Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tapailu ei etene seurusteluun?

Vierailija
06.03.2018 |

Mitä tehdä kun kumpikaan ei puhu seurustelusta vaikka ollaan vietetty kaikki illat ja viikonloput yhdessä jo 5 kuukautta. En tiedä pitääkö jatkaa näin vai lopettaa kaveruus.

Tiedän että mies ei halunnut seurustella aluksi, mutta miksi sitten vietetään kaikki aika yhdessä jos tämä on pelkkää seksiä. En ymmärrä.

Mies on tinderissäkin ja muissa vastaavissa tosi aktiivinen, mutta en tiedä tapileeko muita naisia vai juttelee vaan.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla ainakaan puhuttu mitään, että nyt seurustellaan! Ollaan sovittu hyvissä ajoin, että muita ei tapailla, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin ja ystäviin, sovitaan yhdessä menoja jne. Kyllä tämä ihan seurustelua on, vaikka sitä ei erikseen olla mainittu.

Vierailija
82/94 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ja käsittää asiat eritavalla. Itse luulin vain tapailevani miestä 3 kk, kun sitten jossain PMS-oireissa rupesin kyselemään suhteen laatua, niin mies kyllä loukkaantui asiasta ja alkoi kyselemään, että enkö pidä tätä muka seurusteluna jne. Hän siis piti seurustelua selvänä, minä en, kun ei oltu puhuttu asiasta. Nyt ollaan oltu yhdessä 6 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista, mites nyt noin! Tässäkin kohtaa sanon, että helpommalla pääsee kun puhutaan suhteen tila nopeasti selville, tsekataan onko samat ajatukset ja arvot, mietään voisko toisen kanssa elää koko loppuelämän, jos näin ni sit naimisiin ja vasta sit sänkyyn ;) nim.merk. vahva nainen joka tietää mitä tahtoo

Vierailija
84/94 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä tosiaan merkitystä kutsuuko tuota tapailuksi vai seurusteluksi jos on mukavaa olla yhdessä...

On sillä merkitystä, jos toinen luulee seurustelevansa ja olevnasa sitoutunut tähän yhteen, ja toinen luulee vain toisen olevan vakipano ja käy ehkä muitakin luikkimassa. Ihmiset näämmä ajattelevat näitsä hyvin eri tavalla.

Vierailija
85/94 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa miehelle, että haluat seurustella ja kysyä onko hän vakavasti sun kanssa.

Vierailija
86/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap lla menee?

Vierailija
87/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista, mites nyt noin! Tässäkin kohtaa sanon, että helpommalla pääsee kun puhutaan suhteen tila nopeasti selville, tsekataan onko samat ajatukset ja arvot, mietään voisko toisen kanssa elää koko loppuelämän, jos näin ni sit naimisiin ja vasta sit sänkyyn ;) nim.merk. vahva nainen joka tietää mitä tahtoo

Mä olen samanlainen, ja näköjään siksi olen pysynyt tiukasti sinkkuna.

Ei ole löytynyt semmoista yks'sarvista...

Vierailija
88/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, ja näköjään siksi olen pysynyt tiukasti sinkkuna.

Ei ole löytynyt semmoista yks'sarvista...

Tuollaista kunnon miestä ei varmaan ole olemassakaan

Vierailija
89/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan stereotyyppistä ajattelua. Nainenkin voi haluta edetä hitaasti. Eihän toista tunne juuri ollenkaan 1-2 kuukauden jälkeen, kuka on valmis sitoutumaan tuntemattomaan? Ihmisten lokerointi tietynlaiseen käytökseen sukupuolen perusteella on hölmöä.

Vierailija
90/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/94 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä ikäinen tää mies on?

Vierailija