Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3621/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu Hiltunen kirjoitti:

Rossossa en ainakaan enää käy, koska kyselivät yhdessä vaiheessa koronapasseja. Koronapassi on perustuslain vastainen.

Samoin hoitajien pakkopiikitykset ovat perustuslain vastaisia!

Työnantajalla on oikeus edellyttää työntekijöiltään rokotuksia, varsinkin terveydenhoidossa. Ja yrityksellä on oikeus valita asiakkaansa. Perustuslaki ei liity näihin. Voit hakea töitä tai ryypätä muualla.

Vierailija
3622/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin joksikin aikaa eräällä kampaajalla käynnin, kun työttömänä otin aina ajan aamusta tai keskellä päivää. No, sitten kampaaja kyseli, että ai, ihanaa, sullako on vapaapäivä. Ei tehny mieli avautua, että on vapaapäivä ihan joka päivä, kun oon työtön. Sitten tajusin, että eihän mun oo pakko ottaa niitä aamu- ja päiväaikoja. Käyn nyt taas samalla kampaajalla ilta-aikaan enkä ole kuullut kysymystä vapaapäivästä. Sopii mulle hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliike. Myyjä vaanii eli kulkee perässä muka järjestellen vaatteita aina vieressä. 

Ravintola. Sain ripulin.

Valokuvaaja. Melkein kaikissa kuvissa ihmisillä oli kaksoisleuka. Ei osannut ottaa ihmisistä imartelevia kuvakulmia. Lisäksi otti liian "taiteellisia" kuvia (esim. tarkennus kukissa tai karjalanpiirakoissa ja ihmiset taustalla sumeita). 

Pizzeria. Liian vähän täytteitä. 

Yksityinen lääkäri. Toinen lääkäri paukkasi sisään koputtamatta kesken vastaanoton, jätti oven raolleen, tonki välineitä ja poistui. Ei pahoitteluja tai selityksiä. Lääkärini vaikutti kiusaantuneelta tilanteesta. Niin minäkin olin. Vaihdoin lääkäriasemaa. 

Vierailija
3624/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woodpecker kirjoitti:

Kävin marketin kahvilassa syömässä lounasta. Kassalla oli nuori nainen, ehkä harjoittelija jolle maksoin. Vähän myöhemmin vakituinen myyjä tuli muutaman metrin päähän huutamaan, että en ole maksanut. Sanoin että olen maksanut hänelle joka oli kassalla. "Ai jaa en huomannut". Olin paikassa vakioasiakas mutta tämän jälkeen en ole käynyt kertaakaan. Olisi voinut hoitaa tilanteen ihan asiallisesti eikä nolata kaikkien kuullen.

Tämäkin tapaus osoittaa, että kuitti kannattaa aina pyytää.

Vierailija
3625/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketmasterista en enää osta mitään. Tilasin tapahtumaliput,rahat lähti tililtä mutta mitään lippuja ei tullut. Soitin asiakaspalveluun (puhelun hinta 2 euroa minuutti),ottivat henkilötiedot ja tilinumerot ylös. Nyt kulunut yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut. Puhelinlaskua kertynyt 26 euroa. Firman liikeidea on siirrellä toisten rahoja paikasta toiseen,mutta sekin tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä.

Vierailija
3626/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme koko kerrostaloyhteisössä lopettaneet käymisen Redin kauppakeskuksessa, koska yhteisössämme asuvaan arvostettuun henkilöön oli käyty väkivaltaisesti käsiksi paikan vartijoitten toimesta ja he olivat retuuttaneet ja tönineet  ko henkilö vielä kauppakeskuksen ulkopuolella kadulla, ilman yhtään mitään syytä. Ko henkilö oli tullut autolla kauppakeskukseen ja oli ehtinyt käydä vain ostoksilla kun tämä tapahtui.

Myöhemmin oli selvinnyt että Redin vartijoitten oli pitänyt poistaa vahvasti aineissa oleva resuinen, omilla jaloillaan seisomaan kykenemätön henkilö. Miksi Redi käyttää vartijaliikettä, jonka vartijoilla ei ole minkäänlaista aivotoimintaa?

Ehkä ovat kilpailuttaneet vartioinnin ja saaneet alan huippuosaajia.

Vierailija
3627/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pihviravintolassa missä ei osattu paistaa lihaa eikä osattu myydä oikeata lihaa. Siinä on oikeasti pohjat. Mainitsin asiasta tarjoilijalle ja hän ystävällisesti välitti tiedon keittiöön. Keittiö palautti lautasen takaisin viestin kera, että ei ole mitään vikaa. Tilasin fileen ja sain fileen keskiosan. Paisto oli medium vähän yli ja tilasin miinuksena. Siinä oli kaikki väärin. Marssin keittiöön sen pihvin kanssa ja kysyin mitä tämä on sun mielestä.  Ihan paniikissa änkytti jotain siinä. Näytin sille mitä tilasin ja näytin mitä se toi, niin selitys paineessa, aijaa katos mä otin väärin kiireessä.. Sanoin, että kai ymmärrät ettet voi ottaa väärin. Jos säet näe, niin sä tunnet sen käsissäs että ei ole oikea. Siihen se jäi seisomaan ja tarjoilijalle annoin tipin ja sanoin et laskun voit lähettää kokille keittiöön.

Leikkaan lihaa ammatikseni ja jonkun verran tota tietoa ja kokemusta 20v aikana tullu.

Ensimmäistä kertaa ihmettelen alapeukkujen määrää.

Vierailija
3628/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokin aika sitten Lidlissä ostoksilla vauvan ja kolme vuotiaan lapseni kanssa. Kassalla aloin vähän kummastella kun edessä posotti vartija joka tuijotti minua samalla kun puhui kassatyöntekijälle mikin kautta.

Kassa sitten huomautti että aionko maksaa trip mehusta joka oli vaunulaukun sivutaskussa. Vastasin että olen ostanut sen muualta ja aloin pakata ostoksiani, mutta vartija jatkoi tenttaamista mistä olen sen ostanut.

Vastasin etten muista eikä minulla ollut kuittiakaan.. En oikeasti muistanut, koska olin vähän ymmälläni sillä hetkellä.

Hän sanoi että minun kuuluisi maksaa tuosta mehusta koska heidän kauppa myy sitä ja minulla ei ole kuittia. Aloin jo vähän ärsyyntyä ja sanoin että en ole sitä varastanut ja senkun tarkistaa valvontakameroista asian.

Hän jatkoi että ensikerralla sitten maksan jos vielä käy samanlailla. Vastasin etten todellakaan aio maksaa mistään minkä olen jo muualla maksanut.

Ymmärrän että tekee vain työtään mutta olisinko oikeasti varastanut muutaman kymmenen sentin pillimehun kun kuitenkin maksoin perheeni ruokaostoksia :D hetken aikaa välttelin kyseistä kauppaa mutta aion jatkossakin siellä asioida.

Vierailija
3629/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrityksen, liikkeen ympäristö siisti, puhdas ja nurmikko ja pensaat sekä puut hoidettu vai romuja täynnä, onko kutsuva etuovi vai roskaa ja sylettyä purukumia maassa?

Hiljaiset ruokakaupat, oi autuus. Ihmiset tekisi enempi ostoksia jos meteli olisi olematon, radiot ja uutiset kiinni.

Vierailija
3630/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Stockmann lähti mukaan tämän prideideologiaan. Se oli adjö, Stocka!

Kas, pitääkin muistaa tukea Stockaa pinkillä eurollani!

Niinhän se Stocka luuli teidän tekevän, mutta persiilleen meni. Lafkan talous saakkaa useista yt-neuvotteluista,  yksiköiden ja kiinteistöjen myynneistä huolimatta. 

Vierailija
3631/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja kiroili omia juttuja kertoessaan.

Vierailija
3632/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla eräs työntekijä oli niin epäasiallinen, että en mene hänen kassajonoon. Mikäli hän on ainoa kassa, jätän ostokset ostamatta.

Oulussa?

Vierailija
3633/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasta ei tervehditä tullessa ja lähtiessä kaupasta.

Vierailija
3634/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia salolaisessa kampaamossa ottamassa raitoja vakkaritekijällä. Jouduin sitten varaamaan ajan toiselle tekijälle kun en löytänyt tän vakkarin nimeä listalta. Kun aikani oli niin kyselin sitten siltä toiselta kampaajalta mihin tää mun vakkari on menny. Vastaus oli lyhyt ja tyly että on muuttanut toiseen kaupunkiin. Ihmettelin kun ei ollu mulle kertonu ku tultiin kuitenki hyvin juttuun ja kerrottiin kaikenlaisia asioita arjestakin. No sain sitten raidat päähän mitkä oli ihan hirveät!! Etsin facesta tän vakkarikampaajan kysyäkseni että onko hän jossain kampaamossa siellä toisessa kaupungissa jotta voisin ajella sinne laittaa hiukset. Sain sitten kuulla että mulle oltiin valehdeltu että tää kyllä asuu edelleen salossa... ja sain kuulla hirveitä asioita tästä kampaamosta ja tää mun vakkarikampaaja oli irtisanoutunu vaikkei ollu vielä uutta työpaikkaakaan. No joo olin ihmetelly aikaisemmin jo sitä että kun kävin siellä 3-6kk välein niin melkein joka kerta sieltä oli joku lähteny ja tullu uusia työntekijöitä ni nyt selvis syy. Näin sit myöhemmin baarissa tän joka laitto mulle ne hirveet raidat ja juteltiin röökillä ni sekin oli irtisanoutunu sieltä ja sano kans että oli ihan hirvee työpaikka :D

Vierailija
3635/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansnerin kampaamo Itiksessä. Kävin kaksi kertaa ottamassa raitoja ja molemmilla kerroilla lopputulos oli päinvastoin mitä pyysin. Ihan kuin eivät ymmärtäisi suomea vaikka ovat ihan suomalaisia. Tai sitten eivät osaa. Never again.

Vierailija
3636/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tikkurilan aseman lähellä ja olimme lasteni kanssa kävelemässä asemalta kotiin, kun kiinalainen nainen pienen poikansa kanssa pysäytti minut "Kävitkö sinä syömässä meidän ravintolassa yksi päivä?"

Oltiin siis käyty kyseisessä uudessa sushipaikassa n. pari viikkoa sitten. Vastasin myöntävästi ja naisen asia oli niin absurdi että aloin vain nauramaan.

Hän sanoi "Minä kotona muistin, että en ottanut sinulta rahaa limsasta. Onko sinulla nyt rahaa maksaa se?"

Limsan hinta taisi olla 2-2,50e hanasta. Kyseisellä ravintolalla ei taida mennä hyvin, jos pari euroa on niin tärkeitä että jää vaivaamaan tarjoilijaa(/omistajaa?). Sillä summalla menettivät kyllä meidät tulevaisuudessa.

Vierailija
3637/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Valkeassa sijaitsevaa Suomalaista kirjakauppaa välttelen viimeiseen asti. Kassalla ei ole mitään järkevää paikkaa jonolle ja ihmiset etuilevat sieltä täältä. Myös myyjät edes auttavat etuilua viemällä myymälässä palvelimiaan asiakkaita suoraan kassalle jonon ohi. Lisäksi jotkut asiakkaat jonottavat kassalle vai kysyäkseen apua kirjan valinnassa/etsinnässä ja myyjä jättää kassan ja sille kassalle jonottaneet asiakkaat jääkin sitten seisomaan jonoon niin ettei kassalla olekaan myyjää! Miksei myyjä voi ohjata häntä myymälässä palvelan myyjän luokse vaan jättää oman työpisteensä ja muut asiakkaat ilman palvelua? Miten vaikeaa on laittaa myymälään se kassoille johtava jonotusnauhasysteemi jossa ekana oleva asiakas menee aina mille tahansa vapautuvalle kassalle. Näin on siis käynyt useita kertoja ennen kuin lopulta totesin, etteivät saa siellä hommaa toimimaan ja lopetin kyseisessä liikkeessä asioinnin. 

Vierailija
3638/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupan henkilökunta luulee voivansa haukkua asiakasta naureskellen niin voipi olla että väärässä ovat

kauppias antakoon monoa jollei edes yritetä käyttäytyä asiallisesti

🦏

Vierailija
3639/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Tesomalla kun vielä Valintatalot olivat voimissaan, kassalla työskenteli elämäänsä kyllästynyt täti. Rupesi aina itseäni ketuttamaan niin paljon se, kuinka ei koskaan tervehditty, naama norsun v.... koskaan ei sanonut ostoksien loppuhintaa ja näytti vain kädellään mihin laitettiin kortti. Eikä kyse ollut siitä että olisi ollut mykkä. Äänestin jaloillani ja en asioinut siellä enään.

Itselläni oli joskus asiakkaana nainen joka omisti jonkun shampanjabaarin ja bistron tampereen keskustassa, niin vmäistä akkaa en oo eläissäni tavannut, en astu jalallanikaan hänen omistamiin paikkoihin.

Vierailija
3640/4975 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suositussa suomalaisessa ketjuravintolassa töissä ja paikan hygieniataso oli niin huono, etten ihmettele ko. paikassa asioineiden ruokamyrkytyksiä. En käytä ko. ravintolaa enää asiakkaanakaan.