Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3661/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa sain alentuvaa kohtelua nuorelta asiakaspalvelijalta. Jätteenkäsittelyyn palautettavat lääkkeet eivät olleet herran mielestä oikein lajiteltu, vaikka olin ohjeen saanut samasta puodista aiemmin. Toisti käsityksensä vain kovemmalla äänellä, kun yritin selittää saamaani neuvoa ja pussukoiden sisältöä. Käännyin kannoillani, enkä ole enää p.o. apteekkiin astunut, vaikka se olisi minulle helpoimman matkan takana.

Vierailija
3662/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes aloittanut kahvila-baarissa käyntiä, kun henkilökunta oli kielitaidotonta englanninkielistä porukkaa. Palvelua ei saanut omalla äidinkielellä. Poistuin. PS Hallitsen englannin hyvin, mutta kotimaassa toimitaan suomeksi. Oma äidinkieli on pienelle maalle tärkeä.

Omassa maassa toimitaan omalla kielellä? Selvä. Toivottavasti muistat sen kun matkustelet ulkomailla.

Ja tuskin jonkin kahvila-baarin palvelukieli uhkaa suomen kielen asemaa. Taisi tulla lähinnä sellainen 'ne tulee ja vie meidän naiset/miehet ja rahat' -viba...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, itsellänikin on kampaajaesimerkki, vieläpä tältä päivältä. :D Soitin aamulla itselleni aikaa, että pitäisi latvat tasata. Kampaaja kertoi että voisin tulla Fiksaamo-nimiseen palveluun, sinne ei siis varata aikoja vaan kävellään vaan sisään. Kun sitten kysyin että onko varmasti aikaa, en viitsi lähteä pidempää ajelemaan, niin menikin takelteluksi: niin no oikeestaan ei ole, iltapäivästä EHKÄ on jos opiskelija on paikalla ja ehtii... ja sitten vielä oli joku sekoilu hintojen kanssa, eli ei menisikään tuota parinkympin Fiksaamo-hintaa vaan joku osaleikkaushinta, jota en löytänyt netistäkään. Okei?? Meni niin vaikeaksi että ajelin Tokmannille, ostin kampaamosakset, ja annan jonkun perheenjäseneni hoitaa homman ilmaiseksi. :D Suomi nousuun!

Vierailija
3664/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes aloittanut kahvila-baarissa käyntiä, kun henkilökunta oli kielitaidotonta englanninkielistä porukkaa. Palvelua ei saanut omalla äidinkielellä. Poistuin. PS Hallitsen englannin hyvin, mutta kotimaassa toimitaan suomeksi. Oma äidinkieli on pienelle maalle tärkeä.

Omassa maassa toimitaan omalla kielellä? Selvä. Toivottavasti muistat sen kun matkustelet ulkomailla.

Ja tuskin jonkin kahvila-baarin palvelukieli uhkaa suomen kielen asemaa. Taisi tulla lähinnä sellainen 'ne tulee ja vie meidän naiset/miehet ja rahat' -viba...

Kyllä ne siellä ulkomaillakin omalla äidinkielellään saavat palvelua.

Vierailija
3665/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo, jossa kasteli puseron selkäpuolen, eikä ollut millänsäkään. Tylsä oli mennä seiltä ulos pakkaseen.

Vierailija
3666/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

k marketit missään kaupassa ei hinnat ole kassalla sitä mitä hyllyjen reunoissa on ilmoitettu useammasta kokemus muutenkin tua lähi kauppa lässytys on mennyt liian pitkälle myyjät lässyttää keskenään ja unohtavat asiakkaan. PITÄKÖÖT LÄHI KAUPPANSA

Vierailija
3667/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion välttää niitä liikkeitä ja ravintoloita jotka vaativat asiakkailta koronapassia, vaikka vain lyhyenkin ajan. Muistini tulee olemaan pitkä tässä asiassa.

Hyvä,saadaan me terveydestä välittävät ihmiset elää turvallisemmin kun pysyt poissa.

Vierailija
3668/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30+ ja energiajuomaa ostaessa kysytään paperit, siinä kaupassa en ole enää käynyt. Myyjä muutenkin ylimielinen.

Samoten Joensuun Sokos, hirveä palvelu. Kysyessä tuotteesta, nostetaan vain olkapäitä, eikä tarkisteta asiaa koneelta (näkee onko tuotetta vai ei!). Toinen myyjä tokaisee siihen, että tarjoushan on jo vanha, vaikka lehdessä lukee että se on vielä voimassa. Ei jatkoon.

Samoten saanut joissain paikoissa todella ala-arvoista palvelua, pidetään köyhänä ja ei esitellä muita kun halpoja tuotteita.

Vierailija
3669/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa: menin kampaamoon kysymään aikaa, sisällä oli itse rouva kampaaja ja joku toinen samanikäinen rouvasasiakas, ei muita. Kun astuin sisään, kampaaja vain toljotti minua hiljaa sen näköisenä, että toivoi minun häipyvän samoin tein. Kysyin kuitenkin, että olisiko heillä aikoja, kun pitäisi hiukset vaalentaa, mihin kampaaja vastasi hitaasti, hyvin innottomasti ja jotenkin happamasti, että hän ei tee vaalennuksia ollenkaan. Ok, käännyin kannoillani ja poistuin putiikista.

Hyvä että ehdin tuulikaappiin kun kuulin, että kampaaja oli jo jatkanut juttua sen asiakkaansa kanssa oikein iloiseen ja mukavaan sävyyn. Mitähän helvataa, oliko vika vain pärstäkertoimessa vai mistä kyse. SILTI olisi ihan kohteliasta tervehtiä potentiaalista maksavaa asiakasta ja edes yrittää teeskennellä ystävällistä.

Vierailija
3670/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetään joka kerta näyttämään mitä henkilökohtaisia tavaroita on laukussani sisällä.

Kertaakaan en ole varastanut, joten varkaaksi profilointi ei ole käypä syy.

Lidl.

Vierailija
3671/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrän kaukaa kirjoitti:

k marketit missään kaupassa ei hinnat ole kassalla sitä mitä hyllyjen reunoissa on ilmoitettu useammasta kokemus muutenkin tua lähi kauppa lässytys on mennyt liian pitkälle myyjät lässyttää keskenään ja unohtavat asiakkaan. PITÄKÖÖT LÄHI KAUPPANSA

Tiedäthän, että heidän pitää myydä sillä hinnalla mikä on hyllyssä eikä sillä mikä tulee yllätyksenä kassalla. Kuluttajan katsotaan tehneen jo ostopäätöksen ollessaan kassalla ja se on tehty sillä hinnalla mikä on hyllyssä.

Vierailija
3672/4975 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Offerillasta 3 kerran lahjakortin kosmetologin LED-hoitoihin ja johonkin magneettipöytäterapiaan. 

Ensimmäisellä kerralla paikalle tullessani minua käskettiin odottamaan. Ajattelin, että aikaisempi hoito on venähtänyt ja oma hoitoni alkaa siksi vähän myöhässä. 

Odotettuani 25 minuuttia venäläinen hoitaja tulikin paikalle jostain muualta, eikä edes pahoitellut myöhästymistään! Miten epäkunnioittavaa ja ylimielistä käytöstä!

Varasin lahjakortin seuraavat 2 käyntiaikaa seuraaville keskiviikoille. Tullessani seuraavalle hoidolle odotushuoneessa toinen nainen kertoi odottaneensa oman kasvohoitonsa aloitusta jo tunnin! Taas venäläinen tuli muualta paikalle ja kehotti minua odottamaan mennessään aloittelemaan kasvohoitoa tälle toiselle jo tunnin odottaneelle henkilölle! 

Kun olin odotellut parikymmentä minuuttia, hän tuli ohjaamaan minut magneettipöydälle ja alkoi huutamaan, että tämä on minun viimeinen hoitoni, koska olin varannut ajan mukamas edelliselle päivälle ja jättänyt tulematta! Kai minä nyt itse tiedän, mille päivälle olen hoitoni varannut! Sanoin, että ehkä hän on itse vahingossa merkinnyt ajan väärälle päivälle tai ymmärtänyt väärin, mutta eukko vain alkoi kiljumaan, että se on muka mahdotonta ja hänen kielitaidossaan ei ole mitään vikaa!

"Voit sitten varata itse ajan seuraavaan hoitoon!"

"Seuraavaa kertaa ei tule," sanoin. Eukko sitten huusi "minä en tykkää sinusta! Ulos täältä! Minulla on kyllä paljon asiakkaita" Eli heitti vielä kesken hoidon ulos!

Tuli kyllä mieleen, oliko tyypillä tapana vain noin kusettaa ihmisiä ja saada tehtyä vain 2 hoitoa 3 sijasta lahjakortin ostaneille...

Aivan päässävikaisen oloinen tyyppi, joka ei pätkääkään kunnioita asiakkaitaan ja heidän aikaansa! Tuskin tuolla tavalla kestäviä asiakkuuksia tulee syntymään, kun kohtelee asiakkaitaan noin! Onneksi Offerillassa minua uskottiin ja  he palauttivat minulle rahani.

Mahtoikohan olla Tampereella?

Vierailija
3673/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuskin jonkin kahvila-baarin palvelukieli uhkaa suomen kielen asemaa. Taisi tulla lähinnä sellainen 'ne tulee ja vie meidän naiset/miehet ja rahat' -viba...[/quot

Turhaa herneen nenään vetoa!Toki saa Suomessa vaatia palvelua suomenkielellä!Joillekin tärkeää tietää mitä allergeenejä ruuissa/juomissa on joten ravintoloissa ym.hyvä olla suomea osaava henkilökunta.Samalla kotoutetaan ulkomaalaisia kun pääsevät oppimaan suomea.

Vierailija
3674/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger Kingin ovessa oli joskus pride viikolla lappu jossa luki jotenkin näin että "mikäli et suvaitse seksuaalivähemmistöjä, emme suvaitse sinua". Menin siitä sitten hesburgerille josta olenkin sen jälkeen ostanut burgerini.

Vierailija
3675/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asioinnin eräässä raumalaisessa kampaamossa sen jälkeen, kun repivät hiuksiani raidottaessa (kampaaja olisi halunnut käyttää toista metodia) ja kun varastivat korvassani olleen arvometallikorvakorun.

Vierailija
3676/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin asioinnin eräässä raumalaisessa kampaamossa sen jälkeen, kun repivät hiuksiani raidottaessa (kampaaja olisi halunnut käyttää toista metodia) ja kun varastivat korvassani olleen arvometallikorvakorun.

Eikö antaneet korvista takaisin, kun poliisit tuli paikalle?

Vierailija
3677/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Iltalehden lukemisen kun maalasivat nimensä sateenkaaren väreihin.

Vierailija
3678/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairstoressa oli varausjärjestelmässä tiettyjä palveluita tiettyyn toimipisteeseen. Varasin ajan. Kun menin paikalle, mulle kerrottiin, ettei heillä enää ole kyseisiä palveluita, eikä niitä ole ajanvarusjärjestelmässäkään. Sitten ihan itse selvitin, että varausjärjestelmä oli edelleen olemassa verkossa: vaikka sitä ei ollut linkitetty ketjun etusivulle, minä olin löytänyt se  googlella ja onnistunut varaamaan ajan. Tämä oli aikana, jolloin minulla oli pienet lapset, liian vähän unta ja työaikataulut kireällä. Siinä tilanteessa oli aika kohtuutonta hukata ruokatunti tällaiseen pelleilyyn. Annoin palautetta. Joku sieltä lähetti sähköpostia, pyysi puhelinnumeron ja lupasi palata asiaan. Sitä puhelua ei ikinä tullut. Nyt en ole käyttänyt Hairstoren palveluita yli kymmeneen vuoteen.

Vierailija
3679/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloihin joiden omistajat haukkuivat rokottamattomia ääliöiksi ym.  Eikä tietenkään sisään päässyt ilman passia.  Rokottaminen on osoittautunut suureksi osaksi lääkejättien bisnekseksi.  Lääketehtaiden osakkaiksi pääsevät vain lääkärit.  Nyt ei lääkärinaikoja ole vapaana kun lääkärit nostaa hyviä osinkoja-ei tarvitse enää tehdä työtä.  Lääkärien palkat on niin pilvissä, että heidän ei tarvitse tehdä potilastyötä kuin silloin tällöin ja sekin etänä.  

Vierailija
3680/4975 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupoissa asioimisen olen jättänyt melkein kokonaan, kun myyjät ahdistelevat heti kun on yhdellä jalalla astunut kaupan puolelle. Onneksi nettikaupoissa saa omassa rauhassa tutkia valikoimaa.

Muutaman kerran tänä keväänä käynyt parissa eri Tokmannin myymälässä ja siellä vartija on alkanut kulkemaan perässä, ikävä olo tuostakin tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme