Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi

Vierailija
01.03.2018 |

Keskustellaan täällä 😊

Kommentit (503)

Vierailija
281/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeri tosi kaunis, mutta en oikein saanut kiinni millainen on ihmisenä oikeasti. Sami vaikutti symppikseltä.

Mulla päinvastainen kokemus. Tässä nähtiin nimenomaan Meeriä, luonnetta ja tutustuttiin häneen enemmän muutenkin. 

Samista jäi vain jammaileva kuva :D

"Jammaileva kuva :D". Voin pahoin.

Vierailija
282/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

Tästä keskustelusta niin hohkaa läpi järkyttävä ymmärrättömyys, typeryyttä maailmaa ja muita ihmisiä kohtaan. Teidän takianne ihmisiä vieläkin kiusataan.

Niin monet ovat niin kaukana omasta ihmisyydestä ja luonnosta että pitää sitten olla katellinen tai vähätellä tämän naisen upeita viisauksia!

Kun olet rauhallinen, mutkaton ja ajattelevainen niin heti olet silmätikkuna.

Ymmärtäkää että kiusatulla ihmisellä kasvaa jättimäinen panssari. Ette voi kuvitellakkaan mikä helvetti käy läpi.

Eikö todellakaan heru ymmärrystä tietyille elämänvalinnoille tai käyttättymiselle?

Alapeukuttakaa joukolla jos se saa teidät tuntemasn tärkeiksi tai sillä että voitte jonkun kukistaa.

Mitä vaahtoat siellä, ei täällä ketään kiusattuja kiusaa, mutta enpä jaksa uskoa että toi Meeri on koulukiusattu ollut, joku samassa koulussa ollut jo sanoi että oli suosittu ja kaikenmaailman oppilastoiminnassa mukana, ei kuulosta kovin ahdistuneelta ja kiusatulta.

Vaikuttaa naiselta joka esittää roolia ja etsii itselleen elämäntarinaa, koska haluaisi olla suuri taiteilija esim kuin frida kahlo, mutta on itse elänyt etuoikeutettua ja helppoa elämää, joten etsii tragedioita maailmalta.

En tiedä, jotenkin vielä kovin raakile ihmisenä, vaikutti mun silmään ja korvaan vain "kakaralta" jolla on rooli.

No huhhuh mitä tekstiä. Yhtäkkiä pitäisi uskoa yhden palstalaisen kommenttia siitä että häntä ei ole kiusattu. Tiedät varmaan että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa ja vähätellä toisten kokemuksia anonyymisti. Eiköhän Meeri tiedä itse sen onko häntä koulukiusattu vai ei. Ja PS. Kaikki ei tule julkisuuteen kertoen kuinka on koulukiusattuja, mutta jotkut ovat ja joillekkin ne jättävät syvät arvet. Ihme ettei sitä saada loppumaan kun täälläkin yritetään vähätellä.

En tietenkään usko kaikkea mitä netssä kirjotetaan, mutta jostain syystä se kommentti kyllä vaikutti ihan uskottavalta että tämä meeri on ollut oppilastoimikunnassa, suosittu ja rikkaan perheen lapsi. Siltä se juuri vaikuttaakin, tuon ottamansa hippiroolin takaa. Kyllä mulla ihmistuntemusta on senverran että uskon ennemmin tuohon, kuin että hänellä kovin rankkaa olisi lapsena ollut koulussa. 

Etsii selvästi itseään eikä ole löytänyt, haluaisi omata rankan menneisyyden kuten vaikka frida kahlo, joka eli vaikean elämän. Ja onhan tolla selvästi ollut varaa matkustella ja ties mitä, ei ole kokenut vaikeuksia omassa elämässään, vaikein taitaa olla se neljä vuotta kestänyt ihmissuhde josta puhui, eikä sekään kuulostanut vaikeelta.

Esittää aivan turhaan tuhkimon roolia, kun näkyy läpi että on aina ollut etuoikeutettu ja "lellitty" kuitenkin. Olen varma tästä käytöksen perusteella.

Niin ja tämä etuoikeutettu ja lellitty lähtee toistamiseen kaiken maailman el salvadoriin ja somalian kaltaisiin "persläpimaihin" kuvaamaan niiden kuvottavia vankilaoloja, vain sen takia jotta sinä rakas vauva palstan lukija saat aiheen kirjoittaa sieltä mukavan olohuoneesi sohvalta, että miten "hyväosainen ja lellitty se Meeri on". Minä en lähtis mistään hinnasta noiden maiden vankiloihin, etkä lähtisi sinäkään. Meistä ei nimittäin olisi siihen. Eli jatketaan edelleenkin vaan perse sohvalla leviten täällä vauva palstalla viihtymistä kun sen osaamme parhaiten. Muut saavat hoitaa sitten tuon ikävän käytännön tekemisen meidänkin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo viileä ja omanarvontuntoinen tyyli on Meerin julkisuusroolinsa, jolla selviytyy tilanteessa kuin tilanteessa. En syyttäisi hänen ikäsitään ihmistä siitä, että pitää tietyn roolin julkisesti eikä näytä kaikkea.  Hassuttelihan hän siinä peilin edessä kuitenkin hampaita harjatessa. 

Tietämättä kuka on kyseessä, näin hänet viime kesänä valokuvaamassa festareilla lavan edessä valokuvaajille varatulla alueella. Hän oli niin valtavan pynttäytyneen ja huolella tehdyn näköinen ilmestys, että pisti hymähtämään miten kukaan jaksaa nähdä niin paljon vaivaa. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka rakentavat ulkoisen olemuksensa niin tarkasti. Mutta voisin kuvitella, että valokuvaajan liikkuessa ulkomailla kuvaamassa epämääräisissä oloissa tai alkeellisissa kulttuureissa joissa naisia alistetaan ja heikot ovat vaarassa, hänestä säteilee niin ulkoisen kuin vuorovaikutustyylin kautta jotain arvovaltaa, mikä noissa ympäristöissä pannaan merkille arvostavasti.  

Jossain lehtijutussa kuvattiin Meeriä kuvaamassa. Ihmettelin tätä samaa: miksi kuvaa rankkoja aiheita viimeisen päälle tyyliteltynä stetson päässä? 

Onko tarkoitus se että huomio siirtyy kuvattavista häneen vai mikä?

Vai onko hän näennäisen tyynen ulkokuoren sisällä niin epävarma, ettei voi esiintyä rennosti missään.

Eilisessä jaksossa hän oli koko ajan tip top kaikissa asuissaan. 

Vierailija
284/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeri tosi kaunis, mutta en oikein saanut kiinni millainen on ihmisenä oikeasti. Sami vaikutti symppikseltä.

Mulla päinvastainen kokemus. Tässä nähtiin nimenomaan Meeriä, luonnetta ja tutustuttiin häneen enemmän muutenkin. 

Samista jäi vain jammaileva kuva :D

"Jammaileva kuva :D". Voin pahoin.

heh heh jammaileva jammu sompreero piässä....

Vierailija
285/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo viileä ja omanarvontuntoinen tyyli on Meerin julkisuusroolinsa, jolla selviytyy tilanteessa kuin tilanteessa. En syyttäisi hänen ikäsitään ihmistä siitä, että pitää tietyn roolin julkisesti eikä näytä kaikkea.  Hassuttelihan hän siinä peilin edessä kuitenkin hampaita harjatessa. 

Tietämättä kuka on kyseessä, näin hänet viime kesänä valokuvaamassa festareilla lavan edessä valokuvaajille varatulla alueella. Hän oli niin valtavan pynttäytyneen ja huolella tehdyn näköinen ilmestys, että pisti hymähtämään miten kukaan jaksaa nähdä niin paljon vaivaa. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka rakentavat ulkoisen olemuksensa niin tarkasti. Mutta voisin kuvitella, että valokuvaajan liikkuessa ulkomailla kuvaamassa epämääräisissä oloissa tai alkeellisissa kulttuureissa joissa naisia alistetaan ja heikot ovat vaarassa, hänestä säteilee niin ulkoisen kuin vuorovaikutustyylin kautta jotain arvovaltaa, mikä noissa ympäristöissä pannaan merkille arvostavasti.  

Jossain lehtijutussa kuvattiin Meeriä kuvaamassa. Ihmettelin tätä samaa: miksi kuvaa rankkoja aiheita viimeisen päälle tyyliteltynä stetson päässä? 

Vai onko hän näennäisen tyynen ulkokuoren sisällä niin epävarma, ettei voi esiintyä rennosti missään.

Hän on Frida Kahlomaisen ulkokuoren alle puettu bimbo. Nykyään on niin paljon tyhjäpäisiä tosi-tv-tähtiä että enää ei erotu pelkästään näyttämällä hyvältä vaan pitää myös ainakin esittää olevansa jotain muuta kuin peilikuvaansa rakastunut narsistinen pintaliitäjä.

Vierailija
286/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan, joku hassu Pharrell-hattu hänellä oli ja jalassa hirmuiset piikkikorot. Taustakontrastina remuava metallikansa ja keski-ikäinen kovia nähnyt orkesteri lavalla. Varmaan hän haluaa tulla nähdyksi.

Vierailija
287/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

Tästä keskustelusta niin hohkaa läpi järkyttävä ymmärrättömyys, typeryyttä maailmaa ja muita ihmisiä kohtaan. Teidän takianne ihmisiä vieläkin kiusataan.

Niin monet ovat niin kaukana omasta ihmisyydestä ja luonnosta että pitää sitten olla katellinen tai vähätellä tämän naisen upeita viisauksia!

Ymmärtäkää että kiusatulla ihmisellä kasvaa jättimäinen panssari. Ette voi kuvitellakkaan mikä helvetti käy läpi.

Eikö todellakaan heru ymmärrystä tietyille elämänvalinnoille tai käyttättymiselle?

Alapeukuttakaa joukolla jos se saa teidät tuntemasn tärkeiksi tai sillä että voitte jonkun kukistaa.

Mitä vaahtoat siellä, ei täällä ketään kiusattuja kiusaa, mutta enpä jaksa uskoa että toi Meeri on koulukiusattu ollut, joku samassa koulussa ollut jo sanoi että oli suosittu ja kaikenmaailman oppilastoiminnassa mukana, ei kuulosta kovin ahdistuneelta ja kiusatulta.

Vaikuttaa naiselta joka esittää roolia ja etsii itselleen elämäntarinaa, koska haluaisi olla suuri taiteilija esim kuin frida kahlo, mutta on itse elänyt etuoikeutettua ja helppoa elämää, joten etsii tragedioita maailmalta.

En tiedä, jotenkin vielä kovin raakile ihmisenä, vaikutti mun silmään ja korvaan vain "kakaralta" jolla on rooli.

No huhhuh mitä tekstiä. Yhtäkkiä pitäisi uskoa yhden palstalaisen kommenttia siitä että häntä ei ole kiusattu. Tiedät varmaan että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa ja vähätellä toisten kokemuksia anonyymisti. Eiköhän Meeri tiedä itse sen onko häntä koulukiusattu vai ei. Ja PS. Kaikki ei tule julkisuuteen kertoen kuinka on koulukiusattuja, mutta jotkut ovat ja joillekkin ne jättävät syvät arvet. Ihme ettei sitä saada loppumaan kun täälläkin yritetään vähätellä.

En tietenkään usko kaikkea mitä netssä kirjotetaan, mutta jostain syystä se kommentti kyllä vaikutti ihan uskottavalta että tämä meeri on ollut oppilastoimikunnassa, suosittu ja rikkaan perheen lapsi. Siltä se juuri vaikuttaakin, tuon ottamansa hippiroolin takaa. Kyllä mulla ihmistuntemusta on senverran että uskon ennemmin tuohon, kuin että hänellä kovin rankkaa olisi lapsena ollut koulussa. 

Etsii selvästi itseään eikä ole löytänyt, haluaisi omata rankan menneisyyden kuten vaikka frida kahlo, joka eli vaikean elämän. Ja onhan tolla selvästi ollut varaa matkustella ja ties mitä, ei ole kokenut vaikeuksia omassa elämässään, vaikein taitaa olla se neljä vuotta kestänyt ihmissuhde josta puhui, eikä sekään kuulostanut vaikeelta.

Esittää aivan turhaan tuhkimon roolia, kun näkyy läpi että on aina ollut etuoikeutettu ja "lellitty" kuitenkin. Olen varma tästä käytöksen perusteella.

Niin ja tämä etuoikeutettu ja lellitty lähtee toistamiseen kaiken maailman el salvadoriin ja somalian kaltaisiin "persläpimaihin" kuvaamaan niiden kuvottavia vankilaoloja, vain sen takia jotta sinä rakas vauva palstan lukija saat aiheen kirjoittaa sieltä mukavan olohuoneesi sohvalta, että miten "hyväosainen ja lellitty se Meeri on". Minä en lähtis mistään hinnasta noiden maiden vankiloihin, etkä lähtisi sinäkään. Meistä ei nimittäin olisi siihen. Eli jatketaan edelleenkin vaan perse sohvalla leviten täällä vauva palstalla viihtymistä kun sen osaamme parhaiten. Muut saavat hoitaa sitten tuon ikävän käytännön tekemisen meidänkin puolesta.

Tuota miten voimme auttaa el salvadorilaisia naisvankeja ?

Me aktiivimallin nujertamat aaveemammat suomessa.

Vierailija
288/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintersunin rumpali kirjoitti:

niin, Veitola saanut hommattu aitselleen taaas valtion rahoilla matkan Madeiralle vai missä ne asui, ällöttää nainen niin imelä ja teeskentelevä

näkee ettei ole kiinnostunut kuin itsestään

joku michael monroe voi ola jännä nähdä mutta michael on varmaan tarpeeksi älykäs kieltäytyäkseen marian vierailusta

Ei matkusta valtion rahoilla. Yle-verolla ei kustanneta maikkarin ohjelmia. Mainostuloilla tuotetaan tämä ohjelma . Samoin kuin kadonneen jäljillä

Vierailija
289/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä ennalta-arvattavat ja teennäiset ylistyssanat Meeristä "upea kroppa, ihanat hiukset, mitkä maisemat parvekkeella, ihanan kaunis, jne jne) kun ei uskalleta sanoa mitään negatiivista siinä pelossa että muut voisivat syyttää kateelliseksi.

Minä sanon sen mitä todellisuudessa ajattelen. Minusta Meeri vaikutti teennäiseltä ja koska arvioin ihmisiä yleensä muiden kuin ulkoisten avujen mukaan, en ala ylistää tai ihailla häntä vain siksi, että hän on tietyn näköinen.

Aitous on oikeasti tärkeintä, vaikka moni kuvittelee ulkonäön olevan sitä. Moni köyhäkin kuvittelee että rikkaus toisi onnen. Todellisuudessa jos ihminen on onneton, mikään ulkoinen muutos ei sitä muuta. Kaikki lähtee loppukädessä ihmisen sisimmästä.

Minä aistin sen, kun joku yrittää olla syvällisempi ja erityisempi kuin onkaan. Itsensä alleviivaaminen on yksi niistä piirteistä, joita ihmisissä halveksin.

Minusta saa varmasti kateellisen vaikutelman ja voihan se ollakin, että jossain syvällä sisimmässäni olenkin vain kateellinen ressukka enkä oikeasti kritisoikaan kenenkään habitusta perustellusti vaan ainoastaan kateellisen luonteeni vuoksi.

Meeriä on helppo kehua kun vaikuttaa niin mukavalta, rauhalliselta ja muutenkin tekee hienoa työtä. Mitä pahaa tässä on?

Kuten jo sanoinkin, että jos harva ymmärtää minua tämän mielipiteeni kanssa, niin kyse on varmaan siitä että olen kateellinen eikä mielipiteelleni ole näin ollen perusteita.

Mäkin olen varmaan kateellinen (siis ihan rehellisesti olen sitä mieltä), mutta mulla on myös saman tyyppinen intuitio Meeristä kuin mitä sä kuvasit tuossa yllä. Hän on erittäin menestynyt alalla jota arvostan ja lahjakas ja todella kaunis, ja aivan upeaa, että elää kuten haluaa vaikka ei sosiaalisten normien mukaisesti, mutta hänelle tuntuu olevan hyvin tärkeää olla hieman muiden yläpuolella syvällisyyden ja erikoislaatuisuuden suhteen. Siis mun fiilis, joka saattaa tosiaan kummuta kateudesta.

Tuollaiset tunteet voivat kummuta pikemminkin omasta alemmuudentunteesta, kuin  kateudesta.

No kateus taas varmaan yleensä kumpuaa juuri alemmuudentunteesta. Mutta johtui mistä ikinä, niin itse sain hänestä hieman ylimielisen kuvan. Toisaalta miksi ihmeessä hän ei saisi olla hieman ylimielinen.

Mutta miksi pitäisi olla ylimielinen? Miksi ei voisi olla terveellä tavalla iloinen ja ylpeä työstään ja aikaan saannoksistaan ja elämäntavastaan?

Voi olla, mähän puhuin vain omasta vaikutelmastani.

Vierailija
290/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on kyllä onnekas kun tuollainen nainen ja kämppä. 

Nyt on Samillakin aikaa rauhoittua. Mitä veikkaatte saavatkohan vielä lapsen?

Lapsi ja lapsi! Mitäs jos tajuavatkin säilyttää onnellisen ja seesteisen elämänsä, vapautensa matkustaa maailmankansalaisina ja kaikin puolin nauttia elämästään?

Juuri näin. Loistava kommentti.

Vierailija
291/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

Tuota miten voimme auttaa el salvadorilaisia naisvankeja ?

Me aktiivimallin nujertamat aaveemammat suomessa.

No jos vaikka niin että alottais ensin omasta maasta eli osottaisi solidaarisuutta ja ystävyyttä tässä maassa eläville naisille eli sisarillemme. Kannustettais ja rohkaistais jatkamaan ja oltais voimana silloin kun sisaremme näyttää uupuvan taakkansa alla. Ei tarvis ees lähteä kotimaan rajojen ulkopuolelle. Tästä kun lähtisi liikkeelle niin siitä se hyvä vaan kertautuisi ja hyödyttäisi lopulta meitä kaikkia maailman naisia:)

Vierailija
292/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on Frida Kahlomaisen ulkokuoren alle puettu bimbo. Nykyään on niin paljon tyhjäpäisiä tosi-tv-tähtiä että enää ei erotu pelkästään näyttämällä hyvältä vaan pitää myös ainakin esittää olevansa jotain muuta kuin peilikuvaansa rakastunut narsistinen pintaliitäjä.

Sinulla on niin kylmä, kova ja rakkaudeton sydän että tulee ihan kylmät väreet..

Vierailija
293/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiset naisten tukena, voisimmeko olla??!! Vihdoinkin, ja oikeasti.

Vierailija
294/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

...Tuosta kiusaamisasiasta särähti hieman korvaan se, että laitettiin kiusaaminen sen syyksi, että Meeri on ollut jo lapsesta asti "erilainen" ja "taiteellinen". Kun eihän kiusaamisessa ole siitä kyse. Pohjimmiltaan siis. Kiusaaminen on aina ryhmäilmiö ja ilmapiiriasia ja ehdottomasti aikuisten vastuulla. Aikuisten täytyy luoda ilmapiiri ja ryhmädynamiikka, jossa kiusaamisella ei ole tilaa kukoistaa. Jos Meeri on itsekin käynyt fyysisesti käsiksi toisiin, luulisi hänen kultivoituneena persoonana käsitelleen asian muustakin kuin omasta itsestään lähtöisin.

Joo se oli kyllä omituista, että tuota kautta lähettiin purkamaan kokemusta . Olisi ollut paikka heittää jotain oikeasti painavaa asiasta, koska todennäköisesti sovittu etukäteen että tuotakin tullaan käsittelemään.

Niinpä. Antoi hyvin minäkeskeisen vaikutelman, mikä on ristiriidassa tämän "maailmanparantaja taiteilija" -imagon kanssa. Jos olisi ollut joku muu henkilö kyseessä (joku artisti vaikka), ei asiaan ehkä olisi kiinnittänyt huomiota ollenkaan. Mutta vähän ihmettelen että eikö todella ole kiusaamisasiaa käynyt syvällisemmin läpi, varsinkin kun jo vuosia tälläkin palstalla ihmiset on kertoneet että on ollut myös itse kiusaaja (mikä on hyvin tyypillistä näissä tilanteissa ja kertoo juurikin siitä, että kyseessä on yhteisöllinen ongelma, ei yksilöstä riippuvainen asia ja todellakin aikuisten vastuulla) nuorempiaan kohtaan. Eli ymmärtäisin paremmin tuohon minä lähtöiseen näkökulmaan jumittumisen, jos olisi tällainen sydäntä särkevä tapaus, jonka itsetunto on lyöty kiusaamalla aivan kasaan, ja jonka psyyke on täysin nujerrettu, mutta tästähän ei hänen kohdallaan ilmeisesti ole kyse.

Hyväntekijän roolia voidaan käyttää myös itsensä nostamiseen.

https://m.iltalehti.fi/mieli/2016052421614315_md.shtml

Vierailija
295/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami P Jaffa.  Ratsastaa karkuun mm. verottajaa. Lahjakkaampien, eli  Andyn teoksien selässä.

Vierailija
296/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän av mamma-palstalaisten pitäis muka ajatella joidenkin muualla maailmassa vankilassa viruvien naisten kohtaloita? Kohtahan ne kuolee kumminkin. Ei kai niiden elämät ole ku yhtä köyhyyttä kehdosta hautaan. Ei kai niitä kukaan kaipaa. Kukaan ei edes muista minkä nimisiä ne olivat kuollessan. Arvottomia.

Vierailija
297/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset naisten tukena, voisimmeko olla??!! Vihdoinkin, ja oikeasti.

👍

Vierailija
298/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kurssikavereita yliopistossa Meerin kanssa.

Aivan upea ja näyttävä nainen oli jo silloin ja myös livenä, mutta vaikutti lievästi omahyväiseltä. Voi olla, että se tunne tuli ennemmin tuosta hillitystä ja varautuneesta puhetyylistä. Mutta mielettömän lahjakkuuden huomasi jo opiskeluympyröissä, ja sen, että hänellä on vahva oma taiteellinen näkemys. 

Vierailija
299/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kurssikavereita yliopistossa Meerin kanssa.

Aivan upea ja näyttävä nainen oli jo silloin ja myös livenä, mutta vaikutti lievästi omahyväiseltä. Voi olla, että se tunne tuli ennemmin tuosta hillitystä ja varautuneesta puhetyylistä. Mutta mielettömän lahjakkuuden huomasi jo opiskeluympyröissä, ja sen, että hänellä on vahva oma taiteellinen näkemys. 

Niin. Lahjakkaasti hän on osannut brändätä itsensä. Valokuvat eivät ole mitenkään erityisiä, aiheet toki rankkoja. Parempia kuvia ottaa mm. tässä ketjussa mainittu Nachtwey. 

Vierailija
300/503 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tämä Koutaniemen tyylin ihmettely ja ruotiminen. Hän on varmaan ammattinsa huomioonottaen aika visuaalinen ihminen, joten onko ihme, että tykkää pukeutua näyttävästi? Ja jos omaa silmää miellyttävät vaikka värikkäät vaatteet, hatut, mekot yms.,  niin pitäisikö ihmisen sonnustautua mustiin perusvaatteisiin vain siksi, että muut eivät pitäisi leuhkana? Kummallinen asenne. Ihan kuin kukaan nyt valitsisi vaatteensa vittuillakseen muille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi