Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa matkustella ennen lapsia

Vierailija
06.03.2018 |

Ongelmani on seuraava: olen 27-vuotias nainen ja avomieheni 28. Minulla on jo kova vauvakuume ja haluaisin viimeistään 29-vuotiaana olla raskaana. Mies taas sanoo että ehtii hyvin vielä kun olen 31 alkaa yrittää 1. Kertaa. Minulla on kuitenkin ollut syömishäiriö teininä jolloin kuukautiseni olivat Poissa muutaman vuoden ja pelkään että tämän takia minun on vaikeampi tulla raskaaksi kuin muiden. Mies sanoo vain että ei haittaa vaikka yrittämisessä kestäisi kauan. Lisäksi mies haluaa ennen lasten hankintaa käydä vielä 3:lla matkalla: etelässä, toisen kerran etelässä ja vielä Thaimaassa. Itselle tärkeintä on lasten saaminen ja haluaisin priorisoida sen. Samoin miehelle että pitää tehdä kompromisseja suhteessa ja mies sanoi että voidaan tehdä kompromissi että käydään ensin noilla 3 matkalla ja sitten aletaan yrittää lasta.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole enää noita murheita. Lapsi on ylä-asteella, avioliitto päättynyt eroon. Nyt voin matkustella ihan miten huvittaa.

M40

Vierailija
2/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa kolme matkaa kolmen kuukauden sisällä ja ongelma on ratkaistu! Lapsentekoon jo kesällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kompromissi, kolmen matkan sijasta vaikka 1 tai kaksi matkaa, silloin ehditte lapsen tekoon kun olet 29 vaikka tekisitte vain yhden matkan vuodessa.

Ja kyllä lapsenkin kanssa voi matkustaa.

Vierailija
4/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelin jo ennen miestä. Sitten saimme lapset ja annettiin heidän kasvaa. Nyt on mukavaa näyttää maailmaa lapsille. Onko teillä vaikeuksia saada murrosikäiset mukaan perheen yhteisille matkoille? Meillä ei, kun kohteet ovat mielenkiintoisia!

Vierailija
5/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelkaa ja jättäkää lapset tekemättä. Nauttikaa elämästä. Niin se onnistuu.

Vierailija
6/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä etelässä ja etelässä ja sen jälkeen Thaimaassa :-DDD Sori, en voi mitään sille, että hymyilyttää. Oletan, että ette ole tähän mennessä juuri matkustelleet.

Vierailija
7/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin miehelle että lasten kanssa voi myös matkustaa, mutta mies sanoi että se ei ole samanlaista kun lasten kanssa ei voi mennä niinkuin itse haluaa. Mies tykkää joka päivä olla liikkeessä matkoilla.

Turhauttaa tämä tilanne :( 3 matkaa vuoden sisään ei ole mahdollista rahallisesti.

Ap

Vierailija
8/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 eikä mielestäni tässä iässä ole mikään kiire.

Vierailija
9/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole paljon matkustellut, lähinnä Pohjoismaissa enkä matkustelusta perustakaan niin paljon.

Ap

Vierailija
10/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jättää lapsia tekemättä, olen aina tiennyt haluavani lapsia ja tekisin mielelläni monta jos vaan mies haluaisi :(

Ap

Vierailija
11/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoin miehelle että lasten kanssa voi myös matkustaa, mutta mies sanoi että se ei ole samanlaista kun lasten kanssa ei voi mennä niinkuin itse haluaa. Mies tykkää joka päivä olla liikkeessä matkoilla.

Turhauttaa tämä tilanne :( 3 matkaa vuoden sisään ei ole mahdollista rahallisesti.

Ap

Joo ja ne rahulit kannattaa myös olla kunnossa jos meinaa lapsia pyöräyttää

Vierailija
12/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme joka päivä matkoilla liikkeessä! Lapsilla kyllä riittää energiaa! Matkat suunnitellaan hyvin etukäteen. 

Vierailija
13/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt on sopiva aika lisääntyä. Ei ole kiva 30 vuotiaana etsiä uutta puolisoa, kun vanha yhtäkkiä ilmoittaakin, että ei tahdo isäksi! Tai tahtoo sitten uuden puolison kanssa 10 vuotta myöhemmin...

Vierailija
14/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole enää noita murheita. Lapsi on ylä-asteella, avioliitto päättynyt eroon. Nyt voin matkustella ihan miten huvittaa.

M40

Liittyi miten?

Vierailija
15/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat riittäisi kyllä hyvin jos ei matkusteltaisi. Thaimaan matkaan menee esim. Minusta kuin roskiin yli 3000 euroa. Se kannattaisi käyttää johonkin järkevämpään.

Ap

Vierailija
16/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän halut ei siis kohtaa...amerikantiedettä?

Vierailija
17/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä lasten kanssa voi lähes samalla tavalla matkustaa. Liikkumista helpottaa esim kantoreppu ja matkarattaat kun lapset ovat pieniä.

Mutta käykää nyt siellä thaimaassa ilman lapsia ja sitten pullaa uuniin. Se olisi hyvä kompromissi.

Jos ei oikeaa kompromissia synny niin etsi uusi mies.

Vierailija
18/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat riittäisi kyllä hyvin jos ei matkusteltaisi. Thaimaan matkaan menee esim. Minusta kuin roskiin yli 3000 euroa. Se kannattaisi käyttää johonkin järkevämpään.

Ap

Kolmetonnia on pikkuraha siihen mitä lapsen menee ja se vasta hukkaan heitettyä rahaa on.

Käytä omat rahasi johonkin järkevää ja anna miehen käyttää omat rahat siihen mikä hän katsoo olevan järkevää.

Vierailija
19/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen perustamista suunnitteleva mies haluaa tehdä vikan matkan nimenomaan Thaikkuihin? Otan osaa...

Vierailija
20/83 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä kompromissi on se että käydään 3 matkalla ja sitten vasta lapsia. Silloin olisin n. 31 vuotias, mieskin sanoi niin. Rakastan miestä enkä haluaisi jättää jätä mutta jos ei muuta vaihtoehtoa ole pitää enää etsiä uusi mies :( miksi niin monille naisille käy näin?

Ap

Ketju on lukittu.