Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Yhdessä kaupassa lakkasin käymästä nuorena, kun myyjä tarkasti taskuni ilman syytä, eikä edes pyytänyt anteeksi. Yhdessä kampaamossa lakkasin käymästä, kun kampaaja ei kuunnellut yhtään mitä sanoin.
Lopetan käymisen aina ravintolassa, jos mun ruuasta löytyy hius tai tilaus väärin. Kärkkäisellä lopetin käymisen sen omistajan natsi kytkösten takia.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.
Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille
paria donitsia vielä.Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.
Jos on ehtinyt jo tilittää kassakoneesta niin ei sen jälkeen paljon enää myydä. Mitäs et mennyt ajoissa ennen sulkemista, turha syytää myyjää siinä vaiheessa
Lopetin Radio Rockin päivittäisen kuuntelun autossa kokonaan, kun Korporaatiossa puhuttiin siitä, että ihan hyvin voidaan naisille antaa ohjeita siitä, miten raiskaukselta voi välttyä ja vedottiin liian lyhyeen hameeseen: "Sehän on vähän kuin jättäisi lompakon takataskuun näkyville höhöhöhö." Ja siis tämä siinä vaiheessa, kun olivat jo saaneet kuuntelijoita palautetta, miksi tällainen ei ole ok.
Tai no lopetin melkein kokonaan, koska joskus saatan kuunnella Klaus Flamingia ihan Radiomafian Metalliliiton muistoksi.
Olin monta vuotta käymättä yhdessä liikkeessä koska usein oli järjestyshäiriöitä, henkilökunta hoitaa työnsä aina hyvin, mutta pelon takia.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Radio Rockin päivittäisen kuuntelun autossa kokonaan, kun Korporaatiossa puhuttiin siitä, että ihan hyvin voidaan naisille antaa ohjeita siitä, miten raiskaukselta voi välttyä ja vedottiin liian lyhyeen hameeseen: "Sehän on vähän kuin jättäisi lompakon takataskuun näkyville höhöhöhö." Ja siis tämä siinä vaiheessa, kun olivat jo saaneet kuuntelijoita palautetta, miksi tällainen ei ole ok.
Tai no lopetin melkein kokonaan, koska joskus saatan kuunnella Klaus Flamingia ihan Radiomafian Metalliliiton muistoksi.
Mä lopetin kuuntelemasta SuomiPopin aamuja, kun kuvio oli pitkään se, että Jaajo ja Perälä heittää seksististä läppää ja Anni kimittää "Hyiii". Ja kun Anni koittaa jotain fiksua joskus yritti sanoa, niin miehet vaientaa sen täysin. Useimmat radion aamuohjelmat on edelleen todella seksististä roskaa.
Vaateliike Puki savonlinnassa. Myyjä ei antanut mun edes koskea vaatteisiin ei saanut sovittaa yms. Olin vissiin turhan köyhän näköinen, vasta kun sanoin budjettini ääneen (useampi sata euroa ) alkoi mairea hymistely ja asusteiden tuputus. Sain jopa sovittaa mekkoa jonka sitten ostinkin. Mutta en kuuna päivänä asioi enää tuolla, kauheaa nokanvarren vartta pitkin arvostelua.
Toinen oli club colo samassa kaupungissa. Annoin myyjälle rahaa x summan ja pyysin tekemään jonkun drinkin listalta. Myyjä kirjaimellisesti heitti rahat pitkin tiskiä sanomatta mitään ja meni palvelemaan jotain muuta. Älyttömän nöyryyttävää keräillä rahojaan pitkin tiskiä ja lattiaa samalla kun muut asiakkaat nauroivat ja muistaakseni jopa taputtivat. Ensimmäinen ja viimeinen kerta. Hullua että tuolla turistikausi kestää tasan sen heinäkuun, ja silti myyjät kehtaavat mulkkuilla avoimesti maksaville asiakkaille. Terkkuja vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.
Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille
paria donitsia vielä.Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.
Myyjä tod näk laskenut kassan ym.
Eli liike auki sua ja tenavaa varten?
Palkka ei juokse, ehkä oma lapsi myyjällä hoitopaikassa
Omia asioitaan lärpättävä kampaaja, joka odotti multa mielipiteitä miesasioihinsa.
Elektroniikkaliikkeen miesmyyjät jutteli keskenään tiskiin nojaten. Minä en kai ollut potentiaalinen asiakas, kun yleensä kilpailevat, kuka ehtii provikkajahtiin ja nyt vain vilkaisivat. Sitten kun olin ostettavani löytänyt ja lähdin kohti kassaa, niin yksi kiireellä hyökkäsi luokseni, otti tuotteen itselleen ja rupesi kirjaamaan sitä koneelle kaupaten samalla minulle sitä typerää lisävakuutusta.
Viivytti siis vain asiointiani, vaikka ei mitenkään minua palvellut. Se oli viimeinen kerta kyseisessä ketjussa. Maksan sitten vähän enemmän toisille liikkeille siitä paremmasta palvelusta. Ei meinaan ollut eka kerta.
Puustellin keittiökaappeja ei enää osteta yhdenkään sukulaisen keittiöön. Jossain messuilla puustellin myyjä tyrkytti itseään kotikäynnille mittaamaan keittiökaappeja. Aika sovittiin. Viikkoa ennen se soitti: Oletko sitten tulossa silloin ja silloin. Sanoi vielä hyvin aggressiivisella tyylillä. Hämmennyin niin että lupasin mennä silloin liikkeeseen vaikka olimme sopineet kotikäynnistä. Myyjää ei kiinnostanut oikein mikään. Tarjouksen teko kesti niin kauan että pysäköintikiekkoaika loppui. Jouduin lähtemään ennen kuin sain hinnan. Pyysin lähettämään sähköpostilla. Ei se koskaan vaivautunut sitä lähettämään. Vein rahani toiseen liikkeeseen.
Huono kokemus ja ristiriidassa muihin palveluntarjoajiin. Esimerkiksi kosmetologi joka tarjoaa kallista hoitoa kertomatta mikä toimisi parhaiten kun toinen kosmetologi kehoittaa ottamaan edullisemman hoidon, josta parempi vastine nuorelle iholle.
Menen lounasravintolaam, jossa tilataan tiskiltä . Olen juuri sanomassa että tuo... ja ATSHII myyjä aivastaa kämmeniinsä. -Niin mitä teille tulikaan
Sanon että kiitos ei olekaan enää nälkä.
Harmi koska kyseisessä paikassa oli hyvää ruokaa, en voi enää käydä.
Vierailija kirjoitti:
Teininä lakkasin käymästä kosmetiikkaliikkeessä, jossa vain vanhemmat kalliita naamarasvoja ostelevat rouvat saivat hyvää palvelua, myyjät olivat heille ystävällisiä ja saivat läjäpäin ilmaisnäytteitä. Minä ja ystäväni teimme pikkuostoksia, huulikiiltoja, hajuvesiä yms, meille ei puhuttu juuri mitään, emme saaneet edes muovipussia pyytämättä. Mielestäni sellainen ikäsyrjintä ei ole kovin kaukonäköistä, tämän päivän teinit ovat tulevaisuuden turkismummoja.
Teinit tilaa kaiken netistä.
Turha niitä palvella ja katsoa kun rahat häviää panda, strawberry ym ym COMEihin
Lähi-Idästä tulleiden miesten parturi. Halpa hinta ja suora sisäänpääsy houkuttelivat. Hiuksiani leikkaava nuorehko mies oli jotenkin vähän liian retevä tyyppi. Hän puhua pulputti murteellisella suomen kielellä ja uteli samalla kaikkea mahdollista. Välillä hän ei tuntunut lainkaan ymmärtävän, mitä hänelle sanoin. Jotenkin kaverin puheista jäi sellainen kuva, että hän naureskeli suomalaisten tavoille. Leikkasi kuitenkin hiukseni jotakuinkin niin lyhyeksi kuin olin halunnutkin. Lopuksi kaatoi kämmeniinsä todella voimakasta Eau de Golognea ja hieroi sen sitten niskaani ja kaulaani kysymättä minulta, haluanko sitä vai en. Naureskeli vain, että laitetaan vähän tuoksua, että ihmiset tietävät sinun käyneen parturissa. Olin vielä menossa isohkoon LIDL: n kauppaan parturin jälkeen ja huomasin kassajonossa, että ihmiset yskivät ymprilläni. En ole käöynyt kyseisessä parturissa sen jälkeen.
Hämeenlinnan keskustassa asuessa pistin postin palvelut boikottiin, kun jouduin aina yhden naurettavuuksiin saakka kaikkia ekstratuotteita tyrkyttävän asiakaspalvelijan kassalle. Ei kiitos, en tullut ostamaan ylihintaista suklaata enkä tyynyliinoja vaan noutamaan paketin. Kummallinen tapaus, siinä kassalla tuhraantui joka kerta minuutteja tyrkyttämisen vuoksi enkä ole missään muussa postissa koskaan törmännyt tuollaiseen. Nyt asun onneksi toisen postin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idästä tulleiden miesten parturi. Halpa hinta ja suora sisäänpääsy houkuttelivat. Hiuksiani leikkaava nuorehko mies oli jotenkin vähän liian retevä tyyppi. Hän puhua pulputti murteellisella suomen kielellä ja uteli samalla kaikkea mahdollista. Välillä hän ei tuntunut lainkaan ymmärtävän, mitä hänelle sanoin. Jotenkin kaverin puheista jäi sellainen kuva, että hän naureskeli suomalaisten tavoille. Leikkasi kuitenkin hiukseni jotakuinkin niin lyhyeksi kuin olin halunnutkin. Lopuksi kaatoi kämmeniinsä todella voimakasta Eau de Golognea ja hieroi sen sitten niskaani ja kaulaani kysymättä minulta, haluanko sitä vai en. Naureskeli vain, että laitetaan vähän tuoksua, että ihmiset tietävät sinun käyneen parturissa. Olin vielä menossa isohkoon LIDL: n kauppaan parturin jälkeen ja huomasin kassajonossa, että ihmiset yskivät ymprilläni. En ole käöynyt kyseisessä parturissa sen jälkeen.
päivä paras...tosi paljon naurattaa ajatella sitä kassajonoa, vaikka kaikille varmaan oli tukalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaateliike Puki savonlinnassa. Myyjä ei antanut mun edes koskea vaatteisiin ei saanut sovittaa yms. Olin vissiin turhan köyhän näköinen, vasta kun sanoin budjettini ääneen (useampi sata euroa ) alkoi mairea hymistely ja asusteiden tuputus. Sain jopa sovittaa mekkoa jonka sitten ostinkin. Mutta en kuuna päivänä asioi enää tuolla, kauheaa nokanvarren vartta pitkin arvostelua.
Toinen oli club colo samassa kaupungissa. Annoin myyjälle rahaa x summan ja pyysin tekemään jonkun drinkin listalta. Myyjä kirjaimellisesti heitti rahat pitkin tiskiä sanomatta mitään ja meni palvelemaan jotain muuta. Älyttömän nöyryyttävää keräillä rahojaan pitkin tiskiä ja lattiaa samalla kun muut asiakkaat nauroivat ja muistaakseni jopa taputtivat. Ensimmäinen ja viimeinen kerta. Hullua että tuolla turistikausi kestää tasan sen heinäkuun, ja silti myyjät kehtaavat mulkkuilla avoimesti maksaville asiakkaille. Terkkuja vaan sinne.
HUUTONAURUA
nainen menee baariin ja tilaa drinkin.
baarimikko heittää rahat lattialle
BAARIN ASIAKKAAT TAPUTTAVAT JA NAURAVAT!?
Hullulla huvit halvat, sinulla idiootti ihan ilmaiset.
"Toinen oli club colo samassa kaupungissa. Annoin myyjälle rahaa x summan ja pyysin tekemään jonkun drinkin listalta. Myyjä kirjaimellisesti heitti rahat pitkin tiskiä"
Baarissa ei ole myyjiä :DD
Arnoldsista tuli mieleen, että muutamia vuosia sitten alkoivat nostamaan hintoja systemaattisesti ylöspäin, joka kerta kun meni, oli hinnat jossain tuotteessa nousseet. Lisäksi vaihtoivat kahvinsa johonkin halvempaan laatuun ja sen huomasi maussa myös. Lopulta lakkasin käymästä.