Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainitse jokin asia, joka on menettänyt merkityksensä

Vierailija
01.03.2018 |

Onko teillä elämässänne jokin asia, joka tuntui ennen hyvin suurelta, tärkeältä tai merkitykselliseltä mutta on sittemmin menettänyt merkityksensä? Mikä tähän johti? Kyseessä voi olla siis jokin elämää häiritsevä asia, pakkomielle, tavoite tai jokin tärkeä juttu, josta olette halunneet pitää kiinni mutta jolla ei ole enää väliä. Voi olla positiivinen tai negatiivinen asia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä:(

Vierailija
2/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja makeat herkut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.

Kasvatin itsetunnon.

Vierailija
4/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliksi oleminen kaikille.

Vierailija
5/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä riehuvat, vauhkoavat ja trollaavat ihmiset. Ennen ärsyynnyin, nykyisin en yleensä edes reagoi, en edes alapeukuilla tms.

Vierailija
6/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäminen, kännääminen, laajat kaveripiirit, työllä, rahalla ja vaatteilla päteminen.

Vierailija
7/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit ja muu kosmetiikka. Ei ihan kokonaan koska edelleen käytän jotain, mutta tuotteita on vaan muutama enkä enää seuraa mitä uutuuksia mahdollisesti tulee, saati että haluaisin testailla niitä.

Vierailija
8/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä. Ei varmaan tarvitse selittää sen enempää.

Vierailija
9/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperhe, perinteet, sukurakkaus

Vierailija
10/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu, etenkin usein ja/tai kauas. Lähempääkin löytyy kiinnostavia paikkoja, ja jos jonnekin muualle Eurooppaan jaksan vääntäytyä on se korkeintaan muutaman vuoden välein.

Vierailija
11/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttä- ja laivashoppailu. Ennen odotin sitä innokkaasti, nyt en välttämättä edes käy tax freessä.

Vierailija
12/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset koulukaverit. No, yksi on hyvä ystävä johon olen edelleen säännöllisesti yhteydessä mutta muut ei voisi vähemää kiinnostaa. En edes googlettele tai tirkistele some-tilejä.

Vierailija
13/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä omin käsin rakennettu Omakotitalo. Myisin koko pa$kan pois, jos sillä saisin puolisoni entiselleen. On polttanut itsensä töissä loppuun parin viime vuoden aikana. Tosin mitään kummoista velkataakkaa ei ole tästä koskaan ollutkaan, joten sitä on vähän hankala syyttää...

Vierailija
14/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokenttä- ja laivashoppailu. Ennen odotin sitä innokkaasti, nyt en välttämättä edes käy tax freessä.

Onko ne tuotteet sitten huonontuneet?

Vierailija
15/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki on menettänyt merkityksensä.

Sekään ei pahemmin liikuta, onnistuuko ihmiskunta tuhoamaan elämän maapallolta.

Toivon vain ettei omalle kohdalle tule enää lisää kärsimystä.

Olen koko ikäni auttanut muita, mutta itse en saa apua, joten olen muuttunut itsekkääksi.

Vierailija
16/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kotirauha, lähteny ihan lapasesta tuo vapaakasvatus, kommuunissa elävien tulisi ottaa kaikki ympärillä olijat huomioon eikä vaan pitää kiinni omista oikeuksistaa?

Absolutistia ei arvosta kukaan, ei kutsuta synttäreille tai muihinkaa tapahtumii, onha meillä edellee sama suvun veri helvetti jota voisi yrittää kunnioittaa! Ai miten mahoton ajatus järjestää leffa/peli iltoja, mutta aina on mahdollista lähtee lennosta baarii?

Vierailija
17/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus.

Vierailija
18/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
19/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana näin ulkonäössäni kauneusvirheitä, olin tyytymätön ja murehdin niitä. Uskoon tultuani, ilman mitään tietoista asian työstämistä ajatteluni alkoi ohjautua uusille urille. Omanarvontuntoni lujittui, koska se alkoi perustua Jumalaan ominaisuuksieni sijasta. Se oli kuin kahleesta vapautumista.

Vierailija
20/31 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Olin joskus nuorena aivan hivittävän rakastunut silloiseen poikaystävääni, usean vuoden ajan seurusteltiin. Nykyän olen naimisissa mutta en ole enää ollut rakastunut noiden nuoruusvuosien jälkeen. Kaipaan kyllä sitä tunnetta päivittäin.