Miksi tapailu ei etene seurusteluun?
Mitä tehdä kun kumpikaan ei puhu seurustelusta vaikka ollaan vietetty kaikki illat ja viikonloput yhdessä jo 5 kuukautta. En tiedä pitääkö jatkaa näin vai lopettaa kaveruus.
Tiedän että mies ei halunnut seurustella aluksi, mutta miksi sitten vietetään kaikki aika yhdessä jos tämä on pelkkää seksiä. En ymmärrä.
Mies on tinderissäkin ja muissa vastaavissa tosi aktiivinen, mutta en tiedä tapileeko muita naisia vai juttelee vaan.
Kommentit (94)
Kysy mieheltä haluaako hän seurustella
Vierailija kirjoitti:
No heitä se välillä pihalle ja sano, että sulla on toiset treffit.
Mutta lupaa soittaa, jos et saakaan hyvää seksiä.
Kyllä oon pari kertaa sanonutkin. Mies loukkaantui tästä, joten treffit toisten kanssa ei oo mikään ratkaisu tähän tilanteeseen
Mies ei halua parisuhdetta tai ei ole ihastunut. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun kumpikaan ei puhu seurustelusta vaikka ollaan vietetty kaikki illat ja viikonloput yhdessä jo 5 kuukautta. En tiedä pitääkö jatkaa näin vai lopettaa kaveruus.
Tiedän että mies ei halunnut seurustella aluksi, mutta miksi sitten vietetään kaikki aika yhdessä jos tämä on pelkkää seksiä. En ymmärrä.
Mies on tinderissäkin ja muissa vastaavissa tosi aktiivinen, mutta en tiedä tapileeko muita naisia vai juttelee vaan.
Olen viestitellyt tinder miehen kanssa, joka on kaikki viikonloputa ja illat kiireinen. Ei ole aikaa nähdä. Vaikuttaa hmm lämmittelevän jotakin, en tiedä ketä... Kiinnostukseni häneen on loppunut heti kun huomasin hänen oudon lyhyen pinnan, mutta olen hänen kanssaan tekemisissä vain, koska se ei rasita muita tekemisiäni ja haluan nähdä onko intuitioni hänestä oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on takana 13 yhteistä vuotta ja kaksi lasta, ei olla koskaan puhuttu seurustelusta.
Mutta kai sentään joskus yhteisestä tulevaisuudesta. Tai kai sinä tai kumppanisi on joskus kertonut, miten hän näkee tai toivoo tulevaisuudessa tapahtuvan.
Vaikka onhan kai heitäkin, jotka ovat ikusiia sunnuntai lapsia ja uskovat kaiken jatkuvan ja tapahtuvan onnellisesti ja hyvin vailla huolen häivää. - Itselleni vain on luontevaa tosinaan yrittää paikottaa se, missä olen ja arvioida sitten mihin haluan edetä ja pyrkiä. Ja jotta en aivan täsin omahyväiseltä ja itsekkäältä vaikuttaisi, niin aina tosinaan olen saattanut kertoa ajatuksistani ja suunnitelmistani muille läheisilleni. - Jonkun kerran he ovat esittäneet toiveita siitä, missä he tivoisivat minun olevan tai toimivan, jolloin ollaan sitten saatettu yrittäää tehdä enempi vähempi onnistuneita valintoja ja kompromisseja.
Ja kyllä ainakin minä joudun tai olen pakotettu tekemään kompromisseja ja valintoja myös sinkkuna, kun esimerkiksi aika ei anna myötä tehdä kaikkea sitä, mitä olsi kiva tehdä saattaa valmiiksi johonkin aikaan mennessä, jotta sitten taas voisi ottaa ja valita uudempia tehtäviä. Tai yrittää sopeutua niihin vaikuttumiin. kuten nyt vaikka saiarstumiseena, joka tuli ja pilasi aiemmat hyvät ja suunnitelmat ja aikeet.
Ihmisillä on erilaisia käsityksiä. Nykyiselle naisystävälle on vakituinen työpaikkakin ahdistavaa sitoutumista. Vaikka kyllä sellaisetakin pääsee irti ilmoittamalla, mutta jokin tunneasia siinä on jota yksinketrtainen mies ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on takana 13 yhteistä vuotta ja kaksi lasta, ei olla koskaan puhuttu seurustelusta.
.
- Ennen parisuhdettahan sitä saattaa jopa luulla, että se oma tapa on paras mahdollinen tai kenties "ainoa oikea" tapa toimia tai tehdä. Kunnes sitten huomaakin, että saman asian voi tehdä vähintään yhtä hyvin ellei paremmin kuin oma vanha tapa. Ellei sitten juuri päinvastoin.
Sen sijaan, että huomaisi, että jokainen meistä kantaa enemmän ja vähemmän oman historiansa kautta muodostuneita tapoja ja keinoja jne. joiden kautta rakentaa ja hahmottaa omaa ympäristöään ja tekee, mitä nyt sittten tekeekin tai on tekemättä.
No, oma kokemus on se että moni nainen ehkä puhuu noin viinilasi nääressä. Mutta sitten kun pitäisi tehdä niitä ikäviä kompromisseja jotka "tuntuvat ikäviltä" niin se loukkaakin niitä herkkiä tunteita niin rajusti, että ollaan eroamassa. Kunnes ehkä seuraavan miehen kohralla huomataan että vessanpöntön kansi ylhäällä -ongelma on taas läsnä eikä se vaihtamalla parantunut. Jos tuo oli tosiaan naisen tekstiä ja myös teot vastaavat noita sanoja niin nostan hattua ja korkealle!
Tapailu ei etene seurusteluun yhdestä tietystä syystä: toinen tai kumpikaan ei ole rakastunut. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Itselläni on nyt takana kaksikin yli puoli vuotta kestänyttä "tapailusuhdetta", joista kumpikaan ei edennyt mihinkään. Nyt on minun kohdallani vässyköinnit vässyköity. En enää aio haaskata aikaani ja energiaani ja tunteitani puolivillaiseen ollaanko vai eikö olla -vatvomiseen. Kyllä sen parin kuukauden sisällä tietää, onko ihmisten välillä sitä jotakin.
Hahhahha... juu jännä mies se pitää haaremia ja sulle se passaa. Ai ei puhu tunteista? Ei ole mitään muita tunteita kuin se tunne kuin terska menee sun emättimen sisään. Mustasukkainen? Tottakai hän on leijonan kuningas kuka pitää haaremia ja on reviiritietoinen naisistaan. Joka päivälle uusi nainen. Eikö ole kuitenkin jännää olla tuossa haaremissa mukana? Perhosia vatsassa?
Vierailija kirjoitti:
Tapailu ei etene seurusteluun yhdestä tietystä syystä: toinen tai kumpikaan ei ole rakastunut. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Itselläni on nyt takana kaksikin yli puoli vuotta kestänyttä "tapailusuhdetta", joista kumpikaan ei edennyt mihinkään. Nyt on minun kohdallani vässyköinnit vässyköity. En enää aio haaskata aikaani ja energiaani ja tunteitani puolivillaiseen ollaanko vai eikö olla -vatvomiseen. Kyllä sen parin kuukauden sisällä tietää, onko ihmisten välillä sitä jotakin.
Minkälaista yhdessäoleminen on tällaisissa pidemmissä tapailusuhteissa? Esim. Onko hellyyttä ja mukavaa tunnetta? Vai tuntuuko väkinäiseltä viettää aikaa yhdessä? Puhutaanko tunteista? Vietetäänkö paljon vai vähän aikaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vasta 5kk olette tapailleet. Miksi täytyisi noin pian rynnätä seurustelemaan.
Niin tiiviisti yhdessä olevat että 5kk täyttää seurustelun merkit ihan täysin. Valitettavasti mies käyttää naista surutta hyväkseen, ja pyyhkii naisella lattiaa. Kun mä tapasin naiseni, niin seuraavana päivänä lähti molemmilla deittisovellukset veks.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista yhdessäoleminen on tällaisissa pidemmissä tapailusuhteissa? Esim. Onko hellyyttä ja mukavaa tunnetta? Vai tuntuuko väkinäiseltä viettää aikaa yhdessä? Puhutaanko tunteista? Vietetäänkö paljon vai vähän aikaa yhdessä?
Itse olisin halunnut viettää enemmänkin aikaa yhdessä, mutta miehellä (kummallakaan) ei kumma kyllä ollut aikaa tai halua tavata kuin pari kertaa viikossa. Halailua ja suukottelua oli, ja nautin niistä niin paljon, että siksi kai jäin roikkumaan.
Tunteista puhuminen oli aika pinnallista, "tykkään susta", "mennään ensi kesänä yhdessä sinne ja sinne". Itse olin kiintynyt ja ihastunut, vaikka intuitio sanoi, ettei mies ole vakavissaan. Sitä kannattaisi aina kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette puhu tunteista?
Siksi, että se ihan homoa eikä kuulu millään tavalla tukevaleukaisen macho-astujan (tai vast. sonni) meinikeihin.
Sitäpaitsi sellaisia limaisia lurituksia kuulee ainoastaan tissiposkisilta vässyköiltä, joille äiti käy vielä 30 kymppisenäkin kämpillä siivoamassa ja viikkamassa kamppeet aamuksi valmiiksi.
Mies voi olla yksinäinenkin ilman naista. Sinun kanssasi on ihan kiva viettää iltoja ja viikonloppuja sen sijaan, että istuisi tv:n tai läppärin ääressä yksin kotona kaiken vapaa-aikansa.
Se että mies on edelleen deittipalveluissa, kertoo siitä, että hän etsii edelleen jotakuta, johon hullaantuisi kunnolla. Tai uutta seksikumppania, kumpi nyt sitten hänelle onkaan tärkeämpää. Sinun kanssasi on mukavampaa oleilla kuin yksin, kunnes joku toinen tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla yksinäinenkin ilman naista. Sinun kanssasi on ihan kiva viettää iltoja ja viikonloppuja sen sijaan, että istuisi tv:n tai läppärin ääressä yksin kotona kaiken vapaa-aikansa.
Se että mies on edelleen deittipalveluissa, kertoo siitä, että hän etsii edelleen jotakuta, johon hullaantuisi kunnolla. Tai uutta seksikumppania, kumpi nyt sitten hänelle onkaan tärkeämpää. Sinun kanssasi on mukavampaa oleilla kuin yksin, kunnes joku toinen tulee vastaan.
Hyvin kirjoitettu. Näin se on. Mies pitää sinua parempana kuin yksinoloa, mutta ei halua muuta kuin seksiä. Kun se oikea osuu miehen kohdalle, niin sinusta ei jää edes muistoa. Sun on aika puhua tästä miehen kanssa, ja tietää mitä hän näkee teidän tulevaisuudesta.
Mä oon aina tuo nainen jota pidetään varalla :(
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tuo nainen jota pidetään varalla :(
Miten ne tapailut päättyy tai miksi?
Nautitko kuitenkin tapailuajasta?
Mä luulisin seurustelevani jos olisin viettänyt viisi kuukautta tiiviisti yhdessä.
En muista kenenkään miesystävän kanssa erikseen sopineeni, mistä hetkestä seurustelu alkaa. Mutta olen aika perinteinen yhden miehen nainen ja päätynyt yhteen samanhenkisten kanssa.
En lähtisi tivaamaan parisuhteen ja tunteiden statusta, ennemmin ottaisin vähän etäisyyttä jos olisin epävarma. Kyllä se mies tulee perään jos on tullakseen.
Mitä eroa ap:lle on tapailulla ja seurustelulla?
Minusta seurustelu on vakiintunutta tapailua, just tuollaista 5 kk tiivisti yhdessä.
Ei kai sillä sanalla ole väliä jos menee hyvin?
Onko sillä tosiaan merkitystä kutsuuko tuota tapailuksi vai seurusteluksi jos on mukavaa olla yhdessä...
Ap voi kyllä seurustella, mutta mies ei. Jos mies mielestään seurustelisi ja olisi vakavissaan, niin hänellä ei olisi tinderissä ja muualla enää hakua.