Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa lainaamasi kommentoijan horoskooppi luonnekuvauksen perusteella

Vierailija
08.03.2018 |

Eli kuvaillaan itseämme just silleen kun horoskoopeissa kuvaillaan luonnetta. Sit lainaat kommentissa luonnekuvauksen ja yrität arvata mikä horoskooppimerkki kyseessä. Ois kiva jos luonnekuvauksen esittäjät tulis edes jossain vaiheessa kertomaan mikä on oikea vastaus. :D

Aloitan itse kun ei muitakaan ole:

Viihdyn kotona, olen mustasukkainen, minusta saa ikuisen ystävän muttei tuttavaa. Minulla on taiteellista silmää ja olen erittäin käytännöllinen.

Kuvailkaa itsenne ja muut arvatkaa!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvailevat minua yleensä rauhalliseksi, mutta itse en koe sellainen kuitenkaan olevani. Stressaan ja ylitulkitsen asioita päässäni, joka ei kuitenkaan näkyne ulospäin. Pääni sisällä on myös paljon luovuutta, mutta asioiden loppuun saattaminen on toisinaan vähän haasteellista. Kyllästyn myös asioihin ja ihmisiin joskus nopeasti.

Viihdyn parhaiten omissa oloissani, mutta osaan olla sosiaalinen ja tykättävä tilanteessa kuin tilanteessa. Olen empaattinen, rakastava ja mielestäni keskivertoa älykkäämpi. Parhaat ystävyyssuhteeni ovat elinikäisiä, mutta parisuhteet ovat jääneet poikkeuksetta lyhyiksi.

Vierailija
42/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja varovaisesti, mutta jos henkilö pääsee ns. lähipiiriini minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän tai kumppanin. Kevyt seurustelu tuntemattomien kanssa on minulle helppoa, mutta en ole kiinnostunut ottamaan suurinta osaa heistä läheisiksi ystävikseni. Olen pikkutarkka, etenkin muiden virheille. Nautin, jos pystyn osoittamaan olleeni oikeassa kiivaan väittelyn jälkeen. Perusluonteeltani kuitenkin välttelen konfliktia, joten tätä ei tapahdu kovin usein.[/quote

Neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen metsästäjäluonne ;) En jaksa aina ihmisiä, en osaa piirtää enkä muutenkaan näe mitään hienoa missään väreissä/kuvissa. Luen joskus. Töissä olen suosittu kaveri. Vihaan pitkiä parisuhteita. En todellakaan tiedä päteekö nää horoskooppiini joten vaikutun jos arvaatte!

Jousimies!!

Vierailija
44/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen, hiljainen, yksin viihtyvä, huonosti ihmisiin tutustuva. Olen itseäni kohtaan aika kriittinen mutta muita ihmisiä ymmärrän enkä tuomitse. Mukavuudenhaluinen ja laiska, teen asiat aika suurpiirteisesti, kunhan nyt tulee jotenkin tehtyä -tyylillä.

Härkä

Vierailija
45/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein liikaa omissa ajatuksissani. En osaa ollenkaan keskittyä. Ystäväni vaihtuvat usein ja seurustelukumppanit. Ja maisema. Tykkään ihmisistä, mutta myös yksinolosta.

Vierailija
46/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järki-ihminen ja inhoan tuhlata rahaa turhuuksiin kuten matkoihin, kaljaan tai elokuvissa käyntiin. Opiskelu ja työ on minulle tärkeää ja haluan oman kodin ja perustaa perheen. Suunnitelmani on: 1) korkeakouluopinnot loppuun, 2) työ 3) oma koti ja 4) lapsia. Olen tarkka luonteeltani ja inhoan juoruamista, ja minulla on vain muutama todellinen ystävä, enkä viihdy juhlissa.

N27

Vierailija
47/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja varovaisesti, mutta jos henkilö pääsee ns. lähipiiriini minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän tai kumppanin. Kevyt seurustelu tuntemattomien kanssa on minulle helppoa, mutta en ole kiinnostunut ottamaan suurinta osaa heistä läheisiksi ystävikseni. Olen pikkutarkka, etenkin muiden virheille. Nautin, jos pystyn osoittamaan olleeni oikeassa kiivaan väittelyn jälkeen. Perusluonteeltani kuitenkin välttelen konfliktia, joten tätä ei tapahdu kovin usein.[/quote

Neitsyt

Väärin meni, mutta kiva että arvasit jotakin kuitenkin!

Vierailija
48/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsovinnainen ja boheemi, mutta esitän töissä asiallista - kaksoiselämäni saisi kenet tahansa vakuuttuneeksi näyttekijäntaidoistani. Rakastan kotona oloa itsekseni, mutta vastapainoksi työ ja harrastukset ovat erittäin sosiaalisia. 

Vierailija
49/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järki-ihminen ja inhoan tuhlata rahaa turhuuksiin kuten matkoihin, kaljaan tai elokuvissa käyntiin. Opiskelu ja työ on minulle tärkeää ja haluan oman kodin ja perustaa perheen. Suunnitelmani on: 1) korkeakouluopinnot loppuun, 2) työ 3) oma koti ja 4) lapsia. Olen tarkka luonteeltani ja inhoan juoruamista, ja minulla on vain muutama todellinen ystävä, enkä viihdy juhlissa.

N27

Veikkaan kaurista

T. 48

Vierailija
50/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja varovaisesti, mutta jos henkilö pääsee ns. lähipiiriini minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän tai kumppanin. Kevyt seurustelu tuntemattomien kanssa on minulle helppoa, mutta en ole kiinnostunut ottamaan suurinta osaa heistä läheisiksi ystävikseni. Olen pikkutarkka, etenkin muiden virheille. Nautin, jos pystyn osoittamaan olleeni oikeassa kiivaan väittelyn jälkeen. Perusluonteeltani kuitenkin välttelen konfliktia, joten tätä ei tapahdu kovin usein.

Kalat?

Vierailija
51/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäsovinnainen ja boheemi, mutta esitän töissä asiallista - kaksoiselämäni saisi kenet tahansa vakuuttuneeksi näyttekijäntaidoistani. Rakastan kotona oloa itsekseni, mutta vastapainoksi työ ja harrastukset ovat erittäin sosiaalisia. 

Kaksonen.

Vierailija
52/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja varovaisesti, mutta jos henkilö pääsee ns. lähipiiriini minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän tai kumppanin. Kevyt seurustelu tuntemattomien kanssa on minulle helppoa, mutta en ole kiinnostunut ottamaan suurinta osaa heistä läheisiksi ystävikseni. Olen pikkutarkka, etenkin muiden virheille. Nautin, jos pystyn osoittamaan olleeni oikeassa kiivaan väittelyn jälkeen. Perusluonteeltani kuitenkin välttelen konfliktia, joten tätä ei tapahdu kovin usein.

Kalat?

Oikein! Ja ihan kuvittelin että en edusta tyypillistä kalaa, mutta jo 2. arvaus osui oikeaan :)

Vierailija
53/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimistinen, viihdyn hyvin itsekseni mutta rakastan myös isoja ystäväjoukkoja, viihdyn hyvin kotona mutta välillä reissukärpänen puree. Monessa asiassa kärsimätön, mutta inhoan myös hosumista ja hätäilyä. En siedä mitään draamailua tai turhasta vinkumista. Tehokas toimissani. En pidä ohjatuista harrastuksista, vaan puuhailen mieluummin itsekseni. Yleisesti ottaen pyrin toimimaan niin että aiheutan mahdollisimman vähän haittaa (ihmisille tai luonnolle), tämä näkyy ihan jokapäivä arkisissa asioissakin. Uskollisesti parisuhteessa jo 20 v <3

Vierailija
54/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinomainen äiti mutta hieman liian takertuva. Olen taipuvainen lihomaan. Viihdyn kotona ja olen luotettava kumppani ja uskollinen ystävä vaikkakaan en päästä lähelleni helposti. Luotan vaistoihini usein ja osaan tulkita ihmisiä. Rakastan puutarhanhoitoa ja touhuan mielelläni kotona kaikenlaista. Tykkään meikata ja kauniista vaatteista, tyylini on boheemi.

Vierailija
55/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat?

Oikein! Ja ihan kuvittelin että en edusta tyypillistä kalaa, mutta jo 2. arvaus osui oikeaan :)

Ja mä kun en edes usko horoskooppeihin, mutta en oo varmaan koskaan lukenut itsestäni yhtä osuvaa luonnekuvausta, niin pakko oli kokeilla :)

- toinen kalat, se oikein arvannut

Vierailija
56/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erinomainen äiti mutta hieman liian takertuva. Olen taipuvainen lihomaan. Viihdyn kotona ja olen luotettava kumppani ja uskollinen ystävä vaikkakaan en päästä lähelleni helposti. Luotan vaistoihini usein ja osaan tulkita ihmisiä. Rakastan puutarhanhoitoa ja touhuan mielelläni kotona kaikenlaista. Tykkään meikata ja kauniista vaatteista, tyylini on boheemi.

Onks tääkin kalat?

Vierailija
57/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, herkkä ja luova ja mielestäni tämä ketju on täyttä shaibaa.

Vierailija
58/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalinen, avoin ja rohkea. Aina valmiina kokeilemaan uusia asioita. Hyvin lojaali. Taipumusta bessewisserismiin ja pomotteluun. Kärsimätön, kaiken pitäisi tapahtua nyt eikä heti.

Oinas?

Vierailija
59/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja "jäykkä". Eli en osaa olla oma itseni vaan olen ihmisten seurassa tosi kiusaantunut.

Olen kova pohdiskelemaan käytännön kannalta turhia asioita ja kyseenalaistamaan ns. itsestäänselvyyksiä, mikä muiden mielestä saattaa vaikuttaa "tyhmien kysymiseltä".

Minua pidetään rauhallisena ja tasaisen tylsänä ihmisenä, mutta oikeasti (kun olen kotonani yksin tai kaikkein lähimpien ihmisten seurassa) olen aika lyhythermoinen ja ailahteleva.

Pyrin olemaan toiminnassani käytännöllinen. Tykkään että asiat hoituvat helposti ilman ylimääräistä säätöä. Tykkään miettiä mikä menetelmä missäkin asiassa olisi tehokkain.

Toisaalta myös ylitulkitsen kaikkea, oletan asioiden olevan vaikeampia kuin ovat ja stressaan helpohkoistakin asioista, etten osaa tehdä sitä. Oletan muiden asettaman "vaatimustason" usein korkeammaksi kuin se on on oikeasti.

Kärsin lamaannuttavasta perfektionismista eli en saa aikaan juuri mitään.

Minulla ei ole tyylitajua.

Koen olevani hyvin ristiriitainen ihminen ja koen aina jonkinlaista "identiteettikriisiä".

Kala

Vierailija
60/90 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalinen ja rohkea, rakastan esiintymistä. Kuulun teatteriryhmään ja kuoroon. En viihdy ollenkaan yksin ja olenkin aina menossa. Parisuhteeni päättyvät nopeasti, koska olen aika kärsimätön.

Jousimies! Tosin liian hyvä itseanalyysi ollaksesi jousimies. :D

Minäkin veikkaan Jousimiestä, tai sitten Leijonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi