Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille naisille oikein pitää sanoa että kiinnostutte?

Vierailija
08.03.2018 |

Nettideittailusta kyse. Mikä saa teidät kiinnostumaan, vastaamaan ja lähtemään treffeille? On turhauttavaa hommaa. Oletetaan nyt että mies miellyttää silmää.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo

Kyllä sillä väliä on, kyllä komeankin ulkonäön saa pilattua tyhmillä puheilla. 

Yksittäisissä tilanteissa ehkä ja varmasti sun kohdalla, mutta ei yleisesti. Viime viikonloppuna oltiin hyvännäköisen frendin kanssa baarissa ja siltä lähtee aina lapasesta, kun tulee otettua. Monen minuutin yläkoulutasoisen rasistisen ja sovinistisen öyhötyksen päätteeksi seuraamme tullut nainen kysyi kaverilta josko haluaisi lähteä jatkoille hänen luokseen. No kaveri oli lähtenyt ja yö oli kuulemma ollut kaikkea muuta kuin tyhmien puheiden dissausta

Vierailija
62/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli taas jankkaa. Ulin on turha yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ovathan meidän kaikkien suomalaisten naimisissa olevien naisten aviomiehet multimiljönäärimalleja...

Miesasiamieslogiikan mukaan aivan kaikkien heterosuhteessa olevien suomalaisnaisten miehet ovat joko a) multimiljonäärejä tai b) multimurhaajia. 

Tulee taas tänään katseltua pariskuntia kauppareissulla Prismassa vähän toisin silmin :D

Vierailija
64/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo

Yksittäisissä tilanteissa ehkä ja varmasti sun kohdalla, mutta ei yleisesti. Viime viikonloppuna oltiin hyvännäköisen frendin kanssa baarissa ja siltä lähtee aina lapasesta, kun tulee otettua. Monen minuutin yläkoulutasoisen rasistisen ja sovinistisen öyhötyksen päätteeksi seuraamme tullut nainen kysyi kaverilta josko haluaisi lähteä jatkoille hänen luokseen. No kaveri oli lähtenyt ja yö oli kuulemma ollut kaikkea muuta kuin tyhmien puheiden dissausta

Tiedätkö kun naisissakin on yläkoulutasoisia idiootteja. Fiksuja naisia ei öyhöttäjä saa.

Vierailija
65/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyää varmin on, että kaivat vaikka 500€ setelin ja kysyt lähetääkä menee. Toimii melkee aina.

Miksei sulla sitten ole naista? Prostituoituja ei lasketa.

Vierailija
66/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kun naisissakin on yläkoulutasoisia idiootteja. Fiksuja naisia ei öyhöttäjä saa.

Joo mutta naiset tuntuvat antavan ihan ihmeellisiä asioita anteeksi kerta toisensa jälkeen, jos mies on komea. Tapaamisen perumisia lyhyellä varotusajalla typerän syyn varjolla tai sitten ihan suoria feidaamisia ("kännystä loppu akku ja nukahdin")

Vierailija
67/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa jos mies on komea. Kuten äskeisen kommentin heittäjä sanoi: osa naisista ei lämpeä mutta suurinosa lämpeää jos mies vain miellyttää silmää. On ihan tutkittukkin että varsinkin keveämpiin suhteisiin suositaan komeita ja käytökseltään törkeitä miehiä. Eli merkittävälle osalle naisia jo epämiellyttävä luonne on itsessään viehättävää. Se nähdään varmaan enemmänkin itsevarmuutena ja dominointina mikä kiihottaa.

Vierailija
68/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että kirjoitat vankilasta. Olet siellä väkivaltaisesta murhasta. Naiset tykkäävät niistä. Murhaajat saavat paljon fanipostia ja kosintoja naisilta jo vankilassa ollessaan.

Miksi tällaisten vänkyttäjät ettei itse käytä näitä? Päivät pitkät hoette täällä näitä pomminvarmoja keinoja saada nainen mutta ette itse käytä niitä. Ihmeellistä. Teillähän kaikilla pitäisi olla nainen. Ei tarvi kuin olla mulkero niin heti muodotuu oven taakse jono. Mulkerona oleminen ei ainakaan ole vaikeaa, joten mikä mättää?

Vierailija
69/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että kirjoitat vankilasta. Olet siellä väkivaltaisesta murhasta. Naiset tykkäävät niistä. Murhaajat saavat paljon fanipostia ja kosintoja naisilta jo vankilassa ollessaan.

Miksi tällaisten vänkyttäjät ettei itse käytä näitä? Päivät pitkät hoette täällä näitä pomminvarmoja keinoja saada nainen mutta ette itse käytä niitä. Ihmeellistä. Teillähän kaikilla pitäisi olla nainen. Ei tarvi kuin olla mulkero niin heti muodotuu oven taakse jono. Mulkerona oleminen ei ainakaan ole vaikeaa, joten mikä mättää?

Se että ei ole viehättävää ulkonäköä sen mulkkuuden lisäksi. Lisäksi on vaikea muuttaa tai teeskennellä luonnetta dominoivaksi tai ylimieliseksi

Vierailija
70/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ei ole viehättävää ulkonäköä sen mulkkuuden lisäksi. Lisäksi on vaikea muuttaa tai teeskennellä luonnetta dominoivaksi tai ylimieliseksi

No mutta kyllähän sä nyt ainakin pystyt perustamaan profiilin nettiin jossa ilmoitat olevasi / olleesi vankilassa murhasta kuten itse ojeistat? Sitten vaan rakkaamaan naisia. Kyllä ne varmaankin sitten leppyy kun myöhemmin paljastat että äikkistä en olekaan.

Vierailija
71/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on rahaa. Paljon."

Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.

Mutta ei. Mä oon ihan duunari ja ikää tulee tänä vuonna 37 kun joku sitä kysyi.

Ap

Huh huh, nyt tuli niin naisia halventava kommentti, että tuolla asenteella ei tarvitse ihmetellä, jos ei seuraa löydy. Miksi edes haet naisseuraa, jos oikeasti et naisia arvosta?

Ei tuo mitään halventavaa ollut vaan ihan totuudenmukaista.

Naiset painottavat miehessä statusta, koulutusta, työtä. Ja sitä mallin naamaa.

Ei millään hyvällä luonteella tee mitään pariutumisessa.

Miksi haet naisseuraa, kun et selvästi naisia yhtään arvosta?

sinun arvostaminen ilmeisesti tarkoittaa sitä, että saat mieheltä mahdollisimman paljon rahaa. Mitä enemmän saat, sitä enemmän miehesi sinua "arvostaa". Ja "olet sen arvoinen".

Arvostatko sinä omasta mielestäsi naisia? Jos kyllä, niin kuinka se käy ilmi?

Vierailija
72/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mikään ihme kikkailu vaikuttaa kiinnostuksen syntymisessä. Se on se kokonaisuus, joka herättää mielenkiinnon. Itsellä on ainakin se, että aika nopeasti tiedän, kenestä pidän siinä mielessä.

Vierailija
73/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös tutustua niiden naisten profiileihin hieman. Jos joku etsii 25+ miestä, niin silloin on turha 18v laitella viestiä.

Joskus kokeilin noita nettideitti-juttuja. Alkoi ärsyttämään kun itselläni kaksi lasta ja toivoin juurikin omasta iästä 10v vanhempaan ikähaarukkaan miehiä. No tuli joku ilmeisesti jokaiselle spämmäävä 18v poika viestittelemään sanoilla:"Olen juuri omaa elämääni alloitteleva..." Itse jo lapsia saaneena en voisi olla vähempää kiinnostunut jostain, joka vasta aloittelee sitä omaa elämäänsä.

Ja oli näkyvillä, että lapset asuvat kanssani. On mielestäni reilumpaa se kertoa heti.

Vierailija
74/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös tutustua niiden naisten profiileihin hieman. Jos joku etsii 25+ miestä, niin silloin on turha 18v laitella viestiä.

Joskus kokeilin noita nettideitti-juttuja. Alkoi ärsyttämään kun itselläni kaksi lasta ja toivoin juurikin omasta iästä 10v vanhempaan ikähaarukkaan miehiä. No tuli joku ilmeisesti jokaiselle spämmäävä 18v poika viestittelemään sanoilla:"Olen juuri omaa elämääni alloitteleva..." Itse jo lapsia saaneena en voisi olla vähempää kiinnostunut jostain, joka vasta aloittelee sitä omaa elämäänsä.

Ja oli näkyvillä, että lapset asuvat kanssani. On mielestäni reilumpaa se kertoa heti.

Lisään tähän vielä kun unohtui aiemmasta. En minäkään viestittelisi miehille, jotka ilmaisevat profiilissaan, että lapset ovat este/eivät halua naista jolla on lapsia. Se on täysin ok, vaikka en etsinytkään mitään isäpuolta lapsille.

Vierailija
75/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun se jono tukkii koko rappukäytävän ja naapurit valittaa

Vierailija
76/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ovathan meidän kaikkien suomalaisten naimisissa olevien naisten aviomiehet multimiljönäärimalleja...

Ei ne kaikki ole ja avioerotilastot ovat sen mukaisia. Tosin siitä miljonääristä on kivempi erota, kun saa puolet sen omaisuudesta.

Vierailija
77/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ne testasikin yhdessä dokumentissa. Kun laittoi profiiliin kuuman mallipojan kuvan niin sai sanoa naisille vaikka suoraan että haluaisin panna sua, kaikki meni läpi ja puhelinnumeroita ropisi.

Vierailija
78/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.

Mulle voit sanoa että moi, haluaistko lähteä musiikkitaloon kuuntelemaan rso-konserttia? Voin tulla hakemaan autolla ja tarjota väliaikadrinkin. Mistä säveltäjästä pidät? Istutko mielellään edessä vai takana?

Vierailija
79/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna mitään arvoa miehelle joka suhtautuu naisiin noin mekaanisesti. Jos miehellä ei riitä älyllinen kapasiteetti mielenkiintoiseen keskusteluun, ei sitä voi korvata ulkoa opetelluilla fraaseilla.

Mitä sitten jos oppisit pari mielenkiintoista lausetta, muttet osaisi jatkaa keskustelua sen pidemmälle?

Sama juttu sänkyhommissa. On raivostuttavaa jos mies kysyy että mitä hänen sulle pitäisi tehdä? No nainenhan on robotti joka laukeaa huuto orgasmiin kunhan vaan suoritat oikeassa järjestyksessä mekaanisia toimintoja.

Pitäisikö telepaattisesti tietää, mikä juuri sinulle tuntuu parhaalta? Vai onko nainen tosiaan se robotti kuten sanoit, eli riittää kun jyystää mekaanisesti, kyllä se kohta poksahtaa.

Vierailija
80/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on rahaa. Paljon."

Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.

Mutta ei. Mä oon ihan duunari ja ikää tulee tänä vuonna 37 kun joku sitä kysyi.

Ap

Huh huh, nyt tuli niin naisia halventava kommentti, että tuolla asenteella ei tarvitse ihmetellä, jos ei seuraa löydy. Miksi edes haet naisseuraa, jos oikeasti et naisia arvosta?

Ei tuo mitään halventavaa ollut vaan ihan totuudenmukaista.

Naiset painottavat miehessä statusta, koulutusta, työtä. Ja sitä mallin naamaa.

Ei millään hyvällä luonteella tee mitään pariutumisessa.

Miksi haet naisseuraa, kun et selvästi naisia yhtään arvosta?

sinun arvostaminen ilmeisesti tarkoittaa sitä, että saat mieheltä mahdollisimman paljon rahaa. Mitä enemmän saat, sitä enemmän miehesi sinua "arvostaa". Ja "olet sen arvoinen".

Kyllä. Ja jos tällä miehellä ei ole naista, se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että miehellä ei ole laatikkopäätä.