Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parastapa iskeä nainen?

Vierailija
06.03.2018 |

Parikymppinen mies kyselee. Onko se silmäpeli vai kokin hyvä iskurepliikki? Nuija lienee kaikista se huonoin vaihtoehto (no vitsi vitsi). Kertokaa vaikka, että miten teidät on aikoinaan isketty ☺

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti käyttäytyvä mies oli paras tapa minun kohdallani. 

Vierailija
2/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ystävällinen sitkeästi ainakin puoli vuotta ja sen jälkeen hyppimällä tuskasta pitkin seiniä, kun en vieläkään anna. Kun olet rauhoittunut järkevälle tasolle,  saatamme voida mennä naimisiin, mutta sitä ennen sinun hyvä mies on esineellistettävä itsesi ja osoitettava kykysi, saatava himoni sinua kohtaan yltymään tasolle, jolta ei ole enää paluuta!

Vertaa lintujen soidintanssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ensivaikutelma kaiken A ja O.

Hygienia ja vaatetus

Yleinen siisteys

Ei haise

Sitten fiksuus, sovinistiset vitsit yms. ovat turn off

Katsoo silmiin, ei tisseihin yms.

Keskustelee oikeasti eikä vain läähätä korvaan ulkonäöstä

Itselle iskee hyvä huumorintaju, huoliteltu ulkonäkö sekä kykenevyys keskustella

Vierailija
4/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle toimis parhaiten syvälliset katseet hymyn kera, mutta olenkin jo äitisi ikäinen:)

Vierailija
5/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan silmän iskusta ei pamahada lasku 😅

Vierailija
6/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen mies kyselee. Onko se silmäpeli vai kokin hyvä iskurepliikki? Nuija lienee kaikista se huonoin vaihtoehto (no vitsi vitsi). Kertokaa vaikka, että miten teidät on aikoinaan isketty ☺

Ole kiinnostunut, hauskaa seuraa, sanavalmis, rento ja terveen itsevarma. ei kauhean kännissä, ei mennäänkö meille vai teille, noin periaatteessa.

Vierailija
7/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla ystävällinen sitkeästi ainakin puoli vuotta ja sen jälkeen hyppimällä tuskasta pitkin seiniä, kun en vieläkään anna. Kun olet rauhoittunut järkevälle tasolle,  saatamme voida mennä naimisiin, mutta sitä ennen sinun hyvä mies on esineellistettävä itsesi ja osoitettava kykysi, saatava himoni sinua kohtaan yltymään tasolle, jolta ei ole enää paluuta!

Vertaa lintujen soidintanssit.

:D

Vierailija
8/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan silmän iskusta ei pamahada lasku 😅

Pamahada, pienin maa Etelä-Amerikassa tai mahdollisesti aasialainen tanssi.

Vierailija
9/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle toimis parhaiten syvälliset katseet hymyn kera, mutta olenkin jo äitisi ikäinen:)

Veikkaan että olet äitiäni vanhempi, meillä on vain ikäeroa parikytä vuotta. Mutta kiitos silti neuvosta, ei se koskaan ikään katso - tai niin luule.

Vierailija
10/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et mässytä purkkaa kuin heikkopäinen muiden läsnäollessa, niin hyvä tulee.

Vierailija
11/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan meey jutteleen omana ittenäs ilman iskurepliikkejä tvs.Mä tapasin mieheni koulussa ja me tunnettiin ennen ku se pyysi treffeille. Ihastuin silleen pikkuhiljaa, heti ei lähtenyt jalat alta, mutta kun oltiin useammilla treffeillä käyty, niin kieltämättä olin myyty. Ja olen 15 vuoden jälkeen edelleen. Että sinnikkyys palkitaan.

Vierailija
12/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Turun puukottajalta.

Vierailija
13/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastapa?

14/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras tapa iskeä nainen on usko tai älä niin kehua jotain sen ulkoista ominaisuutta eli hiuksia leveetä lantiota (eli kuin minulle tehtiin) eli kuitenkin ei sais olla liikaa kännissä(toki juon ja poltan itsekin) ja olet niin oma itsesi kuin olet voit myös kiroilla jos haluat kyllä nainen haistaa aina loppumetreillä sen että johtuuko kiroilu epävarmuudesta vai todellisesta luonteesta . Minut saatiin baarista kotiin kehumalla mun kireitä farkkuja otsista silmillä ja leveitä lanteitani ja tupakointini ja juomisenikin oli vaan plussaa vielä näinä aikoina kun kaokki yritetään kieltää t Teija ja Leveät Lanteet

Vierailija
15/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parastapa?

Parsatapas?

Vierailija
16/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso youtubesta miten Herra 47 toimii,siinä on ammattilainen

Vierailija
17/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että olet äitiäni vanhempi, meillä on vain ikäeroa parikytä vuotta. Mutta kiitos silti neuvosta, ei se koskaan ikään katso - tai niin luule.

Olen 41v, poikani on 20v, joten tuskin äitiäsi paljonkaan vanhempi. No mut iski lasteni isä siten, että kysyi mihin mennään illalla ja katsoi syvään silmiini ruskeilla nappisilmillään ja hymykuopat jäivät mieleen + hyvä kroppa. Tumma ja komea mies. Oletko itse komea, vai millä avuilla ajattelit iskeä ja missä?

Vierailija
18/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v, poikani on 20v, joten tuskin äitiäsi paljonkaan vanhempi. No mut iski lasteni isä siten, että kysyi mihin mennään illalla ja katsoi syvään silmiini ruskeilla nappisilmillään ja hymykuopat jäivät mieleen + hyvä kroppa. Tumma ja komea mies. Oletko itse komea, vai millä avuilla ajattelit iskeä ja missä?

Ruskea silmät on eduksi. Mun mies hurmasi mut tuijottamalla mua kuin nälkäinen spanieli täyttä ruokakuppia. Mä olin vastahakoinen iskettävä, mutta sitkeys ja anova ilme tehosi nopeammin kuin arvasikaan. Ole oma itsesi, älä teeskentele ja etene vain sen verran mihin tää iskettävää on valmis. Plussaa on olla hauska.

Vierailija
19/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea silmät on eduksi. Mun mies hurmasi mut tuijottamalla mua kuin nälkäinen spanieli täyttä ruokakuppia. Mä olin vastahakoinen iskettävä, mutta sitkeys ja anova ilme tehosi nopeammin kuin arvasikaan. Ole oma itsesi, älä teeskentele ja etene vain sen verran mihin tää iskettävää on valmis. Plussaa on olla hauska.

Ruskeat silmät on nykyään out, näin oli kerran lukevinani. Nuoret naiset jahtaavat enemmän sinisilmäsiä miehiä, koska näitä on määrällisesti vähemmän.

Vierailija
20/33 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmät on nykyään out, näin oli kerran lukevinani. Nuoret naiset jahtaavat enemmän sinisilmäsiä miehiä, koska näitä on määrällisesti vähemmän.

Varmaan tässä on eroja ihmisten mieltymyksistä. Minuun ei vastaavassa tilanteessa siniset silmät vedonneet ollenkaan. Tai sitten asiaan vaikutti muutkin tekijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi