Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi
Kommentit (503)
Ihan se on suomalainen. Eikä se Meeti nyt niin erikoinen lapsena ollu, tai edes yläasteella - persoonaltaan kyllä huomionhakuinen ja aina äänessä, eikä siinä mitään vikaa ole mutta kyllä tää tyylinen löytynyt paljon yläasteen/lukion jälkeen.
Ihan yhtä taiteellisia ja lahjakkaita paikallisia kyllä löytyi muitakin, Meeri muistaakseni taisi olla samassa musiikkiopistossa (en kyllä muista mitä se soitti), mutta eniten sitä kirveli kilpailu ja aina piti olla paras..
Ei siinä, hyvä että on menestynyt ja vaikuttaa onnelliselta! :) jännä nähdä kontrasti siihen mitä itse muistaa, mutta kaikkihan me on muututtu sitten lapsuuden.
Paha olo tulee raaoista kuvista ja tarinoista. Se on ilmeisesti sellaisia asioita kuvaavan kuvaajan tarkoituskin? Ja sitähän tässä maailmassa riittää, ei ainenakaan työt lopu.
Itse pyrin parantamaan maailmaa tekemällä konkreettisia tekoja siellä missä kulloinkin olen.
Tuntui kuin eivät edes tuntisi toisiaan, tämä Meeri ja Sami. Ovat vain yhdessä kun täydentävät "coolisti" toisiaan.
En sano että näin on, mutta jotenkin kolkko, pinnallinen ja tekotaiteellinen vaikutelma leijui heiän ympärillä.
Varmasti harrastavat paljon seksiä, meeri ratsastaa samilla tukkaansa heittäen, sami makaa huuli ja silmät pyöreinä alla. Ja sitten taas pukeudutaan coolisti ja mennään edustamaan coolina pariskuntana jonnekin kissanristiäisten punaselle matolle.
?!
Vierailija kirjoitti:
Joku valitti kun Meerillä oli viikset ja parta että missä Frida Kahlo look? Fridakin pukeutui joskus pojaksi, löytynee googlella. Itseäni tökki että miksi sekin juttu piti kopioida kun muutenkin tyylissä niin paljon samaa.
Ainoa asia, mikä hiukan häiritsee, on juuri tuo, että tyyli on kuin Frida Kahlon maalauksista kopioitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kanavalle juuri kun nuori nainen ja vanha mummeli olivat menossa uimaan mereen. Piti katsoa tarkemmin ja pitkän aikaa, ennen kuin tajusin mummelin olevan Maria Veitola.
Mä taas ihmettelin yhdessä sisäkohtauksessa, että mitä Matti Nykänen tuolla tekee. Mutta se olikin se Veitolan epäonnistunut blondaus auringonvalossa...
Katoin kans erheellisesti että mitä ihmettä onko huimasti laihtunut Arto Länsman tuolla tyyliin "määki oon täällä!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku valitti kun Meerillä oli viikset ja parta että missä Frida Kahlo look? Fridakin pukeutui joskus pojaksi, löytynee googlella. Itseäni tökki että miksi sekin juttu piti kopioida kun muutenkin tyylissä niin paljon samaa.
Ainoa asia, mikä hiukan häiritsee, on juuri tuo, että tyyli on kuin Frida Kahlon maalauksista kopioitu.
....tuo mies on kuin anorektinen versio hattupäisestä Diego Riverasta. Huomattavasti vetävämpi ja sympaattisemman oloinen olemukseltaan tosin kuin plösö DR.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui kuin eivät edes tuntisi toisiaan, tämä Meeri ja Sami. Ovat vain yhdessä kun täydentävät "coolisti" toisiaan.
En sano että näin on, mutta jotenkin kolkko, pinnallinen ja tekotaiteellinen vaikutelma leijui heiän ympärillä.
Varmasti harrastavat paljon seksiä, meeri ratsastaa samilla tukkaansa heittäen, sami makaa huuli ja silmät pyöreinä alla. Ja sitten taas pukeudutaan coolisti ja mennään edustamaan coolina pariskuntana jonnekin kissanristiäisten punaselle matolle.?!
Kuulostaa ihanalta elämältä...
Välillä vaihdellaan hattuja, päähineitä, turbaaneja keskenään.
"you can leave the hat on! Jeah"
Vierailija kirjoitti:
Paha olo tulee raaoista kuvista ja tarinoista. Se on ilmeisesti sellaisia asioita kuvaavan kuvaajan tarkoituskin? Ja sitähän tässä maailmassa riittää, ei ainenakaan työt lopu.
Itse pyrin parantamaan maailmaa tekemällä konkreettisia tekoja siellä missä kulloinkin olen.
Siinäpä se elämän vaikeus juuri onkin,
kun joku paikka maailmassa voi olla much better kun jättää hinaamatta takapuolensa siihen kolkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nämä ennalta-arvattavat ja teennäiset ylistyssanat Meeristä "upea kroppa, ihanat hiukset, mitkä maisemat parvekkeella, ihanan kaunis, jne jne) kun ei uskalleta sanoa mitään negatiivista siinä pelossa että muut voisivat syyttää kateelliseksi.
Minä sanon sen mitä todellisuudessa ajattelen. Minusta Meeri vaikutti teennäiseltä ja koska arvioin ihmisiä yleensä muiden kuin ulkoisten avujen mukaan, en ala ylistää tai ihailla häntä vain siksi, että hän on tietyn näköinen.
Aitous on oikeasti tärkeintä, vaikka moni kuvittelee ulkonäön olevan sitä. Moni köyhäkin kuvittelee että rikkaus toisi onnen. Todellisuudessa jos ihminen on onneton, mikään ulkoinen muutos ei sitä muuta. Kaikki lähtee loppukädessä ihmisen sisimmästä.
Minä aistin sen, kun joku yrittää olla syvällisempi ja erityisempi kuin onkaan. Itsensä alleviivaaminen on yksi niistä piirteistä, joita ihmisissä halveksin.
Minusta saa varmasti kateellisen vaikutelman ja voihan se ollakin, että jossain syvällä sisimmässäni olenkin vain kateellinen ressukka enkä oikeasti kritisoikaan kenenkään habitusta perustellusti vaan ainoastaan kateellisen luonteeni vuoksi.
Meeriä on helppo kehua kun vaikuttaa niin mukavalta, rauhalliselta ja muutenkin tekee hienoa työtä. Mitä pahaa tässä on?
Kuten jo sanoinkin, että jos harva ymmärtää minua tämän mielipiteeni kanssa, niin kyse on varmaan siitä että olen kateellinen eikä mielipiteelleni ole näin ollen perusteita.
Mäkin olen varmaan kateellinen (siis ihan rehellisesti olen sitä mieltä), mutta mulla on myös saman tyyppinen intuitio Meeristä kuin mitä sä kuvasit tuossa yllä. Hän on erittäin menestynyt alalla jota arvostan ja lahjakas ja todella kaunis, ja aivan upeaa, että elää kuten haluaa vaikka ei sosiaalisten normien mukaisesti, mutta hänelle tuntuu olevan hyvin tärkeää olla hieman muiden yläpuolella syvällisyyden ja erikoislaatuisuuden suhteen. Siis mun fiilis, joka saattaa tosiaan kummuta kateudesta.
Meeristä pyritään antamaan kuva erityisen herkästä ja taiteellisesta persoonasta. Varmasti hän sitäkin on, mutta naisessa on myös poikkeuksellista rohkeutta, sitkeyttä ja jopa kovapintaisuutta. Myös organisointikykyä on löydyttävä. Ei noissa maailman väkivaltaisimmissa maissa muuten pysty toimimaan. Ne jotka puhuvat rikkaan perheen lellitystä lapsesta, niin mihin heistä itsestään on - matkustamaan tunnettuun turistikohteeseen? Valittamaan siitä, että aamulla on vähän kylmä ja bussi oli minuutin myöhässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se elämän vaikeus juuri onkin,
kun joku paikka maailmassa voi olla much better kun jättää hinaamatta takapuolensa siihen kolkkaan.
Aivan, täytyyhän sitä jättää tilaa heille joilla on itseä isompi tarve olla esillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvittäkääs nyt tuon koutaniemen etninen tausta. Mieleen tulee aika vahvasti Pete Parkkonen (isosisä Afroamerikkalainen) hiusten puolesta. Kasvoista Marttiina Aitolehti (isä romani)
Kuka tuntee ja tietää niin kertoo, ei spekulaatioita kiitos.
mitä sönkötät, siis etniset eli alkuperäset suomiheimolaiset on juuri useinkin ton näkösiä, minäkin (vaikka en enää nuori ja kaunis kuten meeri, mutta tumma ja aasialaisen näkönen). eli ihan suomalaisia oomme mutta aasialaiset piirteet, koska etnisten suomalaisten juuret on aasiassa.. mongoliassa... tsingis khanin jälkeläisiä oomme.
Moni ei vaan tuota perimää huomaan, kun moni on muuten aasialaispiirteinen mutta ihan vaalea tai siis maantienharmaa.. mutta monilla suomalaisilla on vielä ne tummat piirteetkin, kuten tolla koutaniemelläkin.Meeri on siis "fingooli" kuten monet meistä, oli tukka tumma tai vaalea.
Olen jotenkin kuvitellut hänen olevan osittain saamelainen sukujuuriltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....tuo mies on kuin anorektinen versio hattupäisestä Diego Riverasta. Huomattavasti vetävämpi ja sympaattisemman oloinen olemukseltaan tosin kuin plösö DR.
En kyllä itse näe mitään yhteistä Diego Riverassa ja Samissa. Ulkonäöllisesti tai muutenkaan. Niin onnelliselta vaikuttavat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse näe mitään yhteistä Diego Riverassa ja Samissa. Ulkonäöllisesti tai muutenkaan. Niin onnelliselta vaikuttavat yhdessä.
Hups, siis ei Diego ja Sami, vaan Sami ja Meeri vaikuttavat onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Meeristä pyritään antamaan kuva erityisen herkästä ja taiteellisesta persoonasta. Varmasti hän sitäkin on, mutta naisessa on myös poikkeuksellista rohkeutta, sitkeyttä ja jopa kovapintaisuutta. Myös organisointikykyä on löydyttävä. Ei noissa maailman väkivaltaisimmissa maissa muuten pysty toimimaan. Ne jotka puhuvat rikkaan perheen lellitystä lapsesta, niin mihin heistä itsestään on - matkustamaan tunnettuun turistikohteeseen? Valittamaan siitä, että aamulla on vähän kylmä ja bussi oli minuutin myöhässä?
Osoittaa sekin tiettyä kovuutta ja kylmäpäisyyttä, että heittää hynttyyt yhteen vanhan nistin kanssa.
Onkohan Meerin vanhemmat todella oikeasti onnessaan, kun tytär löysi vanhan äijän, jolla huumemenneisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Diego ja Sami vaikuttaa onnellisilta yhdessä? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nämä ennalta-arvattavat ja teennäiset ylistyssanat Meeristä "upea kroppa, ihanat hiukset, mitkä maisemat parvekkeella, ihanan kaunis, jne jne) kun ei uskalleta sanoa mitään negatiivista siinä pelossa että muut voisivat syyttää kateelliseksi.
Minä sanon sen mitä todellisuudessa ajattelen. Minusta Meeri vaikutti teennäiseltä ja koska arvioin ihmisiä yleensä muiden kuin ulkoisten avujen mukaan, en ala ylistää tai ihailla häntä vain siksi, että hän on tietyn näköinen.
Aitous on oikeasti tärkeintä, vaikka moni kuvittelee ulkonäön olevan sitä. Moni köyhäkin kuvittelee että rikkaus toisi onnen. Todellisuudessa jos ihminen on onneton, mikään ulkoinen muutos ei sitä muuta. Kaikki lähtee loppukädessä ihmisen sisimmästä.
Minä aistin sen, kun joku yrittää olla syvällisempi ja erityisempi kuin onkaan. Itsensä alleviivaaminen on yksi niistä piirteistä, joita ihmisissä halveksin.
Minusta saa varmasti kateellisen vaikutelman ja voihan se ollakin, että jossain syvällä sisimmässäni olenkin vain kateellinen ressukka enkä oikeasti kritisoikaan kenenkään habitusta perustellusti vaan ainoastaan kateellisen luonteeni vuoksi.
Meeriä on helppo kehua kun vaikuttaa niin mukavalta, rauhalliselta ja muutenkin tekee hienoa työtä. Mitä pahaa tässä on?
Kuten jo sanoinkin, että jos harva ymmärtää minua tämän mielipiteeni kanssa, niin kyse on varmaan siitä että olen kateellinen eikä mielipiteelleni ole näin ollen perusteita.
Mäkin olen varmaan kateellinen (siis ihan rehellisesti olen sitä mieltä), mutta mulla on myös saman tyyppinen intuitio Meeristä kuin mitä sä kuvasit tuossa yllä. Hän on erittäin menestynyt alalla jota arvostan ja lahjakas ja todella kaunis, ja aivan upeaa, että elää kuten haluaa vaikka ei sosiaalisten normien mukaisesti, mutta hänelle tuntuu olevan hyvin tärkeää olla hieman muiden yläpuolella syvällisyyden ja erikoislaatuisuuden suhteen. Siis mun fiilis, joka saattaa tosiaan kummuta kateudesta.
Tuollaiset tunteet voivat kummuta pikemminkin omasta alemmuudentunteesta, kuin kateudesta.
Vaimoni on 1/4 kolttasaamelainen. Kellään suvussa ei ole kiharaa tukkaa, saatika afroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa sekin tiettyä kovuutta ja kylmäpäisyyttä, että heittää hynttyyt yhteen vanhan nistin kanssa.
Onkohan Meerin vanhemmat todella oikeasti onnessaan, kun tytär löysi vanhan äijän, jolla huumemenneisyys?
Kyseinen "vanha äijä" on suomen mittakaavassa aika himputin kuuluisa "julkkis". Kaikesta päätellen pidetty tyyppi josta kirjoitettu elämänkertakin.
Lattea jakso ja lattea pariskunta, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä yhdessä. Ehkä se onkin lopulta tärkeintä heille. Ei jäänyt yhtään mitään mieleen.