Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa matkustella ennen lapsia

Vierailija
06.03.2018 |

Ongelmani on seuraava: olen 27-vuotias nainen ja avomieheni 28. Minulla on jo kova vauvakuume ja haluaisin viimeistään 29-vuotiaana olla raskaana. Mies taas sanoo että ehtii hyvin vielä kun olen 31 alkaa yrittää 1. Kertaa. Minulla on kuitenkin ollut syömishäiriö teininä jolloin kuukautiseni olivat Poissa muutaman vuoden ja pelkään että tämän takia minun on vaikeampi tulla raskaaksi kuin muiden. Mies sanoo vain että ei haittaa vaikka yrittämisessä kestäisi kauan. Lisäksi mies haluaa ennen lasten hankintaa käydä vielä 3:lla matkalla: etelässä, toisen kerran etelässä ja vielä Thaimaassa. Itselle tärkeintä on lasten saaminen ja haluaisin priorisoida sen. Samoin miehelle että pitää tehdä kompromisseja suhteessa ja mies sanoi että voidaan tehdä kompromissi että käydään ensin noilla 3 matkalla ja sitten aletaan yrittää lasta.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa 3 matkaan parin vuoden sisällä sisällä mutta on varaa tehdä lapsia? Hmm.

Vierailija
82/83 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat riittäisi kyllä hyvin jos ei matkusteltaisi. Thaimaan matkaan menee esim. Minusta kuin roskiin yli 3000 euroa. Se kannattaisi käyttää johonkin järkevämpään.

Ap

Miksi te sitten olette yhdessä, jos lähdössä jo on noin erilaiset kiinnostuksen kohteet? Toinen haluaa matkoja, lapsia, toinen ei.

Vaikka kuinka niitä lapsia haluaa, ei niitä kannata yrittää, jos molemmat ei halua. Isän ja äidin kanssa sait ehkä periksi, kun oikein halusit. Nyt eletään aikuisten maailmassa. Kaikkea ei saa, vaikka kuinka haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole trolli. No, pitää odottaa vielä jos mies esim vuoden päästä suostuisi. Muuten pitää varmaan etsiä uusi mies :( mutta haluaako kukaan mies lapsia lähes heti seurustelun alettua?

Se miksi haluan pian lapsia on se että aikaa ei ole liikaa ja minulla oli tosiaan syömishäiriö teininä joten raskaaksi tulo voi luultavasti kestää kauemmin kuin jos minulla ei olisi ollut syömisiriötä.

Ap

Tuollainen pakonomainen haluaminen ei ole hyvä lähtökohta äitiydelle ihan taustaasikin ajatellen. Ja vielä, jos mies on vastaan, ei hyvältä kuulosta kuulosta.

Ketju on lukittu.