Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
81/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäkauppa Haapaveden (Pohjois-Pohjanmaa) keskustassa. Huonoa palvelua ja nyrpeää naamaa kauppiaspariskunnalta. Liikkeessä oli miellyttävä palkattu myyjä monta vuotta sitten, silloin siellä viitsi piipahtaa, kun ensin katsoi ettei kumpikaan omistajista ollut paikalla.

Nykyään liike näyttää myyvän kolmen sesongin takaisia tekonahkakenkiä, järkyttävää laatua. Ikkunan ohi kuljin, kun viimeksi poikkesin paikkakunnalla.

Vierailija
82/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eräässä yökerhossa kaverini kanssa. Ei oltu otettu kuin pari olutta. Kaverini näki väkivaltaisen exänsä siellä ja aiottiin lähteä pois, kun se mun kaveri sai jonkun paniikkikohtauksen. Jäätiin yökerhon narikkaan penkeille istumaan, yritin rauhoitella kaveriani, joka oli silleen kyyryssä pää polvissa. Ensinnäkin muut asiakkaat jotka kulki ohi, naureskeli että kato kuin kännissä. Sit tuli portsari siihen, sanoin et kaverilla on paniikkikohtaus, mennään kyllä kohta kun olo vähän helpottuu.

Portsari tarttui kaveria takista ja alko raahaamaan ulos, et liian kännissä ollakseen asiakas täällä. Ei uskonut mitä sanoin. Käytös oli äärimmäisen töykeää. Jäi niin paha mieli. Kyseinen yökerho meni sitten konkurssiin jonkun ajan päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Vierailija
84/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Change. En tiedä onko siellä sama henkilökunta enää, mutta minun kokemukseni paikasta on se, että myyjät ovat tylyjä ja yrittävät pakottaa ostamaan liivit, jotka eivät sovi. Ei kiitos enää sinne.

Vierailija
85/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy liikkeissä, joissa tuoksuu liikaa, esim. Emotioniin en mene. Tuoksu tarttuu vaatteisiinkin. Samoin esim. Prismassa kukkahyllyt ovat lähellä kassaa, en siksi käy siellä. Minulla on astma.

Vierailija
86/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin elektroniikkaliikkeessä ostamassa yhtä kalliimpaa tuotetta missä oli varashälytin kiinni, ja hälytin alkoi huutamaan kun olin menossa kassalle. Matkaa hälytinportteihin oli ainakin 5m, joten pisteet hyvistä hälyttimistä, mutta ei ole tuon jälkeen huvittanut mennä sinne uudestaan.

Vierailija
87/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustamattoman ja mulkun henkilökunnan takia.

Vierailija
88/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olisin antanut parit donitsit ilmaiseksi siitä ovenraosta.

Järkyttävää tuhlaamista muuten tuokin ...

Vierailija
89/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilahallissa tuli yli-innokas asiakaspalvelija koko ajan säätämään ja neuvomaan meitä miten pitää keilata.

Vierailija
90/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä jalkahoitajalla on monta koiraa, ja hän haisee niin kauheasti koirilta, että en voi olla hänen lähellään.  Jätin lahjakortinkin käyttämättä, kun en voinut mennä hänen hoidettavakseen. Harmi!

Vierailija
91/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Stockmannilla käymisen sen jälkeen, kun siviilivartija seurasi minua viereiseen vaatekauppaan ja suureen ääneen syytti minua varastamisesta. Hän vei minut sitten Stockan takahuoneeseen tutkittavaksi. Kävin sinä päivänä junaa odotellessa Stockan meikkiosastolla katsomassa eräitä uutuushuulipunia, mallailin paria tester-puikkoa ihoani vasten peilin edessä ja totesin ettei sävyt olleetkaan oikein sopivat. Siirryin siitä läheiseen vaateliikkeeseen, jos sieltä olisi löytänyt jotain ostettavaa.

Olin siellä takahuoneessa tutkittavana aika pitkään ja jouduin riisuutumaan osittain. Reppu ja siellä olleet matkavaatteet, mm. alusvaatteet ja matkakosmetiikka (halpoja ja selvästi käytettyjä marketti-ihonhoitotuotteita) syynättiin tarkkaan ja kaikesta kysyttiin, että mistä oikein olen ostanut ne. Lopulta se vartijakin tajusi etten ollut todellakaan varastanut mitään ja pääsin pois. (Kuka edes varastaisi jonkun huulipunan testerin???). Myöhästyin siitä junasta tietysti ja piti ostaa uusi lippu junaan, joka lähti vasta pari tuntia myöhemmin. Kirjoitin asiasta heidän asiakaspalveluun aika ytimekkään palautteen ja vastaukseksi sain vain pahoittelut.

Tapahtui kymmenisen vuotta sitten Tampereella ja vieläkin ketuttaa. Harmittaa etten silloin hiljaisena opiskelijatyttönä mennyt heti suoraan sinne tavaratalon asiakaspalveluun ja vaatinut vähintään korvausta siitä junalipusta. Vieläkin vähän ahdistaa käydä kaupoissa, sillä olin silloinkin ihan siististi pukeutunut tavan tallaaja, enkä vaan tajua minkä takia he luulivat että olisin varastanut jotain.

Vierailija
92/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Vierailija
93/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin eräässä yökerhossa kaverini kanssa. Ei oltu otettu kuin pari olutta. Kaverini näki väkivaltaisen exänsä siellä ja aiottiin lähteä pois, kun se mun kaveri sai jonkun paniikkikohtauksen. Jäätiin yökerhon narikkaan penkeille istumaan, yritin rauhoitella kaveriani, joka oli silleen kyyryssä pää polvissa. Ensinnäkin muut asiakkaat jotka kulki ohi, naureskeli että kato kuin kännissä. Sit tuli portsari siihen, sanoin et kaverilla on paniikkikohtaus, mennään kyllä kohta kun olo vähän helpottuu.

Portsari tarttui kaveria takista ja alko raahaamaan ulos, et liian kännissä ollakseen asiakas täällä. Ei uskonut mitä sanoin. Käytös oli äärimmäisen töykeää. Jäi niin paha mieli. Kyseinen yökerho meni sitten konkurssiin jonkun ajan päästä.

Taisitte olla kovia ryyppäämään, kun teidän asiakkuudella pysyy yökerhokin pystyssä

Vierailija
94/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Niin ja tottakai oli h*lvetinmoisella korolla myöhästymismaksut, vaikka alkuperäistä laskua en ollut ikinä nähnytkään.

Ja i.diootille ei tullut mieleen ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoa tiukasti asiasta.

Mistä tiedät etteikö hän ottanut?! Id*ootti itse olet kun toisia haukut!

Vierailija
95/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa jkl-keskustassa.. mun mielestä niiden ruoka on ok ja vastaa odotuksia, mutta palvelu huononee joka kerta. Viimeksi menimme syömään arki-iltana tyhjään ravintolaan ja tarjoilijan tylyydestä jäi fiilis, että tulimme häiritsemään...

Tilausta ottaessa ei mitään lisämyyntiä ja tarjoilija meinasi karata jo kesken lauseen :D lopulta pääruoka saapui, vaikka alkupalat tilattiin. Kysyttiin, että mites se alkuruoka?

”Ai niin...no haluutteks te vielä sitä?”

:D siis ei vit..ihan kuin jostain sketsistä! Toivottavasti oli edes harjoittelija. Veti aika sanattomaksi.

Tänään käydään testaamassa, että onko Sepän Pancho sama asia

Vierailija
96/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Vierailija
97/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että siellä oli aina idioottimainen, kiroileva, kouluttamaton eläkeläinen, jonka juttuja ei pystynyt kuuntelemaan. Siellä oli myös muita tyhmiä eläkeläisiä, jotka käyttäytyivät kuin omistaisivat paikan.

Joitko kahvit Turussa Cafe Kolmiossa? Siellä on ajoittain asiakaspalvelussa kiroileva eläkeläismies. Kierrän paikan kaukaa.

Vierailija
98/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä Tampereen Sokoksella katselin kosmetiikkavalikoimaa ja kokeilin muutamia testereitä. Oli hiljainen aika liikkeessä, niin en pitänyt turhaa kiirettä.

Hyllyvälin päässä kävi välillä pyörimässä myyjä, ja luulin hänen miettivän, haluanko vain katsella vai tarvitsisinko apua. Sitten hän lähestyi reippaasti, pysähtyi taakseni ja napakoin ottein taputteli villakangastakkini taskut. Minun seistessäni siinä hölmönä hän häipyi sanaa sanomatta.

Nykyään osaisin jo avata suuni ja taatusti lähtisin liikkeestä ostamatta mitään. Silloin ostin huulikiillon (onneksi oli eri myyjä kassalla), mutta takaisin en ole mennyt.

Vierailija
99/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen vilaa tungettelevien myyjien takia. En pidä siitä, että sovituskoppiin tungetaan ja kassalla yritetään lisämyydä jotain. Ruuhkaisina aikoina siellä on ok käydä, koska silloin myyjät eivät välttämättä ehdi kimppuun.

Vierailija
100/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä Tampereen Sokoksella katselin kosmetiikkavalikoimaa ja kokeilin muutamia testereitä. Oli hiljainen aika liikkeessä, niin en pitänyt turhaa kiirettä.

Hyllyvälin päässä kävi välillä pyörimässä myyjä, ja luulin hänen miettivän, haluanko vain katsella vai tarvitsisinko apua. Sitten hän lähestyi reippaasti, pysähtyi taakseni ja napakoin ottein taputteli villakangastakkini taskut. Minun seistessäni siinä hölmönä hän häipyi sanaa sanomatta.

Nykyään osaisin jo avata suuni ja taatusti lähtisin liikkeestä ostamatta mitään. Silloin ostin huulikiillon (onneksi oli eri myyjä kassalla), mutta takaisin en ole mennyt.

Eikä, pöyristyttävää! Milloin tämä tapahtui?

t: nro 101, se epäilty Stockan huulipunatestervaras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan