Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa lainaamasi kommentoijan horoskooppi luonnekuvauksen perusteella

Vierailija
08.03.2018 |

Eli kuvaillaan itseämme just silleen kun horoskoopeissa kuvaillaan luonnetta. Sit lainaat kommentissa luonnekuvauksen ja yrität arvata mikä horoskooppimerkki kyseessä. Ois kiva jos luonnekuvauksen esittäjät tulis edes jossain vaiheessa kertomaan mikä on oikea vastaus. :D

Aloitan itse kun ei muitakaan ole:

Viihdyn kotona, olen mustasukkainen, minusta saa ikuisen ystävän muttei tuttavaa. Minulla on taiteellista silmää ja olen erittäin käytännöllinen.

Kuvailkaa itsenne ja muut arvatkaa!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taiteellisuus viittaa vaakaan, käytännöllisyys ja tosiystävyys härkään, mustasukkaisuus taas skorpioniin. Joku näistä?

Vierailija
2/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko neitsyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona ja tykkään olla yksin (paitsi humalassa tykkään nähdä ihmisiä), en jaksa tutustua ihmisiin. Olen laiska, mukavuudenhaluinen ja kunnianhimoton ja teen asiat yleensä viime tipassa jos ollenkaan. Olen avarakatseinen ja "rento", en ole tuomitseva. En ole lainkaan taiteellinen ja olen enemmän järki- kuin tunneihminen (mutta kyllä se tunteellinenkin puoli löytyy).

Vierailija
4/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuvaillaan itseämme just silleen kun horoskoopeissa kuvaillaan luonnetta. Sit lainaat kommentissa luonnekuvauksen ja yrität arvata mikä horoskooppimerkki kyseessä. Ois kiva jos luonnekuvauksen esittäjät tulis edes jossain vaiheessa kertomaan mikä on oikea vastaus. :D

Viihdyn kotona, olen mustasukkainen, minusta saa ikuisen ystävän muttei tuttavaa. Minulla on taiteellista silmää ja olen erittäin käytännöllinen.

Rapu

Vierailija
5/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vesimies

Vierailija
6/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n nouseva merkki on vaaka eli eka on lähellä!

Vierailija
7/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu

Olen!

Ap

Seuraavat vain kuvailemaan :)

Vierailija
8/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan luontoa ja olen ulkoilmaihminen. Käyn mielelläni kahviloissa. Luonteeltani olen hillitty, rauhallinen ja maanläheinen.

Vierailija
9/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen taiteellinen ja herkkä. Uskollinen ystävilleni, mutta kauhea vihamiehiehilleni. Joskus katselen merta ja funtsin että wtf.

Vierailija
10/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsästäjäluonne ;) En jaksa aina ihmisiä, en osaa piirtää enkä muutenkaan näe mitään hienoa missään väreissä/kuvissa. Luen joskus. Töissä olen suosittu kaveri. Vihaan pitkiä parisuhteita. En todellakaan tiedä päteekö nää horoskooppiini joten vaikutun jos arvaatte!

Vierailija
11/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn kotona ja tykkään olla yksin (paitsi humalassa tykkään nähdä ihmisiä), en jaksa tutustua ihmisiin. Olen laiska, mukavuudenhaluinen ja kunnianhimoton ja teen asiat yleensä viime tipassa jos ollenkaan. Olen avarakatseinen ja "rento", en ole tuomitseva. En ole lainkaan taiteellinen ja olen enemmän järki- kuin tunneihminen (mutta kyllä se tunteellinenkin puoli löytyy).

Ehkä härkä, mutta en ole täysin varma tästä. Härilläkin kun on yleensä taiteellinen puoli (yleensä jotain musiikkiin liittyvää).

Vierailija
12/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan luontoa ja olen ulkoilmaihminen. Käyn mielelläni kahviloissa. Luonteeltani olen hillitty, rauhallinen ja maanläheinen.

Olet neitsyt tai kauris

Vierailija
13/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää olen taiteellinen ja herkkä. Uskollinen ystävilleni, mutta kauhea vihamiehiehilleni. Joskus katselen merta ja funtsin että wtf.

Skorpioni (tai ehkä kalat, mutta kallistun enemmän skorpparin puoleen).

Vierailija
14/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja "jäykkä". Eli en osaa olla oma itseni vaan olen ihmisten seurassa tosi kiusaantunut.

Olen kova pohdiskelemaan käytännön kannalta turhia asioita ja kyseenalaistamaan ns. itsestäänselvyyksiä, mikä muiden mielestä saattaa vaikuttaa "tyhmien kysymiseltä".

Minua pidetään rauhallisena ja tasaisen tylsänä ihmisenä, mutta oikeasti (kun olen kotonani yksin tai kaikkein lähimpien ihmisten seurassa) olen aika lyhythermoinen ja ailahteleva.

Pyrin olemaan toiminnassani käytännöllinen. Tykkään että asiat hoituvat helposti ilman ylimääräistä säätöä. Tykkään miettiä mikä menetelmä missäkin asiassa olisi tehokkain.

Toisaalta myös ylitulkitsen kaikkea, oletan asioiden olevan vaikeampia kuin ovat ja stressaan helpohkoistakin asioista, etten osaa tehdä sitä. Oletan muiden asettaman "vaatimustason" usein korkeammaksi kuin se on on oikeasti.

Kärsin lamaannuttavasta perfektionismista eli en saa aikaan juuri mitään.

Minulla ei ole tyylitajua.

Koen olevani hyvin ristiriitainen ihminen ja koen aina jonkinlaista "identiteettikriisiä".

Vierailija
15/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oinas tai niinku härkä.

Vierailija
16/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet neitsyt tai kauris

Ei kumpikaan.

Vierailija
17/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin viihtyvä, sosiaalisissa tilanteissa väsyvä. Uskollinen kumppani. En tykkää isoista muutoksista enkä oikein uskalla ottaa riskejä. Tykkään matkustaa, sisustaa kotia kauniiksi, hyvästä ruuasta. Käsistäni olen kätevä, nautin mm remonttihommista. Olen aika tarkka ulkonäöstäni. Erittäin jääräpäinen.

Vierailija
18/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, avulias, empaattinen, älykäs ja äidillinen. Mutta osaan olla myös kylmä ja ilkeä niille, jotka eivät mielestäni muuta ansaitse. Olen yleensä ahkera mutta joskus myös laiska, tai sitten olen laiska vain omasta mielestäni koska vaadin itseltäni paljon. Muilta en vaadi mitään ja ymmärrän heitä ja heidän virheitään yleensä paremmin kuin omiani.

Vierailija
19/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin viihtyvä, sosiaalisissa tilanteissa väsyvä. Uskollinen kumppani. En tykkää isoista muutoksista enkä oikein uskalla ottaa riskejä. Tykkään matkustaa, sisustaa kotia kauniiksi, hyvästä ruuasta. Käsistäni olen kätevä, nautin mm remonttihommista. Olen aika tarkka ulkonäöstäni. Erittäin jääräpäinen.

Selkee kauris!

Vierailija
20/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja "jäykkä". Eli en osaa olla oma itseni vaan olen ihmisten seurassa tosi kiusaantunut.

Olen kova pohdiskelemaan käytännön kannalta turhia asioita ja kyseenalaistamaan ns. itsestäänselvyyksiä, mikä muiden mielestä saattaa vaikuttaa "tyhmien kysymiseltä".

Minua pidetään rauhallisena ja tasaisen tylsänä ihmisenä, mutta oikeasti (kun olen kotonani yksin tai kaikkein lähimpien ihmisten seurassa) olen aika lyhythermoinen ja ailahteleva.

Pyrin olemaan toiminnassani käytännöllinen. Tykkään että asiat hoituvat helposti ilman ylimääräistä säätöä. Tykkään miettiä mikä menetelmä missäkin asiassa olisi tehokkain.

Toisaalta myös ylitulkitsen kaikkea, oletan asioiden olevan vaikeampia kuin ovat ja stressaan helpohkoistakin asioista, etten osaa tehdä sitä. Oletan muiden asettaman "vaatimustason" usein korkeammaksi kuin se on on oikeasti.

Kärsin lamaannuttavasta perfektionismista eli en saa aikaan juuri mitään.

Minulla ei ole tyylitajua.

Koen olevani hyvin ristiriitainen ihminen ja koen aina jonkinlaista "identiteettikriisiä".

Neitsyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi