Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen joskus todella saamaton. En ole tehnyt ruokaa kahteen päivään koska en jaksa pestä paistinpannua. Mikä minun on?

Vierailija
06.11.2024 |

Olen ihan helvetin saamaton joskus. Töissä en ole tällainen todellakaan. Enkä ihmisten seurassa..

Mutta kotona. Hujan hajan. En jaksa aina siivota ja astiat voi pitkään olla lavuaarissa.

Nyt en ole jaksanut tehdä ruokaa koska pitäisi pestä paistinpannu ja leikkuulauta.

Ihan naurettavaa. Olen tilannut noutoruokaa tuon takia.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavaje tai burnout?

Vierailija
2/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kotona loppuu puhti ihan täysin. Jokaisen pienen asian hoitamiseen menee se pari päivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautavaje tai burnout?

Olen väsynyt vain elämään. Itse**** käy mielessä melkein päivittäin. Yksi väsynyt paskakasa olen joka on epäonnistunut ja idiootti ihminen. 

Rauta on kunnossa kuitenkin. -ap

Vierailija
4/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta ap:n jatkoviesteistä päätellen, ehkä?

Vierailija
5/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuodet olisiko?

Vierailija
6/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ap

Vierailija
7/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet miespuolisesta väestöstä toimisi samoin. En usko heidän pohtivan itsemurhaa tai paskuuttaan sen takia. Ota mallia, aapee.

Vierailija
8/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta. Tai olet heteromies. Ei niitä vaan kiinnosta kodinhoito.

Jos masennusta, tee jotain mistä tykkäät paljon, ihan sama mitä, ja jatka uskollisesti vaikkei tunnukaan ehkä pitkään aikaan miltään.

Masennukseen kuuluu anhedonia. Se on itselleni se kaikkein ikävin oire, heti seuraavana tulevatkin aloitekyvyttömyys ja elämänhalun katoaminen.

Kunhan jaksat, koita saada lääkäriaika <3 Älä tapa itseäsi. Masennuksesta voi parantua.

Ja oikeasti ihan sama jotkut tiskit! Hienoa että voit tilata ruokaa 😊

Vierailija
9/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen jonka pitäisi rakentaa elämäänsä, treffailla, olevansa paskan tärkeä ja kuvitella että elämässä on taikaa ja elää kiireisenä. 

En ole mitään tuota vaikka haluaisin. Olen todella huonossa jamassa monella tapaa. Lääkäriltä olen saanut lääkkeitä. Onneksi sain myös rauhoittavia jotka vievät tajun kankaalle. -ap

Vierailija
10/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta air fryer niin ei tarvitse käyttää paistinpannua.

Vierailija
11/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen jonka pitäisi rakentaa elämäänsä, treffailla, olevansa paskan tärkeä ja kuvitella että elämässä on taikaa ja elää kiireisenä. 

En ole mitään tuota vaikka haluaisin. Olen todella huonossa jamassa monella tapaa. Lääkäriltä olen saanut lääkkeitä. Onneksi sain myös rauhoittavia jotka vievät tajun kankaalle. -ap

Mieti mitä itse elämältä haluat ja unohda ulkoapäin tulevat normatiiviset odotukset. 

T. "Väärin" elänyt, mutta silti ihan onnellinen entinen nuori nainen. 

Vierailija
12/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta pesee pannusta hyvät aromit pois.

Vierailija
13/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huuhtele paistinpannua heti käytön jälkeen? Lähes 0 vaiva, lika irtoo ja pannu säilyy hyvänä ikuisesti kun ei tarvitse pesuaineilla läträtä.

Vierailija
14/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pirteämpi kuin minä 😂

Vierailija
15/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on pimeää, mustaa, märkää ja kylmää.

Se ei anna mitään energiaa, vaan vie loputkin.

Vierailija
16/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennus?

Vierailija
17/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä itse elämältä haluat ja unohda ulkoapäin tulevat normatiiviset odotukset. 

T. "Väärin" elänyt, mutta silti ihan onnellinen entinen nuori nainen. 

No jaa. Mä olen kanssa entinen nuori nainen joka haistatti monille ulkoapäin tulleille normatiivisille odotuksille, koska kuvittelin että niin kuuluu tehdä jos ei elä parisuhteessa jne jotta voi ns säilytttää kasvonsa. Tavallaan siis happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Todellisuudessa halusin sen normaalin parisuhteen eli puolison, oman perheen ja perhefarmarin sekä koiran, mutta ilman jäin.

Ja tunnistan todellakin tuon evvvk-asenteen neljän seinän sisällä. Mikään ei kiinnosta, koska millään ei oikeasti ja loppupeleissä ole mitään merkitystä eikä mikään edesauta noiden asioiden saavuttamista, jotka oikeasti oli (on) itselle tärkeitä. Minusta ei tule ikinä vaimoa eikä taatusti ainakaan äitiä vaikka kuinka tiskaisin astiat aina heti, viikkaisin puhtaat vaatteet kaappiin tai lajittelisin viimeisen päälle säntillisesti kaikki roskat.

Millään ei ole väliä. Ei millään.

Vierailija
18/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et huuhtele paistinpannua heti käytön jälkeen? Lähes 0 vaiva, lika irtoo ja pannu säilyy hyvänä ikuisesti kun ei tarvitse pesuaineilla läträtä.

Ei todellakaan ole 0 vaiva, vaan vaatii jostain syystä suuria ponnisteluita. 

-eri 

Vierailija
19/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nykyaikainen ihminen.

Vierailija
20/69 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamosmasennus?

Ympärivuotinen lähes tulkoon mutta kyllä se pahenee tähän aikaan vuodesta. Olen yksinkertaisesti sairas yksilö enkä usko että jaksan tätä taas uutta seuraavaa vuotta. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi