Miksi luonto on keksinyt niin paskan asian kuin vatsatauti?
Kommentit (10)
No sehän on hyvä että tulee vatsatauti. Miten muuten saataisiin elimistöön kuulumaton riesa pois.
Oon miettiny samaa, tosin olen myös miettinyt että miksi luonto on keksinyt sellasen ku influenssa, tai vaikka ihan vaan flunssa. Että mitä se virus siitä hyötyy että nenästä tulee kahdeksan litraa räkää. Miksei se virus voi vaikka mennä rannalle. En ymmärrä. Ainaki ite olisin mieluummin rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny samaa, tosin olen myös miettinyt että miksi luonto on keksinyt sellasen ku influenssa, tai vaikka ihan vaan flunssa. Että mitä se virus siitä hyötyy että nenästä tulee kahdeksan litraa räkää. Miksei se virus voi vaikka mennä rannalle. En ymmärrä. Ainaki ite olisin mieluummin rannalla.
Varmaankin räkä on elimistön keino päästä eroon viruksesta? Kiusallista silti.
Mistä te saatte vatsatauteja?
Viimeksi olen sairastanut jotain tuollaista lapsena ehkä 15 v. sitten.
19-vuotiaana sain tosin ruokamyrkytyksen, mutta omapa vika oli kun söin vähän hassun hajuista kanaa.
Nyt töissä melkein joka viikko joku on saikulla. mitä ihmettä? Olen saikuttanut 2 päivää työurani aikana.
Jokainen on koko ajan vatsataudissa tai tosi pahassa nuhakuumeessa. Ei siinä siis mitään sairaana ei pidä töihin tulla muita tartuttamaan, mutta en tajua miten/miksi kaikki on koko ajan niin sairaana.
Nuhan sain viimeksi 2 vuotta sitten.
No että on hienoo sitten kun se on ohi.
Ykäileminen ei ole kivaa, mutta nautin salaisesti ripuloimisesta. En tiedä miksi. Varmaan, koska tietää että suoli todellakin tulee tyhjäksi, kun muuten jää aina se tunne, että kaikki ei tullut ulos.
Vierailija kirjoitti:
19-vuotiaana sain tosin ruokamyrkytyksen, mutta omapa vika oli kun söin vähän hassun hajuista kanaa.
Nyt töissä melkein joka viikko joku on saikulla. mitä ihmettä? Olen saikuttanut 2 päivää työurani aikana.
Jokainen on koko ajan vatsataudissa tai tosi pahassa nuhakuumeessa. Ei siinä siis mitään sairaana ei pidä töihin tulla muita tartuttamaan, mutta en tajua miten/miksi kaikki on koko ajan niin sairaana.
Onko sulla lapsia?
Evoluutio nyt vaan on sellainen. Tauteja aiheuttavien virusten ja bakteerien evoluutio ei tee eroa ihmisen tai viruksen dna.n kilpailussa siitä kumpi on arvokkaampi, virus vai ihminen. Tuska ja yksittäisentai miljoonien olentojen kivulias kuolema on evoluution kannalta yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Joo no itselläni oli vatsatauti edellisen kerran 11 vuotta sitten. Jostain tämä nyt tuli. En tiedä laskeeko imetys omaa vastustuskykyä, mutta tässä nyt ollut putkeen kaksi flunssaa ja yksi noro. Ihan kamalaa!
Ap
Luonnolla on sairas huumorintaju. Se tulee esiin aika monella tavalla.