Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat naiset, mikä teille on ehdoton turn off miehessä?

Vierailija
07.03.2018 |

EV

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kriteerejä voi "tarkistaa", jos mies omistaa paksun pinkan?

Kyllähän  se Hjalliskin aina seuraa saa mutta aina jää lopulta yksin. Kaikkea ei voi sietää vaikka fyffeä olisikin...

Vierailija
122/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakarvat, epäsiisti tukka, hintelä olemus. Nämä samat kaiken ikäisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, taidan ihan epäilemättä karsiutua kaikkien listoilta.

Olen ilmeisesti liian lyhyt, minulla on lapsia, hiukset vähitellen ohenevat, olen tatuoimaton ja parraton, (eli "valju") ja vähintään jossakin mielessä vakiintunut (vakituinen työpaikka, oma asunto, elämän puitteet kunnossa).

Ihmetytti muuten tässä kyselyssä myös aika monessa vastauksessa impotenssi, seksihalujen vähäisyys, pieni peniksen koko, intohimottomuus. Onko teillä jo kokemusta ikäistenne miesten seksihalujen vähentymisestä, jos nämä asiat ovat niin voimakkaasti no-no? Vaikka itse lähestyn 40. ikävuotta, huomaan, että ainakin viriiliyteni on pysynyt ennallaan. Onko sitten niin, että monessa parisuhteessa miehen osalta "alamäki" on jo alkanut ennen neljääkymppiä?

Ylipaino heikentää merkittävästi seksikykyjä. Rasvan myötä testosteroni vähenee. Tietysti myös erilaiset verenkiertohäiriöt lisääntyvät ylipainon myötä. Penis ilmeisesti pienenee iän myötä kaikilla miehillä (olen lukenut). Itselläni on kokemuksia elämän varrelta niin harvoista peniksestä, etten osaa sanoa.Joskus luin ilotytön blogia, jonka mukaan 40-60-vuotiailla miehillä oli pienemmät peniksen kuin nuorilla. Ammattilainen ehkä tietää.

Kumma juttu kun naisilla kiertää usein jutut miehen munan koon ympärillä vaikka esim. orgasmin saaminen naisilla yhdynnässä on harvinaista ja muutenkin seksi ei naisista ole yhdyntäkeskeistä.

Miettikää miten urpolta kuulostaa jos miehen kriteeri naiselle olisi ”pieni pillu”?

Lueppa katkarapumies niitä miesten kriteerejä, sieltä löytyy juuri tuo. Ja tuo mitä naisista väität, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Koolla on merkitystä.

Vierailija
124/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti liian lyhyt, minulla on lapsia, hiukset vähitellen ohenevat, olen tatuoimaton ja parraton, (eli "valju") ja vähintään jossakin mielessä vakiintunut (vakituinen työpaikka, oma asunto, elämän puitteet kunnossa).

Ihmetytti muuten tässä kyselyssä myös aika monessa vastauksessa impotenssi, seksihalujen vähäisyys, pieni peniksen koko, intohimottomuus. Onko teillä jo kokemusta ikäistenne miesten seksihalujen vähentymisestä, jos nämä asiat ovat niin voimakkaasti no-no? Vaikka itse lähestyn 40. ikävuotta, huomaan, että ainakin viriiliyteni on pysynyt ennallaan. Onko sitten niin, että monessa parisuhteessa miehen osalta "alamäki" on jo alkanut ennen neljääkymppiä?

Ylipaino heikentää merkittävästi seksikykyjä. Rasvan myötä testosteroni vähenee. Tietysti myös erilaiset verenkiertohäiriöt lisääntyvät ylipainon myötä. Penis ilmeisesti pienenee iän myötä kaikilla miehillä (olen lukenut). Itselläni on kokemuksia elämän varrelta niin harvoista peniksestä, etten osaa sanoa.Joskus luin ilotytön blogia, jonka mukaan 40-60-vuotiailla miehillä oli pienemmät peniksen kuin nuorilla. Ammattilainen ehkä tietää.

Kumma juttu kun naisilla kiertää usein jutut miehen munan koon ympärillä vaikka esim. orgasmin saaminen naisilla yhdynnässä on harvinaista ja muutenkin seksi ei naisista ole yhdyntäkeskeistä.

Miettikää miten urpolta kuulostaa jos miehen kriteeri naiselle olisi ”pieni pillu”?

Lueppa katkarapumies niitä miesten kriteerejä, sieltä löytyy juuri tuo. Ja tuo mitä naisista väität, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Koolla on merkitystä.

Siinä ei sitten kauankaan kestänyt kun mentiin henkilöön. Way to go!

Suhteellisen raivokasta naisten suhtautuminen keskusteluissa missä tulee ilmi, että naisissa ja esim. heidän vaatimuksissaan voisi olla jotain vikaa! :D taitaa osua arkaan paikkaan kun lopputuloksen on raivoa ja pilkkaamista.

Vierailija
125/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko, heiveröinen, lyhyt, kimeä ääni, pieni vehje, nopeasti laukeava, naisellinen, arka, itkevä, nössö, lapsia, köyhä, kouluttamaton, pälvikalju, lättäpylly, tyhmä, uskovainen ja mies joka ei uskaltaisi suojella minua uhkaavassa tilanteessa

Kuulostat ihan miesasiamiehen laatimalta naisen stereotypiairvikuvalta.

Vierailija
126/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu kun naisilla kiertää usein jutut miehen munan koon ympärillä

Niinkö? Ehkä tuolla ensimmäisillä sivuilla sitten, kun itse olen lukenkut sivulta 6 alkaen eikä vastaan ole tullut kuin pari yksittäistä mainintaa tästä?

Vierailija
127/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään turha haaveilla enää parisuhteesta, semmoset listat näyttää olevan :D

M35 ja parta

Ajattelitko, että sinun pitää täyttää jokaisen naisen listan jokain kohta (tai siis päinvastoin, mitään niissä mainittua ei saa olla)? Kaikka Suomen naisiako havittelet? Se voi olla se suurin turn off, jos näin on.

Vierailija
128/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helve tti. Pitää kai suosiolla sitten mennä thaimaaseen hakemaan se 10v nuorempi vaimo.

t. 178cm, pelkän peruskoulun käynyt, punttiksella viihtyvä miljonääri

Vierailija
129/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helve tti. Pitää kai suosiolla sitten mennä thaimaaseen hakemaan se 10v nuorempi vaimo.

t. 178cm, pelkän peruskoulun käynyt, punttiksella viihtyvä miljonääri

Vaikuttaisi apukoululta. Olethan jo kentällä. Lupaa.

Vierailija
130/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-holtiton alkoholin käyttö

-rikkinäiset haisevat hampaat

-rasismi

-huono itsetunto

-mustasukkaisuus

-kontrollin tarve

-huumorintajuttomuus

-epähygieenisyys - ei huolehdi puhtaudesta eikä vaatteista

-laiskuus, työhaluttomuus

Sanotaan nyt ainakin nämä. Sen sijaan pituus, hiukset/kalju ei merkitse, koulutus, ikä, kansallisuus, ei merkitystä. Mieheni on ulkomaalainen, neljä vuotta nuorempi kuin minä, olemme suunnilleen saman pituiset; 168 cm. Ylemmän asteen koulutusta hänellä ei ole, mutta ahkera, uuttera ja työtä pelkäämätön. Alkava kalju päälaella. Yhdessä olemme olleet 12 vuotta, eikä erohaluja ole ollut kumminkaan puolin.

Minulle tärkeintä on se ihminen jonka kanssa elämäni jaan, ei Adoniksen ulkonäkö ja sahanpurua sisältä.

Vierailija
131/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ne, joista ei oikeastaan voi joustaa:

-Kovat arvot

-Rasistisuus, sovinistisuus, seksistisyys, homoviha, piittaamattomuus luonnosta ja ympäristöstä

-Ilkeys, kohtelee muita huonosti

-Keskustelutaitojen- ja halukkuuden puute. Ainakin jonkin verran pitää olla fiksuutta ja sivistystä. 

-Haluttomuus antaa hellyyttä ja läheisyyttä. Läheisyys ja seksi myös on minulle tärkeää.

-Kunnon päihdeongelma, rikollisuus tai paha mielenterveysongelma

Käytännössä on myös niin että yhteiselo ei suju, jos huumorintajut ovat aivan erilaiset. On voitava nauraa yhdessä.

Ulkonäköjutut eivät ole niin tärkeässä osassa ainakaan sitten kun miehen oppii tuntemaan. Se, mikä ulkoisessa olemuksessa kuitenkin aika lailla tökkii, on huono hygienia. Paha haju on melkoinen turn off.

Toki toivon myös että meillä olisi yhteisiä kiinnostuksenkohteita jne. Monesta asiasta voi kuitenkin hyvin tinkiä jos tärkeimmät ovat kohdillaan. 

Tämä. Homoviha - miten saatoinkin unohtaa omalta listaltani. Epäilyttävä piirre. Miksi ne homot niin kiinnostaa? Anna niiden olla siinä kuin muidenkin tuntemattomien, ei kiinnosta itseä. Kaikki paha mieli elämässäni on heteromiesten aikaansaannosta.

Vierailija
132/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän lueteltiin käytännössä Suomen Kansa Ensin jäsenien ja kannattajiensa ominaisuudet.

Vierailija
133/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, lihava, juntti, tyhmä, ei lihaksia, huono kunto, pieni muna, halvat vaatteet, vanha tai pörisevä auto tai jopa osamaksuauto, lippalakki, ammattikoulu tai elämänkoulu, työtön, vässykkä, vuokralainen, jos joutuu tappeluun niin häviää tai pelkää ja pötkii pakoon, kulutusluottoja ja köyhä joka joutuu odottamaan tilipäivää.

Vierailija
134/134 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä listaa, kun lukee niin ei taida kelvata mikään enään tänäpäivänä :) Mutta, taitaa olla osa näistä miesten kirjottamia provoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme