Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ja nainen ovat molemmat 175 cm ja 75 kg, niin kumpi on sinusta lihavampi?

Vierailija
02.03.2018 |

Rehellisesti.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus tuo painoa, arvon raatilaiset. Itse olen 178 cm nainen ja ns. painavaa sorttia. Ennenkuin nauratte minut pihalle, tarkennan. Jo ylioppilaskeväänäni aikanaan painoin selvästi enemmän kuin ystäväni, vaikka olimme saman pituisia ja meillä oli sama vaatekoko eli 36-38. Olin hoikka kuin pajunvitsa! Vaa'an lukema puhui silti ihan eri kieltä. Nyt olen keski-iässä ja kyllä, ylipainoa on tullut vuosien mittaan. Sanon silti olevani ylväs tai uhkea, en niinkään lihava. Lyhyillä ihmisillä lihavuus tulee helpommin esiin mielestäni. Jos teidän mielestänne mitoilla 175 cm ja 75 kg nainen on lihava, niin sanon teille suoraan että täysin naurettava ajatus. Jos minulla olisi tuo painolukema nyt, olisin erittäin tyytyväinen. Sairaalloisen laihuuden ihannoiminen on naurettavaa.

Vierailija
62/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä näkemättä. Toinen voi olla lihaksikas, toinen ei.

Ja kumpikos on useammin lihaksikas, mies vain nainen? Tämä palsta on kuin ala-asteen 4. luokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. 

Kottikärryillä raahattavia mahoja on ikävä katsoa.

Eiköhän noilla mitoilla nainen ole lähempänä vyötärolihavuutta.

No miksi olisi? Naisilla se rasva on voinut kerääntyä reisiin ja rintoihin, (mikä on vähemmän haitallista) ja mies on noista todennäköisempi se omena. Jos siis omaa ylimääräistä rasvaa.

Vierailija
64/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kuuluu olla pehmeämpi ja pyöreämpi joten mies on lihavampi

Vierailija
65/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. 

Kottikärryillä raahattavia mahoja on ikävä katsoa.

Eiköhän noilla mitoilla nainen ole lähempänä vyötärolihavuutta.

No miksi olisi? Naisilla se rasva on voinut kerääntyä reisiin ja rintoihin, (mikä on vähemmän haitallista) ja mies on noista todennäköisempi se omena. Jos siis omaa ylimääräistä rasvaa.

Ihan kotimaisiin tutkimuksiin vedoten. Vuonna 2012 2/3 miehistä ja 1/2 naisista oli ylipainoisia, mutta 30 % molemmista oli vyötärölihavia. Tämä puhuu sen puolesta, että naisilla tulee etureppua alemmalla bmi:llä kuin miehillä.

Vierailija
66/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen kuuluu olla pehmeämpi ja pyöreämpi joten mies on lihavampi

"Naisen kuuluu olla lihava, joten mies on lihavampi." Hyvin selitelty, Ritva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi