Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2301/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kauppakeskuksen ravintola ei päästänyt sisään romaniseuruetta, koska aiemmin jotkut muut tälle seurueelle tuntemattomat romanit olivat aiheuttaneet häiriötä.

Onhan siellä joskus joku valtaväestön edustajakin rähinöinyt, mutta eipä sen perusteella ole muulta valtaväestöltä evätty sisään pääsyä.

Enää en siihen ravintolaan rahojani vie.

Vierailija
2302/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huonoa kampaamo kokemusta. Siis todella huonoa. Nyt kotivärjäyksellä ja kaverin leikkaamana hiukset paljon paremmin. 

Rosso. Uskomattoman hidasta, välinpitämätöntä ja töykeää palvelua. Annokseni oli paitsi väärä, niin syömiskelvoton. Kanaleipä olemattomilla nuutuneilla täytteillä lillui rasvan seassa lautasella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä en osta mitään. Vaikka mistään muualta ei saisi. Natsikauppias.

Vierailija
2304/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandic hotelliketju: todella kallis tyyliin 100e tai yli yksi minihuone ja usein vielä erittäin vanha sisustus, jotkut työntekijät äärettömän tympeitä, lisäksi ainakin viime kesänä mm. Belorf asui ilmeisesti (puoleen hintaan vai yhteistyökamppanja?) Scandicissa, joten en halua tukea sellaista hotelliketjua joka majoittaa huoneisiinsa huumeiden kannattajia, kun muut tavalliset asiakkaat maksavat sata euroa yöltä eivätkä saa mitään erikoiskohtelua toisin kuin julkkikset. Ällöttävää, pari kertaa saa riittää tuossa ketjussa. Parempiakin "vaikuttajia" ketjulle varmasti löytyisi mutta itse valitsivat sinne julkkiksia. Ja tavallisille tallaajille ko.ketjussa kaikki arkiset pyynnöt on liikaa vaadittu esim. myöhäistä lähtöaikaa ei annettu. Kaikki maksaa älyttömästä esim. vesipullo jotain 3e. Mukaan otettavaa aamupalaa joutui myös useaan kertaan kerjäämään korona-aikana, vaikka tulisi olla itsestäänselvää etteivät kaikki halua tungeksia aamupalahuoneeseen. 

Vierailija
2305/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen eräällä kampaajalla, joka kertoi hyvin yksityiskohtaisia asioita muista asiakkaistaan. Tajusin, että hänhän kertoo minunkin asiani muille.

Eräässä lounaspaikassa asioinnin lopetin, koska omistaja kohteli nuoria työntekijöitään asiakkaiden nähdenkin todella huonosti.

Iskusta emme ole ostanut mitään sen jälkeen, kun olimme alle kolmekymppisinä sohvaa ostamassa ja katsoin hintalapusta sohvan kokoa. Jostain singahti myyjä, joka mitään kysymättä sanoi, että on meillä halvempiakin. Käveltiin ulos naapurikauppaan ja ostettiin vielä kalliimpi.

Tampereem Stockmannin kodinosastolla on naismyyjä, jonka kanssa en ole asioinut ainakaan 10 vuoteen enkä asioi jatkossakaan. Ostin hintavat pyyhkeet, jotka eka pesussa menivät aivan nukkaisiksi. Pesin ne aivan ohjeen mukaan. Vaihto onnistui, mutta kun lähdin kassalta, tämä eukko sanoi täyteen äänen toiselle myyjälle oikein halveksuvalla äänensävyllä, että mitähän se oli näille oikein tehnyt, kun oli nämä tällaisiksi saanut.

Vierailija
2306/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ruokakauppa Keravalla piti (ehkä pitää edelleen, tapahtuneesta on useita vuosia) oikeutenaan tarkistaa asiakkaiden käsilaukkujen ja reppujen sisällön. Olin asunut kyseisen kaupan lähellä 14 vuotta ja autottomana kävin ruokaostoksilla siellä vähintäänkin pari kertaa viikossa. Mielestäni olin siis kanta-asiakas ja henkilökunta varmasti tunnisti minut. Yleensä töistä junalla tullessani menin ensin kotiin, jätin käsilaukun ja otin vedettävän ostoskärryn mukaani, mutta sen kerran kun meninkin suoraan junalta kauppaan ostamaan jotain pientä herkkua, hyvää lihaa ja jäätelöä, jotka olisin saanut helposti kannettua kotiin muovikassissa, kassa häpeillen ja minua silmiin katsomatta pyysi saada katsoa käsilaukkuuni. Tietysti ohje on tullut kauppiaalta eikä kassahenkilö voinut ohittaa määräystä, mutta järkytyin ja loukkaannuin niin, että jätin ostokset siihen ja lähdin pois. En ole tapahtuneen jälkeen enää koskaan käynyt kyseisessä kaupassa.

Kaverini eskarilaisen reppu tarkistettiin, kun tämä oli lapsensa kanssa ostamassa jätskit kesällä. :)

Paska kauppa muuten, aina on päiväysten kanssa ongelmia tai puuttuu hinta kassasysteemistä. 

Öööö... Miten eskarilaisella voi olla lapsi? 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2307/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää lähikaupassa. Harrastin seksiä kauppiaan kanssa, enkä halua törmätä häneen siellä.

Vierailija
2308/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä yhteen apteekkiin, koska siellä on töissä tosi komea mies. Hän tulee aina kohteliaasti kysymään voiko olla avuksi. Joskus käyn siellä apteekissa, jos olen ostamassa jotain ei niin noloa, mutta ostoksesta riippuen, en kehtaa aina asioida hänen kanssaan. Joo, olen ehkä vähän hassu :D

Vierailija
2309/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissen ja Instru on samaa pujua

Vierailija
2310/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan mielelläni Kärkkäiseltä. Vaikka muualta saisi.

Vierailija
2311/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kauppahallin kenkäkaupan myyjä katsoi tärkeämmäksi juoruta viikonloppusuunnitelmiaan puhelimessa kuin tulla palvelemaan. Ostettiin kengät muualta. Terkkuja vaan, viime talvena käytiin eikä tulla toiste.

Vierailija
2312/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene Suomessa vaatekauppoihin tai ravintoloihin, joista ei saa ollenkaan suomenkielistä palvelua. Ei sillä, etten englantia osaisi puhua, mutta kyllä mun mielestä asiakaspalvelijan on edes osattava tervehtiä suomeksi.

Vierailija
2313/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kovin hyvin muista tapahtumien kulkua, mutta lopetin instrumentariumissa käynnin lopullisesti, kun mainostettu "ilmainen näöntarkastus" maksoikin yllättäen 20 euroa, koska olin toivonut saavani uuden silmälasireseptin (?) paperille tulostettuna. Missään vaiheessa lappusen maksullisuudesta ei mainittu. Muutenkin tässä liikkeessä myyjät olivat myrtsejä ja selkeästi inhosivat työtään. Nykyään käyn nissenillä, ja aina iloinen ja laadukas palvelu!

Olen ollut vuosia Oulun nissenin asiakas mutta sitten ostinkin lasit instrusta koska oli tosi hyvä ale ja täydelliset lasitkin löytyi. Laseissa kuitenkin oli liian vahvat voimakkuudet ja niiden kanssa sitten piti säätää jonkin verran. Minua ei haitannut tuo virhe niin paljon kuin se huono ilmapiiri mikä työpaikalla oli ja huomasin miten vanhempi naistyöntekijä syyllisti kaupan tehnyttä optikkoa tästä sanattomasti minun edessäni. Pyöritteli silmiä kun käytiin virhettä läpi yms. Huono työilmapiiri huokui paikasta. Ei enää sinne.[/quote

Mullakin Instrumentariumista huonoja kokemuksia, kävin siellä nuorempana pari kertaa. Kerran olin menossa näöntarkastukseen ja aika oli yli puoli tuntia myöhässä, kukaan ei tullut pahoittelemaan viivästystä. Kun menin kassalle sanomaan etten ehdi enää odottamaan, sain tylyä palvelua. Sen jälkeen en ole enää Instrussa käynyt.

Toinen paikka mihin en enää mene on terveyskeskuksen lääkäri. Sieltä ei saa kyllä enää minkäänlaista apua/hoitoa. Olin 2019 hetken aikaa työttömänä ja sairastuin flunssaan. Astmaatikkona tarvitsen yleensä antibioottikuurin flunssan aikana, koska saan usein keuhkoputkentulehduksen tai poskiontelotulehduksen. Olin yskinyt yötä päivää astmalääkkeistä huolimatta jo 4 viikkoa. (Kuumetta 37.5-38) En saanut ensin TK-lääkärille aikaa, vaan menin sairaanhoitajalle. Hän huomasi poskionteloissa nestettä, mutta sanoi että jos käytät vielä viikon nenäsuihketta.. Yskä vaan paheni ja sain lopulta tk-lääkärille ajan. Lääkäri oli melkein tunnin myöhässä, ja oli nuori n. 30.v naislääkäri. Hän kuunteli keuhkojani ja sanoi että äänet on normaalit. Lääkäri ei suostunut antamaan ab-kuuria, mutta otti kuitenkin mykoplasmanäytteen pyynnöstäni. Sanoi soittavansa kun tulos tulee. Soittoa ei kuulunut, ja menin itse kysymään tuloksia. Tiskillä sanottiin vaan lyhyesti, että testi oli negatiivinen. Kun kysyin paljonko vasta-aineet olivat, huomattiinkin että oho, ne ovat yli 150. Tämän jälkeen menin yksityiselle lääkärille, jossa lääkäri säikähti kuunnellessaan keuhkojani. Laittoi keuhkokuume-epäilyllä keuhkokuvaan. Sain pitkän antibioottikuurin, ja aloin vihdoin parantumaan.

Vierailija
2314/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan zara ja vuitton. Myyjät ei osaa puhua suomea mikä on aika pohjanoteeraus. Zarassa lisäksi niin huono ilma ja aina kuuma että sinne meinasi tukehtua ja valikoima onneton eikä myyjät tiedä mistään mitään kun yrittää kysyä onko jotain tuotetta mitä on netissä nähnyt, no eipä ne rätit onneksi häävejä ollutkaan.

Vierailija
2315/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan epärehellisyys. Tästä on jo useampia vuosia, kun erästä tuotetta myytiin hyllyssä nipputarjouksena. Koska kyseisessä kaupassa aiemminkin kassalla tuotteen tarjoushinta usein oli normaalihintainen, tarkistin moneen otteeseen, että tarjous oli voimassa ja koski kyseistä tuotetta.

No, kassalla tuote  oli taas tietysti normaalihintainen, joten rohkkaistuin sanomaan, että tämän piti olla tarjouksessa. Kassa vastasi, että koneella on normaalihinta. Tällä kertaa pyysin häntä tarkistamaan hinnan, koska tiesin tasan tarkkaan, että kyseessä on tarjous. Kassa pyysi toista työntekijää katsomaan hinnan paikan päällä ja tämä ilmoittikin, että hinta on normaali, ei tarjouksessa. Tässä vaiheessa aloin olla jo niin ärsyyntynyt, että sanoin kassalle, että mennääkö yhdessä katsomaan tuotteen hinta. Niin sitten menimme ja tadaa, kyseinen tarjouslappu oli kummallisesti poistunut hyllyb reunalta.

Eli se toinen akka, joka oli käynyt katsomassa hintaa, oli ottanut lapun pois, koska ilmeisesti kyseessä oli vanhentunut tarjous. Tuon jälkeen loppui kaupanteko siinä kaupassa. Aiemmin olin käynyt siellä melko usein ja mukaan tarttui usein turhiakin ostoksia. Aloin miettiä, että miksi kannan rahaa tuollaiselle vedättäjäpaskalle ja vuosien aikana kävin siellä ehkä pari kertaa ostamassa vain ja ainoastaan jonkun tarvitsemani tarjoustuotteen, josta on ollut mustaa valkoisella tarjouslehdessä, enkä ole ostanut mitään muuta, jottei kauppa hyödy minusta. Kyseinen lafka oli ennen nimellä Tarjoustalo.

Vierailija
2316/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän S-ryhmää, koska sen joku edustaja paljasti S-ryhmän tukeneen Pride-kulkuetta.

Vierailija
2317/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kovin hyvin muista tapahtumien kulkua, mutta lopetin instrumentariumissa käynnin lopullisesti, kun mainostettu "ilmainen näöntarkastus" maksoikin yllättäen 20 euroa, koska olin toivonut saavani uuden silmälasireseptin (?) paperille tulostettuna. Missään vaiheessa lappusen maksullisuudesta ei mainittu. Muutenkin tässä liikkeessä myyjät olivat myrtsejä ja selkeästi inhosivat työtään. Nykyään käyn nissenillä, ja aina iloinen ja laadukas palvelu!

Hinta olisi pitänyt kertoa heti alussa ennen tarkastusta. Mutta ajattelepa asiaa yrityksen kannalta. Jokainenhan kävis hakemassa sen ilmaisen näöntarkastuksen jos sen reseptin saisi maksutta mukaan. Sillä sitten haettais ne lasit jostain muusta myymälästä ja Instru tekis työt ja hyödyn sais joku toinen. Eihän siinä olis mitään järkeä, yritys konkassa parissa kuukaudessa.

Ensinnäkin se oli virheellistä mainontaa, ja toisekseen resepti pitää saada kirjallisena, on kuluttajaviraston kanta.

Ei kannata tarjota ilmaista näöntarkastusta, jos sellaista ei ole tarjolla.

Onhan se ilmainen jos ostat lasit siitä liikkeestä, silloin et tarvitse sitä kirjallista reseptiä :D Reseptin saat kirjallisena mukaasi jos maksat siitä. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
2318/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvila ja ruokakauppa (se muka maailman paras). Molemmissa sain epäkohteliasta palvelua.

Juu mutta jos olisit ilmoittanut että jaat maailman parhaan kaupan titteleitä, olisit saanut ensiluokkaista palvelua. 

Vierailija
2319/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ruokakaupat jää väliin, koska hyllyissä on aina vanhentunutta tavaraa.

Kampaamoja olen vaihtanut mm. koska kampaaja ei yhtään kuunnellut mitä haluan, koska kampaaja haisi tupakalle, koska kampaajan koira oli siellä (tykkään koirista, mutta olen valitettavasti allerginen) ja koska paikka oli niin sotkuinen.

Ravintoloita olen alkanut boikotoida koska reklamaatiota ei ole haluttu edes kuunnella ja koska asiakaspalvelu on ollut huonoa. Olen myös käyttänyt björkin ravintolat väliin sen loskat suuhun -kommentin jälkeen. Ällöttää vaan niin tuollaiset, yöks!

Vierailija
2320/4975 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkäisi kauppiasta, mutta joitain suvakkihulluja ehkä. -