Mitä teille naisille oikein pitää sanoa että kiinnostutte?
Nettideittailusta kyse. Mikä saa teidät kiinnostumaan, vastaamaan ja lähtemään treffeille? On turhauttavaa hommaa. Oletetaan nyt että mies miellyttää silmää.
Kommentit (97)
dfgdfgsdfgfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna mitään arvoa miehelle joka suhtautuu naisiin noin mekaanisesti. Jos miehellä ei riitä älyllinen kapasiteetti mielenkiintoiseen keskusteluun, ei sitä voi korvata ulkoa opetelluilla fraaseilla.
Mitä sitten jos oppisit pari mielenkiintoista lausetta, muttet osaisi jatkaa keskustelua sen pidemmälle?
Sama juttu sänkyhommissa. On raivostuttavaa jos mies kysyy että mitä hänen sulle pitäisi tehdä? No nainenhan on robotti joka laukeaa huuto orgasmiin kunhan vaan suoritat oikeassa järjestyksessä mekaanisia toimintoja.
Pitäisikö telepaattisesti tietää, mikä juuri sinulle tuntuu parhaalta? Vai onko nainen tosiaan se robotti kuten sanoit, eli riittää kun jyystää mekaanisesti, kyllä se kohta poksahtaa.
Miten pystyt käsittämään asian noin paljon päin prinkkalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mua voisi kiinnostaa tutustua.
Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?
Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)
Kaikki miehet pystyy samaistumaan tuohon tunteeseen.. Ei omana itsenään saa mitään ellet ole se synnynnäinen alfa.
Sä vaan oot päättänyt ettei kukaan voi kiinnostua susta ja lyöt hanskat tiskiin kun joku osoittaa kiinnostusta?
Nyt olet täysin hakoteillä, mä oon käynyt vuodessa 33 kertaa treffeillä. En todellakaan lyö mitään hanskoja mihinkään.
Ja kukaan heistä ei kiinnostunut susta, vai?
Kyllä näistä naisista ainakin 3 olisi halunneet lisää treffejä mutta minä en. En kadu yhtään että en mennyt, ei ollut yhtään mun tyyppisiä nuo naiset.
Mulle ei ole olemassa yhtä oikeaa iskurepliikkiä, jolla satavarmasti lähtisin treffeille. Viestin sisällössä on oleellisinta, missä tilanteessa viestin luen. Siis nk tilannetaju. Ja tämähän on oikeastaan aika mahdotontakin nettideittailussa, koska ei voi tietää, milloin toinen lukee saamansa viestin ja mikä hänen tilanteensa juuri sillä hetkellä on. Konkreettisena esimerkkinä vaikka tilanne, jossa olen olen juuri tullut töistä, flunssaa on pukannut jo pari päivää, olen väsynyt, kurkku kipeä jne. Kotona lukisin viestin, jossa olisi esimerkiksi "Atshiiiii!! Kunhan lakkaan näyttämästä Petteri-Punakuonolta, olisi kiva lähteä käymään kahvilla." Sillä hetkellä, siinä tilanteessa, tuntisin sympatiaa viestin lähettäjää kohtaan ja surkeasta olostani huolimatta viesti saisi hymyn huulilleni. Todennäköisesti vastaisin "Täällä kuule sama vaiva, alkoi pari päivää sitten, mutta katsottaisiinko kahvittelua vaikka viikon päästä?" On siis aivan sattumaa, uppoaako viesti juuri sillä hetkellä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo, koska jätti vastaamatta tuohon kysymykseen eikö 33 naisesta kukaan kiinnostunut.
No mä en ainakaan ole käynyt 33 naisen kanssa treffeillä...:)
Ap
Monenko kanssa sä sitten olet käynyt treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
dfgdfgsdfgfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna mitään arvoa miehelle joka suhtautuu naisiin noin mekaanisesti. Jos miehellä ei riitä älyllinen kapasiteetti mielenkiintoiseen keskusteluun, ei sitä voi korvata ulkoa opetelluilla fraaseilla.
Mitä sitten jos oppisit pari mielenkiintoista lausetta, muttet osaisi jatkaa keskustelua sen pidemmälle?
Sama juttu sänkyhommissa. On raivostuttavaa jos mies kysyy että mitä hänen sulle pitäisi tehdä? No nainenhan on robotti joka laukeaa huuto orgasmiin kunhan vaan suoritat oikeassa järjestyksessä mekaanisia toimintoja.
Pitäisikö telepaattisesti tietää, mikä juuri sinulle tuntuu parhaalta? Vai onko nainen tosiaan se robotti kuten sanoit, eli riittää kun jyystää mekaanisesti, kyllä se kohta poksahtaa.
Miten sitä kysymättä voi tietää, tykkääkö nainen perinteisestä vai vähän kinkymmästä. Ainiinjuu, ajatustenlukijoitahan tässä ollaan, sehän tulee ilmi jo iskemisvaiheessa kun nainen viestittelee kiinnostustaan miehille.
Minä löysin mieheni suokista, kun olin kuvaamassa kaverin kanssa. Mies kysyi mikä linssi tossa on kiinni. Kerroin ja hän kertoi tiedätkö sen ja sen. Mutta se tyyli miten hän lähestyi sai minut tuntemaan, että oltaisi voitu tuntea 20 vuotta jo. Niin helppo juteltava ihminen. Hän näytti heti että kiinnostaa mitä oikasti teen, kun juteltiin. Nyt ollaan yhdessä. Eikä kumpikaan edes etsinyt mitään suhdetta. Molemmat oltiin oltu jo 4 vuotta sinkkuna mikä vähän huvitti, kun juteltiin enemmän siinä.
Miehet, jotka etsii syytä naisettomuuteensa tyyliin kun en ole komea, kun en ole rikas jne. eivät vain yksinkertaisesti kestä katsoa sinne peiliin ja todeta, että olen tylsä, olen kusipää, olen itsekeskeinen ja sitten tehdä itselleen jotain. Helpompi syytellä naisia vääristä tai pinnallisista odotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun ihan alkajaisiksi yrittää ymmärtää, että naiset ovat persoonia, yksilöitä?
Joo ymmärrän hyvin sen. Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella. Kuten ei miehistäkään, vai shakespeareko pitää olla? Ehkä se selviäisi miehille paremmin tuo persoona ja yksilö juttu jos vaivautuisitte tutustumaan. Ei tässä mitään selvänäkijöitä kuitenkaan olla.
Nomuthei, olethan aika hyvässä asemassa, voit kysyä apua!
Onko sulla joku tietty naistyyppi, jota haluat säväyttää? Jos on, niin fokusoitu viesti on tietenkin se ainoa ja oikea.
Toisaalta jos sitä ei ole niin annat meille erittäin vaikean pähkinän purtavaksi. Mitkä ovat ne tekijät, jotka ovat juuri sinussa mielenkiintoisia? Ovatko ne laajasti käytettäviä? Etc, whatevercouldbeused
Vierailija kirjoitti:
dfgdfgsdfgfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta se alkuperäinen viesti oli päin prinkkalaa. On raivostuttavaa, jos mies kysyy mistä nainen tykkää ja silti sanotaan, ettei nainen ole mikään robotti jota voi mekaanisesti suorittaa. Näetkö ristiriidan?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole olemassa yhtä oikeaa iskurepliikkiä, jolla satavarmasti lähtisin treffeille. Viestin sisällössä on oleellisinta, missä tilanteessa viestin luen. Siis nk tilannetaju. Ja tämähän on oikeastaan aika mahdotontakin nettideittailussa, koska ei voi tietää, milloin toinen lukee saamansa viestin ja mikä hänen tilanteensa juuri sillä hetkellä on. Konkreettisena esimerkkinä vaikka tilanne, jossa olen olen juuri tullut töistä, flunssaa on pukannut jo pari päivää, olen väsynyt, kurkku kipeä jne. Kotona lukisin viestin, jossa olisi esimerkiksi "Atshiiiii!! Kunhan lakkaan näyttämästä Petteri-Punakuonolta, olisi kiva lähteä käymään kahvilla." Sillä hetkellä, siinä tilanteessa, tuntisin sympatiaa viestin lähettäjää kohtaan ja surkeasta olostani huolimatta viesti saisi hymyn huulilleni. Todennäköisesti vastaisin "Täällä kuule sama vaiva, alkoi pari päivää sitten, mutta katsottaisiinko kahvittelua vaikka viikon päästä?" On siis aivan sattumaa, uppoaako viesti juuri sillä hetkellä vai ei.
Rehellinen vastaus, kiitos siitä. Ja näinhän se on. Kun ei toisesta ihmisestä oikeasti tiedä yhtään mitään, arvauspeliähän se on. Jos kuva kelpaa niin jotain kannattaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo
Ohiksena Ja tämä ei tarkoita komeutta vaan kuinka mies kantaa itsensä kuvassa. Onko itsevarma olematta ylpeä?
Itselle kuvissa onnistuminen on tuskaa. Tyytynyt tavallisiin itse otettuihin kuviin jotka mielestäni tuovat omaa persoonaa esille. Ilo, huumori, itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?
Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)
Kaikki miehet pystyy samaistumaan tuohon tunteeseen.. Ei omana itsenään saa mitään ellet ole se synnynnäinen alfa.
Sä vaan oot päättänyt ettei kukaan voi kiinnostua susta ja lyöt hanskat tiskiin kun joku osoittaa kiinnostusta?
Nyt olet täysin hakoteillä, mä oon käynyt vuodessa 33 kertaa treffeillä. En todellakaan lyö mitään hanskoja mihinkään.
Kamalaa! Mitä olet tehnyt väärin? Onko heistä yksikään sytyttänyt sua? Jos, niin valinta on puoleltasi onnistunut.
Mitä on treffeillä tapahtunut? Oletko uskaltanut heittäytyä ja olemaan rohkea? Jos tyyppi on väärä niin rohkeuskaan ei silloin auta.
Siisteys tarkoittaa puhtautta eli suihkussa käyty vähintään samana aamuna tai ennen treffejä. Vaatteet puhtaat ja kengät ehjät. Normi dödö toimii mulle, kauhistus liikaa hajua. Monella miehellä vaan tuppaa olemaan ettei dödöäkään käytetä. Kerron salaisuuden: hien haju TAPPAA kiinnostuksen. Eli ei myöskään juosten sinne treffeille. Kuuma kesäpäivä on asia erikseen, silloin sattuu myös meille naisille vahinkoja mutta että pakkasella? Nou.
Partaa saa olla kunhan ei hapsota joka suuntaan. Hiukset ihan sama onko ollenkaan vai onko mutta siistit, oli pitkät tai pätkät.
Koti. Paree olla imuroitu ja ainakin kerran puolen vuoden sisään lattia pesty. Vessapytty oltava siisti. Jos kalusteet onkin jotain sinne päin, kunhan on siisti. Siis mikäli niin pitkälle pääsee.
Ihan oikeasti en näe mitään syytä miksi suomalainen tavallinen duunari mies ei löytäisi naista kun perus siisteys on kunnossa. Kertoo niin paljon miehestä kun huolehtii itsensä. Näkee vaan tosi paljon semmoisia jolla ihan sama mitä päällä. Liian suuret farkut, polvipussilla. Vauvankakan värinen takki jostain alesta ja sekin liian suuri/pieni. Kengät rikki ku "kyl ne vielä menee"
Ja sit pitäisi saada se 160cm/40kg satuprinsessa joka ei tupakoi, käy salilla ja syö terveellisesti. Omaa ison kaveripiirin ja reissaa. On ilo silmälle ja upea muutenkin, hyvässä työssä.
Miksiköhän ei natsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole syntymäsi jälkeen oppinut mitään tai kehittynyt yhtään? No siinä tapauksessa olet yksin loppuikäsi.
Käytöstapoja ja asennetta voi kehittää. Ulkomuotoaan voi kohentaa.
Mutta et sinä, miesvauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on rahaa. Paljon."
Heh...joo siltä tuntuu että noin pitäisi olla. Kuvat bemarista, hienosta talosta ja mainitsee vuosituloiksi sen 100000€/v niin alkaa lykästämään vaikka naama ei olisikaan mallin tasoa.
Mutta ei. Mä oon ihan duunari ja ikää tulee tänä vuonna 37 kun joku sitä kysyi.
Ap
No mun mielenkiinnon herätti tää, kun et esitä mitään muuta kuin olet. " Mä oon ihan duunari.." Eli neuvoksi antaisin, että ole aito itsesi. - saman ikäinen nainen
Onko aina naisessa vika, jos mies on tyhmä, epäkohtelias ja epäsiisti sika?
Säälipildeä kerjätään taas, mutta ei tipu.
Itse olen löytänyt seurustelukumppaneita opinnoista ja töistä. Se tuskin vittumäkoulujakäyn-jonnea tai mädissaantyöelämää -petteriä ilahduttaa.
Nettitreffipalstat ovat miehelle vielä suurempaa itsetunnon murskausta, kuin naisten lähestyminen elävässä elämässä.
On todellakin aivan samantekevää, mitä naiselle kirjoitat: turha odottaa vastausta. Kaikki eivät käy edes katsomassa profiilia, vaikka olisi hyvin laadittu aloitusviesti.
No mä en ainakaan ole käynyt 33 naisen kanssa treffeillä...:)
Ap