Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4261/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä en asioi koskaan, enkä ole asioinut. Itselläni päinvastainen arvomaailma kuin Kärkkäisellä.

Kohtahan holokaustin kieltäminen kriminalisoidaan.

Taas yksi esimerkki tyhmästä ja tarpeettomasta lainsäädännöstä!

Historia puhukoon puolestaan! Kuitenkaan esimerkiksi ns. holokaustia ei saa asiallisesti tutkia, vaan kaikessa tulee pidättäytyä betonoidussa Virallisessa Totuudessa "mitään siihen lisäämättä tai pois jättämättä"!

Myös tätä historian yksityiskohtaa tulisi lähestyä tieteellisen tutkimuksen kautta, aivan samoin kuin kaikkea muutakin!

Ei ole mitään betonoitua virallista.  Holokausti oli,  ja se on monipuolisesti eri lähteistä dokumentoitu ja tutkittu.  Epätieteellinen antisemitistinen valetutkimus kiistää ja vähintään vähättelee uhrien määrää.  Asialla on siis juutalaisuusvastaisuus.

Vierailija
4262/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Suomen kaakkoiskolkassa on putiiki, jonka omistaja haukkuu asiakkaiden lapset (kehitysvammaa jne) ja kun kouluja lakkautetaan, niin hymistelee vahingoniloisena niille joiden tietää juuri niiden koulujen lähellä asuvan. Tai kyllä näitä samoja ilkeyksiä muillekin laukoo.

Onneksi tarjoaa lähinnä valkoista ja röyhelöä niin ei harmita se, että jäisi itse jostain paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4263/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeriat, jo vuosia laatu on ollu tosi surkeaa, pizza ei maistu juuri millekkään mitä voi omalla osallaan kyllä pitää myös osaamisen saavutuksena sitäkin. On ihan tuurista kiinni löytää joku pizzeria jossa pizza maistuu, kunnes sielläkin jokin muutos tulee ja alkaa olla samanlaista kuin kaikilla muillakin. Joskus olen tilannut muutakin eli vaikka pihvin ranskalaisilla ja niissä on ketsuppi mukana ja se kaikkeen mauttomin ketsuppi mitä varmaan on markkinoilla, ei muuttunut mikään vaikka joskus reklamoinkin siitä.

Tällä olen hetkellä pitkästä aikaa olen palannut kotipizzan asiakkaaksi, hinta on paljon kovempi mutta jos kerran tilaan pizzaa niin voin maksaa sen 5-10e lisää siitä että pizzan maku eroaa jollakin lailla siitä pahvisesta kuljetuslaatikosta :)

Eteläinen-Espoo

Vierailija
4264/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suppea valikoima.

Vierailija
4265/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä joogasalilla missä oli koko ajan kauhea meteli. Kaipasin rauhoittumista, mutta opettaja ei puuttunut ihmisten pälpättämiseen mitenkään.

Vierailija
4266/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran eräällä hierojalla, joka sinänsä oli ihan hyvä työssään, mutta jolla oli ylimielinen asenne ja joka puhui pahaa paikkakunnan muista hierojista. Hän sanoi muun muassa, että muut hierojat tekevät työnsä tahallaan huonosti, jotta asiakas palaisi nopeasti uudelle käynnille. Hän puolestaan oli omasta mielestään työssään niin hyvä, että yksikin käynti riittäisi eikä asiakkaan tarvitsisi enää koskaan tulla takaisin saman vaivan takia. No, eihän se kyllä ihan pitänyt paikkaansa ainakaan minun kohdallani, eli vaiva ei tosiaan loppunut yhden käynnin jälkeen.

Kun tämä hieroja sitten yksi kerta rupesi kyselemään vähän vaativaankin sävyyn eräästä vartalossani olevasta epäkohdasta, jota häpesin ja josta en todellakaan tahtonut keskustella lähes tuntemattoman ihmisen kanssa, tunsin oloni niin epämukavaksi, että en enää halunnut varata uutta aikaa tämän hierojan vastaanotolle.

Vähän ajan päästä ko. hieroja muutti pois kotipaikkakunnaltani ja jatkoi yritystoimintaansa toisella paikkakunnalla, joten jatkokäynnit eivät joka tapauksessa olisi olleet mahdollisia minun osaltani.

Vierailija
4267/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tunnetun ketjun ravintolassa lakkasin käymästä, koska siellä joillain tarjoilijoilla oli merkillinen käsitys asiakkaan kanssa juttelusta. Aikuisille ihmisille puhuttiin kuin pikkulapsille, viimeinen niitti oli, kun tarjoilija kysyi meiltä aterian jälkeen alentuvalla äänellä, että tuliko massu täyteen. Jätettiin palautetta eikä sen jälkeen olla ko.murjussa käyty.

Vierailija
4268/4975 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle hierojalle en halunnut enää mennä, kun siellä soi joku ärsyttävä kaupallinen radiokanava, hieronta oli huonoa ja jutut töksäytteleviä.

Vierailija
4269/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri nyt miettinyt kosmetologin vaihtoa. Olen käynyt samalla kosmetologilla lähes 20 vuotta ja ollut ihan tyytyväinen. Mutta tänä keväänä sain lahjakortin toiseen paikkaan ja tajusin, että tämä minun käyttämäni kosmetologi on ollut aika kovakourainen ja kaavamainen. En ollut tajunnut sitä ennen kuin pääsin toisenlaisen kosmetogin käsittelyyn.

Vierailija
4270/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri nyt miettinyt kosmetologin vaihtoa. Olen käynyt samalla kosmetologilla lähes 20 vuotta ja ollut ihan tyytyväinen. Mutta tänä keväänä sain lahjakortin toiseen paikkaan ja tajusin, että tämä minun käyttämäni kosmetologi on ollut aika kovakourainen ja kaavamainen. En ollut tajunnut sitä ennen kuin pääsin toisenlaisen kosmetogin käsittelyyn.

Vierailija
4271/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi asiakaspalvelutyöntekijä sanoi minulle raflassa lounaalla kun kysyin että onko yhdessä tuotteessa gluteenia että onko minulla keliakia ja sanoin ei, että ei kai sillä sitten väliä ole.

Kamppailen ärtyneen paksusuolen kanssa johon gluteeniton ruokavalio on auttanut paljon.

Todella ärsyttävä tarpeeton kommentti.

Viimeinen kerta kun kävin siellä.

Vierailija
4272/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole tyytyväinen kampaajan työhön, vaihdan seuraavaan. Turha siitä draamaa on tehdä eli en nosta metakkaa huonosta työstä, jätän vain menemättä.

Vierailija
4273/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen paikkakunnan marketissa pian eläköitynyt, miel.terv.ongelmainen(?) naismyyjä kommentoi kauppiaalle kuuluvaan ääneen viereisellä käytävällä olevan asiakkaan kroppaa, onko asiallista "asiakaspalvelua"? Tämä ko. asiakas ihan keskiverto, työssä käynyt ihminen, jolla normista poikkeava perinnöllisistä syistä ja sairauksista johtuva ulkonäkö.

Vierailija
4274/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Forever Clubilla käynnin, koska Töölön uimahallin remontti oli tullut valmiiksi, joten halusin palata sinne.

Vierailija
4275/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä baarissa/pubissa en ole käynyt koskaan enää, kun kerran sinne yhtenä alkukesän iltana menin ja narikkamies yritti repiä bleiserin päältä, kun hänen mielestään se kuului laittaa narikkaan. Ei auttanut, kun selitin, ettei se ole takki ja että alla on vain ohut toppi, ja että haluan sen pitää päälläni. Lähdimme sitten kaveriporukan kanssa suoraa tietä pois, kun mies tarttui bleiserin hiasta kiinni. Olisi kai siitä voinut antaa palautetta jollekin, mutta olin tilanteesta sen verran hämilläni, ettei tullut mieleen. Vietiin rahamme sitten muualle :D

Vierailija
4276/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin uimahallissa käymisen sen jälkeen kun hallille löysi vanhempi homoseksuaali pappa, joka kuvitteli että kaikki miehet ovat homoja ja haluavat tehdä hänen kanssaan "aikuisten" juttuja suihkuverhon takana. Henkilökunta on voimaton, koska ei ole käynyt käsiksi, eikä sanomisista ole todisteita. Monet olivat hänen käytöksestään ilmoittaneet. 

Vierailija
4277/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, minun kommenttini näköjään poistettiin, joten pistänpä uudelleen...

Eräs sisustus- ja lifestyle-myymälä, jossa minua kohdeltiin kuin ilmaa. Muutaman kerran siellä kävin, erään kerran ostinkin jotain. Liikkeessä oli aina kaksi tai kolme myyjää, jotka eivät noteeraaneet minua millään tavalla, eivät edes vilkaisseet päin. Kun sitten kerran menin kassalle maksamaan, myyjät juttelivat keskenään tiskin takana. Toinen heistä tuli vähän vastahakoisesti hoitamaan ostokseni sen näköisenä, että miten kehtasin tulla häiritsemään heidän juttuhetkeään. Silloin hän sentään tervehti, mutta kun sanoin "kiitos ja moikka", hän vain kääntyi takaisin toiseen myyjän päin ja jatkoi juttelua.

Kaiken kukkuraksi huomasin, että jos liikkeessä oli yhtä aikaa hiukan vanhempia ja selvästi tyylikkäämmin (lue: kalliimmin) pukeutuneita asiakkaita, nuo myyjät kohtelivat heitä aivan eri tavalla ja neuvoivat näitä innokaasti tuotteiden suhteen. Enkä minäkään siis mitenkään epäsiistin näköinen ollut. Kerran menin tuohon liikkeeseen katsomaan yhtä nahkatakkia ja olisin ostanutkin sen, mutta pian ärsyynnyin ja lähdin. Kauniin näköinen liike ja ihania tuotteita, mutta enää ei ole kyllä tehnyt mieli mennä.

Vähän sama, poikkesin ale-aikaan joskus opiskelijana ohimennen sisään hienoon sisustusliikkeeseen Helsingin Fredalla. Kysyin (jotain sanoakseni) myyjältä / omistajalta, onko teillä alennuksia. "Ei ole tarvinnut 16 vuoteen olla alea" oli vastaus. Nyt olen menestynyt konsultti terveydenhoitoalalla, mutta en ole tuon ekan kerran 90-luvun jälkeen astunut koko puotiin kertaakaan. Muutin vielä tähän lähelle viereiseen kortteliin. 

Vierailija
4278/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta tätäkin jankutettu!

Vierailija
4279/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään savolaisen paikkakunnan Tokmannin myyjät ovat töykeitä, eivät tervehdi. En mene enää.

Vierailija
4280/4975 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin uimahallissa käymisen sen jälkeen kun hallille löysi vanhempi homoseksuaali pappa, joka kuvitteli että kaikki miehet ovat homoja ja haluavat tehdä hänen kanssaan "aikuisten" juttuja suihkuverhon takana. Henkilökunta on voimaton, koska ei ole käynyt käsiksi, eikä sanomisista ole todisteita. Monet olivat hänen käytöksestään ilmoittaneet. 

Ei kannata tiputtaa saippuaa 😂 saattaa tulla yllätys papanaluukkuun...