hyvin. Olin kuitenkin järkyttynyt, kun karvat alkoivat kasvaa takaisin muutamassa päivässä, ja reilussa viikossa minulla olikin jo kunnon pehko. Ilmeisesti karvat eivät olleet lähteneet juurineen vaan olivat vain katkenneet. Saman lopputuloksen olisin saanut itse sheivaamalla, kaiken lisäksi ilmaiseksi ja kivuttomasti.

Vierailija
4300/4975 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ärsyttävä asiakaspalvelija .. kerrankin kuulin erään myyjän arvostelevan minua kovaan ääneen niin tuskin sinne oli mukava mennä uudestaan asiakkaaksi.

tosin nyt se ärsyttävä myyjä on jo vaihtanut työpaikkaa niin pystyn  asioimaan sokoksella niinkuin ennenkin. k-kauppias on kans ärsyttävä tässä kylässä...milloin tehvehtii ja milloin ei niin olkoon koko kauppa jos ei ole ihan pakko mennä.