Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat naiset, mikä teille on ehdoton turn off miehessä?

Vierailija
07.03.2018 |

EV

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti ja naisten esineellistäjä. Sellainen, joka koko ajan lokeroi “naiset sitä tätä” halveksivaan tyyliin, seksisti. Ulkonäöllisesti itseäni ovat viehättäneet hyvin erilaiset miehet laidasta laitaan, tärkeintä on itseluottamus + inhimillisyys + uteliaisuus elämää kohtaan. Lämmin viisaus on parasta mitä miehessä voi olla.

Vierailija
82/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, taidan ihan epäilemättä karsiutua kaikkien listoilta.

Olen ilmeisesti liian lyhyt, minulla on lapsia, hiukset vähitellen ohenevat, olen tatuoimaton ja parraton, (eli "valju") ja vähintään jossakin mielessä vakiintunut (vakituinen työpaikka, oma asunto, elämän puitteet kunnossa).

Ihmetytti muuten tässä kyselyssä myös aika monessa vastauksessa impotenssi, seksihalujen vähäisyys, pieni peniksen koko, intohimottomuus. Onko teillä jo kokemusta ikäistenne miesten seksihalujen vähentymisestä, jos nämä asiat ovat niin voimakkaasti no-no? Vaikka itse lähestyn 40. ikävuotta, huomaan, että ainakin viriiliyteni on pysynyt ennallaan. Onko sitten niin, että monessa parisuhteessa miehen osalta "alamäki" on jo alkanut ennen neljääkymppiä?

Älä huoli... ollaan vauvapalstalla, joka on yhtä kuin ihmismielen synkimmät ja saastaisimmat kerrostumat. Kuin valokuvan negatiivi... ei anna oikeaa kuvaa tosielämästä. Jo pelkän ulosantisi perusteella veikkaan, ettei sinun ole vaikea löytää kiinnostuneita naisia. Tosielämässä, siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti liian lyhyt, minulla on lapsia, hiukset vähitellen ohenevat, olen tatuoimaton ja parraton, (eli "valju") ja vähintään jossakin mielessä vakiintunut (vakituinen työpaikka, oma asunto, elämän puitteet kunnossa).

Ihmetytti muuten tässä kyselyssä myös aika monessa vastauksessa impotenssi, seksihalujen vähäisyys, pieni peniksen koko, intohimottomuus. Onko teillä jo kokemusta ikäistenne miesten seksihalujen vähentymisestä, jos nämä asiat ovat niin voimakkaasti no-no? Vaikka itse lähestyn 40. ikävuotta, huomaan, että ainakin viriiliyteni on pysynyt ennallaan. Onko sitten niin, että monessa parisuhteessa miehen osalta "alamäki" on jo alkanut ennen neljääkymppiä?

Tässä on kohta neljä vuotta eletty vastentahtoisessa selibaatissa, kun seksiin mielenkiinnon menettänyt mies ei mene lääkäriin eikä päälääkäriin. 30 tienoilla alkoi homma lopahtaa. Ei enää ikinä minilibidomiestä.

Edellisen sivun N38

Vierailija
84/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa arvon miehet tuo oma ketjunne, ennen kuin alatte itkeä kuinka naiset on kauheita...

Miesten kommentit siellä jälleen paljon pahempia, mm. erittäin pedofiilisia.

Mut jos nainen sanoo että miehellä pahat mt-ongelmat on turn off, niin heti alkaa kuorossa itkeminen kuinka "naiset on kauheita!"

Yleisin turn-off siellä on ylipaino. Onko kovinkin paha? Ylipainoon voi jokainen vaikuttaa. Naisten vastaavassa on tuttuun tyyliin lueteltu paljon ominaisuuksia, johon mies ei voi itse vaikuttaa (pituus, ääni, munan koko, jne.)

Vierailija
85/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino heikentää merkittävästi seksikykyjä. Rasvan myötä testosteroni vähenee. Tietysti myös erilaiset verenkiertohäiriöt lisääntyvät ylipainon myötä. Penis ilmeisesti pienenee iän myötä kaikilla miehillä (olen lukenut). Itselläni on kokemuksia elämän varrelta niin harvoista peniksestä, etten osaa sanoa.Joskus luin ilotytön blogia, jonka mukaan 40-60-vuotiailla miehillä oli pienemmät peniksen kuin nuorilla. Ammattilainen ehkä tietää.

Vierailija
86/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luettelivat kriteereitä, joihin miehet voivat itse vaikuttaa ratkaisevasti. Esim ylipaino, kunto, siisteys, puhtaus, tasa-arvoinen ja normaali kunnioittava suhtautuminen naisiin, väkivallattomuus, se, että tekee tasaveroisesti kotitöitä, ei liikakäytä päihteitä, ei tupakoi, ja realismi eli etsii oman ikäistään naista.

Ne ovat kaikki asioita, joihin voi itse vaikuttaa. Jos nämä ovat jollekin miehelle ylitsepääsemättömiä asioita, niin on kyllä hänen ihan oma valintansa jäädä ilman naista.

Vierailija
87/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa,todellisuudessa naiset vie aina,kova ääninen,iso munainen,dokaava,renttu ,pelimies,millä on muijia/hoitoja,lapsia vaikka muille jakaa.

Vierailija
88/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran suomi24-treffipalstaa ja siellä oli aika täydellisen tuntuinen 50-vuotias mies. Sitten pääsin kysymyksissä kohtaan: "haluatko lapsia" tms. Mies oli kirjoittanut, että "tulevaisuudessa". Haloo? Se tulevaisuus meni 50-vuotiaalla. Isompaa turn offia ei ole vielä vastaan tullut ja aika paljon vaatii, että ton ylittää.

TÄMÄ!

Itsekin vähän aikaa s24:lla olleena huomasin saman! Sovelluksessa on mahdollista valita lapsia kyllä tai ei ja "ehkä.joskus". Ja läjäpäin ukkoja 35-60, joilla lukee "ehkä joskus".

Eli elämääsi kävelee jonain päivänä upea kaksvitonen, joka haluaa sinut lastesi isäksi? Kun ei sitä ole tapahtunut vielä tähänkään mennessä...

Turn offeja ovat yli 10 v vanhempien iskuyritykset, tupakointi, yltiöhullut metsästäjät, vuorovaikutusongelmat ja exien haukkuminen.

Vierailija
89/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpäisisit meikäläisellä ainakin esikarsinnat mennen tullen. N45.

Vierailija
90/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ylipaino

- liiallinen alkoholin nauttiminen (pari lasillista viiniä viikonloppuna on OK)

- tupakointi

- isyys

- selkärangattomuus

- erektiohäiriöt

Heh, mulle tuo pari lasillista viiniä viikonloppuna  on kyllä todellinen turn-off. Absolutisti ei tarvitse olla, saunakalja tai kaksi on ihan ok mutta kaikenlainen kännäily on no-no. Samoin ei-liikunnallinen elämäntapa, kyllä miehen täytyy pitää itsestään huolta liikkumalla ja pysymällä normaalipainoisena. Lihaksia sen verran sopivasti, että olemus on ryhdikäs ja miehekäs.

N42

Vierailija
91/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys, naisen huono kohtelu, epäkunnioittava asenne, agressiivisuus, hyökkäävä käytös, valehtelu, epäluotettavuus.

Vierailija
92/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tupakointi

- epäsiistit hampaat

- laihuus

- likainen tukka

- lian haju

- huono käytös

Vierailija
93/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ruokkoamattomuus. Siis hiukset, hampaat, korvat, kädet, kynnet, alapää, jalat, varpaankynnet, koko vaatetus. Eikä siinä vielä kaikki: juopottelu ja tupakointi, huumeista puhumattakaan. Ei tarvitse olla komea (mitä se edes oikeastaan tarkoittaakaan), mutta huoliteltu ja puhdas pitää olla.

Vierailija
94/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteys, ilkeys ja setämäinen tärkeilevä miesselittäminen.

Vierailija
95/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ole kiinnostunut kirjallisuudesta ts. ei lue koskaan mitään eikä ole lukenut. Ylpeilee sillä.

- Ei katso uutisia tai dokumentteja, ainoastaan viihdeohjelmia ja elokuvia.

- Ei tue, jos minulta on kuollut esim. läheinen tai ystävä.

- Ei osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla ts. ei voi luottaa, saattaa möläyttää mitä vaan.

- Puhuu rättipäistä, ählämeistä, kiroilee yms. 

- Näyttää naamojaan, jos meillä on kylässä esim. joku vanhempi sukulaisrouva.

- Ottaa vastaan ilomielin lahjoja ja sitä, mitä minä tarjoan, mutta alkaa vaikeilemaan, kun hänen pitäisi maksaa joku kolmen euron kahvi.

- Ulkonäön suhteen ei ole niin nuukaa, mutta ei sais olla ihan sellainen pyknikko, että "muuten kivat housut, mutta kiristää kainaloista".

Vierailija
96/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! Omalle kohdalleni ei osunut kuin kalju, parta ja 10 kg ylipainoa.

Ainiin, ja ne lapset..

Vierailija
97/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ineksin kerääjä

-nurmijärvi

- pelaa pleikkaria

Vierailija
98/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoli, eläinlaji.

Vierailija
99/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ylipaino

- liiallinen alkoholin nauttiminen (pari lasillista viiniä viikonloppuna on OK)

- tupakointi

- isyys

- selkärangattomuus

- erektiohäiriöt

Heh, mulle tuo pari lasillista viiniä viikonloppuna  on kyllä todellinen turn-off. Absolutisti ei tarvitse olla, saunakalja tai kaksi on ihan ok mutta kaikenlainen kännäily on no-no. Samoin ei-liikunnallinen elämäntapa, kyllä miehen täytyy pitää itsestään huolta liikkumalla ja pysymällä normaalipainoisena. Lihaksia sen verran sopivasti, että olemus on ryhdikäs ja miehekäs.

N42

Jos olisin mies, sinä olisit sellanen nainen jonka kiertäsin mielelläni kaukaa.

Vierailija
100/134 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sliipattu huoliteltu olemus ja trendikkäät vaatteet, tukassa tököttiä ja valkaistut hampaat. Hyi helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän