Arvaa lainaamasi kommentoijan horoskooppi luonnekuvauksen perusteella
Eli kuvaillaan itseämme just silleen kun horoskoopeissa kuvaillaan luonnetta. Sit lainaat kommentissa luonnekuvauksen ja yrität arvata mikä horoskooppimerkki kyseessä. Ois kiva jos luonnekuvauksen esittäjät tulis edes jossain vaiheessa kertomaan mikä on oikea vastaus. :D
Aloitan itse kun ei muitakaan ole:
Viihdyn kotona, olen mustasukkainen, minusta saa ikuisen ystävän muttei tuttavaa. Minulla on taiteellista silmää ja olen erittäin käytännöllinen.
Kuvailkaa itsenne ja muut arvatkaa!
Kommentit (90)
3 eli minä olen neitsyt. Ajattelinkin ettei sitä varmaan arvata oikein :D
Olen sosiaalinen ja rohkea, rakastan esiintymistä. Kuulun teatteriryhmään ja kuoroon. En viihdy ollenkaan yksin ja olenkin aina menossa. Parisuhteeni päättyvät nopeasti, koska olen aika kärsimätön.
Vierailija kirjoitti:
Yksin viihtyvä, sosiaalisissa tilanteissa väsyvä. Uskollinen kumppani. En tykkää isoista muutoksista enkä oikein uskalla ottaa riskejä. Tykkään matkustaa, sisustaa kotia kauniiksi, hyvästä ruuasta. Käsistäni olen kätevä, nautin mm remonttihommista. Olen aika tarkka ulkonäöstäni. Erittäin jääräpäinen.
Härkä
Vierailija kirjoitti:
3 eli minä olen neitsyt. Ajattelinkin ettei sitä varmaan arvata oikein :D
Mieheni on neitsyt ja juuri kuin sinä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin viihtyvä, sosiaalisissa tilanteissa väsyvä. Uskollinen kumppani. En tykkää isoista muutoksista enkä oikein uskalla ottaa riskejä. Tykkään matkustaa, sisustaa kotia kauniiksi, hyvästä ruuasta. Käsistäni olen kätevä, nautin mm remonttihommista. Olen aika tarkka ulkonäöstäni. Erittäin jääräpäinen.
Härkä
Ei sekään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo, avulias, empaattinen, älykäs ja äidillinen. Mutta osaan olla myös kylmä ja ilkeä niille, jotka eivät mielestäni muuta ansaitse. Olen yleensä ahkera mutta joskus myös laiska, tai sitten olen laiska vain omasta mielestäni koska vaadin itseltäni paljon. Muilta en vaadi mitään ja ymmärrän heitä ja heidän virheitään yleensä paremmin kuin omiani.
Jos sinä et oo rapu niin minä oon pukki!
T: toinen
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaalinen ja rohkea, rakastan esiintymistä. Kuulun teatteriryhmään ja kuoroon. En viihdy ollenkaan yksin ja olenkin aina menossa. Parisuhteeni päättyvät nopeasti, koska olen aika kärsimätön.
Jousimies! Tosin liian hyvä itseanalyysi ollaksesi jousimies. :D
Vierailija kirjoitti:
Oinas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja "jäykkä". Eli en osaa olla oma itseni vaan olen ihmisten seurassa tosi kiusaantunut.
Olen kova pohdiskelemaan käytännön kannalta turhia asioita ja kyseenalaistamaan ns. itsestäänselvyyksiä, mikä muiden mielestä saattaa vaikuttaa "tyhmien kysymiseltä".
Minua pidetään rauhallisena ja tasaisen tylsänä ihmisenä, mutta oikeasti (kun olen kotonani yksin tai kaikkein lähimpien ihmisten seurassa) olen aika lyhythermoinen ja ailahteleva.
Pyrin olemaan toiminnassani käytännöllinen. Tykkään että asiat hoituvat helposti ilman ylimääräistä säätöä. Tykkään miettiä mikä menetelmä missäkin asiassa olisi tehokkain.
Toisaalta myös ylitulkitsen kaikkea, oletan asioiden olevan vaikeampia kuin ovat ja stressaan helpohkoistakin asioista, etten osaa tehdä sitä. Oletan muiden asettaman "vaatimustason" usein korkeammaksi kuin se on on oikeasti.
Kärsin lamaannuttavasta perfektionismista eli en saa aikaan juuri mitään.
Minulla ei ole tyylitajua.
Koen olevani hyvin ristiriitainen ihminen ja koen aina jonkinlaista "identiteettikriisiä".
Neitsyt
Horoskooppini ei ollut neitsyt.
Rauhallinen, hiljainen, yksin viihtyvä, huonosti ihmisiin tutustuva. Olen itseäni kohtaan aika kriittinen mutta muita ihmisiä ymmärrän enkä tuomitse. Mukavuudenhaluinen ja laiska, teen asiat aika suurpiirteisesti, kunhan nyt tulee jotenkin tehtyä -tyylillä.
Olen sosiaalinen, avoin ja rohkea. Aina valmiina kokeilemaan uusia asioita. Hyvin lojaali. Taipumusta bessewisserismiin ja pomotteluun. Kärsimätön, kaiken pitäisi tapahtua nyt eikä heti.
Olen konservatiivinen. Suorituskeskeinen, ahkera. Asiat, joita kohtaan koen kunnianhimoa, menestyvät, lähes poikkeuksetta. Olen kotikeskeinen ihminen. Tykkään ruoanlaitosta ja olenkin siten luonnollisesti hyvä kokki.
Kotini on aina siisti. Olen valmis näkemään asioiden ja tavoitteiden eteen vaivaa ja aikaa, joskus jopa äärirajoille asti.
Pidän toisten hemmottelusta, minulle on äärimmäisen tärkeää,että läheiset ihmissuhteet ovat kunnossa ja minua arvostetaan ja rakastetaan. Kun olen kiinnostunut toisesta ihmisestä, puhumattakaan rakkaudesta osaan löytää toisen ihmisen kiinnostuksen kohteet ja miellyttää toista. Haluan tuottaa mielihyvää rakkailleni. Olen taitava seksikumppani, osaan tulkita toista herkkyyteni voimalla.
Olen laatutietoinen mutta säästeliäs, en suostu maksamaan ”liikaa” mistään tuotteesta tai palvelusta. Olen äärimmäisen taitava hintojen vertailija ja tekemään hyviä löytöjä, esim huutokaupoista vähällä rahalla. Olen hieman snobi, pidän sisustaa kotini antiikilla. Modernismi ei kiehdo, vaan historialliset, käsintehdyt huonekalut ovat juttuni. Pidän klassismista lähes kaikessa.
Olen vahva ja herkkä samaan aikaan.
Olen konservatiivinen. Suorituskeskeinen, ahkera. Asiat, joita kohtaan koen kunnianhimoa, menestyvät, lähes poikkeuksetta. Olen kotikeskeinen ihminen. Tykkään ruoanlaitosta ja olenkin siten luonnollisesti hyvä kokki.
Kotini on aina siisti.
Olen vahva ja herkkä samaan aikaan.
34. Oletko vaaka tai rapu? Tai sitten härkä?
Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja varovaisesti, mutta jos henkilö pääsee ns. lähipiiriini minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän tai kumppanin. Kevyt seurustelu tuntemattomien kanssa on minulle helppoa, mutta en ole kiinnostunut ottamaan suurinta osaa heistä läheisiksi ystävikseni. Olen pikkutarkka, etenkin muiden virheille. Nautin, jos pystyn osoittamaan olleeni oikeassa kiivaan väittelyn jälkeen. Perusluonteeltani kuitenkin välttelen konfliktia, joten tätä ei tapahdu kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
Kotini on aina siisti.
Olen vahva ja herkkä samaan aikaan.34. Oletko vaaka tai rapu? Tai sitten härkä?
Kauris
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja "jäykkä". Eli en osaa olla oma itseni vaan olen ihmisten seurassa tosi kiusaantunut.
Olen kova pohdiskelemaan käytännön kannalta turhia asioita ja kyseenalaistamaan ns. itsestäänselvyyksiä, mikä muiden mielestä saattaa vaikuttaa "tyhmien kysymiseltä".
Minua pidetään rauhallisena ja tasaisen tylsänä ihmisenä, mutta oikeasti (kun olen kotonani yksin tai kaikkein lähimpien ihmisten seurassa) olen aika lyhythermoinen ja ailahteleva.
Pyrin olemaan toiminnassani käytännöllinen. Tykkään että asiat hoituvat helposti ilman ylimääräistä säätöä. Tykkään miettiä mikä menetelmä missäkin asiassa olisi tehokkain.
Toisaalta myös ylitulkitsen kaikkea, oletan asioiden olevan vaikeampia kuin ovat ja stressaan helpohkoistakin asioista, etten osaa tehdä sitä. Oletan muiden asettaman "vaatimustason" usein korkeammaksi kuin se on on oikeasti.
Koen olevani hyvin ristiriitainen ihminen ja koen aina jonkinlaista "identiteettikriisiä".
Leijona! Kuvailit minut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas
En ole jousimies enkä oinas vaan härkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona! Kuvailit minut :)
Eipä ollut leijonakaan. Neitsyt arvattu aiemmin, vielä 10 vaihtoehtoa jäljellä!
En ole kauris.