Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3841/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä tilausta Elloksesta, mutta tunnistautuminen ei onnistunut ollenkaan. Muualla kyllä onnistui, joten miksipä enää yrittäisin.

Vierailija
3842/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä haluan-mainoksen takia. Virhearviointi tuolta firmalta, jos luulee, että tuolla tyylillä saa lisää asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä lähipizzeriassa, jossa omistaja todella tungetteleva ja uteli joka kerta kaikenlaisia henkilökohtaisia asioita. Aluksi sitä piti ystävällisenä, mutta myöhemmin rupesi ärsyttämään.

Vierailija
3844/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää asioi Mustissa ja Mirrissä. Käteismaksu ei enää käy (kokemuksia useista liikkeistä), joten olkoot ilman minum rahojani.

Varmaan lisääntyneen turvattomuuden takia, koska tuollaisissa kaupoissa yleensä nuoria ensimmäisissä työpaikoissaan.

Vierailija
3845/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaateliikkeistä suurin osa mun poikotissa, kun haluan itse valita mitä ostan, enkä tarvi myyjää perässä kulkemaan, Henkka ja Maukka miltei ainut missä käyn, kun siellä saa rauhassa sovitella.

Tosi suomalaista valittaa hyvästä asiakaspalvelusta 🙄

Vierailija
3846/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea veloitti aikanaan palvelusta, jota en ollut pyytänyt, jota en saanut ja jonka olisi pitänyt olla ilmainen ikäiselleni. He eivät edes pahoitelleet asiaa eikä missään tapauksessa tullut kuuloonkaan, että voisi palauttaa nuo palvelumaksut, mutta virkailija esitti ikäänkuin tosi hienona juttuna, että me voidaan tehdä tällainen sopimus, jolla lopetetaan tuo maksujen meneminen.

Vierailija
3847/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea veloitti aikanaan palvelusta, jota en ollut pyytänyt, jota en saanut ja jonka olisi pitänyt olla ilmainen ikäiselleni. He eivät edes pahoitelleet asiaa eikä missään tapauksessa tullut kuuloonkaan, että voisi palauttaa nuo palvelumaksut, mutta virkailija esitti ikäänkuin tosi hienona juttuna, että me voidaan tehdä tällainen sopimus, jolla lopetetaan tuo maksujen meneminen.

Pankit ovat kyllä varkaita. Ainoa taho, joka pystyy itse ottamaan asiakkaan tililtä. Kaikki eivät edes kokoajan katsele tiliotteitaan, niin ties mitä turhia palvelumaksuja voidaan viedä ja näin pankit rikastuvat.

Vierailija
3848/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Olen aika puhelias ja mielellään kuulen toisenkin mielipiteen kun sovitaan asua. Eli periaatteessa aktiivinen myyjä sopii minulle. Mutta liika on liikaa ja Vilassa tyrkytys on liiallista. Vielä kassalla kostetaan myydä sukkahousuja yms asuun sopivaa. Mulla kavereita jotka ei mene Vilaan myyjien takia. Joskus olen mennyt kaveriksi myyjien kanssa rupattelemaan että arempi kaveri saa katsoa rauhassa.

Vierailija
3849/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kampaajan somesaitista on tullut jokin henkilökohtainen piilovtuilu-terapiakanava. Mollataan kaikki kritiikki hinnoitteluista ja työn lopputuloksista lähtien, siis toki asiakkaan arvostelemistyyliin. Liekö jokin julkinen palaute epäonnistuneesta työstä kolahtanut itsetunnolle kun asenne on hyökkäävä ja itseriittoinen. Omam elämämsä toimitus johtaja -paatostuksen tajusi sentään kotisivuiltaan poistaa, olisi pitänyt jo silloin ymmärtää olla varaamatta aikaa. En uskalla noin epästabiilin ja itseään korostavan tyypin antaa enää koskea kuontalooni!

Vierailija
3850/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui eräässä lähiruokakaupassa käynti kun kokeilin itsepalvelukassaa. Hyvä kun olin ehtinyt aloittaa niin kone ilmoitti että myyjä tulee tekemään "satunnaistarkastuksen".

Onneksi melkein vieressä on kilpailevan ketjun kauppa, siellä olen asioinut tästä tuosta lähtien. Ja ihan onnistuneesti myös itsepalvelukassalla.

Vierailija
3851/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon palvelun takia.

Menin kerran kiinalaiseen ravintolaan ja sanoin ," Laittakaas pöytä koreaksi."

Alkoi kauhea molotus ja tarjoilija näytti niin kiukkuiselta ,että lähdin pois ja en sen koommin siellä ole enää käynyt.

Vierailija
3852/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
3853/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua on selkeästi yritetty pettää. Jos mua on kohdeltu epäkunnioittavasti (en tarkoita, että pitää teititellä, mutta esim. vähättely). Jos mua on lähennelty. En mene enää. 

Vierailija
3854/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomyynti ja tuputtaminen eräässä ketjukahvilassa. Vihaan yli kaiken sitä, jos tilaan tuotteen X niin myyjä alkaa kysyä että joskos kuitenkin haluaisit kokeilla tuotetta Y joka on vähän saman kaltainen (mutta kalliimpi). Ei. En halua! Haluan tavallisen kahvin, en erikoiskahvia. Haluan tavallisen kaakaon, en belgialaista kaakaota. Haluan tavallisen pullan, en kermamuffinssia. Ärsyttävää joutua jankkaamaan ja kieltäytymään. En enää mene.

Vierailija
3855/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy yhdellä kampaajalla, koska hän puhui NIIN NIIN PALJON. Yleensäkin kampaajan kanssa rupattelen ja he ovat puheliaita, mutta tää oli uuvuttavan äänekäs. Pälä pälä pälä pälä ja suurin osa jutuista jotenkin negatiivisia sävyltään. Sellaista yleistä kritisointia, taivastelua, harmittelua, kaikenlaista vuokrahinnoista huonoihin kokemuksiin koulussa.

Lopulta kun en jaksanut enää jutella, otin lehden ja aloin lukea sitä. Mutta kampaaja luki sitä olkani yli ja selitti taukoamatta ajatuksiaan lehtijutuista. Siis apua :D

Oli se ihan kiva tyyppi ja tukka oli nätti, mutta en vaan jaksa kuunnella häntä.

Vierailija
3856/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani, markka-aikaan ostin grilliruokaa ja yritin maksaa 20 mk setelillä. Ei kelvannut kun oli revennyt. Grilliruokahan jäi sitten tiskille. Kävelin kauppaan ja kassa sanoi että kyllähän tuolla voi maksaa kun riekale on tukevasti kiinni. Ostinpa sitten silloisesta Valintaladosta jonkun maksalaatikon tms mihin se nyt sitten riitti. Hyvinkää oli muutenkin paska paikka, eli muutin heti kynnelle kyettyäni pois enkä näin ollen ole asioinut.

Vierailija
3857/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käynti aggressiivisella kampaajalla riitti. Kampaaja tarttui lettiin niin voimalla, että päänahka oli monta päivää kipeä. Pyöritti ja vatkasi niskan kipeäksi. Ihan hirveä kokemus.

Vierailija
3858/4975 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran halusin raidat hiuksiin. Oman ajatukseni, koko pään raidat, kampaaja tyrmäsi, että siitä tulee sotkuinen tms.  Hänellä oli toisenlainen idea. Tuolissa istuin täyspitkän ajan. Etuhiuksiin, vain toiselle puolelle, oli tullut yksi vaivainen, parin sentin levyinen punertava raita, ei mitään muuta, ja  toki tästä työstä täysi hinta. 

Toinen kampaaja  on muuten hyvä, mutta ostoskeskuksen ovista tulee vetoa kampaamon puolelle ja hän kertoo miten vaikeaa on kampaajana tienata ja liki hukuttaa asiakkaan murheeseensa miten kovin saa huhkia ja miten etätöiden myötä työt väheni kampaamoalalla jne. 

Jos saan mautonta ruokaa ravintolasta, en mene toiste.

Vierailija
3859/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainoksissa käytetään afrikkalaisia enemmän mitä niitä on prosentuaalisesti Suomessa niin boikottiin menee.

Vierailija
3860/4975 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli lopettaa käyminen siilaisen ässällä, kun Jonna oli kassalla ihan liian ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi