Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille naisille oikein pitää sanoa että kiinnostutte?

Vierailija
08.03.2018 |

Nettideittailusta kyse. Mikä saa teidät kiinnostumaan, vastaamaan ja lähtemään treffeille? On turhauttavaa hommaa. Oletetaan nyt että mies miellyttää silmää.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat erilaisia. Minulle tärkeää on äly, ja naisen kohtelu tasavertaisena. Eli että minussakin etsit älykästä ja hauskaa kaveria, et vain jotain ’naista’.

Älä lässytä.

Tässä näkee, että tämä karsii ällöttävimmät tyypit tehokkaasti. Suosittelen muillekin.

Vierailija
22/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on rahaa. Paljon."

Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.

Mutta ei. Mä oon ihan duunari ja ikää tulee tänä vuonna 37 kun joku sitä kysyi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aseksuaaleja friikkejä, ei niillä ole seksuaalisia haluja. He vain etsivät itselleen status apinaa nostamaan niiden omaa statustaan ylöspäin. He ainoastaan panevat kun joku hyvä puhuja ja saat suostuteltua ne näkemään sinut hyvänä isänä ja sosiaalisena apinana, jonka jälkeen ne panevat sinua mutta sitä mitä enemmän rupeet rakastumaan niihin ja jäät paikanpäälle sitä vähemmän seksiä tapahtuu koska suhteen turvautuessa seksi ei ole ainoa asia mikä pitää sinua niissä kiinni.

Vierailija
24/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Mua voisi kiinnostaa tutustua.

Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?

Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)

Kaikki miehet pystyy samaistumaan tuohon tunteeseen.. Ei omana itsenään saa mitään ellet ole se synnynnäinen alfa.

Sä vaan oot päättänyt ettei kukaan voi kiinnostua susta ja lyöt hanskat tiskiin kun joku osoittaa kiinnostusta?

Vierailija
25/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?

Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)

Kaikki miehet pystyy samaistumaan tuohon tunteeseen.. Ei omana itsenään saa mitään ellet ole se synnynnäinen alfa.

Tältä just tuntuu. Ja tuo nettimaailma antaa väärän kuvan kaikesta. Kasvotusten paras, silloin yksi tapaaminen kertoo jo paljon.

Ap

Vierailija
26/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo

Lähes täysin eri mieltä. Nettitreffailua kun harrastin, niin moni oikeasti jopa upean näköinen mies karsiutui hyvin pian pois kun vaikuttivat viestiensä perusteella joko tylsiltä tai tyhmiltä. Oma kumppanikin sieltä netistä lopulta löytyi, oli ulkonäöltään sellainen ettei varmasti olisi huomiotani herättänyt jos oltaisiin törmätty esim. baarissa tai muualla ns. oikeassa elämässä - ei ruma mutta ei ns. omaa tyyppiäni ulkonäöllisesti. Huomion herätti hauskoilla viesteillä, nokkelasti soljuvalla keskustelulla, ja yhteisillä mielenkiinnonkohteilla. Yksinkertaisesti meillä vain synkkasi heti yhteen. Olin oikeastaan jo alusta asti koukussa, ja samalla tiellä ollaan edelleen, kotiovessa molempien nimet nykyään. :) 

Varmaan niitäkin ihmisiä on, joille riittää komea ulkonäkö vaikka tyypin persoona olisi yhtä mielenkiintoinen kuin patalappu... Mutta liekö sellaisilla ihmisillä itselläänkään hirveästi tarjottavaa? Tuskin heidän huomionsa perään kannattaa itkeä. 

Vierailija
27/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aseksuaaleja friikkejä, ei niillä ole seksuaalisia haluja. He vain etsivät itselleen status apinaa nostamaan niiden omaa statustaan ylöspäin. He ainoastaan panevat kun joku hyvä puhuja ja saat suostuteltua ne näkemään sinut hyvänä isänä ja sosiaalisena apinana, jonka jälkeen ne panevat sinua mutta sitä mitä enemmän rupeet rakastumaan niihin ja jäät paikanpäälle sitä vähemmän seksiä tapahtuu koska suhteen turvautuessa seksi ei ole ainoa asia mikä pitää sinua niissä kiinni.

tuntuuko sinusta joskus siltä, että ajattelet apinoita liian usein?

Vierailija
28/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.

Ap

Tutustutaan? Itselläni ikää 30. Elämä on liian lyhyt odotteluun.

Vierailija
29/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo ikä ikävä kyllä karsii aika monet.

Ja duunarius.

Joku kampaajasirpa, sun ikäinen suunnilleen, olisi sulle sopiva. Varmaan jostain pubista löytyy? Tai karaokesta?

Vierailija
30/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi puhua vaikka luonnonsuojelusta ja puutarhanhoidosta :)

Vierailija
31/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi kaltaisesi KILTTI mies ei saa naista 😂

Iso vääryys! Tuhmat, tuhmat naiset!

Vierailija
32/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet AV:n palstauli, en oikein usko, että saat seuraa. Tuskin voit olla kovin miellyttävä edes silloin, kun yrität olla miellyttävä.

Vierailija
33/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttas nyt baarissa iskemisestä. Jos sä oot oikeesti komee ni se on ihan sama mitä sanot. Kaveri on oikeesti komee sälli ja sen kaa ku lähtee baarii ni ihmetyttää oikee miten sen paskan lätinä menee läpi naisille. Joka kerta vaa lähtee nainen kainalossa kotii.

Vierailija
34/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kiinnostua miehistä kun jokaisella on jonkinlainen paino- ja naamaraja. Ei kelpaa ei. Pitäs olla malli mitoissa ja silti olla isot tissit sekä hanuri.

Vierailija
35/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lukenut minun profiilini ja se näkyy hänen viestissään, se sytyttää. Haluan että meillä on jotain yhteistä ja jos mies toivoo samaa, hän osaa kyllä tekstistä sekä löytää että itse kirjoittaa sellaisia asioita.

Omien kokemusteni mukaan todella paljon on miehiä, jotka eivät edes lue profiilia. Moni aloittaa keskustelun tyyliin "mitäkuuluu" tai "Moi. Oot kaunis." Tai kysyvät jotain mikä profiilissa on jo kerrottu. Osa käyttää jotain valmiiksi laadittua persoonatonta viestiä, jota postaavat sadalle naiselle. Tällaisille en vastaa koskaan.

Vierailija
36/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun yleensä siinä vaiheessa kun rupean nauramaan miehen jutuille. Nauraminen vaan on minusta niin parasta (tai no melkeen parasta) mitä voi miehen kanssa tehdä. Se lähentää niin uskomattoman paljon.

Voisin melkeenpä kuvitella, että jos tulisi sellainen tilanne vastaan, että antaisin jostain syystä miehelle pakit ja hän vääntäisi siitä tilanteesta jonkun täysin hervottoman vitsin, niin pakit peruuntuisivat välittömästi (ainakin siltä osin).

Vierailija
37/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen tehdään vaikutus teoilla, ei sanoilla. Eli keksi jotain kivaa tekemistä ensi treffeille.

Puhua voi ihan arkiasioista. Nettideittailusta on toki vaikeampi lähteä liikkeelle tuossa asiassa.

Vierailija
38/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään arvoa miehelle joka suhtautuu naisiin noin mekaanisesti. Jos miehellä ei riitä älyllinen kapasiteetti mielenkiintoiseen keskusteluun, ei sitä voi korvata ulkoa opetelluilla fraaseilla.

Mitä sitten jos oppisit pari mielenkiintoista lausetta, muttet osaisi jatkaa keskustelua sen pidemmälle?

Sama juttu sänkyhommissa. On raivostuttavaa jos mies kysyy että mitä hänen sulle pitäisi tehdä? No nainenhan on robotti joka laukeaa huuto orgasmiin kunhan vaan suoritat oikeassa järjestyksessä mekaanisia toimintoja.

Vierailija
39/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustutaan hei oikeasti? Ties vaikka meillä olisi paljonkin yhteistä? Kerro vaikka minkä tyyppinen nainen sinua kiinnostaa. Ehkä tästä voisi syntyä jotain? :)

Vierailija
40/97 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vaan oot päättänyt ettei kukaan voi kiinnostua susta ja lyöt hanskat tiskiin kun joku osoittaa kiinnostusta?

Nyt olet täysin hakoteillä, mä oon käynyt vuodessa 33 kertaa treffeillä. En todellakaan lyö mitään hanskoja mihinkään.