Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi

Vierailija
01.03.2018 |

Keskustellaan täällä 😊

Kommentit (503)

Vierailija
261/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valitti kun Meerillä oli viikset ja parta että missä Frida Kahlo look? Fridakin pukeutui joskus pojaksi, löytynee googlella. Itseäni tökki että miksi sekin juttu piti kopioida kun muutenkin tyylissä niin paljon samaa.

Ainoa asia, mikä hiukan häiritsee, on juuri tuo, että tyyli on kuin Frida Kahlon maalauksista kopioitu.

....tuo mies on kuin anorektinen versio hattupäisestä Diego Riverasta. Huomattavasti vetävämpi ja sympaattisemman oloinen olemukseltaan tosin kuin plösö DR.

En kyllä itse näe mitään yhteistä Diego Riverassa ja Samissa. Ulkonäöllisesti tai muutenkaan. Niin onnelliselta vaikuttavat yhdessä.

Ai Diego ja Sami vaikuttaa onnellisilta yhdessä? Okei.

Huomasin itsekin, ja korjasin. Sami elää vielä.

Vierailija
262/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on 1/4 kolttasaamelainen. Kellään suvussa ei ole kiharaa tukkaa, saatika afroa.

Minun mieheni on 2/3 eskimo. Suvun ainoa joka nukkuu karvalakki päässä. Sillee eksoottinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari, kaunis aviopari sekä sisäisesti että ulkoisesti!

Vierailija
264/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeristä pyritään antamaan kuva erityisen herkästä ja taiteellisesta persoonasta. Varmasti hän sitäkin on, mutta naisessa on myös poikkeuksellista rohkeutta, sitkeyttä ja jopa kovapintaisuutta. Myös organisointikykyä on löydyttävä. Ei noissa maailman väkivaltaisimmissa maissa muuten pysty toimimaan. Ne jotka puhuvat rikkaan perheen lellitystä lapsesta, niin mihin heistä itsestään on - matkustamaan tunnettuun turistikohteeseen? Valittamaan siitä, että aamulla on vähän kylmä ja bussi oli minuutin myöhässä?

Osoittaa sekin tiettyä kovuutta ja kylmäpäisyyttä, että heittää hynttyyt yhteen vanhan nistin kanssa.

Onkohan Meerin vanhemmat todella oikeasti onnessaan, kun tytär löysi vanhan äijän, jolla huumemenneisyys?

Kun elämän rakkaus ja se kuuluisa sielunveli tulee vastaan niin ei kait kukaan ala vanhemmilta kysymään että mitäs tykkäätte? Tai jotku alkaa ja sitten sitä eletäänkin katkerana emotionaalisessa tyhjyydessä jossa kulissit on kunnossa.

Vierailija
265/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valitti kun Meerillä oli viikset ja parta että missä Frida Kahlo look? Fridakin pukeutui joskus pojaksi, löytynee googlella. Itseäni tökki että miksi sekin juttu piti kopioida kun muutenkin tyylissä niin paljon samaa.

Ainoa asia, mikä hiukan häiritsee, on juuri tuo, että tyyli on kuin Frida Kahlon maalauksista kopioitu.

....tuo mies on kuin anorektinen versio hattupäisestä Diego Riverasta. Huomattavasti vetävämpi ja sympaattisemman oloinen olemukseltaan tosin kuin plösö DR.

En kyllä itse näe mitään yhteistä Diego Riverassa ja Samissa. Ulkonäöllisesti tai muutenkaan. Niin onnelliselta vaikuttavat yhdessä.

Hups, siis ei Diego ja Sami, vaan Sami ja Meeri vaikuttavat onnellisilta.

Vaikutti Diego ja Fridakin. Käsittääkseni aika pitkään pysy yhteyksissä.

Vierailija
266/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeristä pyritään antamaan kuva erityisen herkästä ja taiteellisesta persoonasta. Varmasti hän sitäkin on, mutta naisessa on myös poikkeuksellista rohkeutta, sitkeyttä ja jopa kovapintaisuutta. Myös organisointikykyä on löydyttävä. Ei noissa maailman väkivaltaisimmissa maissa muuten pysty toimimaan. Ne jotka puhuvat rikkaan perheen lellitystä lapsesta, niin mihin heistä itsestään on - matkustamaan tunnettuun turistikohteeseen? Valittamaan siitä, että aamulla on vähän kylmä ja bussi oli minuutin myöhässä?

Osoittaa sekin tiettyä kovuutta ja kylmäpäisyyttä, että heittää hynttyyt yhteen vanhan nistin kanssa.

Onkohan Meerin vanhemmat todella oikeasti onnessaan, kun tytär löysi vanhan äijän, jolla huumemenneisyys?

Kyseinen "vanha äijä" on suomen mittakaavassa aika himputin kuuluisa "julkkis". Kaikesta päätellen pidetty tyyppi josta kirjoitettu elämänkertakin. 

Ei kai se, että on julkkis, ole plussa ihan kaikille kuitenkaan.

En siis ole tuo, jolle vastasit, minustakin on kyllä parempi, että on huumemenneisyys, kuin huumenykyisyys. Ja Sami vaikuttaa sympaattiselta.

Vierailija
267/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on haastatellut nyt paljon erilaisia kaman käyttäjiä niin aika normaaleilta vaikuttavat sinä missä alkoholinkin käyttäjät. Ovat vaan paljon menestyneempiä. Ehkä alkoholi passivoittaa tai vie seuraavan työpäivän nukkuessa.

Vierailija
268/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups, siis ei Diego ja Sami, vaan Sami ja Meeri vaikuttavat onnellisilta.

Vaikutti Diego ja Fridakin. Käsittääkseni aika pitkään pysy yhteyksissä.

No ei kyllä vaikuttaneet. Jos on yhtään kirjallisia lähteitä uskominen.

Vierailija
269/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria on haastatellut nyt paljon erilaisia kaman käyttäjiä niin aika normaaleilta vaikuttavat sinä missä alkoholinkin käyttäjät. Ovat vaan paljon menestyneempiä. Ehkä alkoholi passivoittaa tai vie seuraavan työpäivän nukkuessa.

Jos noin oikeasti olisi, niin ei Samikaan varmaan olisi lopettanut. Tai Reino.

Vierailija
270/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tukka on permanentti?

Vierailija
271/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enämpi sitä kuuluisaa herkkyyttä ja taiteellisuutta mielestäni vaikutti olevan Hannele Laurissa.

Miksi? Koska uskalsi laittaa itsensä likoon ja tulla kohdatuksi arkisena ja inhimillisen puolensa paljastaen.

Herkkyyttä ei ole ilman uskallusta paljastaa haavoittuvaisuutensa.

Vierailija
272/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo netistä Meerin kuvia, niin suurimmassa osassa hiukset ovat suorat.

Vierailija
273/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin oikeasti olisi, niin ei Samikaan varmaan olisi lopettanut. Tai Reino.

Veikkaan ettei Sami ihan kaikkea ole lopettanut-

Vierailija
274/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meeri on kyllä yllättävän teennäinen, latelee jotain viiden pennin filosofiaa. Eipä ole eka ihminenn joka ei muka välitä yhtään mitä hänestä puhutaan.

Todella harjoiteltu puhetyyli hänellä, huomaa että on lapsi vielä.

Ei sinänsä mitään Meeriä vastaan, mutta hiukan sama fiilis tuli mulla. Teennäisen rauhallinen ja muka syvällinen puhetyyli tai jotain. 

Käy imppaamassa maailman pahuuksia ja siinä välissä poseeraa napapaidassa. 

Vähän ristiriitainen fiilis. 

Pudottelee sanojaan kuin tarkoinvalikoituja timantteja rahvaalle.

Tuli ikävä Andyn Angelan räkänaurua tyyliin Sikke Sumarin Kokkisotajakso.

Vierailija
275/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se Maria V kysynyt siltä, miten voi suomityttö näyttää niin eksoottiselta. Kun sehän se eka kysymys on mikä Meeristä tulee väistämättä mieleen. Oli sitten korrektia tai ei.

Maria oli niin nöyrää tyttöä kosmopoliittien seurassa. Lopettaisi sen ilkeän silmien pyörittelyn ja ylimielisen asenteen muidenkin kanssa niin olisin tyytyväinen.

Vierailija
276/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä ennalta-arvattavat ja teennäiset ylistyssanat Meeristä "upea kroppa, ihanat hiukset, mitkä maisemat parvekkeella, ihanan kaunis, jne jne) kun ei uskalleta sanoa mitään negatiivista siinä pelossa että muut voisivat syyttää kateelliseksi.

Minä sanon sen mitä todellisuudessa ajattelen. Minusta Meeri vaikutti teennäiseltä ja koska arvioin ihmisiä yleensä muiden kuin ulkoisten avujen mukaan, en ala ylistää tai ihailla häntä vain siksi, että hän on tietyn näköinen.

Aitous on oikeasti tärkeintä, vaikka moni kuvittelee ulkonäön olevan sitä. Moni köyhäkin kuvittelee että rikkaus toisi onnen. Todellisuudessa jos ihminen on onneton, mikään ulkoinen muutos ei sitä muuta. Kaikki lähtee loppukädessä ihmisen sisimmästä.

Minä aistin sen, kun joku yrittää olla syvällisempi ja erityisempi kuin onkaan. Itsensä alleviivaaminen on yksi niistä piirteistä, joita ihmisissä halveksin.

Minusta saa varmasti kateellisen vaikutelman ja voihan se ollakin, että jossain syvällä sisimmässäni olenkin vain kateellinen ressukka enkä oikeasti kritisoikaan kenenkään habitusta perustellusti vaan ainoastaan kateellisen luonteeni vuoksi.

Meeriä on helppo kehua kun vaikuttaa niin mukavalta, rauhalliselta ja muutenkin tekee hienoa työtä. Mitä pahaa tässä on?

Kuten jo sanoinkin, että jos harva ymmärtää minua tämän mielipiteeni kanssa, niin kyse on varmaan siitä että olen kateellinen eikä mielipiteelleni ole näin ollen perusteita.

Mäkin olen varmaan kateellinen (siis ihan rehellisesti olen sitä mieltä), mutta mulla on myös saman tyyppinen intuitio Meeristä kuin mitä sä kuvasit tuossa yllä. Hän on erittäin menestynyt alalla jota arvostan ja lahjakas ja todella kaunis, ja aivan upeaa, että elää kuten haluaa vaikka ei sosiaalisten normien mukaisesti, mutta hänelle tuntuu olevan hyvin tärkeää olla hieman muiden yläpuolella syvällisyyden ja erikoislaatuisuuden suhteen. Siis mun fiilis, joka saattaa tosiaan kummuta kateudesta.

Tuollaiset tunteet voivat kummuta pikemminkin omasta alemmuudentunteesta, kuin  kateudesta.

No kateus taas varmaan yleensä kumpuaa juuri alemmuudentunteesta. Mutta johtui mistä ikinä, niin itse sain hänestä hieman ylimielisen kuvan. Toisaalta miksi ihmeessä hän ei saisi olla hieman ylimielinen.

Vierailija
277/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä ennalta-arvattavat ja teennäiset ylistyssanat Meeristä "upea kroppa, ihanat hiukset, mitkä maisemat parvekkeella, ihanan kaunis, jne jne) kun ei uskalleta sanoa mitään negatiivista siinä pelossa että muut voisivat syyttää kateelliseksi.

Minä sanon sen mitä todellisuudessa ajattelen. Minusta Meeri vaikutti teennäiseltä ja koska arvioin ihmisiä yleensä muiden kuin ulkoisten avujen mukaan, en ala ylistää tai ihailla häntä vain siksi, että hän on tietyn näköinen.

Aitous on oikeasti tärkeintä, vaikka moni kuvittelee ulkonäön olevan sitä. Moni köyhäkin kuvittelee että rikkaus toisi onnen. Todellisuudessa jos ihminen on onneton, mikään ulkoinen muutos ei sitä muuta. Kaikki lähtee loppukädessä ihmisen sisimmästä.

Minä aistin sen, kun joku yrittää olla syvällisempi ja erityisempi kuin onkaan. Itsensä alleviivaaminen on yksi niistä piirteistä, joita ihmisissä halveksin.

Minusta saa varmasti kateellisen vaikutelman ja voihan se ollakin, että jossain syvällä sisimmässäni olenkin vain kateellinen ressukka enkä oikeasti kritisoikaan kenenkään habitusta perustellusti vaan ainoastaan kateellisen luonteeni vuoksi.

Meeriä on helppo kehua kun vaikuttaa niin mukavalta, rauhalliselta ja muutenkin tekee hienoa työtä. Mitä pahaa tässä on?

Kuten jo sanoinkin, että jos harva ymmärtää minua tämän mielipiteeni kanssa, niin kyse on varmaan siitä että olen kateellinen eikä mielipiteelleni ole näin ollen perusteita.

Mäkin olen varmaan kateellinen (siis ihan rehellisesti olen sitä mieltä), mutta mulla on myös saman tyyppinen intuitio Meeristä kuin mitä sä kuvasit tuossa yllä. Hän on erittäin menestynyt alalla jota arvostan ja lahjakas ja todella kaunis, ja aivan upeaa, että elää kuten haluaa vaikka ei sosiaalisten normien mukaisesti, mutta hänelle tuntuu olevan hyvin tärkeää olla hieman muiden yläpuolella syvällisyyden ja erikoislaatuisuuden suhteen. Siis mun fiilis, joka saattaa tosiaan kummuta kateudesta.

Tuollaiset tunteet voivat kummuta pikemminkin omasta alemmuudentunteesta, kuin  kateudesta.

No kateus taas varmaan yleensä kumpuaa juuri alemmuudentunteesta. Mutta johtui mistä ikinä, niin itse sain hänestä hieman ylimielisen kuvan. Toisaalta miksi ihmeessä hän ei saisi olla hieman ylimielinen.

Alentuvuudesta puuttuu huumori.

Ihan okei, mutta kun sellaista ei jaksa katsoa.

Vierailija
278/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi pitäisi olla ylimielinen? Miksi ei voisi olla terveellä tavalla iloinen ja ylpeä työstään ja aikaan saannoksistaan ja elämäntavastaan?

Vierailija
279/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffa :P

Vierailija
280/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo viileä ja omanarvontuntoinen tyyli on Meerin julkisuusroolinsa, jolla selviytyy tilanteessa kuin tilanteessa. En syyttäisi hänen ikäsitään ihmistä siitä, että pitää tietyn roolin julkisesti eikä näytä kaikkea.  Hassuttelihan hän siinä peilin edessä kuitenkin hampaita harjatessa. 

Tietämättä kuka on kyseessä, näin hänet viime kesänä valokuvaamassa festareilla lavan edessä valokuvaajille varatulla alueella. Hän oli niin valtavan pynttäytyneen ja huolella tehdyn näköinen ilmestys, että pisti hymähtämään miten kukaan jaksaa nähdä niin paljon vaivaa. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka rakentavat ulkoisen olemuksensa niin tarkasti. Mutta voisin kuvitella, että valokuvaajan liikkuessa ulkomailla kuvaamassa epämääräisissä oloissa tai alkeellisissa kulttuureissa joissa naisia alistetaan ja heikot ovat vaarassa, hänestä säteilee niin ulkoisen kuin vuorovaikutustyylin kautta jotain arvovaltaa, mikä noissa ympäristöissä pannaan merkille arvostavasti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä