Syntyvyys romahtaa. Voisikos siitä maksaa hiukan paremmin?
Ollaan itse oma osuutemme tehty ja voitaisiin hyvin tehdä lisääkin lapsia.. Ja varsinkin jos meille vähän maksettaisiin siitä. 100 000 vuosituloissakin rupeaa tulemaan raja vastaan viiden kanssa.
Antakaa rahaa niin tehdään mielellään muutama vielä lisää. Mulla ei ole mikään kiire töihin.
Jos vaikka kht olisi joku järkevä summa ja ll olis tuplat, tekisimme heti lisää lapsia.
Tykätään niistä ihan julmetusti, kaikki terveitä ja isä ja äiti jaksaa hyvin.
Ei kaivata muuta. Tää on meidän juttu.
Ymmärrän hyvin että kaikki ei halua eikä tarvikaan.. Eikä kaikilla ole varaa pienillä tuloilla.
Asiaa voitaisiin tukea paremmin varsinkin tälläisenä pätkätyön ja epävarmuuden aikana.
Kommentit (11)
Joo ei, jos synnyttämistä vielä nykyistä enemmän aletaan rahalla subventoimaan, lisääntyvät ne joiden ei tulisi hankkia yhtäkään lasta.
En mä jaksa uskoa että ne jotka ei katso jaksavansa tai pystyvänsä lapsia kasvattamaan, siltikään tekisivät lapsia.
Ihan voisi jotenkin lapsiperheitä nyt enemmän tukea.
Perheverotus ainakin käyttöön ensimmäisenä!
4, naapurissa ihan hyvä esimerkki... lapsia tulee solkenaan ja raasuja ei kukaan vahdi, eikä tarjota elämään mitään muuta kuin tukkapöllyä ja huutoa.
"Oma osuutemme hoidettu" mikä oma osuus? Onko kaikilla joku velvollisuus vääntää 10 mukulaa?
Vierailija kirjoitti:
4, naapurissa ihan hyvä esimerkki... lapsia tulee solkenaan ja raasuja ei kukaan vahdi, eikä tarjota elämään mitään muuta kuin tukkapöllyä ja huutoa.
Ja sinä olet vain seurannut sivusta? Vai oletko tehnyt lasuja ja soittanut poliisille kun olet nähnyt tällaista tapahtuvan?
No aina tietysti löytyy se naapuri jossa lapsia piestään..
Mut mä nyt tarkoitan meitä ihan normaaleja perheitä jotka haaveilee useista lapsista ja joilla menee hyvin.
Kyllä mekin mielellään tehtäisiin vaikka muutama lisää.
Ainakin se Perheverotus, kiitos. Se tukisi paremmin tienaavia perheitä ihan eri tavalla.
Perheverotusta ei tule punavihervasemmiston ansiosta koskaan.
Joo tuohan on toiminut hyvin esim. Isossa Britaniassa. WT porukka tietyillä aluilla lisääntyy kuin kanit mutta keskiluokan lapsien saantiin tuo ei ole vaikuttanut tippaakaan. Siellä alkaa olla oikeasti ongelmia sen kanssa, että maksettavat lapsilisät kasvavat jatkuvasta ja iso osa näistä lapsista kasvaa ongelmanuoriksi ja siitä sitten työttömiksi.
Tarvitsemme ehdottomasti PAlJON lisää nuoria ja terveitä miehiä afrikasta ja lähi-idästä tänne. Kuuntelin eilen ylen radiokanavaa ja siellä oltiin samoilla linjoilla<3
Maksaakin pitäisi? No toisaalta, niille perheille voisikin, joilla on elämä kunnossa, takaavat lapsille hyvän koulutuksen, kasvatuksen ja tukevat muutenkin. Mihinkään WT perheeseen ei lapsia kiitos lisää, elävät jo nyt tuilla.
Lapsen tekoon tarvitaan lupa, koska kuka tahansa voi tehdä lapsia vaikka ei äly, raha, taidot riitä eikä halu kasvattaa.