Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ja nainen ovat molemmat 175 cm ja 75 kg, niin kumpi on sinusta lihavampi?

Vierailija
02.03.2018 |

Rehellisesti.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat yhtä lihavia, mutta miehiltä se taitaa olla sosiaalisesti hyväksyttävämpää, joten siksi varmaan monen mieleen tulee heti, että kyllä se nainen on läskimpi ja ällömpi noissa mitoissa.

Mulle sitä samaa oudonmakuista tupakkia kuin sulle! Tahdon samaan psykoosiin. 

Vierailija
42/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia vastauksia.... Tietenkin nainen on lihavampi. Miehen ruumiinrakenne nyt vaan on keskimäärin paljon "ronskimpi" ja lihaksikkaampi. Tosin uskon, ettei täällä suurin osa käyttäjistä tajua tuollaisia yksinkertaistuksia. Vaan verrataan tyyliin työpaikan vinkuheinä it-insinööriä johonkin aktiivibodari siskontyttöön. Ja koska se tyttö on samoilla mitoilla kovemmassa kunnossa, niin tottakai se sitten on niin ihan yleisestikkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihavia kumpikaan.

Vierailija
44/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on molemmat bmi:n mukaan normaalipainoisia. Kuka hemmetin anorektikko tässä ketjussa taas "keskustelee" itsensä kanssa

Ns. anorektikko on ylipainoinen suomalaismies.

Heitä on 66 prosenttia, mitä pidän surullisena. 

Vierailija
45/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla mitoilla vielä kummastakaan saa lihavaa! Mistä näitä tulee...

Vierailija
46/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on molemmat bmi:n mukaan normaalipainoisia. Kuka hemmetin anorektikko tässä ketjussa taas "keskustelee" itsensä kanssa

Ns. anorektikko on ylipainoinen suomalaismies.

Heitä on 66 prosenttia, mitä pidän surullisena. 

Hassua huomata, etta ei ole enaa naisille ja miehille eri BMIta

mulla BMI26 ja kukaan ei sanoisi mua lihavaksi.

Miehena en ole edes joutunut kovasti tekemaan toita ollakseni 10% rasvassa ja silti ylipainoinen.

4 kertaa liikuntaa, arkiliikunnan lisaksi on tuon tehnyt

Puntiksella en kay.

Vaimoni kay puntiksella 5 kertaa viikossa mutta ei se kylla missaan nay vaikka on yrittanyt kasiin saada lihasta

Vierailija
47/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pullukka tuollaisilla mitoilla

Vaimo 170/50

Mina 180/85

Moni on pitanyt minua hoikempana. Kumpaakin hoikkana

Vaimosi on 4 kg alipainoinen.

Ei ole.

Lihavimmassa kunnossa ikinä.

Painoi 46kg kun tavattiin Minä painoin 66kg silloin.

Surkuhupaisaahan tässä on se, että uskottelet itsellesi olevasi vaimoasi hoikemman näköinen, kun hän on selvästi alipainoinen, ja itse painat ihan helvetisti... :v

Vierailija
48/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nainen. Naisilla on luontaisesti enemmän rasvaa kuin miehillä. Toki voihan tuo 75kg mies olla sipseillä elävä sohvaperuna ja nainen bikinifitness-salihirmu. Mutta jos oletetaan, että molempien kehonkoostumus on normaali.

Vierailija
49/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin menee niin että mies on BMI:n mukaan lihavampi kuin minä.

Mutta mies kantaa kilonsa paljon paremmin kuin minä koska on pitempi, lihaksikkaampi ja isommat luut. Minä lyhyenä pullukkana näytän läskiltä vaikka on toki tissit ja peppu.

Mutta jos mies ja nainen ovat mitoiltaan samat niin ruumiinrakenne ja lihakset ratkaisee. Jos toinen on plösö linnunluu niin on tietysti lihavampi kuin timmi 75kg.

Vierailija
50/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on isompi vyötärö.

Vierailija
51/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yleispätevää keinoa sanoa pelkästään näiden tietojen perusteella kumpi olisi lihavampi.  Sen sijaan sen voi sanoa, että joka tapauksessa molemmilla olisi varaa pudottaa painoa.

Vierailija
52/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainakin liian lyhyt! Ei ole oikean miehen pituus tuo.

Vierailija
53/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on rintava ja reitevä ja mies taas löllykkämaha, niin kyllä jälkimmäisellä on isommat riskit terveydelle.

Enpä jaksa uskoa, että tuossa kohtaa ylipaino on riski terveydelle.

Vierailija
54/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on normaalipainoisia. Kumpikaan ei ole lihava

Vierailija
55/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jolla on isompi vyötärö.

Toki naisille ja miehille on eri rajat sen suhteen. Vyötärölihavuuden raja naisilla on 35 tuumaa ja miehillä 40 tuumaa.

Vierailija
56/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietysti. Oikeasti toki riippuu ruumiinrakenteesta ja muusta, mutta ensimmäinen ajatus on tämä. Mieheni kanssa ollaan aika tarkalleen samanpituisia, mutta mies painaa noin 15 kiloa enemmän. Enemmänkin eroa saisi olla, mutta niinhän nuo kilot tuntuu nyt kertyvän...

Vierailija
57/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pullukka tuollaisilla mitoilla

Vaimo 170/50

Mina 180/85

Moni on pitanyt minua hoikempana. Kumpaakin hoikkana

Vaimosi on 4 kg alipainoinen.

Ei ole.

Lihavimmassa kunnossa ikinä.

Painoi 46kg kun tavattiin Minä painoin 66kg silloin.

170/46

Eli vaikea alipaino

Teillä molemmilla taitaa olla syömishäiriö. Miksi mies tietää vaimon painon? Ja sen muutokset

Vierailija
58/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin 175 cm/ 83 kg nainen. Ihmiset pitävät minua hoikkana ja saan usein kuulla kommentteja siitä, kuinka urheilullinen/ hyvässä kunnossa olen. Paino ei kerro juuri mitään ihmisen ulkonäöstä.

Olen roteva ja minulla on suuret lihakset. Lihasmassaa kertyy helposti. Paino jakautuu tasaisesti ympäri kehoa, eikä löydy esimerkiksi suuria rintoja tai takapuolta. Vatsa ei roiku, eikä mikään muukaan kohta. Tuollaisessa noin 72-75 kg painossa olen todella tiukassa kunnossa. Nyt painoa on enemmän, mutta melko tiukassa kunnossa olen silti. Vaatekoko esimerkiksi paidoissa ja neuleissa on miesten m/l. Pienempiin eivät mahdu hartiat eivätkä hauikset.

Vierailija
59/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät läskejä kumpikaan. Voivat olla hoikkuudeltaan/läskeydeltään saman näköisiä: mies on lihaksekkaampi, mutta naisella on rinnoissa, lantiossa ja pyllyssä enemmän kamaa näyttämättä läskiltä. Rinnat voivat yksinään painaa kiloja.

Vierailija
60/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihavampi nainen läskisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi