Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3801/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomavarastosta eli saksalaisesta olut- ja viinakaupasta laitoin jo aiemmin ketjuun.

18.7.2021Tilaus on käsittelyssä.

Tilaukseni (tehty ja maksettu 18.7.2021) täyttää kohta vuoden ja tavarat yhä Saksassa.

Olen lähettänyt sähköposteja asiasta, saanut 0 vastausta.

Aion juhlia tilauksen 1-v. syntymäpäivää reilun 10 päivän päästä. Kohotan tuoremehumaljan ilmaan ja vannon, etten Juomavaraston kanssa enää asioi.

Edit.

Laitoin juuri Juomavaraston asiakaspalveluun onnittelut vuosipäivän johdosta. Tasan vuosi tilauksesta ja osa tilatuista tuotteista edelleen Saksassa.

Vierailija
3802/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automyyjä (parikymppinen jannu) tervehti ylitsepursuavan tuttavallisesti kun kävelin liikkeeseen.

Puhui kuin parhaalle kaverilleen. Sitten sanoi, et tässä on kiireitä että laittaa tarjouksen sähkäriin. Sähköpostiviesti eli tarjous ei ollut sellainen kun olen tottunut autoa sotaan, vaan oli tyyliin: Moro, tässä tarjous, tekaistaanko kauppa?

Jäi viisikymppiseltä tekaisematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automyyjä (parikymppinen jannu) tervehti ylitsepursuavan tuttavallisesti kun kävelin liikkeeseen.

Puhui kuin parhaalle kaverilleen. Sitten sanoi, et tässä on kiireitä että laittaa tarjouksen sähkäriin. Sähköpostiviesti eli tarjous ei ollut sellainen kun olen tottunut autoa sotaan, vaan oli tyyliin: Moro, tässä tarjous, tekaistaanko kauppa?

Jäi viisikymppiseltä tekaisematta.

Autoa ostaan. Ei sotaan. Auto txt.

Vierailija
3804/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa oon huomannut että välillä jättävät jo päättyneet tarjoushinnat hyllyyn ja kassa sitten antaa todellisen hinnan. Tänään viimeksi kävi näin, kotona sitten huomasin netistä että tarjous oli päättynyt jo eilen. Samoin nyt kun hintoja nostetaan monissa tuotteissa voi hyllyssä oleva hinta olla eri kuin kassan antama. Myyjä sanoi etteivät ehdi muuttaa hintoja hyllyihin sitä mukaa kuin hinnat muuttuvat.

Mutta on myös sitä että voimassaoleva tarjous ei näykään kuitissa ja jopa punalaputetusta tuotteesta otetaan täysi hinta. Tarkkana saa olla varsinkin nyt kun hinnat huitelevat muutenkin pilvissä.

Vierailija
3805/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupoissa oon huomannut että välillä jättävät jo päättyneet tarjoushinnat hyllyyn ja kassa sitten antaa todellisen hinnan. Tänään viimeksi kävi näin, kotona sitten huomasin netistä että tarjous oli päättynyt jo eilen. Samoin nyt kun hintoja nostetaan monissa tuotteissa voi hyllyssä oleva hinta olla eri kuin kassan antama. Myyjä sanoi etteivät ehdi muuttaa hintoja hyllyihin sitä mukaa kuin hinnat muuttuvat.

Mutta on myös sitä että voimassaoleva tarjous ei näykään kuitissa ja jopa punalaputetusta tuotteesta otetaan täysi hinta. Tarkkana saa olla varsinkin nyt kun hinnat huitelevat muutenkin pilvissä.

Yksi keskustan K on sellainen, jossa ei ollut tarjoustuotteita jota meni hakemaan. Esim joku krt piti olla Lohi tarjouksessa. Liikkeessä ei ollut. Sama kahvin kanssa. Sama jauhelihan kanssa. Siirryin S kauppaan asioimaan

Vierailija
3806/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ärsyttää, jos tekee jonkun heräteostoksen, tyyliin täytekakku -30% ja kuitista kotona huomaa maksaneensa täyden hinnan. En silti ole lopettanut niissä kaupoissa asiointia. Vielä.

Vierailija
3807/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin yhdellä kampaajalla joka kovaan ääneen kailotti niin että koko kampaamo raikui että "voi mitä mä teen näille harmaille hiuksille" Mulla muutama harmaa päässä.Teki mieli vaipua maan alle kun muut kampaajat tuli katsomaan mun kuontaloa.Sain myötä tuntoisia katseita muilta asiakkailta peilin kautta.Yhden toisen kerran aikaa tilatessani eräälle kapaajalle hän kysyoi että kenet haluaisin leikkaavan hiukseni ,ja kun sanoin kenet niin en kuitenkaan saanut sitä leikkaajaa.Miksi kysyä kun ei kerta saa haluamaansa.

Vierailija
3808/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä keskustan kampaamossa

+ ilman ajanvarausta sisään

+ edullinen leikkaus

- en jaksa kuunnella sättimistä liian harvoin leikatuista hiuksisra; kuivista latvoista; föönauksen puutteesta

- repivää liikettä harjatessa

Hyvästi!

Vierailija
3809/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Vilan liian innokkaan asiakaspalvelun. Sama on yhdessä kotikaupunkini Vero Modassa. Jokainen myyjä heti kysyy avuntarvetta, esittelee uutuusseinän ja tarjousrekin.

Jos kysyn jostain vaatteesta omaa kokoani eikä sitä ole, niin tyrkyttävät muita vaihtoehtoja. Olen yli 50v ja tiedän mitä tahdon. En ainakaan yhtään epäsopivaa, epämiellyttävän näköistä turhaa vaatetta, joiden tiedän jäävän käyttämättä. Näitä on tähän ikään tullut kerättyä kaappeihin liian hätäisillä ostopäätöksillä.

Ja se sovituskoppimekastus!! Mites täällä sujuu? Kyllä pyydän apua jos tarviin toisen koon/värin paidasta. Se myyjien kovaääninen kailotus saa huonolla tuulella olevan asiakkaan raivoihinsa.

Mutta tuo aktiivinen (ärhäkkä) myyntityö tuntuu olevan ketjun vaatimus sillä juuri nämä äänekkäimmät asiakaspalvelijan ovat myymälöissä pysyneet vuosikausia. Hillitymmät ja rauhallisemmat kausityöntekijät vaihtuvat...

Vierailija
3810/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymästä ulkomaisissa pizzerioissa, joista useimmat maksavat 2.5% islam veroa. Toisin sanoen heiltä ostaessa tukee suoraan lasten ja naisten alistamista/hyväksikäyttöä tuon veron kautta jolla opetetaan heidän lapsia vihaamaan kaikkia muita.

Heidän päiväkodit tosin ovat valtion tukemia, että sama se ostaako sitä pizzaa vai ei. Aikapommit kasvavat meidän verorahoilla joka tapauksessa.

Vierailija
3811/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliikkeistä suurin osa mun poikotissa, kun haluan itse valita mitä ostan, enkä tarvi myyjää perässä kulkemaan, Henkka ja Maukka miltei ainut missä käyn, kun siellä saa rauhassa sovitella.

Vierailija
3812/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa Kallen kaluste, emme mene enää ikinä. Myivät vuosia sitten meille sohvan, joka osoittautui heti käytössä vialliseksi. Punainen sohva alkoi hyvin pian tummua ja mennä lopulta mustaksi väriltään eli sieltä alta puski esiin joku aine. Otimme heti yhteyttä liikkeeseen puhelimitse ensin, koska asuimme silloin 70 kilsan päässä Oulusta. Liikkeen omistajien puolelta suhtautuminen oli hyvin tylyä, välttelevää ja meistä yritettiin vaan päästä eroon eikä suostuttu mitenkään tutkimaan asiaa. Menimme sitten työviikon päätteeksi liikkeeseen paikalle asian tiimoilta. Sama ynseä ja välttelevä käytös jatkui ja meitä kehotettiin puhdistamaan sohvaa aineilla, jotka meille myytiin. Meillä oli silloin alle kouluikäiset lapset ja vihjailtiin, että he olivat sotkeneet sohvan. Kerroimme, että lapsemmekaan eivät syö sohvalla mitään vaan keittiössä pöydän ääressä. No, puhdistimme sohvaa, mutta väri vain paheni ja sohva musteni. Otimme kuvia ja taas soitettiin ja mentiin liikkeeseen, kun ei mitään sovittelua asian tiimoilta tullut. Lopulta, useiden soittojen ja käyntien sekä kuluttajansuoja-asiamiehelle soittomme jälkeen hakivat sohvan meiltä liikkeen pakettiautolla ja sanoivat, että me maksamme, kun sohva pestään liikkeessä, koska olimme eläneet "paskaisesti". Näin meille sanoi liikkeen omistajamies! Sanoimme, että mitään emme maksa ja sohva on viallinen ja siitä pitää saada rahat takaisin.  Liikkeessä sohva pestiin ja sitten huomasivat, että se tosiaan on viallinen ja liima tuli läpi sohvasta, jonka takia se mustui. Viimein alkoivat sovitella asiaa, vastentahtoisesti. Anteeksi ei pyydetty ja olivat vihaisia. Rahoja emme saaneet takaisin, mutta saimme uuden, kotimaisen sohvan tilalle, joka oli kalliimpi ja jouduimme maksamaan hieman lisää. Rahallista hyvitystä hinnasta saimme vasta, kun kerroin liikkeessä isoon ääneen muiden asiakkaiden kuullen tilannetta ja vaadin meille hyvitystä huonosta kohtelusta ja siitä, että jouduimme ajamaan useita kertoja omalla kustannuksella liikkeeseen asiaa selvittämään, kun puhelimessa ei alettu millekään. Matkaa oli se 70 km suuntaansa. Ikinä emme ole liikkeeseen sen jälkeen menneet ja olemme kertoneet tarinan kaikkialla, mm suuressa työpaikassamme työkavereille, joten sana on kyllä kiirinyt. 

Vierailija
3813/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ystävälläni kampaajalla hänen kotonaan. Lopetin, kun jatkuvasti tunki nokkansa parisuhteeseeni ja lasteni asioihin.

Vierailija
3814/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ystävälläni kampaajalla hänen kotonaan. Lopetin, kun jatkuvasti tunki nokkansa parisuhteeseeni ja lasteni asioihin.

Miksi kotona? Tuntuisi itsestä ahdistavalta.

Vierailija
3815/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti loppuu siihen jos joutuu aina menemään kassalle, jossa istuu sama tympeä tai hirveän ärsyttävä tyyppi. Jos käy vaikka viisitoista vuotta samassa kaupassa ja tympeä työntekijä selvästi tunnistaa ja ilmeellään osoittaa jotain arvostelua, niin ei siihen kauppaan tule mentyä. Jos annan rahani johonkin kauppaan, niin palvelunkin pitäisi olla kunnollista. Toinen ääripää on ylikohtelias hullu asiakaspalvelija, joka kailottaa "hyvää päivää herra, hyvää päivää rouva!, kovalla äänellä. Niin hermot meinaa mennä, kun haluaisi vaan käydä ruokaostoksilla rauhassa ilman että katsoo jonkun esiintymistä.

Vierailija
3816/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä perusteella, että wal ko ros ka pennut polttivat mun lähimarketin maaliskuussa.

Onneksi jäivät kiinni.

Vierailija
3817/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin koronan vuoksi kampaajalla käynnin. Olen töissä sairaalassa ja tekemisissä koronapotilaiden kanssa melkein joka työpäivä. Kampaajani oli ulkonäöltään 60+ vuotias. En pysty henkisesti enää mennä hänen asiakkaaksi, koska ne huonossa kunnossa olevat koronapotilaat jotka olen nähnyt ovat olleet suunnilleen saman ikäisiä hänen kanssaan. Nyt käyn kampaamolla missä kaikki työntekijät ovat 20-25-vuotiaita. 

Vierailija
3818/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen K-Market, tekis mieli lopettaa asiointi törkeästi utelevan ja ostoksia kommentoivan myyjän vuoksi, mutta kauppa on ainoa lähimaillakaan joten en voi oikein lopettaakaan tuolla käymistä. Palautetta olen kyllä laittanut kyseisestä myyjästä aina kun noita kaupan kyselyitä on emailiin tupsahtanut. Myyjä jatkaa kuitenkin aina vaan samalla linjalla.

Kommentoi ostoksia esim jos ostaa jotain ei-ruokaa tai erikoisempaa kuten maalarinteippiä tai vaikka lahjakortin niin kommentoi / kysyy "Ai mihin sä tota tarvit?" tai jos palaan ostamaan jotain toisen kerran saman päivän aikana ja sanon että "Otan vielä tuollaisen" niin kyselee "Aijaa kui??" Kiusallista että tarvis muka jotenkin selittää.

Tai jos ostaa esim. alkoholijuomia niin kommentoi kassahihnalla liikkuvia tuotteita jotenkin että "Siinä ne tölkit kaikki lipuu eteenpäin" ja virnuilee typerästi. Todella ärsyttävä myyjä, erikoiselta vaikuttaa kaikin tavoin. Yök.

Miten joku voi loukkaantua ja nähtävästi jopa suivaantua noinkin harmittomasta tuttavallisuudesta? Säälittävä ihminen olet kyllä, kun pelkojesi ja ylettömän nolostumistaipumuksesi takia yrität järjestää myyjäpololle potkut. Häpeäisit - kerrankin syystä - vaikka ethän sinä edes ymmärrä, miksi pitäisi.

Vierailija
3819/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naughty Burger tuli kaupunkiin. Ekalla kerralla sain tilamani normaali ranujen sijaan bataatti + normaaliranusekoituksen. Tokalla kerralla hampurilaisessa oli menun mukaisen jääsalaatin sijaan jotain ihan muuta salaatinsekoitusta. En mennyt enää. Joku saattaa ihmetellä miksi joku ottaa nokkiinsa parista salaatinlehdestä, mutta kun olen allergikko ja rucola aiheuttaa minulle hirveät vatsakivut tunniksi. Niin kyllä, salaatinlehdellä on väliä! Onneksi myös Social Burger tuli kaupunkiin. Sieltä olen aina saanut tasan tarkkaan mitä olen tilannut.

Vierailija
3820/4975 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut postissa uuden pankkikortin, mutta en ollut sitä väsymyksessä muistanut allekirjoittaa. Siinä sitten nälkäisenä kaupan kassalla vauvan ja taaperon kanssa oli jätettävä ostokset hihnalle, kun kassa ei hyväksynyt allekirjoittamatonta korttia. Huom. tämä oli ajalta ennen pin-koodeja. Ikinä en siihen kauppaan enää uudestaan mennyt.

Toinen kerta oli kun Sampo-pankin neiti lainaneuvottelussa viittasi muhun synnytyskoneena, kun olin viimeiselläni raskaana ja mukana keikkui taapero. Jäi laina ottamatta ja Nordea sai meistä hyvän asiakkaan.

Kolmas oli kun mentiin työkeikalla porukalla syömään. Mulla oli omat eväät, kun tiesin jo etukäteen, että huoltamokahviosta ei erikoisruokavalioni mukaista ruokaa saa, ja halusin syödä muutakin kuin jäävuorisalaattia. Meitä oli isohko maksava seurue, ja silti huoltamon omistaja katsoi tarpeeksensa tulla komentaa mut pihalle syömään. Sittemmin huoltamo lopettanut toimintansa, enkä yhtään ihmettele tolla asenteella.