Mitä teille naisille oikein pitää sanoa että kiinnostutte?
Nettideittailusta kyse. Mikä saa teidät kiinnostumaan, vastaamaan ja lähtemään treffeille? On turhauttavaa hommaa. Oletetaan nyt että mies miellyttää silmää.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on rahaa. Paljon."
Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.
Mutta ei. Mä oon ihan duunari ja ikää tulee tänä vuonna 37 kun joku sitä kysyi.
Ap
Huh huh, nyt tuli niin naisia halventava kommentti, että tuolla asenteella ei tarvitse ihmetellä, jos ei seuraa löydy. Miksi edes haet naisseuraa, jos oikeasti et naisia arvosta?
Tekstin pitää osoittaa, että mies on lukenut profiilini ja löytänyt siitä jotain sellaista, mikä on tehnyt minusta hänen mielestään kiinnostavan. Esimerkiksi yhteinen harrastus tai mielenkiinnon kohde. Olen käynyt parissa sellaisessa reppureissukohteessa, joissa ihan kaikki eivät (vielä) ole käyneet, joten jos mies avaa niistä keskustelun (joko on itsekin käynyt tai suunnittelee käyvänsä) niin aivan varmasti vastaan. Tämä vain yhtenä esimerkkinä, yhtä lailla se voi liittyä elokuvamakuun tms. Jos viestistä ei käy ilmi mitään, mikä kertoisi miksi hän kaikista naisista päätti ottaa yhteyttä juuri minuun, niin turha kirjoittaa.
Kiinnostus herää tehokkaammin jos oikeasti luet sen naisen profiilin ja kommentoit jotain siitä. Joku yhteinen kiinnostuksenkohde on hyvä, vaikkapa huomaat että nainen pitää ruuanlaitosta ja pidät siitä itsekin, voit sen kertoa ja vaikka kysellä viimeisimmistä kokkauskokeiluista, esimerkiksi. "moi mitä kuuluu" tai "Millaista miestä tarkalleen etsit?" eivät ole toimivia aloitusviestejä. Oikeinkirjoituskin kannattaa tsekata. Myös esim. rakkauslaulujen siteeraaminen ekoissa viesteissä on tosi vaivaannuttavaa, eihän siinä edes tunneta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.
Ap
Huh huh, nyt tuli niin naisia halventava kommentti, että tuolla asenteella ei tarvitse ihmetellä, jos ei seuraa löydy. Miksi edes haet naisseuraa, jos oikeasti et naisia arvosta?
Ei tuo mitään halventavaa ollut vaan ihan totuudenmukaista.
Naiset painottavat miehessä statusta, koulutusta, työtä. Ja sitä mallin naamaa.
Ei millään hyvällä luonteella tee mitään pariutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun ihan alkajaisiksi yrittää ymmärtää, että naiset ovat persoonia, yksilöitä?
Joo ymmärrän hyvin sen. Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella. Kuten ei miehistäkään, vai shakespeareko pitää olla? Ehkä se selviäisi miehille paremmin tuo persoona ja yksilö juttu jos vaivautuisitte tutustumaan. Ei tässä mitään selvänäkijöitä kuitenkaan olla.
Kiitos samoin. Sinä tuskin tarvitset ihmistä, tekopillu ja nyrkkeilysäkki ovat sopivampi ratkaisu passiivis-aggressiiviselle misogyynille.
Mulla on oma metsä ja siellä rantamökki - mennäänkö? Tämä on toiminut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap on saanut jo parikin kiinnostuksen osoitusta tämänkin ketjun aikana ja silti uikuttaa kuinka naisille ei mikään kelpaa. Ignooraa kaikki lähestymiset... en ymmärrä? Vai onko kyse kuitenkin siitä että sulle ei kelpaa ne jotka lähestyy sua, eli ne on "ei ketään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo oli vain ajatus joka tuli turhautumisesta. Arvostan naisia, nautin heidän seurastaan, huolehtimisesta, hyvänä pitämisestä, mulle nainen on tasavertainen kumppani. Huomioin ja teen kotitöitä. Tykkään kehua. Se tunne kun aamulla herää ja katsoo viereen että siinä hän on, rakas, ja ottaa kainaloon heräilemään...ai että.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap on saanut jo parikin kiinnostuksen osoitusta tämänkin ketjun aikana ja silti uikuttaa kuinka naisille ei mikään kelpaa. Ignooraa kaikki lähestymiset... en ymmärrä? Vai onko kyse kuitenkin siitä että sulle ei kelpaa ne jotka lähestyy sua, eli ne on "ei ketään"?
Tulee mieleen että ap kiinnostuu naisista niin kauan kuin nämä eivät osoita hänelle kiinnostusta. Jos vaikka joskus kävisikin niin että ap kiinnostuu jostain eikä saa vastakaikua mutta yllättäen nainen kääntäisikin totaalisesti kelkkansa ja osoittaisi suurta kiinnostusta ap:hen niin ap:n mielenkiinto naista kohtaan lopahtaisikin. TällInen skenaario tulee väistämättä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun ihan alkajaisiksi yrittää ymmärtää, että naiset ovat persoonia, yksilöitä?
Joo ymmärrän hyvin sen. Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella. Kuten ei miehistäkään, vai shakespeareko pitää olla? Ehkä se selviäisi miehille paremmin tuo persoona ja yksilö juttu jos vaivautuisitte tutustumaan. Ei tässä mitään selvänäkijöitä kuitenkaan olla.
Kiitos samoin. Sinä tuskin tarvitset ihmistä, tekopillu ja nyrkkeilysäkki ovat sopivampi ratkaisu passiivis-aggressiiviselle misogyynille.
Päivän paras:D ehkä näin on. Mut puran energiaa painoihin ja lenkkeilyyn. Ja lapsiin. Heidän kanssa leikkiessä tulee iloiseksi.
Ja en mä nyt ole täällä treffailemassa vaan purnaamassa. Sekin sopii passiivis-agressiiviselle misogyynille.
Ap
Sä sanoit käyneesi treffeillä 33 krt vuoden aikana. Et vastannut että eikö kukaan heistä kiinnostunut susta?
Ja hyvää naistenpäivää kaikille! Oispa vaan ollu se hellittelyn kohde. No ensi vuonna sitten:)
Ap
Provo, koska jätti vastaamatta tuohon kysymykseen eikö 33 naisesta kukaan kiinnostunut.
Jos mies on hyvännäköinen niin pitäisi naisten saannin olla aika helppoa riippumatta millainen on ihmisenä, jos on siis ihan normaali sosiaalisesti ja henkisesti. Ei naisten saanti mitään sirkustemppuja tai älyn osoituksia vaadi, pitää vaan olla hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi haet naisseuraa, kun et selvästi naisia yhtään arvosta?
Kaikkia naisia kiinnostaa raha ja varallisuus ja niitä tarjoava mies - aivan kaikkia.
Kerro, että kirjoitat vankilasta. Olet siellä väkivaltaisesta murhasta. Naiset tykkäävät niistä. Murhaajat saavat paljon fanipostia ja kosintoja naisilta jo vankilassa ollessaan.
Niin, ovathan meidän kaikkien suomalaisten naimisissa olevien naisten aviomiehet multimiljönäärimalleja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi haet naisseuraa, kun et selvästi naisia yhtään arvosta?
sinun arvostaminen ilmeisesti tarkoittaa sitä, että saat mieheltä mahdollisimman paljon rahaa. Mitä enemmän saat, sitä enemmän miehesi sinua "arvostaa". Ja "olet sen arvoinen".
Ja kukaan heistä ei kiinnostunut susta, vai?