Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävällä ei ole varaa taaskaan reissuun..lähden lasten kanssa reissuun..

Vierailija
07.03.2018 |

Ärsyttää, ettei naisystävällä ole koskaan varaa lähteä mihinkään. Jankuttaa, että tahtoisi mukaan, mutta hänellä ei ole varaa. Sanoin hänelle, että en aio maksaa aikuisen ihmisen matkoja. Hänellä ei kerta kaikkiaan riitä edes pieneenkään reissuun siis rahaa, joten mikään pikku retkikään ei onnistu. Olen miettinyt monta kertaa suhteen lopettamista, koska tahtoisin kuitenkin kumppanin, joka kykenee maksamaan omat menonsa.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lukeudun kyllä niihin ihmisiin, kuten näköjään moni muukin täällä, että en pienestä palkasta todellakaan haluaisi säästää rahaa sitä varten että pääsen jonkun lapsiperheen kanssa matkalle. Jos tulot on sen verran pienet että sitä reissua varten tarvii erikseen säästää rahaa, niin kyllä sen säästetyn rahan käyttää mieluummin johonkin josta oikeasti nauttii, ja lastenkaitseminen lomalla ja muutenkin lasten ehdolla reissaaminen kuulostaa itselleni lähinnä rasittavalta velvollisuudelta kuin joltain mitä oikeasti tahdon tehdä.

Kahdenkeskiseen reissuun voisin säästääkin, tai vaikka kaveriporukalla tehtävään irtiottoon arjesta. Jos seurustelisin yh:n kanssa, niin saisi ihan mielellään mennä lasten kanssa keskenään, sitä voisi mennä sitten vaikka kaksin joku toinen kerta. 

Sen toki ymmärrän että se käy rasittavaksi jos toinen koko ajan naukuu että haluisin lähteä mukaan... mutta AP:n ensisijainen harmituksen aihe näytti tosiaan olevan se ettei naisella ole varaa lähteä. Jankutatko AP itse asiasta naiselle, jolloin hän vastaa ainaa että haluaisi mutta ei ole rahaa? Vai ihan omatoimisestiko tuota jankkaa? 

Vierailija
182/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on henkistä ja fyysistä väkivaltaa..

Tämä on henkistä...osoitetaan kumppanille, joka varmaan kiltteyttään hoitaa ap:n lapsia, että on köyhä=huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on henkistä ja fyysistä väkivaltaa..

Tämä on henkistä...osoitetaan kumppanille, joka varmaan kiltteyttään hoitaa ap:n lapsia, että on köyhä=huono

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta oletan, että naisystävä ei ole mikään puoliso eikä ole sitoutunut lapsiin eikä hoida näitä. Kuinka vanhoja lapset edes ovat? Ei teinejä tarvitse hoitaa.

Minusta naisystävä kuulostaa nalkuttavalta inisijältä, joka odottaa, että mies kustantaa hänet reissuun.

Minusta ap on ihan oikealla linjalla, aikuisen kuuluu kustantaa itse omat reissunsa, jos mukaan haluaa lähteä. Minäkin tykkään matkustella yhdessä puolison kanssa, koska hän on mukavaa seuraa ja on kiva, että meillä on yhteisiä kokemuksia. Jos saisin aina yksin lähteä matkaan, tulisi kyllä sellainen fiilis, että vuosien mittaan niitä yhteisiä kokemuksia arjen ulkopuolella ei vain kerry. Kuka sellaista jaksaa?

Käyttäytykää kuin aikuiset, jos sellaisia olette, hyvät naiset.

Vierailija
184/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aloittajasta samanlainen kuva kuin näistä jotka täällä valittavat *kun minä veronmaksajana joudun kustantamaan työttömien tuet*.

Naisystävänsä voi hiukan suoda hemmottelua, jos hänestä tosissaan välittää.

Mutta jos joka sentistä luopuminen nostaa suuren tuskan ja turhautumisen, niin olet väärillä perusteilla suhteessa.

Toisaalta haluaisit nauttia naisystävän suomista mukavuuksista, mutta toisaalta haluat elää rahoinesi kuin poikamies.

Eli käyttää kaikki rahasi vain itseesi tai lapsiisi.

Voisithan antaa jonkun kahdenkeskeisen reissun hänelle vaikka lahjaksi?

Vai ovatko hänelle annetut lahjatkin sinun mielestäsi turhuutta ja rahanmenoa?

Vierailija
185/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että varakas nainen ei huoli ap:n pientä penistä ja kaljua päälakea...

Vierailija
186/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä maksan omasta palkastani oman ja lapsen matkan. Palkkaa ei tule kymppitonneja kuussa vaan sen verran, että elämme mukavasti ja saamme muutaman satasen kuussa säästöön. Vuoden kun säästää, pääsee kerran kesässä jonnekin kauemmas reissuun ja lyhyemmillä lomilla kotimaahan pikkureissuille.

Ei minulla riitä rahaa ja halua maksaa vielä miehenkin osuutta, sillä täytyy tätä arkeakin pyörittää ja lainat ja laskut ja ruuat sun muut maksaa. Vaikka mies tienaakin vähemmän kuin minä, hänen on ihan turha luulla, että minä säästäisin myös hänen matkaosuutensa, varsinkin kun myös arkieläminen menee enemmälti minun tilistäni.

Minusta on ihan ok matkustella yksin lapsen kanssa, ja olen niin tehnytkin useasti. Mies on sillä välin ollut töissä.

Vierailija
187/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisithan antaa jonkun kahdenkeskeisen reissun hänelle vaikka lahjaksi?

Melko kallis lahja, jos ap on vain keskituloinen perheenisä, joka paremmalla palkallaan kustantaa muutenkin naisystävän elämää.

Vierailija
188/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä maksan omasta palkastani oman ja lapsen matkan. Palkkaa ei tule kymppitonneja kuussa vaan sen verran, että elämme mukavasti ja saamme muutaman satasen kuussa säästöön. Vuoden kun säästää, pääsee kerran kesässä jonnekin kauemmas reissuun ja lyhyemmillä lomilla kotimaahan pikkureissuille.

Ei minulla riitä rahaa ja halua maksaa vielä miehenkin osuutta, sillä täytyy tätä arkeakin pyörittää ja lainat ja laskut ja ruuat sun muut maksaa. Vaikka mies tienaakin vähemmän kuin minä, hänen on ihan turha luulla, että minä säästäisin myös hänen matkaosuutensa, varsinkin kun myös arkieläminen menee enemmälti minun tilistäni.

Minusta on ihan ok matkustella yksin lapsen kanssa, ja olen niin tehnytkin useasti. Mies on sillä välin ollut töissä.

meillä on semmoinen tilanne, että antaisin mieheni matkustella yksin.

Joudun olemaan nyt töissä ilman lomaa 6 kk.

Mies ei halua mennä ilman minua..

voi rakasta...

Vierailija
189/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että varakas nainen ei huoli ap:n pientä penistä ja kaljua päälakea...

Ap..nyt kun ero naisystävästä on selvä...

Seur kerralla oot viisaampi...tzekkaat uuden naisen facebookista lomakuvat

Jos on tallinnaa...niin se on moi vaan hei

jos on Dubai, Phuket...onnexi olkoon it is a match:)

Vierailija
190/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäiskö naisen maksaa siitä että saa reissata SUN lastes kanssa? Mä en ainakaam maksaisi reissusta, jos mukana ois lapsia, jotka ei oo omiani.

Vierailija
191/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko tienaat jos ei rahat riitä mihinkään. Mulla on keskitulot, mutta olen tarkan markan ihminen, silti varaa matkustaa. 

Vierailija kirjoitti:

AP kerropa, mikä naisystäväsi kuluissa on oikeasti "tuhlausta"? Mä olen mm. myös pienituloinen yksinelävä nainen ja monesti saan kuulla, että jo on kumma kun en saa rahaa säästöön esim matkoja varten. Yli varjojeni en toki elä vaan rahaa kuluu ihan normaaliin elämiseen. Lähipiirini mukaan turhia kuluja ovat mm. seuraavat:

- kuntosali 24 e/kk (käyn kuntosalilla 4-5 krt/vko, mulle tärkein harrastus, treenaan kovaa). --> pitäisi kuulemma "jumpata kotona".

- Spotify noin 12 e/kk (rakastan musiikin kuuntelua ja spotify on päivittäisessä käytössä). --> pitäisi "kuunnella Youtubesta tai ladata musiikkia laittomasti".

- kotivakuutus ja tapaturmavakuutus (muutama satanen vuodessa, mun mielestä aika tärkeät) --> "Turhat, ei sulle tapahdu mitään kuitenkaan".

- käyn noin kerran kuukaudessa elokuvissa, yleensä joulu/hullutpäivät yms. sarjalipuilla eli 10 e/kpl --> Elokuvissa käynti on kuulemma pienituloiselle luksustuote, josta ei pitäisi edes haaveilla. Ei vaikka olen lapsesta saakka rakastanut leffateatteriessa hyvien elokuvien katsomista ja saan niistä nautintoa.

- muutaman kuukauden välein käyn kampaajalla leikkauttamassa pitkien hiusteni latvat 20 e/kerta --> "Miksi et pyydä jotain kaveria leikkaamaan?" tai "ei pitkiä hiuksia tarvitse leikata".

- syön päivittäin kotimaisia marjoja (puolukka 200gr noin 1,2 e, mustaherukka 200gr noin 1.8 e, mustikka 200gr noin 2e):  --> olen kuullut kommentteja, miten nuo ovat kilohinnaltaan hirveitä verrattuna esim. espanjalaisiin satsumiin tai puolalaisiin omeniin. Yksikin tuttu väitti, että kaltaiselleni pienituloiselle on silkkaa tuhlausta syödä kaupan marjoja; pitäisi olla itse poimittuja tai sitten halvimpia satokauden tuontihedelmiä. Musta taas kaltaiseni pienituloinenkin voi panostaa kotimaiseen, ekologiseen ja terveelliseen ruokavalioon.

Summa summarum: halutessani kituuttamalla ja karsimalla mm. em. asiat voisin saada säästöt johonkin lomamatkaan. Mutta enpä tiedä, olisiko se loppujen lopuksi sen arvoista. Jos mulla olisi taloudellisesti hyvin toimeentuleva miesystävä, joka pienet tuloni tietäen ei voisi tulla yhtään vastaan tuossa lomamatkassa, niin olisin kyllä loukkaantunut.

Vierailija
192/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä katsot sitä kantturaa. Mahtaa olla hyvä pano kun vielä katselet sitä. Vai oletko itse niin onneton että muuta et saa.

Vierailija
193/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä on vain naisystävä, niin harkitsisin todella jatkaakko suhdetta ihmisen kanssa, jolle kaikki pitäisi kaikki maksaa. Se käy raskaaksi pitkällä aikavälillä. Kokemusta on. Meinasin joutua itse liriin tämmöisen miehen takia. Mikä ihana taakka taloudeessa hävisi eron myötä ja taas pääsin matkustamaan ja tekemään asioita, mitä parisuhteessa en kehdannut enkä kyennyt, kun kaikki ylimääräinen raha meni miehen ruokkimiseen. Te naiset, jotka olette sitä mieltä, että "kyllähän se nainen pitää mukaan maksaa", suosittelen hommaamaan itellenne oikean työn, josta saatte omat rahat, niin ei tartte poikaystävän kanssa loisia. Ei mies, eikä parisuhde ole sitä varten, että toinen maksaa kaiken. Asia erikseen jos ollaan perheenä, yhteiset menot ja tulot. Silloin tilanne on ollut tietoinen valinta jo lapsia tehdessä.

Vierailija
194/195 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun köyhän naisen "mies maksaa kaiken" alapeukku, olette köyhäilijät säälittäviä. Opiskelisitte jonkun kunnon ammatin, niin ei tarttis vinkua rahattomuutta.

Vierailija
195/195 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkua näyttää satelevan, koska ap on mies. Oletetaan kai, että hänen tulisi maksaa naisystävänsä reissuun.

Ei kai alapeukkuja sen takia? Vaan siksi, ettei ap näytä tajuavan, mistä on kyse. Pienipalkkainen ei halua laittaa rahojaan "uusperhereissuun", kun muuhunkaan ei ole varaa. Lisäksi uusi naisystävä on niin kiltti (vähän ehkä typerää tässä kohtaa), ettei raaski sanoa miehelle, ettei oikeasti halua matkalle niiden lasten kanssa.