Miksi tapailu ei etene seurusteluun?
Mitä tehdä kun kumpikaan ei puhu seurustelusta vaikka ollaan vietetty kaikki illat ja viikonloput yhdessä jo 5 kuukautta. En tiedä pitääkö jatkaa näin vai lopettaa kaveruus.
Tiedän että mies ei halunnut seurustella aluksi, mutta miksi sitten vietetään kaikki aika yhdessä jos tämä on pelkkää seksiä. En ymmärrä.
Mies on tinderissäkin ja muissa vastaavissa tosi aktiivinen, mutta en tiedä tapileeko muita naisia vai juttelee vaan.
Kommentit (94)
No kannattaisko ottaa miehen kans puheeksi eikä vaan ihmetellä täällä.
Tapailun pitää johtaa astumiseen, jonka jälkeen tehdään päätös seurustelusta.
Joo, se mies haluaa vain seksiä loppupeleissä.
Ei kannata jatkaa, jos tuntuu huonolta. Mut aina kannattaa selittää miehelle miksi et halua tapailla enää tuolla tavalla
No jos mies haluaa vain seksiä, niin miksi se on mustasukkainen ja haluaa viettää kaiken vapaa-ajan mun kanssa ?
No lopeta tapailu, miten voi olla noin vaikeeta tehdä päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
No jos mies haluaa vain seksiä, niin miksi se on mustasukkainen ja haluaa viettää kaiken vapaa-ajan mun kanssa ?
No kysy siltä? Mistä me täällä voidaan tietää.
Kuulostaisi että olet varalla kunnes löytyy parempi tintsusta tms. selviäisi kysymällä mutta ilmeisen hyvin viihdytte,joten voisit kyllä huomauttaa ettei pelisäännöt miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Voi se silti esim. tapailla muita naisia. Ei tosta selviä kuin puhumalla asia selväksi.
Vierailija kirjoitti:
No, kun helppoa torttua on tarjolla minnepä sitä siitä ryntäilisi!! Mies pääsee helpolla kun ei tarvitse uutta valloitusta tehdä.
Miksi seurustelu johtaa tappeluun?
Miksi sen pitäisi edetä?
On hyvä olla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun helppoa torttua on tarjolla minnepä sitä siitä ryntäilisi!! Mies pääsee helpolla kun ei tarvitse uutta valloitusta tehdä.
mutta mun mielestä seksisuhdekin on ihan OK mut silloin ei tarvii viettää kaikkea aikaa yhdessä. Tavataan siis pelkästään seksin merkeissä ja kummallakin on omaa elämää
Teidän pelisäännöt on huonot
Vierailija kirjoitti:
Joo, se mies haluaa vain seksiä loppupeleissä.
Mieskö ei ole ollenkaan seksin perään runkosarjan aikana? Jonkinlainen playoff-fetissi?
Miksei voisi olla kaveria, jollei seurustelu luonnistu. Itse en osaisi muodostaa parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka kanssa en pystyis joko omasta tai toisen aloitteesata puhua ja keskustella tulevaisuudesta ja siitä, miten hän näkee siinä sekä itsensä että mahd meidät, joko yhdessä kimpassa ns. pariskuntana tai jonain muuna, kuten ystävinä, seksikumppaneina, kavereina. Keskustelusta sitten vetäisin omat johtopäätökseni, että onko minulla sama ajatus, mitä keskustelukumppanillani ja ellei, niin miten ajattelsin erimielisyytemme ratkaista. - Tai miten aikoisin reeagoida vastapuolen esittämään (toiveeseen). - Vastaus on sekin ettei toinen suostusi sanomaan mitän. Mutta tekisin oman kantani mahdolisimaan selväki vaikenijalle. Itseäni voin muuttaa tai ainakin yrittää muuttaa mutta toista en usko juurikaan voivani muuttaa, joten voi olla, että saattaisin pettyä, jos toisella on tai on ollut aivan erimielikuva siitä, minä näyttäydyn hänen silmissään ja ajatuksissa tulevasta.
Seurustelua ei koskaan ole jos sellaisesta ei ole erikseen sovittu ja puhuttu ,,,, jotkut ovat luuloissaan vaan suhteissa ja se on heidän ongelmansa ,,, samaan aikaan toinen voi puuhata mitä vain koska kokee ettei ole varattu !! Hah hah !!!
Miksi ette puhu tunteista?