Paahdettu leipä on junttimainen leipä
Vaalea paahdettu leipä on aina juntin merkki ihmisessä joka sitä syö. Lisäksi vaalea on erittäin epäterveellistä ja lyhentää elinikää huomattavasti..
Oikea valinta on aina tumma ja ruisleipä.
Kommentit (16)
Huomenta ruokajuntti. Onko krapula?
Vierailija kirjoitti:
Ruisleipääkin voi paahtaa, jolloin se on paahdettua leipää.
Ruisleipä ei kuulu leivänpaahtimeen. Se sytyttää tulipalon. Vain vaaleaa voi paahtaa.
No mikä nyt ei olisi jonkun mielestä junttia. Syököön kukin mitä syö, ja miten.
I beg you pardon?
t. kaikki englantilaiset
Syön paahdettua kokojyväleipää, koska asun yksin ja syön 2 viipaletta leipää päivässä iltapäiväkahvin kanssa. En halua tuhlata ruokaa homeuttamalla joten minulle paras tapa on pakastaa se toast ja irroittaa siitä ne 2 viipaletta suoraa leivänpaahtimeen.
Miten kehtaat haukkua minua juntiksi??? Mikä vi..n besserwisser sinä olet? Painu huithelvettiin täältä muita haukkumasta!
Joskus sitä saa olla iloinen siitä, että voi olla ihan reilusti juntti. Niin kuin silloin, kun syö oikein hyvää leipää paahdettuna. Olisi varmaan ikävämpää olla juppi, kun pitäisi jättää tekemättä paljon kivaa.
Arvovalinta. Junttikauhua vai paahtoleipää 😂
Ja leivänpaahdin on maailman yleisin keittiön pienkone.
No sun mielestä nyt yksi jos toinen asia on junttia ja teet niistä aloituksia tänne. Melkoisen köyhä elämä sulla kun pitää tuolla tavalla spämmätä.
Aivan tuore ruisleipä on kyllä herkullista, muuten paahdan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ruokajuntti. Onko krapula?
Ei.
En käytä alkoholia.. alkoholi on myös junttiudesta merkki ja junttimainen juoma.
Tarkoitatko paahdettua leipää vai paahtoleipää? Kaksi eri asiaa. Itsekin usein paahdan leivän mitä syön, oli sitten ruista tai moniviljaa. Paahtoleipää ostan lähinnä silloin, kun haluan tehdä uunileipiä, mutta yleensä aina jonkun sekaviljaisen (en muista olenko koskaan ostanut vehnäpaahtoa).
Vierailija kirjoitti:
Miksei ruisleipää voi paahtaa?
Kyllä sitä voi paahtaa.
Kaikkea sitä kuulee. Olen juntti ja ylpeä siitä. Paahdan leipäni miten haluan ja syön sellaista leipää kuin haluan.
Ruisleipääkin voi paahtaa, jolloin se on paahdettua leipää.