Naisystävällä ei ole varaa taaskaan reissuun..lähden lasten kanssa reissuun..
Ärsyttää, ettei naisystävällä ole koskaan varaa lähteä mihinkään. Jankuttaa, että tahtoisi mukaan, mutta hänellä ei ole varaa. Sanoin hänelle, että en aio maksaa aikuisen ihmisen matkoja. Hänellä ei kerta kaikkiaan riitä edes pieneenkään reissuun siis rahaa, joten mikään pikku retkikään ei onnistu. Olen miettinyt monta kertaa suhteen lopettamista, koska tahtoisin kuitenkin kumppanin, joka kykenee maksamaan omat menonsa.
Kommentit (195)
Onko naisystävä siis lastesi äiti? Jos on niin hoitaako hän heitä kotona palkatta?
Sopikaa joku pv, jolloin lähdette reissuun, jos ei normaali työssäkäyvä ihminen saa siihen mennessä kerättyä rahaa niin... jos siis todella haluaisi matkalle.
Toivottavasti nainen havahtuu pian tuohon tyylisi ja pääset kohta matkustelemaan ihan yksinäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisystävä siis lastesi äiti? Jos on niin hoitaako hän heitä kotona palkatta?
Kotona palkatta? Ei hoida. On töissä, mutta palkka on surkea, todella surkea. Ei ole lasten äiti.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Sopikaa joku pv, jolloin lähdette reissuun, jos ei normaali työssäkäyvä ihminen saa siihen mennessä kerättyä rahaa niin... jos siis todella haluaisi matkalle.
Ei auta mitään. Hän tuhlaa rahansa itse ja valittaa, kun rahaa ei ole.
AP.
Mikä ongelma? Sen kun matkustelet lapsinesi ja nainen tekee sillä välin mitä lystää. Käy vaikka siellä pienipalkkaisessa työssä. Mihin sä sitä naista siellä matkalla tarvit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Eli hän kokee nämä asiat tärkeämmiksi kuin matka kanssasi. Päätä itse, miten haluat siitä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona palkatta? Ei hoida. On töissä, mutta palkka on surkea, todella surkea. Ei ole lasten äiti.
AP.
Jos on surkea palkka, niin miten luulet sen riittävän tuosta vaan joihinkin reissuihin? Ensimmäiseksi maksetaan laskut ja sitten eläminen, sitten vasta reissut. Itsekin saan käteen noin 2000€ ja jos johonkin reissuun lähden, niin pitää jokusen kuukauden säästää.
Mitä sitten? Mene ilman naisystävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisystävä siis lastesi äiti? Jos on niin hoitaako hän heitä kotona palkatta?[/quote
Miksi omien lapsiensa hoitamisesta pitäisi saada palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Tuhlaa? Eli ostaa jotain turhaa vai käyttää elämiseen? Siinä on aikamoinen ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Jos on surkea palkka, niin miten luulet sen riittävän tuosta vaan joihinkin reissuihin? Ensimmäiseksi maksetaan laskut ja sitten eläminen, sitten vasta reissut. Itsekin saan käteen noin 2000€ ja jos johonkin reissuun lähden, niin pitää jokusen kuukauden säästää.
Sulla ei ole edes pieni palkka ja silti joudut säästämään. Mieti oikeasti pienipalkkaisten tilannetta.
0/5 aihe ok, mutta vähän yritystä nyt peliin. Onnea ensi kertaan.
Mies
Olen tuollainen "köyhä" nainen. Meillä tehdään niin, että mies lähtee sitten reissuun keskenään lastensa kanssa. Se sopii minulle. Vaikka hänen lapsistaan kovasti pidänkin, olen tietoisesti itse jäänyt lapsettomaksi, enkä halua lomiani siis välttämättä edes viettää "muksuillen". Ei ole kaatanut matkustelun puute suhdettamme, ongelmat ovat sitten jossain muualla. Ehkä ette ole muuten oikeat ihmiset toisillenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Jos on surkea palkka, niin miten luulet sen riittävän tuosta vaan joihinkin reissuihin? Ensimmäiseksi maksetaan laskut ja sitten eläminen, sitten vasta reissut. Itsekin saan käteen noin 2000€ ja jos johonkin reissuun lähden, niin pitää jokusen kuukauden säästää.
Sulla ei ole edes pieni palkka ja silti joudut säästämään. Mieti oikeasti pienipalkkaisten tilannetta.
Nimenomaa, tätä tarkoitin. Ja jollain mittakaavalla palkkani on pieni eikä riitä tuosta vaan mihinkään hurvitteluihin. En tiedä mikä ap:n naisen palkka on, mutta ap ei näytä ymmärtävän.
Vaihda varakkaampaan naiseen, jos tilanne häiritsee. Et voi kuitenkaan päättää mihin naisystäväsi (vähät) varansa käyttää. Vai mitä mahdoit haluta aloituksellasi, neuvoja siihen kuinka naisen saa käyttämään vähät rahansa kanssasi matkusteluun laskujen ja ruuan maksamisen sijasta?
surullista tällainen minun rahat sinun rahat itkeminen. Jos haluat että puoliso lähtee mukaan niin kiltisti maksat. Ihan lapsellista itkeä ettei toisella ole varaa.
Eroa sitten