Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järjetön idea vaihtaa taloon vanhat ikkunat takaisin?

Vierailija
03.03.2018 |

Edellinen omistaja on vaihtanut taloomme muutama vuosi sitten uudet ikkunat. Ei siinä mitään, ihan hyvät ikkunat, varmaan lämpötaloudelliset ja kaikkea... mutta kun minusta ne pilaa tämän vanhan talon ilmeen kokonaan 😩 Ruutujako on sama, mutta uudet pokat ovat mittasuhteiltaan paljon kömpelömmät ja suoraviivaisemmat. Vanhat ikkunat olisivat karmeineen tallessa, ja olenkin vakavissani pohtinut kunnostavani ne ja vaihtavani takaisin...

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap miettinyt että ikkunoiden vaihdolle on ollut syynsä, ei kukaan ala siihen huvikseen. Jos olisit ikinä asunut talossa jossa on tuollaiset vanhat 50-luvun ikkunat, niin et varmaan haikailisi niitä takaisin. Etkä joka keväistä tuplien poisottoa, joka syksyistä tuplien takaisin tuontia ja ikkunapaperien liimailua. Tai rikkuneiden ruutujen vaihtoa ja kittailua.

Miksi kenenkään täytyisi ottaa tuolt pois kesäksi ? Ei Me ainakaan olla otettu. Ihan turha työ.

Vierailija
82/83 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä voi kaikki perskuleen Panukailat sitten työntää jonnekin, minne aurinko ei paista. Yhden asian ihmiset ovat auttamatta menneisyyttä. Maailma ei rakenramisessakaan ole niin muustavalkoinen, kuin mitä tämä Panukaila maalailee. Aina pitää pohtia parhaiten soveltuva ratkaisu.

T. Inssi

Itse en myöskään arvosta lainkaan tuota "Pano Kailottajaa". Tyypillä on ihan selkeitä puuteita rakennusfysiikan ymmärtämisessä.

Kerro Esimerkkejä virheistä.

Itse arvostan häntä. Suoritin hänen pitämänsä pwrinnerakentamisen kurssinkin Tampereen teknillisessä yliopistossa. 4 opintoviikkoa.

Höyrynsulkuvastaisuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä voi kaikki perskuleen Panukailat sitten työntää jonnekin, minne aurinko ei paista. Yhden asian ihmiset ovat auttamatta menneisyyttä. Maailma ei rakenramisessakaan ole niin muustavalkoinen, kuin mitä tämä Panukaila maalailee. Aina pitää pohtia parhaiten soveltuva ratkaisu.

T. Inssi

Itse en myöskään arvosta lainkaan tuota "Pano Kailottajaa". Tyypillä on ihan selkeitä puuteita rakennusfysiikan ymmärtämisessä.

Kerro Esimerkkejä virheistä.

Itse arvostan häntä. Suoritin hänen pitämänsä pwrinnerakentamisen kurssinkin Tampereen teknillisessä yliopistossa. 4 opintoviikkoa.

Höyrynsulkuvastaisuus...

Kerro lisää?