Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. En tue työttömien, sairaiden ja vammaisten hyväksikäyttöä.
Vierailija wrote:
Erään kaupan hälyttimet piippasivat maksetuista ostoksista. Myyjä unohti poistaa hälyttimet. Ei edes anteeksi pyytäneet. En käy siellä enää. Ikinä en ole kaupasta varastanut ja otan aina kuitin ostoksista.
Tämä on nykyään hyvin yleistä, ettei ymmärretä pyytää anteeksi, kun on ryssitty joku asia.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään savolaisen paikkakunnan Tokmannin myyjät ovat töykeitä, eivät tervehdi. En mene enää.
Onkohan tämä joku Tokmannien vakiotapa toimia? Sama homma yhdessä Uudellamaalla sijaitsevassa Tokmannissa. Myyjät ovat tylyjä, kassallakin tulee tunne että on vaan häiritsemässä myyjää.
Herra Tokmanni on tinkinyt asiakaspalvelusta?
Minäkin olen saanut eräässä (Keski-)Uudenmaan Tokmannissa surkeaa asiakaspalvelua. Samassa paikassa kahdesti eli ne kaikki kerrat, kun olen myyjän apua tarvinnut.
Onhan se tietysti ikävää, kun asiakas tulee keskeyttämään myyjien mielenkiintoisen keskustelun kysymyksellään.
Viereisessä Jyskissä sen sijaan sanotaan "Hyvää päivää", jopa "Tervetuloa Jyskiin", "Miten voin auttaa?" / "Kysy vain jos tarvitset apua." Kyllä sielu lepää, kun asiakas on ihminen, vaikka tulisi vain katselemaan. :)
K marketilla Turussa sössötetään juoruja ja valheita ja niiden perusteella saat asiakaspalvelua. Mulkoiluja, ei tervehditä yms hauskaa.
En käy ja kalliskin on
- tieto että yrittäjällä talousrikoksia taustalla
- tilasin vegaanisen annoksen ja mulle tuotiin lihaa sisältävä annos ja tarjoilija väitti kiven kovaan, että olisin tilannut kyseisen liha-annoksen
Vaihdoin kampaaja, pyysin ihan vain latvojen leikkauksen, kuuluisan sentin.
Mutta kuinkas taas kävikään, lähtikin monta senttiä. Mikä kumma siinä on, ettei voi tehdä asiakkaan toivomuksen mukaan?
12v tyttäreni ja kaverinsa ajettiin ulos Amarillosta saatesanoin "tämä ei ole mikään Hese". Tytöt tulivat itkuisina minua vastaan. Menin tottakai vaatimaan selitystä ja tarjoilija oli vain "ai niillä olikin joku aikuinen mukana? No en ollut mukana vaan perässä tulossa,ajattelin että tytöt voisivat jo tutkia ruokalistaa. Emme jääneet sinne vaan poistuimme etsimään toisen ruokapaikan.
Olen lopettanut asioinnin Helsingin Sanomien tilaajapalvelussa eli olen lopettanut Helsingin Sanomien monikymmenvuotisen tilalaukseni, koska Helsigin Sanomista on tullut puolueellinen vasemmiston äänitorvi.
Sen keskustelujen taso on laskenut, kun enää ei pidetä kiinni eettisistä ohjeista, vaan vihapuhetta hallitusta ja yleensä oikeistoa kohtaan saa vapaasti harjoittaa. Linja on muuttunut jyrkästi huonommaksi Saarikoskien supistettua lehden objektiivista linjaa vastaamaan omaa äärivasemmistolaista agendaansa.
Elixia. Niiden säännöissäkin lukee, että toisten ihmisten valokuvaaminen on kiellettyä, mutta ei sillä säännöllä ole mitään merkitystä. Löysin siis itseni somesta, kuvaaja julkaisi sen ihan omalla nimellään ja naamallaan, nauroi vaatetukselleni. Se ei riittänyt todisteeksi, selittivät jotain etteivät voi olla varmoja että kuva on otettu juuri Elixian salilla, vaikka taustalla näkyy seinällä Elixian mainos. :D
Mulla oli päällä harmaat collegehousut ja t-paita, niin epäilen etten ollut riittävän trendikäs. Ei tää nyt niin paljoa hetkauttanut, että käynnistäisin mitään somelynkkausta, mutta kerron kyllä aina kun tulee muuten puheeksi.
Vierailija wrote:
Vaihdoin kampaaja, pyysin ihan vain latvojen leikkauksen, kuuluisan sentin.
Mutta kuinkas taas kävikään, lähtikin monta senttiä. Mikä kumma siinä on, ettei voi tehdä asiakkaan toivomuksen mukaan?
Ja toiset kampaajat puolustaa kollegaansa tyylillä "sun tukka oli vaan niin paskassa kunnossa, että oli pakko leikata enemmän". :D
En käynyt yli 10 vuoteen kampaajalla, kun en halunnut tukea huonoa asiakaspalvelua. Sain kuitenkin vuosi sitten lahjakortin Cuttersiin (Tampere, Koskikeskus) ja päätin käydä, kun ilmaista oli. Ai että, kunpa kaikki kampaajat olisi tuollaisia! Olen käynyt jo muutaman kerran ja muualle en mene. Tuolla tehdään täsmälleen se mitä on pyydetty ja homma hoituu nopeasti, kampaajat ei jaarittele turhia, mutta osavat avata suunsa ja kysyä, jos jotain epäselvää jäi.
Vierailija wrote:
Lopetin uimahallissa käymisen sen jälkeen kun hallille löysi vanhempi homoseksuaali pappa, joka kuvitteli että kaikki miehet ovat homoja ja haluavat tehdä hänen kanssaan "aikuisten" juttuja suihkuverhon takana. Henkilökunta on voimaton, koska ei ole käynyt käsiksi, eikä sanomisista ole todisteita. Monet olivat hänen käytöksestään ilmoittaneet.
Missä uimahallissa on suihkuVERHOT? :D Ettet vaan keksinyt koko jutun.
Vierailija wrote:
Burger King Ruoholahdessa oli tänä kesänä niin ankea kokemus etten taida koskaan uudelleen kyseisen ketjun ravintoloihin mennä.
Ensinnäkin myyjä oli kuin ihan elämäänsä kyllästynyt, ei ilmeisesti minkäänlaista kiinnostusta olla töissä. Lähes joka pöytä sotkuinen ja oli jopa vaikea löytää pöytä missä ei saisi limutahroja vaatteisiinsa. Lopuksi hampurilainen maistui pilaantuneelta, piti oikein katsoa oliko sämpylässä hometta kun maku oli sellainen.
Ennen tuota oli varmaan 4-5v sitten kun viimeksi käynyt BK:ssa, mutta alamäki näyttää olleen hurja.
Osuusliikkeen paikka, keskusjohtoinen, määräyksiä tulee piioille norsunluutornista. Työntekijöitä kiinnostaa vaan oma toimeentulo, liikkeen asiat ei sen vertaa, ja vielä vähemmän asiakkaat..
Vierailija wrote:
Elixia. Niiden säännöissäkin lukee, että toisten ihmisten valokuvaaminen on kiellettyä, mutta ei sillä säännöllä ole mitään merkitystä. Löysin siis itseni somesta, kuvaaja julkaisi sen ihan omalla nimellään ja naamallaan, nauroi vaatetukselleni. Se ei riittänyt todisteeksi, selittivät jotain etteivät voi olla varmoja että kuva on otettu juuri Elixian salilla, vaikka taustalla näkyy seinällä Elixian mainos. :D
Mulla oli päällä harmaat collegehousut ja t-paita, niin epäilen etten ollut riittävän trendikäs. Ei tää nyt niin paljoa hetkauttanut, että käynnistäisin mitään somelynkkausta, mutta kerron kyllä aina kun tulee muuten puheeksi.
Teitkö rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäisellä en asioi koskaan, enkä ole asioinut. Itselläni päinvastainen arvomaailma kuin Kärkkäisellä.
Minä olen tilannut tavaraa Kärkkäiseltä parikin kertaa. En minäkään jaa samaa arvomaailmaa, mutten olekaan ostamassa arvomaailmaa, vaan matkajääkaappia.
Minä en halua rikastuttaa ihmistä, jonka arvomaailma on tuollainen. Lompakko on melkein ainoa asia, jolla tavallinen kansalainen pystyy äänestämään.
Hollolan Kärkkäisellä palvelu parasta A-ryhmää.pyrkikää muut marketit samaan.
Hollolassa ei ole Kärkkäistä, lähin on Lahdessa
Menipä aiempi mainosyritys pahasti pieleen....:D :D
Vierailija wrote:
Gigantissa kolme myyjää jutteli vaan keskenään eivätkä palvelleet asiakkaita.
Gigantissa ihan normaalia myyjien käyttäytymistä. Kävin aiemmin Gigantissa , mutta kun ei saa myyjää näkyville, eikä ketään kiinnosta asiakas silloin kun on tarvis niin jätin koko Gigantin. Powerissa myyjät ihan syöksyvät kimppuun jotain laitetta hakiessani. Kai tiesitte, että omistajataho on näissä molemmissa liikkeissä sama.
Vierailija wrote:
Kotipizza ollut monta vuotta boikotissa kun pizzoissa ei ole juurikaan täytteitä. Haen ennemmin karviksesta kun laatikko on niin painava että pitää kaksin käsin kantaa.
Kotipizzan tuotteista luovuin aikaa sitten. Huomasin joka kerta Kotipizzassa syömisen jälkeen kasvoni olevan oudon rasvainen ja kiiltävä, Ko pizzan päällä lilluu jotain rasvaa, jonka alkuperää en tiedä. Aina ko pizzan syömisen jälkeen olo ja iho on oudon nihkeän rasvainen.
Kun suosikkipubiini tuli karaoke...tästä on jo aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Lopetin uimahallissa käymisen sen jälkeen kun hallille löysi vanhempi homoseksuaali pappa, joka kuvitteli että kaikki miehet ovat homoja ja haluavat tehdä hänen kanssaan "aikuisten" juttuja suihkuverhon takana. Henkilökunta on voimaton, koska ei ole käynyt käsiksi, eikä sanomisista ole todisteita. Monet olivat hänen käytöksestään ilmoittaneet.
Missä uimahallissa on suihkuVERHOT? :D Ettet vaan keksinyt koko jutun.
Oisko Yrjönkadun uimahalli 2 KRS?
Speemaa hiuksissa - ei kiitos
Ravintolassa ei saanut maksaa käteisellä.