Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävällä ei ole varaa taaskaan reissuun..lähden lasten kanssa reissuun..

Vierailija
07.03.2018 |

Ärsyttää, ettei naisystävällä ole koskaan varaa lähteä mihinkään. Jankuttaa, että tahtoisi mukaan, mutta hänellä ei ole varaa. Sanoin hänelle, että en aio maksaa aikuisen ihmisen matkoja. Hänellä ei kerta kaikkiaan riitä edes pieneenkään reissuun siis rahaa, joten mikään pikku retkikään ei onnistu. Olen miettinyt monta kertaa suhteen lopettamista, koska tahtoisin kuitenkin kumppanin, joka kykenee maksamaan omat menonsa.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kituisi pienestä palkasta ja käyttäisi säästöjä reissuun paskaukon ja sen muksujen kanssa.

Vierailija
22/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä sponsata hänen arkielämäänsä niin hän voi palkallaan sitten matkustaa kanssanne. Vai luulitko, että pieni palkka alkaa riittää paremmin itkupotkuraivarisi myötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surullista tällainen minun prahat sinun rahat itkeminen. Jos haluat että puoliso lähtee mukaan niin kiltisti maksat. Ihan lapsellista itkeä ettei toisella ole varaa.

Onko naisystävä puoliso?

Vierailija
24/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistakin mukavampaa kun saavat olla isän kanssa ilman naisystävää, kaikki voittaa. Kun nyt tähän hypoteettiseen tilanteeseen innostuin vastaamaan (provo).

Vierailija
25/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää suhteen lopettamisen? Ja miksi ylipäätään olet hänen kanssaan alkanut suhteeseen jos hän ei vastaa odotuksia siitä ja on liian köyhä matkustelemaan kanssasi?

Vierailija
26/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillesi mukavampaa että ei tule mukaan

Vierailija
27/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa joku pv, jolloin lähdette reissuun, jos ei normaali työssäkäyvä ihminen saa siihen mennessä kerättyä rahaa niin... jos siis todella haluaisi matkalle. 

Ei auta mitään. Hän tuhlaa rahansa itse ja valittaa, kun rahaa ei ole.

AP.

Miksi ihmeessä et eroa, ongelma ratkeaa sillä. Sinä laitat rahasi matkusteluun ja nainen selvästi arvostaa muita asioita ja käyttää rahansa niihin. Ei pitäisi olla ongelmaa.

Vierailija
28/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienituloisena tuhlaisin lomapäiviäni ja rahaa siihen, että näen miten toisen naisen tekemät lapset lomailevat? Pitäisikö mielestäsi oikein maksaa siitä, että pääsisin lapsenvahdiksi? Ei ikinä!

Sinuna vaihtaisin naisen paremmin tienaavaan.

Vierailija
29/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako naisystäväsi maksaa matkasta lastesi kanssa?

Jos matka kavereiden kanssa on a-luokan matka, puolison kanssa b-luokan, puolison ja omien lasten c-luokkaa, matka vieraiden lasten kanssa voi olla ö-luokan matka?

Ainakin minä lapseni aikuiseksi kasvattaneena ajattelen niin, omien aikuisten lasten kanssa matka minulle olisi a luokkaa, mahdollisten miesystävän, murkku ikästen tai nuorempien kanssa lähinnä työksi.

Vierailija
30/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako naisystäväsi maksaa matkasta lastesi kanssa?

Jos matka kavereiden kanssa on a-luokan matka, puolison kanssa b-luokan, puolison ja omien lasten c-luokkaa, matka vieraiden lasten kanssa voi olla ö-luokan matka?

Ainakin minä lapseni aikuiseksi kasvattaneena ajattelen niin, omien aikuisten lasten kanssa matka minulle olisi a luokkaa, mahdollisten miesystävän, murkku ikästen tai nuorempien kanssa lähinnä työksi.

työtä.

Vierailija
31/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lienee edes kysyä, että mihin se lasten äiti jäi ja mikä oli niin painava syy, että perhe hajotettiin ja isä nyt haahuilee muuttuvien tunteittensa ja naisystäviensä kanssa. Taasko tulossa ero ja lasten elämässä aikuiset vaihtuu kuin pyöröovista.

Ole nyt kuitenkin itse vastuullinen aikuinen ja isä lapsillesi, läsnä kunnolla heidän elämässään loma-aikaan. Tehkää yhdessä hauskoja asioita ja luokaa muistoja.

Vierailija
32/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan vähiä rahojani säästäis kitkutellen johonkin matkaan johon tulee miehen kakarat mukaan. Siinä oot ilmanen lapsenvahti ja kaikki tehdään lasten ehdoilla. Omat toiveet ja rauhan voit unohtaa.

Vierailija
33/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pienituloisena tuhlaisin lomapäiviäni ja rahaa siihen, että näen miten toisen naisen tekemät lapset lomailevat? Pitäisikö mielestäsi oikein maksaa siitä, että pääsisin lapsenvahdiksi? Ei ikinä!

Sinuna vaihtaisin naisen paremmin tienaavaan.

Juuri näin :) Pitäisi oikein kituuttaa jotta pääsee hyysäämään miehen lapsia. Ei kiitos.

Vierailija
34/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaaminen maksaa nykyään aika paljon riippuen matkan sisällöstä tietenkin. Siihen pitää yleensä varautua säästämällä, jos ei halua luotolla matkustaa. Mitä, jos suunnittelisitte matkaa ajan kanssa? P.S. Minä pystyn pieni tuloisena aivan hyvin maksamaan omat menoni, kun vähän suunnittelen, enkä tuhlaa älyttömyyksiin.

Vierailija
35/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi pitäisi alkaa laskuttaa sinua pildestä ja muista palveluksista joita hän hyväksesi tekee. 

Noh, tosiasiassa et oikeastaan haluakaan häntä mukaan koska jos haluaisit, maksaisit ainakin suurimman osan.

Vierailija
36/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella varovainen. Ex-poikaystävä oli samanlainen, aina oli rahat vähissä ja olisi pitänyt rahoittaa tämän menoja.

Nuori kun olin, niin en heti tajunnut meininkiä. Muutettiin hetkeksi yhteen (pari kk taisi mennä, ennenkuin lähdin) ja tämä rahavyyhti alkoi purkautua.

Tyypille sateli kirjeitä perintätoimistoista, tämän mielestä kun oli ok tilailla tavaraa ja ottaa rahalainaa aikomattakaan maksaa. Kerran laskeskeli, että kymppitonnia lähenteli velka.

Rahaa ei osannut lainkaan käyttää. Sen kerran kun annoin hoitaa ostokset (minulla oli, ylläri, yleensä sitä rahaa ruokakauppaan..) ja annoin 70€ viikon ostoksiin, niin tämä kipitti innosta pinkeänä kauppaan.

Se tyrmistys kun tuli takaisi... kassista löytyi sokerimehuja, maustettuja patonkeja ja muuta kallista pikkueinestä, karkkia, sipsiä, tupakkaa, alkoholia jne..

Koko 70€ mennyt, ilman että tarvikkeista olisi saanut edes yhtä järjellistä ateriaa.

Lopulta vielä käytti vuokraan varatun rahan ostaakseen auton. Sitten rähisi minulle kun huomautin, että aletaan sitten pakkailla kamoja, kun häätö tästä seuraa.

Muutin pois ja maksoin oman osan vuokravastuusta, jottei omat luottotietoni kärsisi.

Niin, ja tyyppi muuten suuttui aina kun minulla ei ollut laittaa rahaa hänen mielitekoihinsa. Kuin minulla olisi ollut jokin velvollisuus maksella hänelle tavaroita ja asioita. Eron jälkeenkin itki miten näkee nälkää minun takiani, kun lähtöni takia jääkaappinsa on tyhjä.

Vierailija
37/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surullista tällainen minun rahat sinun rahat itkeminen. Jos haluat että puoliso lähtee mukaan niin kiltisti maksat. Ihan lapsellista itkeä ettei toisella ole varaa.

Eihän tässä puhuttu puolisosta, vaan naisystävästä.

Todellakin tervettä järkeä ettei ala maksella seurustelukumppanin menoja. Yhteisessä perheessä sitten eri asia, mutta niin kauan kun eletään eri osoitteissa tapailusuhteessa, niin kumpikin maksaa itse omat menonsa.

Vierailija
38/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että nainen ehkä haluaisi sun kanssa sinne matkalle ihan kahdestaan?

Vierailija
39/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että nainen ehkä haluaisi sun kanssa sinne matkalle ihan kahdestaan?

Eli mies haluaisi, että jättäisi lapsensa pois reissusta ja maksaisi matkan naiselle?

Eipä kuulosta yhtään enempää onnenonkijalta 😂😂

Vierailija
40/195 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies haluaisi, että jättäisi lapsensa pois reissusta ja maksaisi matkan naiselle?

Eipä kuulosta yhtään enempää onnenonkijalta 😂😂

Ei nyt välttämättä niinkään, mutta jos pienistä rahoistaan säästää reissua varten, haluaa ehkä mieluummin panostaa kahdenkeskiseen aikaan kuin uusperhelomailuun.