Jos mies ja nainen ovat molemmat 175 cm ja 75 kg, niin kumpi on sinusta lihavampi?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on pullukka tuollaisilla mitoilla
Vaimo 170/50
Mina 180/85Moni on pitanyt minua hoikempana. Kumpaakin hoikkana
Vaimosi on 4 kg alipainoinen.
Molemmat yhtä lihavia, mutta miehiltä se taitaa olla sosiaalisesti hyväksyttävämpää, joten siksi varmaan monen mieleen tulee heti, että kyllä se nainen on läskimpi ja ällömpi noissa mitoissa.
Miehen pitää olla kevyempi naista - lähes aina!
Nainen koska tissit ovat vain kaksi rasvapalloa mutta miehen kivekset on täyttä lihasta.
Mies näyttää normaalipainoiselta ja nainen muodokkaalta tai vatsakkaalta.
Tää on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yhtä lihavia, mutta miehiltä se taitaa olla sosiaalisesti hyväksyttävämpää, joten siksi varmaan monen mieleen tulee heti, että kyllä se nainen on läskimpi ja ällömpi noissa mitoissa.
Miten niin yhtä lihavia? Naisellahan on enemmän rasvaa kehossaan, siksi hän näyttää lihavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yhtä lihavia? Naisellahan on enemmän rasvaa kehossaan, siksi hän näyttää lihavammalta.
Ihan yhtä lihavia. Unohda miesilluusiosi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia suomalaismiehistä on vähintään ylipainoisia.
Fläpäti, fläp.
Miten tuo vanha tulos edes liittyy tähän ketjuun? Onko sulla kaikki ok?
Siis ei varmasti ole lihava kumpikaan noissa mitoissa. Mitä täällä jauhetaan taas?
Vierailija kirjoitti:
No kumpikaan ei varsinaisesti pääse lihavuusasteelle noilla mitoilla. Löysä voi olla toki enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia suomalaismiehistä on vähintään ylipainoisia.
Fläpäti, fläp.
Miten tuo vanha tulos edes liittyy tähän ketjuun? Onko sulla kaikki ok?
Korkea luku 66 on järkyttävä.
Minä voin hyvin. Sinä et taida viestiesi perusteella voida. :(
Eli et osannut vastata kysymykseen, koska se ei liity ketjuun. Mä arvasin. Olen pahoillani, että sinulla on noin huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on pullukka tuollaisilla mitoilla
Vaimo 170/50
Mina 180/85Moni on pitanyt minua hoikempana. Kumpaakin hoikkana
Vaimosi on 4 kg alipainoinen.
Ei ole.
Lihavimmassa kunnossa ikinä.
Painoi 46kg kun tavattiin Minä painoin 66kg silloin.
Nuo on molemmat bmi:n mukaan normaalipainoisia. Kuka hemmetin anorektikko tässä ketjussa taas "keskustelee" itsensä kanssa
Kyllä nainen noilla mitoilla on lihava/pyöreä. Mä olen 170/50 ja olen normaalipainoinen/ hoikka. Viimeiselläni raskaana painoin 72kg..
Itse olen 173, sillon kun painoin 75kg, olin huippu kunnossa ja six pack näky. Harrastan kamppailu-urheilua ja halusin päästä 75kg sarjaan.
Olen nainen, pituutta 168 cm ja painoa 75 kg. En ole lähelläkään lihavaa. Näytän aika hintelältä itseasiassa, joten en osaa sanoa, sanoisin että molemmat hoikkia. Toisella saattaa olla enemmän rasvaa, toisella lihasta.
Kaikki naiset eivät kestä totuutta, mutta tietenkin nainen on noissa mitoissa jo melkoinen matami. Mies on täysin normaali, jopa hoikan näköinen.
Ja koska päärynällä rasva on pebassa ja reisissä ja ompulla vatsassa niin sekään ei kerro yhtään mitään.